Материалдар / 4 санын қосу және азайту

4 санын қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
8771 369 8083 номері арқылы көрнекілігі мен слайд алуға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2023
299
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


ПӘН

Математика


Бөлім_


Сабақтың тақырыбы

Төрт санына қосу, азайту

Күні






Қатысқандар саны


Қатыспағандар саны


Оқу мақсаты:


Сабақтың мақсаттары


Бағалау критериялары


Сабақ барысы



Сабақ кезеңіУақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


минут



Оқушылармен сәлемдес

Оқушылардың назарын аударып, зейінін шоғырландыруды «Шапалақ» әдісімен жүргіземін.

Кім мені есітіп тұр – 1 шапалақ

Кім мені көріп тұр – 2 шапалақ

Кім мені естіп те тұр, көріп те тұр – 3 шапалақ

Жағымды атмосфера орнату

Мұғалім нұсқаулығын орындайды

Оқушылар:

Шырылдады қоңырау

Біз сабақты бастаймыз.

Партамызға отырып

Табыс” тілеп көзбенен

Жаңа білім алуға

Алға қадам бастаймыз.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»







Үй тапсырмасын тексеру


1. Бір қолыңда неше саусақ?

2. Бір аптада неше күн бар?

3. 7 мен 9-дың көрші саны

4. Қазақ алфавитінде қанша әріп бар?

5. Бірінші қосылғыш – 7, екінші қосылғыш – 2, қосындының мәні нешеге тең?

6. 1 жылда неше ай бар?

7. Азайғыш – 8, азайтқыш – 3, айырманың мәні?

8. Азайтудың компоненттерін ата?

9. Ең үлкен бір таңбалы сан?

10. Ең кіші екі таңбалы сан?

Дискриптор:

Әрбір дұрыс есепке -1 балл

https://wheelofnames.com/n8u-e5z



Топқа бөлу

минут

Суреттер бойынша

«Төрт түлік» «Төрт бағыт»

«Төрт мезгіл» «Төртбұрыштар»

Топқа барып орналасады.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды:


Сандар жазылған үлестірмелер

Жаңа тақырыпты ашу




Топтық жұмыс

Ойлан, тап» ойыны

Ауызша есептеу

Дискриптор:

Әрбір дұрыс есепке -1 балл



Жұптық тапсырма

Жұптық жұмыс әр топтағы балалар жұптасып орындайды

минут



Дискриптор:

Әр дұрыс есепке бір жетон


Кеспе қағаздары

Сергіту сәті

Орнымыздан тұрайық,

Алақанды ұрайық.

Оңға қарай иіліп,

Солға қарай иіліп,

Бір отырып, бір тұрып,

Сергіп бір алайық.

Орындарынан тұрып, орындавйды







Аквариумге балық салу

Жекелей жұмыс

Балық бойындағы есептерді шығарып аквариумге дүрыс орналастыру

Дискриптор:

Әр дұрыс есепке бір жетон



Атасы Маржанға 4 алмұрт, ал әжесі 3 алма әкеп берді. Маржанда барлығы неше жеміс болды?



Кері байланыс



Сабақты қорытындылау



5минут

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді.





Бағалау

Үй тапсырмасын беру





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ