Материалдар / 4 сынып факультатив "Қызықты математика"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

4 сынып факультатив "Қызықты математика"

Материал туралы қысқаша түсінік
қызықты математика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
1074
9 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Түсінік хат

4 ші сынып оқушыларына арналған “Қызықты математика“ атты факультатив сабағының жоспарын ұсынып отырмыз

Факультатив сабақтың негізгі мақсаты: оқушының ақыл ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру, пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы білімдерін қалыптастыру. Бағдарламадасандарды көлеміндегі сандарды, кестелік қосу, азайту, теңдік, теңсіздік, сөз есеп шығару сияқты тақырыптар қамтылған. Берілген жаттығулар оқушының жас ерекшелігі мен қабілеттілігіне сәйкес құрылған. Ұсынылған тапсырмалар математика сабағынан алған білімдерін тексеруге, оны толықтыруға, оқушының оқуға деген жауапкершілігін арттыруға көмектеседі. Тапсырмадағы тірек сызбалар ұсынылып, оқушының өтілген тақырыпты игеруін, пысықтауын, ой қорытуын жеңілдетеді. Математика пәні шыдымдылықты, зеректілікті және еңбексүйгіштікті талап етеді. Бұл бағдарлма оқу материалын есепке алынып жасалынды. Ұсынылып отырған бағдарлама бастауыш сынып мұғалімдеріне қажетті, тиімді болатыны сөзсіз.

Үйірме бағдарламасы құрастырылғантапсырмалар бастауыш мектепте математиканы оқыту бағдарламасына сәйкес құрастырылған тапсырмаларда оқулықта тақырыптарға және оқулыққа қосымша материалдармен қамтылған.Оның ішіндеесептеу мен мың көлемдегі натурал сандарды оқи,жаза және салыстыра білу.Ұзындық,масса,және уақыт сияқты шамаларды салыстыра білу дағдыларын пысықтауға бағытталған.Шамалар мен амалдарды орындау.Мың көлемдегі натурал сандарды көбейту және бөлу.Көбейту мен бөлудің қзара байланысы.Көбейтуге берілген бір амалды оқушыларың математиканы оқыту мазмұнымен сабақтастығысандарды оқу ,жазу және салыстыру.Сондай-ақоқушылардың өздігінен орындайтын тест тапсырмалары жәнебаланы тез есептеуге бпулитын «Кім жүйрік», «Ойлы болсаң озып көр», «Көкпар», «Бәйге», «Күміс алу», «Кім тапқыр», «Ойлан тап», «Математикалық сөз жұмбақ», «Кім шапшаң» ойын жұмыстары кіргізілген.Ойындар арқылы оқушылардың математиканы оқыту мазмұнымен сабақтастығы математикалық білімнің біріте-біріте кеңейюін,тереңдеуін және жүйелеу қамтамасыз етеді. Үйірме бағдарламасы бойынша құрастырылған тапсырмалар баланың ойын жүйелі дамытып оқыту идеясын жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Оқушылардың жас ерекшеліктерін,оның ішінде олардың ойларын даму деңгейін ескере отыратыны берілген.Сондықтан жаңа материалды түсіндіру мысалдардың көмегімен көрнекілікке сүйене отырып жүзеге асырылады.Енгізілген ұғымдардың,оқып үйренетін қасиеттерін мән-мағынасы айқындаған соң,жалпы қортындылар жасалады,алгоритімдер,ережелер. Бала тұлғасының түзілуіне,оқушылардың интелектуалдық,сезімталдық,еріктілік белсенділігін қалыптастырады.Бастауыш сыныптардағы оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту мақсатында жасалған.Оқушылардың арасындағы үйірем бағдарламасының математика пәніне тигізетін көмегі балалар арасындағы өткерілетін әр түрлі сайыстарға болашақта өткерілетін олимпиадағы ҰБТ ға көмегін тигізеді.Қызықты математикалық тапсырмалар,ребустар,логикалық тапсырмалар оқушылармен жеке жұмыстарды ұйымдастыруға көмектесіп алғанбілімдерін жоғары дәрежеде пайдалнуға себебін тигізіп,орта буын талаптарына сай дайындық бағдарлама ретін де құрастырылып отыр.










Мақсаты: Математикалық ұғымдар мен іс - әрекет тәсілдерін оқып үйрету және


білім, білік дағдыларын қалыптастыру.

Міндеттері:


1. Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту;


2.Ауызша және жазбаша кестелік қосу, азайтуды үйрету;

3. Кестелер, тірек сызбалар арқылы жұмыс істеуді меңгерту;

4. Шығармашылық тапсырмалар арқылы балалардың логикалық ойындар ойна



Күтілетін нәтиже:



- Бағдарламаны оқыту барысында әр түрлі есептерді игереді

- Көбейту, бөлуді, жазуды, оқуды, салыстыра отырып талдайды

- Логикалық есептерді шешудің жолын табады.























Бағдарламаның мазмұны

Қарапайым түсініктер (6 сағат) Математика курсының негізгі обьектісі сан және олармен орындалатын арифметикалық амалдарды оқытып үйретуге арнайы және жүйелі дайындық жұмысы жүргізіледі.

1 – 10 көлеміндегі сандар (2 сағат) Оқытып үйретудің маңызды міндеті – сан және цифр жайында түсінік қалыптастыру, осыған орай сандардың атауларын және олардың сәйкес цифрлармен белгіленетіндігін игерту, цифрларды жазу дағдысын қалыптастыру. Санның атауын оқушылар естиді және айтады, ал цифрды көреді және жазады. Жаңа санды бұрыннан белгілі сандармен салыстыру, ең кіші бір таңбалы және ең үлкен бір таңбалы санды анықтау;

Қайталау (1 сағат) Оқытудың негізгі нәтижелерін тиянақтап, бекіте түседі және олардың қай деңгейде игерілгендігін анықтауды жүзеге асырады;

Сандар әлемі туралы ертегі (2 сағат) Оқушылардың ой қиялын шығармашылығын дамыту; Өз қиялынан оқиғалар құрастыруға бейімдеу;

Санамақтар (1 сағат) Санамақтар арқылы оқушылардың тілдерін дамыту. Есте сақтау қабілеттерін арттыру;

Ойлан, тап (1 сағат) Баланың қызығушылығын, ынтасы мен ықыласын туғызып белсенділігін арттырады;

Қосу, азайтуға байланысты көңілді есептер (2 сағат) Ойын элементтері мен қызықты ізденіс сәттерін тиімді қолдану қажеттігін туғызу, өзіндік іс - әрекетке, ақыл ойының дамуына түрткі болады;

Қайталау сабағы (1 сағат) Қорытындыны нәтижесі - іс әрекет жасауға жаттығу;

Геометриялық фигуралар сыр шертеді (3 сағат) Заттың пішінін бағамдау геометриялық фигураларды ажыратуға, бөліктерге бөлу, бөліктерден фигура құрау, топтау көзделінеді;

Жұмбақ есептер (3 сағат) Жұмбақ есептер арқылы қызықтырып, зейінін қалыптастыру;

Өрнектер (3 сағат) Санды өрнектер мен әріпті өрнектерді ажырату, есептеуге машықтандыру;

Қайталау (1 сағат)

Логикалық есептер (3 сағат) Есеп ұғымының бір мәнді белгісін оқушыларға аңғартатын жұмыс түріне жатады. Сурет бойынша әңгіме құрастырып үйренеді;

Он көлеміндегі сандарды қосу, азайту (2 сағат) Ауызша қосып, азайтуға машықтандыру;

Геометриялық фигура (2 сағат) Әр алуан практикалық жұмыстарды орындауға негізделеді;

Қайталау (1 сағат)





Математика факультатив

«Математика әлемі»

Реттік №

Тоқсан бойынша №

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

І - тоқсан ( 9 сағ)

1

1

Қарапайым түсініктер

1



2

2

Қарапайым түсініктер

1



3

3

Қарапайым түсініктер

1



4

4

Мөлшер және сан

1



5

5

Мөлшер және сан

1



6

6

Мөлшер және сан

1



7

7

1 – 10 көлеміндегі сандар

1



8

8

1 – 10 көлеміндегі сандар

1



9

9

Қайталау сабағы

1



ІІ – тоқсан (7 сағ)

10

1

Сандар әлемі туралы ертегі

1



11

2

Сандар әлемі туралы ертегі

1



12

3

Санамақтар

1



13

4

Ойлан, тап

1



14

5

Қосу, азайтуға байланысты көңілді есептер

1



15

6

Қосу, азайтуға байланысты көңілді есептер

1



16

7

Қайталау сабағы (16 - сабақ)

1



ІІІ – тоқсан (10 сағ)

17

1

Геометриялық фигуралар сыр шертеді

1



18

2

Геометриялық фигуралар сыр шертеді

1



19

3

Геометриялық фигуралар сыр шертеді

1



20

4

Жұмбақ есептер

1



21

5

Жұмбақ есептер

1



22

6

Жұмбақ есептер

1



23

7

Өрнектер

1



24

8

Өрнектер

1



25

9

Қайталау

1



ІҮ – тоқсан (8 сағ)

26

1

Логикалық есептер

1



27

2

Логикалық есептер

1



28

3

Логикалық есептер

1



29

4

Он көлеміндегі сандарды қосу, азайту

1



30

5

Он көлеміндегі сандарды қосу, азайту

1



31

6

Геометриялық фигура

1



32

7

Геометриялық фигура

1



33

8

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!