Сабақтың басы
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың
тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа
тақырыпқа шолу.
«Телеграмма» әдісі
-Күнделікті
пайдаланатын заттардың, көліктер мен ғимараттардың кескінін алдын
ала жобалауда компьютер қаншалықты қажет?
ҚБ: стикер /1 балл/
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
|
стикер
|
|
Сабақтың ортасы
|
Ж аңа
тақырып.
3D модельдеу
кино, мультипликация, жарнамалық роликтер дайындау, ойын және түрлі
презентациялар жасаудан бастап, сәулет өнері мен инженерлік
салаларда қолданылады.
3қатпарлы моделдеу мен анимациянытүрлі этаптарға
бөліп қарастырамыз.
3 қатпарлы моделдеу мектеп бағдарламасындағы геометрияны еске
түсіреді. Декарттық координаттар жүйесін еске алыңыздар (X, Y және
Z осьтері ). Ал енді функцияларды және олардың графигтерін еске
алайық. Мысалы:
сызықтық функция, квадрат
функция және т.с.с. (Парабола, гиперболалар ).
Жалпы 3D анимацияның не екенін түсіну үшін көзіңіздің алдында
тұрған барлық заттарды кеңістікке (декарттық X, Y, Z кеңістігі)
жайғастырыңыз. Сонда әрбір заттың белгілі бір координатасы бар
нүктелерден және түрлі өзінен кіші фигуралардан (сызық, эллипс, куб
т.б) құралғанын байқайсыз. Міне 3D модельдеу және оны анимациялау
негізінде осы принципке жасалған, яғни «аса күрделі заттарды
қарапайым нүктелер не фигуралар көмегімен кеңістікте
құрастыр».
Енді сол бағдарламаларда жұмыс
қалай жүретінін қарастырайық. Ол жұмысты мынадай бөліктерге бөлуге
болады:
-
Моделлинг
-
Текстуринг
-
Риггинг
-
Анимациялау
-
Рендеринг
Модельдерді
құру үшін бізге 3D программа кез келген фигураны бір-біріне қосу,
кесу мен пішінін өзгерту тәрізді мүмкіндіктер береді.Енді 3D модель
құруды үйрену үшін 3D модельдеу програмасымен танысамыз. Ол
үшін SketchUp программасын
қарастырайық.
SketchUp –америкалық @Last
Software фирмасының 1999жылы жасап шығарған компьютерлік
өнімі.
Көрсетілім.SketchUp
терезесі.
Жеке жұмыс.
1-тапсырма.
Оқулық § 2.1
44-бет «Практикада қолдану»
Дескриптор:
-
SketchUp
программаны іске қосады;
-
SketchUp
құрал саймандарын қолданып пирамида салады;
-
SketchUp
құрал саймандарын қолданып параллелепипед салады;
ҚБ: стикер
/3 балл/
Топтық
жұмыс.2-тапсырма.
Оқулық § 2.1
, 45-бет «Тапсырма»
Дескриптор:
ҚБ: стикер
/4балл/
Жеке жұмыс.
Пирамида,
параллелепипед суреттерді қағазға 3D графикаға өзгертіп
салыңдар.
Дескриптор:
ҚБ: стикер /2балл/
|
Бейнеролик көреді
Дәптерге командаларды
жазады
SketchUp
программасында тапсырманы орындайды
Оқушылар
тапсырманы өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, дәптерге ортақ
ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.
Дәптерге сурет салады
|
Стикер
3 балл
Стикер
4 балл
Стикер
2 балл
|
https://www.youtube.com/watch?v=Wc-X63v5crM
Интербелсенді тақта
/компьютер/
Оқулық
Жұмыс дәптері
|