Материалдар / 4 орыс сыныбы "Тасбақа" сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

4 орыс сыныбы "Тасбақа" сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
4 орыс сыныбына арналған күнделікті сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
864
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Тарау тақырыбы:Тасбақа

Мектеп: жалпы білім беретін орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сембина Г.С.

Сынып -4

Қатысып отырғандары-

Келмегендер саны-

Осының алдындағы оқу

«Жолбарыс».

Стартер:

Сабақ тақырыбына шығу: «Тасбақа туралы өлең тыңдату»

Графикалық кесте» арқылы бағалау.

Кіріспе:

Тасбақа өлеңінен үзінді Сұрақтарға жауап беру.

Оқыту мақсаты

Жануарлар модулі бойынша алған білімдерін толықтыру

Оқушылардың сауаттылықтарын қалыптастыру

Осы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттар

Өлеңбойынша үзіндінің негізгі идеясын түсіну, оқулықпен жұмыс. Тірек сөздер мен фразаларды қолданып, кейіпкерлерді сөйлету. Үзіндіні аяқтау.


Барлық оқушылар істей алады: үзінді мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді.


Оқушылардың көпшілігі істей алады: үзінді мазмұнын түсінеді, диалог дайындайды, үзіндіні аяқтайды.

Кейбір оқушылар істей алады: үзінді мазмұнын түсінеді, мазмұнын айта алады .

Табыс критерийі

Үзіндіні түсінеді. Тірек сөздер мен фразаларды қолданады.

Үзіндіні түсінеді. Тірек сөздер мен фразаларды қолдану барысында қиналады.

Даму

Тасбақа» өлеңінен үзінді тыңдалады

Ой қозғау

«Инсерт» әдісі

Мәтінді оқып, кодтау. Оқылым әрекетіне арналған тапсырма.

Тасбақалардың ерекшелігі денесі сүйекті-мүйізді не сүйекті-терілі сауытпен қапталған. Арқа сауытын карапакс, ал бауыр сауытынпластрон деп атайды. Сауытының ұзындығы 12 см-ден 2 м-ге дейін жетеді. Карапакс теріден дамыған сүйек тақташықтарынан тұрады; оның ішкі бетіне омыртқа қанаттары және қабырғалар бекиді. Пластронның тақташықтары бұғана мен құрсақ қабырғаларынан құралған.

Кодты таңбалау

Мазмұны


_______





?






ІІ. Белсенді әдіс-тәсілдер негізінде тапсырма дайындаңдар. Тапсырма сөйлесім әрекетіне бағытталған. Диалогты досыңмен оқы


-Сәлем,Данияр! -Сәлем , Вова !

- Сен қайда барасың ? - Мен зоопаркке барамын.

- Онда жанарлар ма? -Иә,бар.

- Қандай жануарлар? -Түрлі жануарлар.

- Сен нені көруге бара жатырсың? - Мен тасбақаны көруге бара

жатырмын.

  • Ол қандай жануар? - Ол – сүйекті-мүйізді,сүйекті-терілі жануар.

  • Сау бол, Данияр! - Сау бол, Вова !



Тапсырманы аяқтау. Тапсырма жазылым әрекетіне бағытталған

  1. Зоопарк.

  2. Зоопаркке бардым.

  3. Мен зоопаркке бардым

  4. Мен қалада зоопаркке бардым.

Пленарий

Мәтінді толықтыру

Нақтылау. Тілдесім әрекетіне бағытталған. Сын есімдерді қатыстырып тасбақаны суретте.












Қорытынды бағалау

Сіздің әрекетіңіз сәтті шықты? Нәтижелі болды!

  1. «Инсерт» әдісі

Оқыту мен оқу барысында қай әдіс сабақты жақсартатын еді деп ойлайсыз?

Сабақ барысында мен сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім? Келесі сабаққа дайындалуға маған осы ақпараттар қандай көмек көрсетеді?

1. ________________ сабаққа қатысу барысында белсенділік танытты.

2. Күрделенген тапсырмалар жасауға ой тасталды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!