Материалдар / 4 сынып Ашық сабақтың тақырыбы Қазақстанның қалалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

4 сынып Ашық сабақтың тақырыбы Қазақстанның қалалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мұғалімдерге көмек түрінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2021
644
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ жоспары


Пән: Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1

Менің Отаным – Қазақстан

Күні:

Сынып: 4

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қазақстан қалалары. Хат арқылы байланысу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.5.1.2 көптік / тәуелдік / септік / жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: септік, тәуелдік, жіктік жалғаулы сөздерді ауызша, жазбаша тілде қолданады.

Көптеген оқушылар: септік, тәуелдік, жіктік жалғаулы сөздерді ауызша, жазбаша тілде қолданады.

Кейбір оқушыларсептік, тәуелдік, жіктік жалғаулы сөздерді ауызша, жазбаша тілде қолданады.

Бағалау критерийлері


Сөйлеу және жазу барысында тәуелдік жалғауын қолданады.

Тілдік мақсаттар


Отан, көрікті жерлер, әлемге әйгілі, тәуелсіз, елорда, Елбасы, рәміз, халық, мақтан ету, атамекен, солтүстік, тұрғын

Құндылықтарды дарыту


Ынтымақтастық

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Презентация

Бастапқы білім


Хаттың қалай жазылатынын біледі.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин

Қызығушылықты ояту. «Бос микрофон». Оқушыларүйде дайындап келген жұмыстарын ортаға салады. «Бос микрофонға» шығатын оқушы кездейсоқ таңдау арқылы анықталады.


Сабақтың ортасы


7 мин











10 мин


































3 мин







10 мин



(Ұ) «Кім жылдам»

Оқушылар суретті қолданып, тәуелдік жалғауын дұрыс жалғастырады.

Менің

Сенің

Оның


(Ж) «Мен білемін!»

Берілген сөйлемдердің тәуелдік жалғауларын толықтырып жазады. Түпнұсқамен салыстыру арқылы өзін-өзі тексереді.

  • Менің хат____ досыма тез жетті.

  • Сенің мекенжай____ қандай?

  • Менің ел_____ нің табиғаты өте әсем.

  • Менің Астана туралы суреттер_____ саған ұнады ма?

  • Сенің туған ел_____ немен әйгілі?

  • Сенің жауаб________ды асыға күтемін.

  • Оның аға____ басқа елден хат жазды.

  • Cенің туған жер туралы әңгімелер___ маған ұнады.


Түпнұсқа.

  • Менің хатым досыма тез жетті.

  • Сенің мекенжайың қандай?

  • Менің елімнің табиғаты өте әсем.

  • Менің Астана туралы суреттерім саған ұнады ма?

  • Сенің туған елің немен әйгілі?

  • Сенің жауабыңды асыға күтемін.

  • Оның ағасы басқа елден хат жазды.

  • Cенің туған жер туралы әңгімелерің маған ұнады.



Дескриптор:

  • тәуелдік жалғауын дұрыс қолданады.

Кері байланыс. «Бағдаршам» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.

Жасыл түс – жеңіл болды

Сары түс – ойландырды

Қызыл түс – қиын болды


(Ж) «Ойлан, жаз»

Оқушылар берілген сурет бойынша сөйлемдер / шағын мәтін құрастырып жазады. Қай жақта жазатындарын кездейсоқ таңдау арқылы анықтайды.


  • менің

  • сенің

  • оның

Shape1


Қабылдау деңгейі орташа оқушыларға көмек ретінде сұрақтар ұсынылады. Сұрақтар «жедел жәрдем» қорабына салынады.


  • Сенің қалаң қандай?

  • Сенің қалаң қайда орналасқан?

  • Сенің қалаңда нелер бар?

  • Сенің қалаң немен әйгілі?

  • Сенің қалаңның тұрғындары демалыс күндері қайда демалады?















Сабақтың соңы


5 мин

«Жетістік баспалдағы» арқылы өзінің сабақтағы жұмысына баға береді.



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





Сабақ бойынша рефлексия




Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!