Бекітемін:
Мектеп директорының оқу жұмысы жөніндегі орынбасары: Кожагулова Г.
|
Бөлім |
3D баспа |
|
Педагогтың аты-жөні |
Жаксыбаева Балжан Әкишкызы |
|
Күні |
23.11.2023ж |
|
Сынып 6 «А» |
Қатысушылар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
3D -редактор құралдары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: 3D -редактор құралдарының сипаттамасын біледі. Көптеген оқушылар: 3D-редакторының құралдарын қолданады. Кейбір оқушылар: Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарын анықтайды |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының «Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсім» құндылығы шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, жауакершілік, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау. -айналасына қамқорлық көрсету. -өндірісті, білім мен ғылымды біріктіру |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 минут 3 минут |
I. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындығын бақылау.
1-топ- 2D 2-топ-3D Үй тапсырмасы (Flippity платформасы). 1. Үшөлшемді графика дегеніміз не? 2. Sketchup қандай программа? 3. Программада қандай шаблондар бар? 4. 3D модельдеуге арналған қандай программаларды ата |
Оқушылар жағымды ахуал қалыптастыру кезінде әр елдің сәлемдесуін қайталайды. QR код арқылы топқа бөлінеді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: 1. Үшөлшемді графика деген ұғымға анықтама береді. 2. Sketchup программасын біледі. 3. Программаның шаблондардарымен танысады. 4. 3D модельдеуге арналған программаларды айтады. |
Интерактивті тақта, QR код , Flippity платформасы. Оқулық, өтілген материалдар және сұрақтар. |
|
Сабақтың ортасы. 5 минут. «Ой талқы» әдісі 5 минут. 12 минут. Топтық жұмыс «Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі 8мин «Кім жылдам» әдісі жеке жұмыс |
II. Жаңа сабақ. «Flippity» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу. Адасқан әріптерді дұрыс тауып жаңа тақырыпты анықтау. Жаңа тақырыпқа шағын мәлімет беру. Бейнематериалды көреді. Топтық жұмыс Екі топқа Дөңгелек беріледі. Әр топ алдарындағы дөңгелекшеге дұрыс жауаптарды қойып шығады. 1-топ.
2-топ.
Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар. А деңгейі 1. Sketchup программасының құралдарын пайдаланып, үй құрастырыңыз. В деңгейі 2. Sketchup программасының құралдарын пайдаланып, баспалдақ құрастырыңыз. С деңгейі 2. Sketchup программасының құралдарын пайдаланып, кубик құрастырыңыз. Сергіту сәті. Нейро жаттығу жасау Жұптық жұмыс. Таратпа қағаздар беріледі. «Сәйкестендіру» әдісі арқылы таратпа қағаздар беріледі. |
Оқушылар адасқан әріптерді дұрыс тауып жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Екі топқа сұрақ қойылады Әр топ алдарындағы дөңгелекшеге дұрыс жауаптарды қойып шығады. Оқушылар жеке- жеке компьютерге отырып деңгейлік тапсырималар орындайды. Sketchup программасының құралдарын қызметімен сәйкестендіреді. |
Дескриптор: Дескриптор: - Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен 3 айырмашылықты анықтайды. Робот беріледі. Әр дұрыс жауап берген оқушыға батарейка беріп отырамын. Әр батарейка- 1 балл Дескриптор: Sketchup программасының құралдарын пайдаланып, жоба жасай алады. Робот беріледі. Әр дұрыс жауап берген оқушыға батарейка беріп отырамын. Әр батарейка- 1 балл |
ДК экраны
Бір Оқулық компьютер
Бір
Бейнеролик |
|
Сабақтың соңы. 5мин Бекіту сабағы. « Робот» әдісі Рефлексия 5-мин Үй тапсырмасы |
Бекіту. «Робот» әдісі 1. SketchUp Make программасының құралдары қандай түр- лерге бөлінеді? 2. Сызу құралдарына қандай құралдар жатады және олар- дың қызметтері қандай? 3. Шеңбер (Круг) құралының қызметі қандай? 4.Модификациялау құралдары тобына қандай құралдар жатады? 5.Сығу/созу (Вдавить/вытянуть) құралы қандай қызмет атқарады? 12-жаттығудың 1, 2, 3 есеп |
Оқушылар «Робот» әдісі арқылы сұраққа жауап береді. Әр оқушыға қиындылар беріліп, инстаграм әдісі арқылы кері байланыс береді. |
Дескриптор: - SketchUp Make программасының құралдары қандай түр- лерге бөлінетінін біледі. - Сызу құралдарына қандай құралдар жатады және олардың қызметтері қандай екенін біледі. - Шеңбер (Круг) құралының қызметі қандай екенін біледі. - Модификациялау құралдары тобына қандай құралдар жататынын біледі. - Сығу/созу (Вдавить/вытянуть) құралы қандай қызмет атқаратынын түсінеді. Жалпы балл-5 |
Оқулық, Дәптер,
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
|
Оқушыларға өткен білімдерін еске түсіру арқылы сұрақ қойып, жаңа тақырып мазмұнын ашуға көмек беремін. мүмкіндік беремін. Жұппен, топпен жұмыс жасау арқылы, оқушыларға бір – біріне көмектесу арқылы, түсінбей тұрған өткелден бірлесіп өту, бауырмалдық , ынтымақтастыққа баулыймын. |
SketchUp Make программасының құралдарының түрлерін атай алуымен. |
Информатикакабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3D редактор құралдары.
3D редактор құралдары.
Бекітемін:
Мектеп директорының оқу жұмысы жөніндегі орынбасары: Кожагулова Г.
|
Бөлім |
3D баспа |
|
Педагогтың аты-жөні |
Жаксыбаева Балжан Әкишкызы |
|
Күні |
23.11.2023ж |
|
Сынып 6 «А» |
Қатысушылар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
3D -редактор құралдары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: 3D -редактор құралдарының сипаттамасын біледі. Көптеген оқушылар: 3D-редакторының құралдарын қолданады. Кейбір оқушылар: Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарын анықтайды |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының «Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсім» құндылығы шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, жауакершілік, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау. -айналасына қамқорлық көрсету. -өндірісті, білім мен ғылымды біріктіру |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 минут 3 минут |
I. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындығын бақылау.
1-топ- 2D 2-топ-3D Үй тапсырмасы (Flippity платформасы). 1. Үшөлшемді графика дегеніміз не? 2. Sketchup қандай программа? 3. Программада қандай шаблондар бар? 4. 3D модельдеуге арналған қандай программаларды ата |
Оқушылар жағымды ахуал қалыптастыру кезінде әр елдің сәлемдесуін қайталайды. QR код арқылы топқа бөлінеді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: 1. Үшөлшемді графика деген ұғымға анықтама береді. 2. Sketchup программасын біледі. 3. Программаның шаблондардарымен танысады. 4. 3D модельдеуге арналған программаларды айтады. |
Интерактивті тақта, QR код , Flippity платформасы. Оқулық, өтілген материалдар және сұрақтар. |
|
Сабақтың ортасы. 5 минут. «Ой талқы» әдісі 5 минут. 12 минут. Топтық жұмыс «Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі 8мин «Кім жылдам» әдісі жеке жұмыс |
II. Жаңа сабақ. «Flippity» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу. Адасқан әріптерді дұрыс тауып жаңа тақырыпты анықтау. Жаңа тақырыпқа шағын мәлімет беру. Бейнематериалды көреді. Топтық жұмыс Екі топқа Дөңгелек беріледі. Әр топ алдарындағы дөңгелекшеге дұрыс жауаптарды қойып шығады. 1-топ.
2-топ.
Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар. А деңгейі 1. Sketchup программасының құралдарын пайдаланып, үй құрастырыңыз. В деңгейі 2. Sketchup программасының құралдарын пайдаланып, баспалдақ құрастырыңыз. С деңгейі 2. Sketchup программасының құралдарын пайдаланып, кубик құрастырыңыз. Сергіту сәті. Нейро жаттығу жасау Жұптық жұмыс. Таратпа қағаздар беріледі. «Сәйкестендіру» әдісі арқылы таратпа қағаздар беріледі. |
Оқушылар адасқан әріптерді дұрыс тауып жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Екі топқа сұрақ қойылады Әр топ алдарындағы дөңгелекшеге дұрыс жауаптарды қойып шығады. Оқушылар жеке- жеке компьютерге отырып деңгейлік тапсырималар орындайды. Sketchup программасының құралдарын қызметімен сәйкестендіреді. |
Дескриптор: Дескриптор: - Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен 3 айырмашылықты анықтайды. Робот беріледі. Әр дұрыс жауап берген оқушыға батарейка беріп отырамын. Әр батарейка- 1 балл Дескриптор: Sketchup программасының құралдарын пайдаланып, жоба жасай алады. Робот беріледі. Әр дұрыс жауап берген оқушыға батарейка беріп отырамын. Әр батарейка- 1 балл |
ДК экраны
Бір Оқулық компьютер
Бір
Бейнеролик |
|
Сабақтың соңы. 5мин Бекіту сабағы. « Робот» әдісі Рефлексия 5-мин Үй тапсырмасы |
Бекіту. «Робот» әдісі 1. SketchUp Make программасының құралдары қандай түр- лерге бөлінеді? 2. Сызу құралдарына қандай құралдар жатады және олар- дың қызметтері қандай? 3. Шеңбер (Круг) құралының қызметі қандай? 4.Модификациялау құралдары тобына қандай құралдар жатады? 5.Сығу/созу (Вдавить/вытянуть) құралы қандай қызмет атқарады? 12-жаттығудың 1, 2, 3 есеп |
Оқушылар «Робот» әдісі арқылы сұраққа жауап береді. Әр оқушыға қиындылар беріліп, инстаграм әдісі арқылы кері байланыс береді. |
Дескриптор: - SketchUp Make программасының құралдары қандай түр- лерге бөлінетінін біледі. - Сызу құралдарына қандай құралдар жатады және олардың қызметтері қандай екенін біледі. - Шеңбер (Круг) құралының қызметі қандай екенін біледі. - Модификациялау құралдары тобына қандай құралдар жататынын біледі. - Сығу/созу (Вдавить/вытянуть) құралы қандай қызмет атқаратынын түсінеді. Жалпы балл-5 |
Оқулық, Дәптер,
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
|
Оқушыларға өткен білімдерін еске түсіру арқылы сұрақ қойып, жаңа тақырып мазмұнын ашуға көмек беремін. мүмкіндік беремін. Жұппен, топпен жұмыс жасау арқылы, оқушыларға бір – біріне көмектесу арқылы, түсінбей тұрған өткелден бірлесіп өту, бауырмалдық , ынтымақтастыққа баулыймын. |
SketchUp Make программасының құралдарының түрлерін атай алуымен. |
Информатикакабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||
шағым қалдыра аласыз















