-
Тақырыбы: Редакторға кіріктірілген нысандар
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
7-сынып:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқыту мақсаты
7.3.1.1 нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру
Сабақтың мақсаты
Модельдер құру барысында кіріктірілген нысандарды қолдану. Модельдер құру барысында кіріктірілген нысандарды үлгіге қарап құрастыру.
Тілдік мақсаттар
Пəндік лексика жəне терминология:
Компонент, материал, стиль, модуль, нысан, ішкі программа, кіріктіру, құрастыру
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Талқылау:
Нысандардың 3D модельдерін қай сала мамандары үшін аса қажет
деп ойлайсыңдар?
Жазу: Кіріктірілген нысандардың терезе құрылымын жазу
Тірек білім, білік, дағдылар
3D модельдеу программасының құралдарын біледі.
Жоспар
Кезеңдер
Уақыт минут
Жоспарланған іс-əрекет
Қолданы- латын əдістерге ұсыныс
Қолда- ныла- тын ресурс
-
Үй тапсырма- сын сұрау
8
Оқушылар өздері орындап келген
«Баспалдақ» моделін таныстырады жəне жарнамалайды. Модельді құрастыру барысында туындаған кедергілерді жəне оны шешу жолдарымен ой бөліседі.
«Жарнама» жасалады. Ең үздік жарнама таңдалады
А4
парағы
Мəселе
2
Нысандардың 3D моделін құру үшін құралдарды қалай тиімді қолдануға болады?
3 мысал келтіру.
Миға шабуыл
3
Нысандардың 3D модельдерін қай сала мамандары жиі қолданады деп ойлайсыңдар?
Жеке ойлану, топта, ұжымда пікір-алмасу. Ортақ тұжырымға келу
А4,А3
қағаздар
Білу жəне түсіну
10
Білу кезеңі:
-
Кіріктірілген программалар дегеніміз не?
-
Оларды не үшін қоланады?
-
SketchUp-та программаға нысандарды кіріктіретін қандай модульдер бар?
Түсіну кезеңі
-
«Материалы» модулінің қызметін сипаттап беріңдер.
-
«Компоненты» модулінің қызметін əңгімелеп беріңдер.
-
«Стили» модулінің қызметін сипаттаңдар.
-
Басқада өзің жұмыс жасайтын программалардағы кіріктірілген нысандарға мысал келтіріңдер.
-
Программаға нысандарды кіріктіру қандай артықшылықтар беретінін айқындаңдар.
Жаңа ақпаратты топта бірін- бірі үйретіп, түсіну үшін
«Жигсо»
əдісін қолдану
Қолдану
(зерттеу)
12
№ 1тапсырма
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед құрастырыңдар.
№2 тапсырма
Үй жануарлары жайылатын қоршалған кіші «Жайылым» моделін құрастырыңдар.
Жеке жұмыс
Компью тер
Талдау
6
Құралдар мен кіріктірілген нысандардың ұқсастық пен айырмашылықтарын талдаңдар.
Кестеге салып, талдау
А4,А3
қағазы, маркер,
стикер
Рефлексия
3
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап беру керек:
-
Сабақта не жаңалық болды?
-
Сабақта ұнаған тапсырма немесе тəсіл?
-
Қандай қиындық болды?
Диалогты ұйымдастыру немесе жазбаша тарату арқылы
Оқушы дəптері, стикер
-
|
Үй тапсырмасы |
1 |
«Компоненты» модулінің қызметін зерттеу Бұл тапсырма оқушыларға үй тапсырмасы ретінде беріледі. |
Жеке орындауға арналған |
Интер- нет, оқулық. Презент ациялық файл |
|
Ақпарат- тық ресурстар |
|
http://4create.ru/training/72-video-uroki- sketchup-8-rus.html |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3D модел құру 7сынып
3D модел құру 7сынып
-
Тақырыбы: Редакторға кіріктірілген нысандар
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
7-сынып:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқыту мақсаты
7.3.1.1 нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру
Сабақтың мақсаты
Модельдер құру барысында кіріктірілген нысандарды қолдану. Модельдер құру барысында кіріктірілген нысандарды үлгіге қарап құрастыру.
Тілдік мақсаттар
Пəндік лексика жəне терминология:
Компонент, материал, стиль, модуль, нысан, ішкі программа, кіріктіру, құрастыру
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Талқылау:
Нысандардың 3D модельдерін қай сала мамандары үшін аса қажет
деп ойлайсыңдар?
Жазу: Кіріктірілген нысандардың терезе құрылымын жазу
Тірек білім, білік, дағдылар
3D модельдеу программасының құралдарын біледі.
Жоспар
Кезеңдер
Уақыт минут
Жоспарланған іс-əрекет
Қолданы- латын əдістерге ұсыныс
Қолда- ныла- тын ресурс
-
Үй тапсырма- сын сұрау
8
Оқушылар өздері орындап келген
«Баспалдақ» моделін таныстырады жəне жарнамалайды. Модельді құрастыру барысында туындаған кедергілерді жəне оны шешу жолдарымен ой бөліседі.
«Жарнама» жасалады. Ең үздік жарнама таңдалады
А4
парағы
Мəселе
2
Нысандардың 3D моделін құру үшін құралдарды қалай тиімді қолдануға болады?
3 мысал келтіру.
Миға шабуыл
3
Нысандардың 3D модельдерін қай сала мамандары жиі қолданады деп ойлайсыңдар?
Жеке ойлану, топта, ұжымда пікір-алмасу. Ортақ тұжырымға келу
А4,А3
қағаздар
Білу жəне түсіну
10
Білу кезеңі:
-
Кіріктірілген программалар дегеніміз не?
-
Оларды не үшін қоланады?
-
SketchUp-та программаға нысандарды кіріктіретін қандай модульдер бар?
Түсіну кезеңі
-
«Материалы» модулінің қызметін сипаттап беріңдер.
-
«Компоненты» модулінің қызметін əңгімелеп беріңдер.
-
«Стили» модулінің қызметін сипаттаңдар.
-
Басқада өзің жұмыс жасайтын программалардағы кіріктірілген нысандарға мысал келтіріңдер.
-
Программаға нысандарды кіріктіру қандай артықшылықтар беретінін айқындаңдар.
Жаңа ақпаратты топта бірін- бірі үйретіп, түсіну үшін
«Жигсо»
əдісін қолдану
Қолдану
(зерттеу)
12
№ 1тапсырма
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед құрастырыңдар.
№2 тапсырма
Үй жануарлары жайылатын қоршалған кіші «Жайылым» моделін құрастырыңдар.
Жеке жұмыс
Компью тер
Талдау
6
Құралдар мен кіріктірілген нысандардың ұқсастық пен айырмашылықтарын талдаңдар.
Кестеге салып, талдау
А4,А3
қағазы, маркер,
стикер
Рефлексия
3
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап беру керек:
-
Сабақта не жаңалық болды?
-
Сабақта ұнаған тапсырма немесе тəсіл?
-
Қандай қиындық болды?
Диалогты ұйымдастыру немесе жазбаша тарату арқылы
Оқушы дəптері, стикер
-
|
Үй тапсырмасы |
1 |
«Компоненты» модулінің қызметін зерттеу Бұл тапсырма оқушыларға үй тапсырмасы ретінде беріледі. |
Жеке орындауға арналған |
Интер- нет, оқулық. Презент ациялық файл |
|
Ақпарат- тық ресурстар |
|
http://4create.ru/training/72-video-uroki- sketchup-8-rus.html |
|
|
шағым қалдыра аласыз













