4 сынып Ашық сабақтың тақырыбы Қазақстанның қалалары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4 сынып Ашық сабақтың тақырыбы Қазақстанның қалалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мұғалімдерге көмек түрінде
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ жоспары


Пән: Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1

Менің Отаным – Қазақстан

Күні:

Сынып: 4

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қазақстан қалалары. Хат арқылы байланысу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.5.1.2 көптік / тәуелдік / септік / жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: септік, тәуелдік, жіктік жалғаулы сөздерді ауызша, жазбаша тілде қолданады.

Көптеген оқушылар: септік, тәуелдік, жіктік жалғаулы сөздерді ауызша, жазбаша тілде қолданады.

Кейбір оқушыларсептік, тәуелдік, жіктік жалғаулы сөздерді ауызша, жазбаша тілде қолданады.

Бағалау критерийлері


Сөйлеу және жазу барысында тәуелдік жалғауын қолданады.

Тілдік мақсаттар


Отан, көрікті жерлер, әлемге әйгілі, тәуелсіз, елорда, Елбасы, рәміз, халық, мақтан ету, атамекен, солтүстік, тұрғын

Құндылықтарды дарыту


Ынтымақтастық

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Презентация

Бастапқы білім


Хаттың қалай жазылатынын біледі.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин

Қызығушылықты ояту. «Бос микрофон». Оқушыларүйде дайындап келген жұмыстарын ортаға салады. «Бос микрофонға» шығатын оқушы кездейсоқ таңдау арқылы анықталады.


Сабақтың ортасы


7 мин











10 мин


































3 мин







10 мин



(Ұ) «Кім жылдам»

Оқушылар суретті қолданып, тәуелдік жалғауын дұрыс жалғастырады.

Менің

Сенің

Оның


(Ж) «Мен білемін!»

Берілген сөйлемдердің тәуелдік жалғауларын толықтырып жазады. Түпнұсқамен салыстыру арқылы өзін-өзі тексереді.

  • Менің хат____ досыма тез жетті.

  • Сенің мекенжай____ қандай?

  • Менің ел_____ нің табиғаты өте әсем.

  • Менің Астана туралы суреттер_____ саған ұнады ма?

  • Сенің туған ел_____ немен әйгілі?

  • Сенің жауаб________ды асыға күтемін.

  • Оның аға____ басқа елден хат жазды.

  • Cенің туған жер туралы әңгімелер___ маған ұнады.


Түпнұсқа.

  • Менің хатым досыма тез жетті.

  • Сенің мекенжайың қандай?

  • Менің елімнің табиғаты өте әсем.

  • Менің Астана туралы суреттерім саған ұнады ма?

  • Сенің туған елің немен әйгілі?

  • Сенің жауабыңды асыға күтемін.

  • Оның ағасы басқа елден хат жазды.

  • Cенің туған жер туралы әңгімелерің маған ұнады.



Дескриптор:

  • тәуелдік жалғауын дұрыс қолданады.

Кері байланыс. «Бағдаршам» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.

Жасыл түс – жеңіл болды

Сары түс – ойландырды

Қызыл түс – қиын болды


(Ж) «Ойлан, жаз»

Оқушылар берілген сурет бойынша сөйлемдер / шағын мәтін құрастырып жазады. Қай жақта жазатындарын кездейсоқ таңдау арқылы анықтайды.


  • менің

  • сенің

  • оның

Shape1


Қабылдау деңгейі орташа оқушыларға көмек ретінде сұрақтар ұсынылады. Сұрақтар «жедел жәрдем» қорабына салынады.


  • Сенің қалаң қандай?

  • Сенің қалаң қайда орналасқан?

  • Сенің қалаңда нелер бар?

  • Сенің қалаң немен әйгілі?

  • Сенің қалаңның тұрғындары демалыс күндері қайда демалады?















Сабақтың соңы


5 мин

«Жетістік баспалдағы» арқылы өзінің сабақтағы жұмысына баға береді.



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





Сабақ бойынша рефлексия




Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.02.2021
748
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі