2-тоқсан «3D БАСПА» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 6-сынып
Сынып _________ Оқушының аты-жөні ________________________________
Оқу мақсаты 6.3.1.1 3D-модельдер қолдану мысалдарын келтіру;
6.3.1.2 3D-редактордың мүмкіндіктерін сипаттау;
6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құрауға арналған құралдарын пайдалану.
Бағалау критерийі Білім алушы
-
3D модельдеу программаның атауын біледі;
-
3D модельдің алғашқы кезеңін біледі;
-
Негізгі құралдардың атауын біледі;
-
Құралдарының қызметін сәйкестендіреді;
-
Материалдар модулі не екенін біледі;
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
-
Екіөлшемді графика
-
Үшөлшемді графика
-
Векторлық графика
-
Растрлық графика 1ұпай
-
Үшөлшемді графикалық программалардың көмегімен объектілерді құру процесінің атауы –
-
Программалау
-
Объектілеу
-
Модельдеу
-
Өңдеу 1 ұпай
-
Сызу құралдарын таңдаңыз
![]()
Тік төртбұрыш (Прямоугольник) Орын ауыстыру (Переместить)
Доға (Дуга)
Айналдыру (Вращение)
Шеңбер (Круг) 3 ұпай
-
Модификациялау құралдарын таңдаңыз.
![]()
Орын ауыстыру (Переместить)
Шеңбер (Круг)
Құйып
бояу (Заливка) Сығу/созу (Вдавить/вытянуть)
Жылжу (Сдвиг)
3 ұпай
-
"Конус фигурасын" жасау үшін қандай құралдарды пайдаланасыз?

Сызық (Линия) Доға (Дуга) Басқару (Ведение)
Өшіргіш
Шеңбер (Круг) 3 ұпай
-
3D графиканы өмірде не үшін қолданамыз? Мысал жазыңыз.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1 балл
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
3D модельдеу программаның атауын біледі |
№ |
Білім алушы |
|
|
1 |
3D модельдеу программаның атауын дұрыс анықтайды |
1 |
|
|
Sketh UP 3D модельдеу бағдарламасында объектілерді құру процесінің атауын біледі |
2 |
Объектілерді құру процесінің атауын анықтайды |
1 |
|
Сызу құралдарын біледі |
3 |
1 сызу құралын көрсетеді |
1 |
|
2 сызу құралын көрсетеді |
1 |
||
|
3 сызу құралын көрсетеді |
1 |
||
|
Sketh UP 3D модельдеу бағдарламасында модификациялау құралдарын біледі |
4 |
модификациялау 1 құралын көрсетеді |
1 |
|
модификациялау 1 құралын көрсетеді |
1 |
||
|
модификациялау 1 құралын көрсетеді |
1 |
||
|
"Конус фигурасын" жасау үшін керек құралдарды пайдалану біледі |
5 |
Конус салу үшін 1 құрал таңдайды |
1 |
|
Конус салу үшін 2 құрал таңдайды |
1 |
||
|
Конус салу үшін 3 құрал таңдайды |
1 |
||
|
3D графиканы өмірде қолдану жолдарын біледі |
6 |
3D графиканы өмірде қолдану жолдарын 1 мысал жазады |
1 |
|
Барлығы: |
|
|
12 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«3D БАСПА» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 2-тоқсан
«3D БАСПА» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 2-тоқсан
2-тоқсан «3D БАСПА» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 6-сынып
Сынып _________ Оқушының аты-жөні ________________________________
Оқу мақсаты 6.3.1.1 3D-модельдер қолдану мысалдарын келтіру;
6.3.1.2 3D-редактордың мүмкіндіктерін сипаттау;
6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құрауға арналған құралдарын пайдалану.
Бағалау критерийі Білім алушы
-
3D модельдеу программаның атауын біледі;
-
3D модельдің алғашқы кезеңін біледі;
-
Негізгі құралдардың атауын біледі;
-
Құралдарының қызметін сәйкестендіреді;
-
Материалдар модулі не екенін біледі;
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
-
Екіөлшемді графика
-
Үшөлшемді графика
-
Векторлық графика
-
Растрлық графика 1ұпай
-
Үшөлшемді графикалық программалардың көмегімен объектілерді құру процесінің атауы –
-
Программалау
-
Объектілеу
-
Модельдеу
-
Өңдеу 1 ұпай
-
Сызу құралдарын таңдаңыз
![]()
Тік төртбұрыш (Прямоугольник) Орын ауыстыру (Переместить)
Доға (Дуга)
Айналдыру (Вращение)
Шеңбер (Круг) 3 ұпай
-
Модификациялау құралдарын таңдаңыз.
![]()
Орын ауыстыру (Переместить)
Шеңбер (Круг)
Құйып
бояу (Заливка) Сығу/созу (Вдавить/вытянуть)
Жылжу (Сдвиг)
3 ұпай
-
"Конус фигурасын" жасау үшін қандай құралдарды пайдаланасыз?

Сызық (Линия) Доға (Дуга) Басқару (Ведение)
Өшіргіш
Шеңбер (Круг) 3 ұпай
-
3D графиканы өмірде не үшін қолданамыз? Мысал жазыңыз.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1 балл
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
3D модельдеу программаның атауын біледі |
№ |
Білім алушы |
|
|
1 |
3D модельдеу программаның атауын дұрыс анықтайды |
1 |
|
|
Sketh UP 3D модельдеу бағдарламасында объектілерді құру процесінің атауын біледі |
2 |
Объектілерді құру процесінің атауын анықтайды |
1 |
|
Сызу құралдарын біледі |
3 |
1 сызу құралын көрсетеді |
1 |
|
2 сызу құралын көрсетеді |
1 |
||
|
3 сызу құралын көрсетеді |
1 |
||
|
Sketh UP 3D модельдеу бағдарламасында модификациялау құралдарын біледі |
4 |
модификациялау 1 құралын көрсетеді |
1 |
|
модификациялау 1 құралын көрсетеді |
1 |
||
|
модификациялау 1 құралын көрсетеді |
1 |
||
|
"Конус фигурасын" жасау үшін керек құралдарды пайдалану біледі |
5 |
Конус салу үшін 1 құрал таңдайды |
1 |
|
Конус салу үшін 2 құрал таңдайды |
1 |
||
|
Конус салу үшін 3 құрал таңдайды |
1 |
||
|
3D графиканы өмірде қолдану жолдарын біледі |
6 |
3D графиканы өмірде қолдану жолдарын 1 мысал жазады |
1 |
|
Барлығы: |
|
|
12 |
шағым қалдыра аласыз













