Мұғалімнің
аты-жөні:
|
|
Пән/Сынып:
|
4-сынып
Дүниетану
|
Күні:
|
18.02.2022
ж
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
Қоршаған ортаны
қорғау
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Менің өлкемнің
ауылшаруашылығы
|
Оқу
мақсаты:
|
4.2.3.1 - өз өңіріндегі және Қазақстанның басқа да
өңірлеріндегі адамдардың
ш
аруашылық қызметтерін табиғи жағдайларға (рельеф,
климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) байланыстырып
талдау
|
Бағалау
критерийі:
|
- ауылшаруашылығы салалары
туралы білесің
-
Өз өлкеңнің
ауылшаруашылығын сипаттауды
үйренесің
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс
(1,2 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
1
минут
|
Ұйымдастыру
|
-Сәлеметсіздерме,балалар!
-Онлайн сабағымызға қош
келдіңдер!
-Дүниетану сабағын
бастаймыз.
Сабақ тақырыбын, мақсатын таныстыру
-өз өңіріндегі және Қазақстанның басқа да өңірлеріндегі
адамдардың
шаруашылық қызметтерін табиғи жағдайларға (рельеф, климат,
өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) байланыстырып
талдау
-Бүгін сен:
-ауылшаруашылығы салалары
туралы білесің
-Өз өлкеңнің ауылшаруашылығын
сипаттауды үйренесің.
|
|
|
Презентация
№ 1- 2
бет
|
7-8
минут
|
Жаңа
сабақ
|
Бүгінгі сабақта мына сұрақтарға жауап іздейтін
боламыз:
А) Фермер туралы
мағлұмат беру.Фермердің қарамағындағы жұмыс түрлері жайында
баяндау.Фермерлік шаруашылық
Ә)
Ауылшарауашылығының түрлері: Өсімдікшаруашылығы (бидай,
қара бидай, арпа, тары, сұлы)
Б)
Малшаруашылығы (ірі қара, жылқы,түйе,құс,
балық)
|
|
|
Презентация № 3-4
бет
|
8 минут
|
Тәжірибе
|
1-тапсырма:
Суреттегі
өсімдіктердің қай топқа жататынын
белгіле.
2-тапсырма: Суреттердің астына
малшаруашылығының қай саласына жататынын
жаз.
|
Дескриптор: Білім
алушы
- өсімдіктердің
тобын анықтайды.
Дескриптор: Білім
алушы
Малшаруашылығы-
ның саласын
анықтайды.
|
ҚБ «жұлдызшалар»
ҚБ «жұлдызшалар»
|
Презентация № 7
бет
Презентация
№ 8 бет
|
3 минут
|
Бекіту
|
Жеке тапсырма
ұсыну:
Малшаруашылығының
өнімдеріне белгісін
қой
Бекіту: Тақырыпты меңгеру деңгейіне
қарай өзіңді
бағала .
|
Дескриптор: Білім
алушы
малшаруашылығының
өнімдерін анықтайды.
|
ҚБ «жұлдызшалар»
1.Сабақты толық түсіндім, маған бүгінгі сабақ қызық
болды
2. ♦
Сабақ қызық болды, бірақ
тапсырмаларды
толық түсінбедім
|
Презентация № 9
бет
Презентация
№ 10 бет
|