Ересек «Бота» тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Нұр-Сұлтан қаласы
№23 «Алтын бесік»
Балабақшасы
білім беру
саласы «Таным»
пәні: Қарапайым математикалық
ұғымдарды қалыптастыру
Өтпелі
тақырып: «Дәрумендер »
Тақырыбы: «4
саны және
цифры. 4
санының жасалуы.»
Мақсаты:
Тәрбиелік:
Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дамыту:
Балалардың зейіні мен логикалық ойлау қабілетін дамыту;
Оқыту:
4
саны және цифрымен таныстыру.
Цифр мен заттың санын сәйкестендіруді үйрету
Педагогикалық технологиялар:
АКТ,
ойын технологиясы,
денсаулық технологиясы,
Восьмерка технологиясы
Ресурстармен қамтамасыз ету:
презентация,
үлестірмелі материалдар;
суреттер,
көрнекіліктер,
сандар
Билингвалдық компонент:
сан-цифра; төрт-четыре
Ұйымдастырылыған оқу қызметінің барысы:
1.
Ұйымдастырушылық кезеңі:
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында
оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру:
-
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-
1 жылда қанша мезгіл бар?

3.4 түлік малды атаңдаршы

4.Машинада неше дөңгелек бар?
Сонымен біз бүгін қандай санды өтеміз?
2.Негізгі бөлім
Жақсы,
Сонымен тағы бір рет ТӨРРРРРТ.
РРРРРРРРРРРРР
дыбысын айтқызу.
Сонымен бүгінгі өтетін жаңа оқу іс-әрекетіміздің тақырыбы:
«4 саны мен цифры»
Ал,
енді тақтаға назар аударайық 4
саны қалай пайда болады екен (түсіндіру)
-
3 балыққа тағы 1 балықты қоссақ неше балық болады?
-
3 қоянға тағы 1 қоянды қосса неше қоян болады?
Яғни,
3+1=4
Енді 4
санының алдыңғы санын айтыңдаршы?
Енді артқы көршісін атап көрейікші.
Өте дұрыс.
1-Тапсырма:
Презентация «4
саны және цифры. 4
санының жасалуы»
4
санының жазылуы көрсетіледі.
4
саны неге ұқсайды?
Ауада жазып көрейікші
Көптілділік компонент: сан-цифра; төрт-четыре
Сергіту сәті:
Санамақ
Бір, екі, үш,
Бір, екі, үш,
Ал, кәнеки, ұш.
Төрт, бес, алты, жеті,
Төрт, бес, алты, жеті,
Мынау – ауыл шеті.
2-тапсырма: “Кім жылдам?” ойыны
Балалар сендер маған 3-ке дейінгі сандарды тура және
кері санап беріңдерші.
0,1,2,3
3,2,1,0
3-тапсырма: - 4 санын құрастыру
Балалаларға сіріңкелерді беріп, төрт санын
құрастыруды үйрету.
Балалармен жеке жұмыс.
5-тапсырма: «Восьмерка
технологиясы»
Восьмерка технологиясы пайдалана отырып 4
санын құрастырып қойып жасау.
6-тапсырма Дәптермен
жұмыс.
4 санын жазуды меңгеру. Балалармен жеке
жұмыс.
3.Қорытынды:
- Балалар біз бүгін қанадй санмен
таныстық?
-
4 санын жаза аламыз ба?
-Қандай тапсырмаларды жасауды
ұнады?
Қорытындылау. Балаларды
мадақтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
4 саны мен цифры
4 саны мен цифры
Ересек «Бота» тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Нұр-Сұлтан қаласы
№23 «Алтын бесік»
Балабақшасы
білім беру
саласы «Таным»
пәні: Қарапайым математикалық
ұғымдарды қалыптастыру
Өтпелі
тақырып: «Дәрумендер »
Тақырыбы: «4
саны және
цифры. 4
санының жасалуы.»
Мақсаты:
Тәрбиелік:
Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дамыту:
Балалардың зейіні мен логикалық ойлау қабілетін дамыту;
Оқыту:
4
саны және цифрымен таныстыру.
Цифр мен заттың санын сәйкестендіруді үйрету
Педагогикалық технологиялар:
АКТ,
ойын технологиясы,
денсаулық технологиясы,
Восьмерка технологиясы
Ресурстармен қамтамасыз ету:
презентация,
үлестірмелі материалдар;
суреттер,
көрнекіліктер,
сандар
Билингвалдық компонент:
сан-цифра; төрт-четыре
Ұйымдастырылыған оқу қызметінің барысы:
1.
Ұйымдастырушылық кезеңі:
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында
оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру:
-
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-
1 жылда қанша мезгіл бар?

3.4 түлік малды атаңдаршы

4.Машинада неше дөңгелек бар?
Сонымен біз бүгін қандай санды өтеміз?
2.Негізгі бөлім
Жақсы,
Сонымен тағы бір рет ТӨРРРРРТ.
РРРРРРРРРРРРР
дыбысын айтқызу.
Сонымен бүгінгі өтетін жаңа оқу іс-әрекетіміздің тақырыбы:
«4 саны мен цифры»
Ал,
енді тақтаға назар аударайық 4
саны қалай пайда болады екен (түсіндіру)
-
3 балыққа тағы 1 балықты қоссақ неше балық болады?
-
3 қоянға тағы 1 қоянды қосса неше қоян болады?
Яғни,
3+1=4
Енді 4
санының алдыңғы санын айтыңдаршы?
Енді артқы көршісін атап көрейікші.
Өте дұрыс.
1-Тапсырма:
Презентация «4
саны және цифры. 4
санының жасалуы»
4
санының жазылуы көрсетіледі.
4
саны неге ұқсайды?
Ауада жазып көрейікші
Көптілділік компонент: сан-цифра; төрт-четыре
Сергіту сәті:
Санамақ
Бір, екі, үш,
Бір, екі, үш,
Ал, кәнеки, ұш.
Төрт, бес, алты, жеті,
Төрт, бес, алты, жеті,
Мынау – ауыл шеті.
2-тапсырма: “Кім жылдам?” ойыны
Балалар сендер маған 3-ке дейінгі сандарды тура және
кері санап беріңдерші.
0,1,2,3
3,2,1,0
3-тапсырма: - 4 санын құрастыру
Балалаларға сіріңкелерді беріп, төрт санын
құрастыруды үйрету.
Балалармен жеке жұмыс.
5-тапсырма: «Восьмерка
технологиясы»
Восьмерка технологиясы пайдалана отырып 4
санын құрастырып қойып жасау.
6-тапсырма Дәптермен
жұмыс.
4 санын жазуды меңгеру. Балалармен жеке
жұмыс.
3.Қорытынды:
- Балалар біз бүгін қанадй санмен
таныстық?
-
4 санын жаза аламыз ба?
-Қандай тапсырмаларды жасауды
ұнады?
Қорытындылау. Балаларды
мадақтау.
шағым қалдыра аласыз













