Басы
Ортасы
Соңы
|
Жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Берілген суреттер арқылы оқушылар бір
-бірімен
амандасады.
Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді
анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
Үй тапсырмасын
сұрау.
Дескриптор:
• сұрақтарға жауап
береді
Топқа бөлу. «Аспаптар
әдісі» арқылы топқа
бөлу.
Сөздікпен
жұмыс.
Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне
жазып алады.
Жетіген
-жетиген
Қобыз
кобыз
Сыбызғы флейта,
дудка
Асатаяқ посох с
погремушкой
Аспап
инструмент
Мәтіналды жұмыс.
Жұптық
жұмыс.
Сурет бойынша диалог
құрайды.
Дескриптор:
Екі текеметті
салыстыр
Мәтінмен жұмыс.
Топтық жұмыс. Айтылым.
Мәтін алдыңғы
үстелде тұрады, оқушылар топпен бір бір сөйлемнен мәтінді оқиды.
Есте сақтаған сөздерді бір қағазға жазады. Осылай оқушылар мәтін
құрау қажет.
Дескриптор:
Сергіту
сәті.
Тілдік
бағдар.
Етістік.
Көсемше
Жазылым. Тақтамен
жұмыс
Мәтіндегі етістіктерді
көсемшеге
айналдыр.
Дескриптор:
Қорытынды: Оқушыларды сабақ барысында
алған білімін қорытындылау.
Жұптық жұмыс. «Футбол»
әдісі. Сұрақтарға жауап беру арқылы бір-біріне гол
соғады.
Дескриптор:
Бағалау
Рефлексия.
«Теңге» әдісі арқылы
кері байланыс жасау.
|
Мұғаліммен бірге қайталайды. Алдыңғы сабақта өткен
тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
Балалар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алып,
мұғаліммен бірге қайталап
айтады.
Сұрақтарға жауап
бер.
Мәтінді тыңдап,
сұрақтарға жауап береді.
Ережені дәптерлеріне
көшіріп жазады.
Етістіктерді көсемшеге
жазады.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
|
Кітап, қима қағаздар, интербелсенді
тақта
|