Басы
Ортасы
Соңы
|
Жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Берілген суреттер арқылы оқушылар бір
-бірімен амандасады. Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. «Ұстап ал»
әдісі. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
Топқа бөлу. «Сахна» әдісі
арқылы топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын
сұрау. Сабақтың тақырыбы,
мақсатымен таныстыру.
Жетекші
сұрақтар
Дескриптор:
• сұрақтарға жауап
береді
Топтық жұмыс.
Мәтінді толықтырып
оқы. Сұрақтарға жауап
бер.
Дескриптор:
Топтық жұмыс.
«Салыстыру». Постер толтырады. Суреттерді
басшылыққа алып Алматы мен Нұр Сұлтан қаласын
(менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның
айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, ...)
салыстыру.
Дескриптор:
-
Мәтін
кейіпкерлерін (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның
айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, ...) салыстыра
алады
-
сөзге қосымшаларды дұрыс жалғай
алады
-
жазылым барысында
орфоэпиялықтнормаларды
сақтайды
Сергіту
сәті.
Тілдік дағды.
Салыстырмалы шырай.
Сын
есім — заттың түрін, түсін,
сапасын, белгісін, күйін, салмағын, көлемін, иісін т.б. қасиеттерін
білдіретін сөздер.Қазақ тілінде сын есімдердің
сұрақтары: қандай? қай? Сын есімнің шырайларын
түрлері. Салыстырмалы
шырай: -рақ, -рек, -ырақ,
-ірек; биі(к)г-ірек, жақсы-рақ,
күшті-рек,
ұзын-ырақ, кіші-рек
Жазылым. «Фри әдісі».
Тақтамен жұмыс
-рақ, -рек, -ырақ, -ірек
қосымшалары арқылы сөйлем
құра.
Алматы Нұр-Сұлтан қаласынан
үлкен......
Нұр-Сұлтан қаласының Алматыға
қаласына қарағанда ауасы
таза.....
Алматыға қарағанда Нұр-Сұлтан
қаласына қыс ерте...
түседі.
Алматы да жел азы....
соғады.
Алматының
ауа-райы
жылы......
Дескриптор:
-
Жазылым барысында
орфографиялық нормаларды
сақтайды
-
-рақ, -рек, -ырақ, -ірек
қосымшаларын қолдана
алады
-
Қосымшаны дұрыс
жалғап жазады
Дескриптор:
Қорытынды: Оқушыларды сабақ барысында
алған білімін қорытындылау.
Топтық жұмыс. «Lays» әдісі.
Сұрақтарға жауап бер.
Дескриптор:
Бағалау
Рефлексия.
«Әмиян» әдісі арқылы кері
байланыс жасау.
|
Мұғаліммен бірге қайталайды. Алдыңғы сабақта өткен
тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
бағалайды. Сұрақтарға жауап
бер.
Топ болып мәтінді толықтырып
оқиды. Сұрақтарға жауап
береді.
Ережені дәптерлеріне жазып
алады.
Сөздерге қосымшалар жалғап
жазады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Кері байланыс
жасайды.
|
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
|
Кітап, қима қағаздар, интербелсенді
тақта
|