3D – редактор құралдары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

3D – редактор құралдары

Материал туралы қысқаша түсінік
3D – редактор құралдарын қолдана отырып, функционалдық сауаттылық құзыреттілігін дамыту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D - баспа

Педагогтың аты-жөні

Амангелдинова Гүлзат Қайратқызы

Күні


Сынып: 6

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

3D – редактор құралдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.3 3D – редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

3D – редактордың сызу және модификациялау құралдарын қолданады.

Көптеген оқушылар:

Геометриялық фигуралар арқылы кеңістіктікте пішіндер құрастырады.

Кейбір оқушылар:

Дайын модельді 3D баспаға жіберуге дайындайды.

Бағалау критерийі

- 3D-редактордың интерфейсін танып, негізгі құралдарын дұрыс атап, графикалық примитивтерді (мысалы, куб, сфера, цилиндр) қолданып қарапайым пішіндер құрастырады.

-Қарапайым фигуралардан құралған 3D модель құрастырады

Құндылықтарға баулу

- шығармашылық (дәлдік, әдемілік)

- ынтымақтастық

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындығын бақылау.


- Жағымды ахуал қалыптастыру (Кубик әдісі);



- QR код арқылы топқа бөлу.

1 – топ – 2D

2 – топ – 3D

Ү й тапсырмасы (Educaplay платформасы).


  1. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастыру кезінде әр елдің сәлемдесуін қайталайды

  2. QR код арқылы топқа бөлінеді.

  3. Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып үй тапсырмасын қайталайды.




Дескриптор:

  1. Үшөлшемді графика деген ұғымға анықтама береді.

  2. SketchUp программа сын біледі.

  3. 3D модельдеуге арналған программа ларды айтады.

Оқулық

«Алматы кітап»

Слайд 1









Интерактивті тақта

https://www.educaplay.com/learning-resources/24571628-learning_resource.html

Слайд 2

Сабақтың ортасы.

5 минут.

«Ой талқы» әдісі



5 минут.





























6 минут.

Топтық жұмыс 

«Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі
























14 минут.

«Кім жылдам»

әдісі


II. Жаңа сабақ.

«Flippity» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу.

Адасқан әріптерді дұрыс тауып жаңа тақырыпты анықтау.

Жаңа тақырыпқа шағын мәлімет беру. Бейнематериалды көреді.



Топтық жұмыс Екі топқа Дөңгелек беріледі. Әр топ алдарындағы дөңгелекшеге дұрыс жауаптарды қойып шығады.

1-топ.

  • SketchUp редакторың негізгі құралдары.

  • SketchUp редакторың модификациялау құралдары.

  • 2D және 3D редакторындағы құралдардың ұқсастығы мен айырмашылығы қандай?

2-топ.

  • SketchUp редакторың сызу құралдары.

  • Графикалық примитив дегеніміз не?

  • 2D графика мен 3D графикаға арналған қандай программаларды білесіңдер?



Сергіту сәті: «Фигураларды бейнеле» деп сергіту жаттығуын жасайды. Қасындағы көршісімен Қайшы, сызық, шеңбер, төртбұрыш сәйкес әркеттер орындайды.




Практикалық бөлім.Топтық тапсырма 

«Семей қаласының экологиялық және заманауи инфрақұрылымын модельдеу». Сен – Семей қаласының болашақ жас сәулетшісісің. Қала әкімдігі халықтың жағдайын жақсарту мақсатында жаңа, заманауи әрі экологиялық нысандар салуды жоспарлап отыр.
Сенің міндетің – SketchUp бағдарламасында төмендегі тақырыптардың бірін 3D форматта жобалау:

Таңдау үшін ұсынылатын 3 жоба идеясы:

1. Экологиялық аялдама (ECO STOP)

  • Күн панельдерімен жабдықталған

  • Желден қорғайтын мөлдір шыны

  • Орындықтар мен смарт-экран (маршрут, уақыт)

  • Қоқыс жәшіктері, жасыл өсімдіктер, QR-код арқылы автобус ақпаратын алу

Дескриптор:

  • Line, Rectangle, Push/Pull, Move, Orbit құралдарын дұрыс және мақсатқа сай пайдаланады

  • Шатыр, отырғыш, тіреуіштер, қоқыс жәшігі сияқты негізгі элементтерді модельдейді

  • Элементтер арасындағы пропорция мен кеңістікті сақтайды

  • Күн панельдері, қайта өңдеу жәшігі немесе жасыл өсімдіктер панелі сияқты элементтерді қосады

  • Экологияға пайдалы идеяны визуалды көрсетеді

  • Материалдар мен текстураларды қолданып нысанды бояу арқылы әсемдей алады (мысалы, ағаш, әйнек)

  • Аялдамаға сәндік немесе инновациялық шешімдер енгізеді

  • Модель өлшемін 3D баспа талаптарына сәйкес келтіреді.


2. Ауыр жүк көлігі өтетін көпір

  • Ертіс өзені арқылы өтетін жаңа көпір

  • Қатты тіреуіштер, бетон негіз

  • Жүк көлігіне арналған кең жолағы бар

  • Қауіпсіздік белгілері мен шамдар

Дескриптор:

  • Push/Pull, Move, Rotate құралдарын тиімді қолдана алады

  • Көпірдің негізгі құрылымын жасай алады (жол жолағы, тіреу бағандар)

  • Көпір астына Ертіс өзенінің моделін орналастырады (көгілдір жазық бет)

  • Ауыр жүк көлігіне арналған кең жолақты бөлік жасай алады

  • Қатты тіреуіштер мен көпір тіректерін дұрыс орналастырады

  • Қауіпсіздік белгілері мен жарықтандыру элементтерін қосады

  • Геометриялық фигураларды дұрыс масштабта және үйлесімді орналастыра алады

  • Түс және текстура қолдану арқылы модельді әсемдей алады

  • 3D баспаға бейімдейді


3. Саябақ ішіндегі демалыс павильоны

  • Отыратын орындар, гүлзарлар

  • Күн сәулесінен қорғайтын шатырлар

  • Тұрақты интернет, зарядтау құрылғылары

  • Қаланың экотуризм элементтерін көрсету

Дескриптор:

  • Line, Rectangle, Push/Pull, Move, Orbit құралдарын дұрыс пайдаланады

  • Шатыр, тіреуіш, орындық, үстел сияқты негізгі элементтерді қосады

  • Павильон пішіні мен өлшемі пропорциялы, дұрыс байланысқан

  • Дизайнда сәндік элементтер (мысалы, жарық шамдары, өсімдік аймағы) бар

  • Табиғи материал түрлерін (ағаш, әйнек) қолданады немесе жасыл аймақ қарастырған

  • 3D баспаға сай модель дайындайды

  • Павильон не үшін және қалай жұмыс істейтінін қысқаша түсіндіре алады

Оқушылар адасқан әріптерді дұрыс тауып жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
































Екі топқа сұрақ қойылады Әр топ алдарындағы дөңгелекшеге дұрыс жауаптарды қойып шығады.













Әуен








Оқушылар компьютерге отырып тапсырмаларды SketchUp бағдарламасында орындайды.







Shape1




































Shape2





























Shape3

















































Дескриптор:

- Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен 3 айырмашылықты анықтайды.

Робот беріледі. Әр дұрыс жауап берген оқушыға батарейка беріп отырамын.

Әр батарейка- 1 балл










Дескриптор:

Sketchup программасының құралдарын пайдаланып, жоба жасай алады.


Робот беріледі. Әр дұрыс жауап берген оқушыға батарейка беріп отырамын.

Әр батарейка- 1 балл


 Интерактивті тақта

Слайд 3

https://youtu.be/vv8qniwk4NE?si=utvewGgFemgXbuc9


Оқулық «Алматы кітап»

Слайд 4























Shape4

Бір

Слайд 5













Бейнеролик https://youtu.be/KlnPaulUzGo?si=I-uI6xPAkwdq2XYy


Оқулық «Алматы кітап»

компьютер

Shape5

Бір





Слайд 6







Бейнеролик https://youtu.be/KlnPaulUzGo?si=I-uI6xPAkwdq2XYy

Сабақтың соңы.


5 мин

Бекіту сабағы.

«Сәйкестен діру» әдісі


Рефлексия 4 минут






Үй тапсырмасы

Бекіту. «Сәйкестендіру» әдісі

LearningApps бағдарламасында берліген 3D редактор құралдарын сәйкестендіреді.

«Көңілді смайликтер» оқушылар сабақ бойы өзінің қандай көңіл күйде болғанын, қай тапсырма түсінікті болды немесе түсініксіз болды соны смайликтер арқылы көрсетіп өз пікірін дәлелдейді.



49 бет «Тапсырма»

LearningApps бағдарламасында берліген 3D редактор құралдарын сәйкестендіреді







Дескриптор:

-құрал саймандарды қызметімен сәйкестендіреді


https://learningapps.org/watch?v=p0ip1sp8t23


Оқулық «Алматы кітап»















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2025
70
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі