Материалдар / 4 сынып әдебиеттік оқу Ф Оңғарсынова "Жылу"

4 сынып әдебиеттік оқу Ф Оңғарсынова "Жылу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдері үшін қажет,ашық сабақтар өткізу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2018
556
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: «Жылу». Фариза ОңғарсыноваСабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушыларға өлеңді мәнерлеп оқу дағдысын түсіндіру, үйрету. Баланың анаға деген махаббатын суреттеу, анасына деген сүйіспеншіліктерін өз сөздерімен жеткізе білуге үйрету, өлеңді жаттай білуге дағдыландыру.Дамытушылығы: Сөздік қорларын, тіл байлығын, шығармашылығын дамыту. Тәрбиелігі: Анаға сый-құрмет көрсете білуге, ана жылуын сезінуге, мейірімділікке тәрбиелеу.Сабақ түрі: Аралас сабақ.Сабақ әдісі: Мәнерлеп оқу, баяндау, сұрақ - жауап, әңгімелеу, жұптық жұмыс , салыстыруауалнамалық әдіс.Сабақтың көрнекілігі: Фариза Оңғарсынова суреті, сауалнамалық тапсырмалар сұрақтары, Венн диаграммасы, суреттер, кесте т.б. Сабақ барысы:
  • I. Ұйымдастыру сәті. (1- 2 мин) Жарқырап күн де ашылды,
  • Айналаға нұр шашылды,
  • Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз.
  • Қайырлы күн!Біз сәлемдесіп аламыз,
  • Мақсатымыз- білім алу,
  • Міндетіміз- еңбектену
  • Еңбектену арқылы
  • «5»- ке қолды жеткізу!
II. Үй тапсырмасын тексеру. ( 7минут)А) Қайқауыс.Ата-ананы құрметтеу туралы-Қабуснама қандай кітап?Оны кім жазған?-Қайқауыс бұл кітапты кімге арнап жазған?Ә) ата- анасы тақырыбында өз ойын жазып келу ІІІ. Жаңа білімді түсіндіру. (8-10 мин) - Дүниеде анасыз адам болмайды. Осында отырған мен де, сендер де анадан туып, ананың көкірегінен нәр алғанбыз. Дүниедегі жақсылықтың бәрін, нәресте көзімде анадан үйренеміз. Ең алғашқы сөзді, ана тілінде дұрыс сөйлеуді үйретеді.1. Біздің ана тіліміз қай тіл?2. Аналар мерекесін жылдың қай мезгілінде тойлаймыз?3. Көктемнің ең алғашқы гүлін кім атайды?- Бәйшешек соншалықты нәзіктігіне қарамастан, әлі еріп кетпеген қалың қардың астынан бүршік жарып шығады. Біздің аналарымыз да өмірдің қиындығына қарамастан, нәзікте болса, жеңіп шығады: Тіршілік күннен нәр алса, адамзат анадан тарайды. Ананың жылуын, сендерге деген қамқорлығын қалай сезіп байқайсыңдар? (сөздерінен, көмегінен, қимылынан, ботақаным, құлыншағым, айналайын) Ананың балаға беретін жылуын немен салыстыруға болады? Ф. Оңғарсынова туралы қысқаша әңгімелеу. 1. Бұл суреттегі кім?2. Оны кім ретінде білесіңдер? 3. 1 - сыныпта оның қандай өлеңін оқып, танысып едік? Бөлісе айтқызу. «Ботақаным».Фариза Оңғарсынова - ақын, халық жазушысы, журналист, Қазақстан Республикасы Парламенті Мәжілісінің I және II шақыруларының депутаты (1996-2004).
  • 1939 жылдың 25 желтоқсанында Гурьев (қазіргі Атырау) облысы, Новобогат ауданына қарасты Манаш ауылында туған. 1961 жылы Гурьев мемлекеттік педагогикалық институтының тіл-әдебиет факультетін бітіріп, Балықшы ауданының Еркінқала, Октябрьдің 40 жылдығы атындағы қазақ мектептерінде ұстаздық еткен. 1966-1968 жж. Гурьев облыстық "Коммунистік еңбек" газетінің партия түрмысы бөлімінде әдеби қызметкер болып істеген. 1968-1970 жж. республикалық "Лениншіл жас" газетінің Ақтөбе, Гурьев, Орал облыстары бойынша меншікті тілші қызметін атқарған. 1970-1978 жж. республикалық "Қазақстан пионері" газетінің бас редакторы, 1978 жылғы желтоқсаннан "Пионер" журналының бас редакторы болып істеген. 1978-1996 жж - республикалық «lino-Hep» (қазіргі «Ақ желкен») журналының бас редакторы. ҚР Парламенті Мәжілісі 1-ші және 2-ші шақырылымдарының депутаты (1996-2004). 23 қаңтар 2014 жылы Фариза Оңғарсынова дүниеден өтті.
Сергіту сәті:
  • Қол ұстасып бәрімізЖылылықты сезейікКүндей болып әрқашанКүлімсіреп жүрейік !
Өлеңді талдап түсіндіру. ЖылуЖылылықтан жаралғанҚұшағы оның – таң мекен.Менің айдай анамнанАсқан сұлу бар ма екен?!

Мейірім – нұр төгілгенКүн көзіндей жанары,Ойымды оқып өңімнен,Дірілдейді қабағы.

Жердегі бар тағамнан Ана сүті нәрлі екен.Бұл жалғанда анамнанСүйікті адам бар ма екен?!

Жер бетінің ғұмырыКүн нұрымен арайлы.Біздің үйдің жылуы Анамыздан тарайды. Өлеңді оқушыларға мәнерлеп, саналы түрде, дұрыс оқыту.(3-4 мин)Сөздік жұмысы: (2 мин)Өң - бет, ажар, түсЖалғанда - дүниедеҒұмыр – өмір «Сұрақтар  шеңбері» әдісі бойынша кестемен  жұмысы (3-4 минут)




«Ойлан – жұптас- талқылы» әдісі бойынша жұптық жұмыс (5минут)1 деңгей: «Ана» деген кім?Ол қандай адам?2 деңгей: «Менің анам» тақырыбына ой толғау.3 деңгей: Берілген сөздер мен сөз тіркесін пайдаланып өлең ұйқастыру (мен ақылды,айтқан тілін,анамды,ақылын) ................................сыйлаймын, ................................тыңдаймын..................................аламын,.................................баламын.



«Мәселені болжау» стратегиясы  бойынша суретпен  жұмыс жүргізілді. (3-4 минут)-Берілген суреттер арасында қандай байланыс бар?-Ақын  ананы не үшін күнге ұқсатады?-Ана мейірімі туралы не дейсің?-Ана сүті туралы ше?-Ананың алақаны  қандай? ІҮ. Қорыту.Венн диаграммасы арқылы Күн мен Ананы салыстыру. Әр оқушы өзі келіп жазып тұрады. 5минут● Күн1. Өлі табиғат.2. Жерді жылытады, шөп шығарады, қарды ерітеді.3. Жарық береді.● Ана1. Тірі табиғат.2. Адамды өмірге әкеледі3. Баласын азамат етеді.● Ұқсастығы1. Жылу береді.2. Барлық халық тағзым етеді3. Тіршілік бастауы. Үйге тапсырма беру: (1 мин)«Жылу» Ф.Оңғарсынованың өлеңін жаттап алуАна туралы өлең жазу Бағалау. (2 мин)

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ