Материалдар / 4 - сынып, Аулада
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

4 - сынып, Аулада

Материал туралы қысқаша түсінік
4 орыс сыныбына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
15 Желтоқсан 2023
221
3 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы

Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Менің отбасым және достарым

Педагогтің аты-жөні

Асилдин Ә.Е

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Аулада

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру;

1.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен заттың атын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: мұғалімнің қолдауымен заттың атын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдана алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мұғалімнің қолдауымен заттың атын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдана алады

Кейбір оқушылар орындай алады: сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап бере алады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы































Ортасы



















Соңы

Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.Өлең жолдарын қайталатады.

1 дегенде тұрайық,
2, 3, 4 – алақанды соғайық,
Оң жаққа бұрылып,
Сол жаққа бұрылып,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз жүгіріп алайық.
5 дегенде асықпай,
Орнымызды табайық.

Өткен сабақты қайталау.Мұғалім оқушыларға өлең жолдарын қайталатады. Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Айтылым. Тыңдалым. Тыңда, қайтала

Дескриптор:

  • Тыңдайды, қайталайды

Айтылым. Жұптық жұмыс

Сұраққа жауап бер. Толықтырып айт.

Дескриптор:

  • Үлгі бойынша қайталайды

  • Айттылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды

Тыңдалым. Мәтінді тыңдап, Мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап бере ді және оған сәйкес фотоны таңда.


Дескриптор:

  • Мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап бере ді және оған сәйкес фотоны таңдай алады

Сергіту сәті.

Жазылым. Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды толықтыр

Дескриптор:

  • Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды толықтыра алады

Кері байланыс:

Маған бәрі түсінікті

Сабақ қиын болды

Бір-біріне жақсы тілектер айтады.
















Тыңдайды, қайталайды.







Толықтырып айтады.







Мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап бере ді және оған сәйкес фотоны таңдайды

Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды толықтырады.





Мұғалімнің ауызша кері байланысы













Мұғалімнің ауызша кері байланысы

«Шапалақ» әдісі

















«Бас бармақ» әдісі





Шапалақ» әдісі

стикерлер, оқулық









































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!