4 сынып, Алматы мен Нұр - Сұлтан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4 сынып, Алматы мен Нұр - Сұлтан

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы

Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Табиғат құбылыстары

Педагогтің аты-жөні

Асилдин Ә.Е

Күні:

23.01

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Алматы мен Нұрұлтан

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.​3.​1.​1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

4.2.5.1* мәтін кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, ...) салыстыру

4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты белгі қойып оқи алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңн сақтай алады

Кейбір оқушылар орындай алады: мәтін кейіпкерлерін (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, ...) салыстыру

Бағалау критерийі

  • мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты белгі қойып оқиды

  • сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтай алады

  • мәтін кейіпкерлерін (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, ...) салыстыра алады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы































Ортасы































Соңы


Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Берілген суреттер арқылы оқушылар бір -бірімен амандасады. Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. «Ұстап ал» әдісі. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Топқа бөлу. «Сахна» әдісі арқылы топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын сұрау. Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.

Жетекші сұрақтар

Дескриптор:

сұрақтарға жауап береді

Топтық жұмыс. Мәтінді толықтырып оқы. Сұрақтарға жауап бер.

Дескриптор:

  • Мәтінді оқиды

  • Сұрақтарға жауап береді

  • мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқи алады

Топтық жұмыс. «Салыстыру». Постер толтырады. Суреттерді басшылыққа алып Алматы мен Нұр Сұлтан қаласын (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, ...) салыстыру.

Дескриптор:

  • Мәтін кейіпкерлерін (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, ...) салыстыра алады

  • сөзге қосымшаларды дұрыс жалғай алады

  • жазылым барысында орфоэпиялықтнормаларды сақтайды

Сергіту сәті.

Тілдік дағды. Салыстырмалы шырай.

Сын есім — заттың түрін, түсін, сапасын, белгісін, күйін, салмағын, көлемін, иісін т.б. қасиеттерін білдіретін сөздер.Қазақ тілінде сын есімдердің сұрақтары: қандай? қай? Сын есімнің шырайларын түрлері. Салыстырмалы шырай: -рақ, -рек, -ырақ, -ірек; биі(к)г-ірек, жақсы-рақ, күшті-рек, ұзын-ырақ,  кіші-рек


Жазылым. «Фри әдісі». Тақтамен жұмыс

-рақ, -рек, -ырақ, -ірек қосымшалары арқылы сөйлем құра.

Алматы Нұр-Сұлтан қаласынан үлкен......

Нұр-Сұлтан қаласының Алматыға қаласына қарағанда ауасы таза.....

Алматыға қарағанда Нұр-Сұлтан қаласына қыс ерте... түседі.

Алматы да жел азы.... соғады.

Алматының ауа-райы жылы......

Дескриптор:

  • Жазылым барысында орфографиялық нормаларды сақтайды

  • -рақ, -рек, -ырақ, -ірек қосымшаларын қолдана алады

  • Қосымшаны дұрыс жалғап жазады


Дескриптор:

Қорытынды: Оқушыларды сабақ барысында алған білімін қорытындылау.

Топтық жұмыс. «Lays» әдісі. Сұрақтарға жауап бер.

Дескриптор:

  • мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады

  • айтылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды

Бағалау

Рефлексия.

«Әмиян» әдісі арқылы кері байланыс жасау.


Мұғаліммен бірге қайталайды. Алдыңғы сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. Сұрақтарға жауап бер.




Топ болып мәтінді толықтырып оқиды. Сұрақтарға жауап береді.




























Ережені дәптерлеріне жазып алады.






















Сөздерге қосымшалар жалғап жазады.

















Сұрақтарға жауап береді.













Кері байланыс жасайды.





Бағалау парағына балл қою









Бағалау парағына балл қою































Бағалау парағына балл қою

















Бағалау парағына балл қою























Бағалау парағына балл қою


Кітап, қима қағаздар, интербелсенді тақта
































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.03.2024
341
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі