Тарау тақырыбы:Түйе |
Мектеп: жалпы білім беретін орта мектеп |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Сембина Г.С. |
Сынып -4 | Қатысып отырғандары- | Келмегендер саны- |
Осының алдындағы оқу | «Аю». |
Стартер: | Сабақ тақырыбына шығу: «Ботақан»«Алты қалпақ» арқылы бағалау. |
Кіріспе: | «Ботақан»мультфильмінен үзінді көру.Сұрақтарға жауап беру. |
Оқыту мақсаты | Жануарлар модулі бойынша алған білімдерін толықтыруОқушылардың сауаттылықтарын қалыптастыру |
Осы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттар | Мультфильм бойыншаүзіндінің негізгі идеясын түсіну, оқулықпен жұмыс. Тірек сөздер мен фразаларды қолданып, кейіпкерлерді сөйлету. Үзіндіні аяқтау. |
| Барлық оқушылар істей алады: үзінді мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді. |
| Оқушылардың көпшілігі істей алады: үзінді мазмұнын түсінеді, диалог дайындайды, үзіндіні аяқтайды. |
| Кейбір оқушылар істей алады: үзінді мазмұнын түсінеді, мазмұнын айта алады. |
Табыс критерийі |
Үзіндіні түсінеді. Тірек сөздер мен фразаларды қолданады. | Үзіндіні түсінеді. Тірек сөздер мен фразаларды қолдану барысында қиналады. |
Даму | «Ботақан»мультфильмнен үзінді көрсетіледі |
Ой қозғау | «Инсерт» әдісі |
Мәтінді оқып, кодтау. Оқылым әрекетіне арналған тапсырма. Шөл даланың ыстығына тек түйе шыдайды. Оның жалпақ табаны құмға батпайды. Табанынан ыстық та, суық та өтпейді. Түйе 2 – 3 центнер жүк көтереді. Түйе 50-60 километр жолды су ішпей, шөп жемей- ақ жүріп өтеді. Түйе шөлде өсетін ащы, тікен шөптерді жейді. Ол 45 күнге дейін су ішпей жүре алады. Түйе 200 литр су ішеді.
ІІ. Белсенді әдіс-тәсілдер негізінде тапсырма дайындаңдар.Тапсырма сөйлесім әрекетіне бағытталған. Диалогты досыңмен оқы Саша мен Дима ауылға келді. Олар түйені көрді.- Саша, мынау не? - Бұл түйе.-Түйенің қасында не тұр? -Түйенің қасында ботасы тұр.- Түйенің сүтін ішуге бола ма? -Иә,болады. Оны шұбат дейді , ол өте пайдалы.-Жүні пайдалы ма? -Иә, жүннен киім жасайды.-Түйеге жүк артуға бола ма? - Иә, түйеге 2-3центнер жүк артуға болады. - Түйе қандай жануар? - Түйе өте пайдалы жануар..
|
|
Тапсырманы аяқтау.Тапсырма жазылым әрекетіне бағытталғанТүйе.Түйені көрдім.Мен түйені көрдім.Мен ауылда түйені көрдім. |
Пленарий | Ертегіні аяқтау |
Нақтылау. Тілдесім әрекетіне бағытталған. Сандарды сөйлет | 2-3 центнер,40-50 км200 литр, 45 күн, |
Бағалау. Алты қалпақ әдісі арқылы
|
|
Қосымша ақпарат |
Тапсырма. Сұраққа жауап жаз. Айтылым әрекетіне бағытталған.
| Бағалау – сіз ілгері басуды/ оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыстар, АКТ қолдау. Құндылықтар. |
сәйкестендіру
| Топтық жұмыс. Бірін-бірі бағалау. Модель алмасу. « Алты қалпақ» арқылы бағалау. | Суерт, жаратылыстану пәндері |
Рефлексия | Сабаққа қатысу барысында өз байқағандарыңызды жазу үшін пайдаланасыз. Сабағыңыз туралы берілген сұрақтарға жауап беріңіз |
- Оқу/сабақ мақсаттарына қол жеткізілді ме?- Оқушылар бүгін не үйренді?- Оқу ахуалдары қандай болды?- Оқушылар арасындағы айырмашылықты анықтау бойынша іс-әрекеттер сәтті болды ма?- Мен уақыттық графикті дұрыс ұстандым ба? Мен жоспардан ауытқуларға жол бердім бе? Берілсе, неліктен? | 1.
|
Қорытынды бағалау |
Сіздің әрекетіңіз сәтті шықты? Нәтижелі болды! «Инсерт» әдісіОқыту мен оқу барысында қай әдіс сабақты жақсартатын еді деп ойлайсыз? Сабақ барысында мен сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім? Келесі сабаққа дайындалуға маған осы ақпараттар қандай көмек көрсетеді?1. Дима, сабаққа қатысу барысында белсенділік танытты.2. Күрделенген тапсырмалар жасауға ой тасталды.
|