3D баспа. 6-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

3D баспа. 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітемін»

ДОІЖО: Искакова Р.Ш


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D баспа

Педагогтың аты-жөні

Кошыманова С

Күні

19.11.2024ж

Сынып 6

Қатысушылар саны 16


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

3D -редактор құралдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

3D -редактор құралдарының сипаттамасын біледі.

Көптеген оқушылар:

3D-редакторының құралдарын қолданады.

Кейбір оқушылар:

Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарын анықтайды

Қауіпсіздік мақсаты

Оқушылардың компьютер кабинетіндегі ережелері мен талаптарын орындауға үйрету

Құндылықтарды дарыту

Жеке тұлғаның адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру-оқушыларды ізгілікке, мейірімділікке, сыйластыққа тәрбиелеу арқылы олардың дамуына ықпал ету.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

Психологиялық дайындық кезеңі «Біз қандаймыз?»

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

«Qazmath» сайтынан топқа бөлуді пайдалану

3.Өткен сабақты пысықтау.

«Көкпар» ойыны


-1.2 D графика мен 3 D графикаға арналған қандай программаларды білесің? /Paint. Inkscape/

2.2 D графика мен 3 D графиканың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар? /2д графика жазықтықта , 3 д кеңістікте салынады/

3. 2д графикада қандай өлшемдер қолданылады? /ені мен биіктігі/

4. 3д графикада қандай өлшемдер қолданылады?

/биіктік, ені , тереңдігі/

5. sketchup қандай бағдарлама? /3 өлшемді бағдарлама/

6. sketchup бағдарламасы не үшін қолданылады? /үшөлшемді кеңістікте үлкен көлемдегі объектілерді модельдеуге арналғана компьютерлік графика

ҚБ: смайлик /1балл/

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.














Смайлик

/1балл/


Сабақтың ортасы

Көрсетелім.SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдарды бүгін практикалық жұмыста пайдаланамыз

Кездейсоқ таңдау бойынша оқушыға сұрақ

1.QR тапсырмалары


1.Таңдау/выбор –керекті құралды не нысанды таңдау

2.Линия/сызық- нысандардың бастапқы сұлбасын сызуға қолданылатын құрал

3. Доға /дуга –нысан құрастыруда доғалар сызуға қолданылады.

2.Киндер тапсырмалары

Қолмен сызу/от руки/ объектіні қалам көмегімен сызуға арналған құрал.

  • Көпбұрыш /Многоугольник/-объектіге көпбұрыш кірістіруге арналған құрал

Өшіргіш /Ластик/-құрастырылған объектілердің керексіз сызықтарын

өшіру құралы .

Құйып бояу /Заливка/-құрастырылған объектілерді бояу құралы

Орын ауыстыру/Переместить/

-кез-келген объектінің орнын ауыстыру, көшіріп алу немесе созу құралы

Сығу/созу (Вдавить/вытянуть)

-объектінің көлемін азайту немесе арттыру үшін

оның қырларын сығуға, созуға мүмкіндік беретін құрал

Бұру/повернуть-объектілерді дөңгелектелген бойымен бұру, созу,

бұрмалау, көшіру

Айналдыру /вращение/-объектіні толықтай айналдыра отырып ауыстыратын

немесе белгілі бір бөлігін айналдырып көрсететін құрал

жұптық жұмыс. Дұрыс жауапты таңдаңыз және сәйкестендір


Дескриптор:

-құрал саймандарды қызметімен сәйкестендіреді.


ҚБ: смайлик /1балл/


Жеке жұмыс. 2-тапсырма.

Оқулық § 10 56 бет «Практикада қолдану»


Дескриптор:

- SketchUp редакторды іске қосады;

-Баспалдақ жасау

-редактор құралдарын пайдаланып үйдің жобасын жасау

ҚБ: смайлик /1 балл/


Жеке жұмыс. 3-тапсырма. « Киіз үй» «Үй» моделін құрастыр.


Дескриптор:

- SketchUp редаторды іске қосады;

-прямоуголник, линия, тяни/толкай, заливка құралдаржы пайдалану арқылы « Киіз үй» «Үй» моделін құрастыра алады..


ҚБ: смайлик /1балл/



SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдармен танысады

QR тапсырмаларын орындайды








«Киндер» моделін құрастырып сәйкестендіру жүргізеді.












Сұраққа жауап береді













Смайлик

/1балл/














Смайлик /1 балл/











Интербелсенді тақта /компьютер




QR


























Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.


Өзін-өзі бағалау.


Оқушылар бүгінгі сабақтан 3 тірек сөз, ойға түйген 2 ұғым, сабаққа қатысты бір сұрақ, мені қызықтырғаны , сабақтан алған бағасын жазады.


стикерлер

Үй тапсырмасы

§ 2.2, 49-бет «Бағалау» тапсырмасы
















Дескриптор:

-құрал саймандарды қызметімен сәйкестендіреді.









«Сурет және әңгіме»









Shape2

өлшемді графикада тек екі өлшем:объектінің биіктігі мен ені/ұзындығы/ және тереңдігі; кеңістікте салынады.

2 өлшемді графикада тек екі өлшем:объектінің биіктігі мен ені/ұзындығы/;жазықтықта салынады

Компьютерлік графика

3 өлшемді графика

2 өлшемді графика













































































Shape3

Shape5 Shape4





Shape6



Shape7









Shape8





шам жағу әдісі арқылы

«Киндер» әдісі құрал саймандар тақтасы қызметтерін жинақтау











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.10.2025
103
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі