Сабақтың басы
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
3.Өткен сабақты
пысықтау.
«Жұптасып – ойлан- бөліс»
әдісі.
-
2 D графика мен 3 D графикаға арналған қандай программаларды
білесің?
-Paint графикалық
редакторы мен қолмен сурет салғандағы айырмашылық
қандай ?
-2 D графика мен 3 D
графиканың бір-бірінен
қандай айырмашылығы бар?
ЕБК оқушылар үшін:
Сәйкестендіру тесті.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
Генератор арқылы
жұптасады. Берілген сұрақтар бойынша жауап
дайындайды
|
Смайлик
/1балл/
|
https://www.classtools.net/
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа
тақырып.
Көрсетелім.SketchUp
программасында пайдаланылатын негізгі құралдармен танысамыз.
Бейнесабақты тамашалайық
Генератор арқылы топқа
бөледі.
Топтық жұмыс.
1-тапсырма. 1-кесте
Дұрыс жауапты таңдаңыз
және жазыңыз.
Жеке жұмыс.
2-тапсырма.
Оқулық § 2.2, 47-48 бет
«Практикада қолдану»
«Баспалдақ» моделін
құрастыр
Жеке жұмыс. 3-тапсырма.
«Циллиндр бас киім» моделін құрастыр.
Жеке тапсырма:
«Квест»ойыны
https://joyteka.com/100419100
сынып
оқушыларына сілтеме беріледі
ЕБК оқушылар
үшін:
Берілген негізгі
құралдар атауын жаз:
|
SketchUp программасында
пайдаланылатын негізгі құралдармен танысады
Өзара талқылап
карточкаға жауаптарын жазады
SketchUр программасында
көлемді фигураларды жасайды
«Баспалдақ» моделін
құрастырады
«Циллиндр бас киім»
моделін құрастырады
Сілтеме бойынша
берілген үш сұраққа жауап беріп, онлайн бөлмеден
шығады
|
Дескриптор:
-құрал саймандарды
қызметімен сәйкестендіреді.
- әр екі дұрыс жауапқа
1 ұпай
Смайлик
/4балл/
Дескриптор:
- SketchUp редаторды
іске қосады;
-прямоуголник, линия,
тяни/толкай, заливка құралдаржы пайдалану арқылы «Баспалдақ»
моделін құрастыра алады.
ҚБ: смайлик
/1балл/
Дескриптор:
- SketchUp редакторды
іске қосады;
-Прямоугольник
батырмасын пайдалану арқылы көлемді фигура жаса
алады.
-Окружность /шеңбер/
батырмасын пайдалану арқылы баскиім құрастыра
алады;
-Заливка құралын
пайдалану арқылы керек түсті таңдап, бояйды.
ҚБ: смайлик /1
балл/
Дескриптор:
- joyteka сілтесі
бойынша тапсырманы орындайды;
ҚБ: смайлик /3
балл/
Дескриптор:
- Негізгі құрылғылар
атауын жазады;
ҚБ: смайлик
/3
балл/
|
Интербелсенді тақта
/компьютер
Оқулық
https://www.classtools.net/
Кесте
https://joyteka.com/100419100
|
Сабақтың соңы
|
1.Оқушыларға
өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс: «+; - ;
қызықты»
әдісі.
/стикер/ Оқушылар
бір жағында(+)белгісі бар, осы тақырып бойынша түсінгенін жазады,
келесі бетінде (-) белгісі, осы тақырып бойынша не түсініксіз
болғанын жазады, және осы сабақта ұнаған тапсырма, әдістерді
жазады
|
Өзін-өзі
бағалау.
Кестеге
бір жағында(+) белгісі бар, осы тақырып
бойынша түсінгенін жазады, келесі бетінде (-) белгісі, осы тақырып
бойынша не түсініксіз болғанын жазады, және осы сабақта ұнаған
тапсырма, әдістерді жазады
|
Стикерлер саны бойынша жалпы ұпай санын
шығарады
|
Стикерлер
|