Күні:
Сыныбы: 11
Пәні:физика
Сабақтың аты
|
§4.11 Линзалар. Жұқа линза формуласы
|
Сілтеме
|
Жоспар
|
Жалпы мақсаты
|
|
Күтілетін нәтиже
|
-
Линзалар. Жұқа линза формуласы жайлы мағлұмат алады
-
Линзалар. Жұқа линза формуласы күнделікті тұрмыста есеп
шығаруда қолдана білуге үйренеді
-
Бірін-бірі бағалай алатын
болады
|
Негізгі идеялар
|
Жұқа линза формуласы:
жарық көзі; нүктенің кескіні; түскен сәуле;
Линза
арқылы өтетін сәуле; линзаның бас фокусы;
линзаның фокальдік
жазықтығы; О-линзаның оптикалық
центрі;
ОВ-линзаның қосымша
осі; В
–линзаның
қосымша фокусы;
нәрседен линзаның оптикалық
центріне дейінгі қашықтық;
линзаның ортикалық центрінен кескінге дейінгі ара
қашықтық.
Бұл
формуланың ерекшеліктері:
-
Ж инағыш линза нақты
кескін берсе, , және . Онда
-
Жинағыш линза жорамал
кескін берсе, , және . Онда
-
Шашыратқыш линза әр уақытта
жорамал кескін берді, яғни , және . Онда
|
Тапсырмалар
|
Топтық жұмыс
|
Жеке жұмыс
|
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»
|
Сабақ
бойынша мұғалімнің жазбалары:
(мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды
ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2сандарына байланысты 2 топқа
бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
(4 минут)
-
Жарықтың шағылуы дегеніміз
не? Ол қандай заңдарға бағынады?
-
Жарықтың шағылу заңын
қорытып шығарыңдар.
-
Шағылудың қандай түрлері
бар?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар
беріледі (3 минут)
-
Линза дегенді қалай
түсінесіңдер?
-
Линза түрлерін білеміз бе?
Қандай?
ІҮ. Топтық жұмыс «Джигсо»
(10 минут)
Сіздің
тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және
бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен
жүреді:
Берілген мәтінді оқып,
топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы
жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау
парағы
№
|
Бағалау өлшемдері
|
Көш
басшы
|
Хатшы
|
Баяндамашы
|
Уақыт сақшысы
|
1
|
Тақырыптың ашылуына үлес қосу
|
|
|
|
|
2
|
Міндетін атқару
|
|
|
|
|
3
|
Топтық жұмысқа атсалысуы
|
|
|
|
|
Әр
оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү.
Жеке жұмыс (5
минут) (формуланы түсіндіру)
VІ.
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
1
|
Білу
|
Линза дегеніміз
не?
|
|
2
|
Түсіну
|
Жұқа линза
формуласын ата?
|
|
3
|
Қолдану
|
Линзалардың қолданылуын
түсіндір?
|
|
4
|
Талдау
|
Ойыс және дөңес
линзаларды салыстыр?
|
|
5
|
Жинақтау
|
Линзалардың түрлеріне мысал келтір?
|
|
6
|
Бағалау
|
Линзалардың
маңызы қаншама?
|
|
Жасаған жұмыстарын 2
жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не
үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
Кейінгі
тапсырмалар
|
Эссе жазу
|
Кейінгі оқу
|
§4.11 Линзалар. Жұқа линза формуласы
|