Материалдар / 4 сынып жаратылыстану сенің өлкеңде қандай жануарлар бар?

4 сынып жаратылыстану сенің өлкеңде қандай жануарлар бар?

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып жаратылыстану пәнінен ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2024
172
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысқандардың саны

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар?

Оқу жоспарына сай оқу мақсаты:

4.2.2.1. – өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу

4.1.2.2. – алынған нәтиже білім алушы таңдаған формада ұсыну

Сабақтың мақсаты

Өз өлкесінің жануарларын жіктейді;


Құндылықтар

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Өзгені тыңдау, түсіну және диалог жүргізе алу

Сабақтың барысы


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут












Өткен сабақты пысықтау

5 минут




















Сабақтың ортасы

20 минут




















































































































Сергіту сәті

2 минут












Сабақты қорыту

8мин


























Кері байланыс

5 минут


Амандасады

«Біз қандаймыз?» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.






Балалар, біз өткен сабақта қандай тақырыпты өттік? Кім айтады?


(Қоректік тізбек түрлері)


https://wordwall.net/play/79760/705/144


  1. Жалпақ жапырақты аралас ормандардағы тізбектің алғашқы сатысы? (шөп, жидек,ағаш қабығы,жаңғақ, бүршік)

  2. Жалпақ жапырақты аралас ормандағы тізбектің келесі буыны неден тұрады? (өсімдікқоректілер: бұғы,тиін, тышқан)

  3. Үшінші сатылы тізбектің жануарын көрсет: (қасқыр)

  4. Қылқан жапырақты ормандағы қоректік тізбектің бірінші буынын көрсет: (мүк, қына)

  5. Бұғы қоректік тізбектің нешінші буыны (2)

  6. Қылқан жапырақты ормандағы 3 сатылы тізбектің жануарын көрсет: (аю)

  7. Бидай – тышқан: қоректік тізбекті аяқтап көр (түлкі)

Жарайсыңдар!


Балалар, біз жануарлар әлеміне саяхатымызды жалғастырамыз;

  • Балалар, айтыңдаршы, біздің еліміз жер көлемі бойынша нешінші орында?

  • Балалар, біз тұратын өлкені кім картадан көрсетіп береді?


  • Иә, балалар, ұлан – ғайыр жерімізде әртүрлі өсімдіктер мен жануарлар да өмір сүреді;


Сендерге тапсырма,берілген жануарларды Қазақстанның қай аймағында орналасқанын табайық;

Көмек үшін кітабымызға жүгінейік;


  1. Жыландар

  2. Ақбөкен

  3. Тасбақа

  4. Үкі

  5. Қоңыр аю

  6. Бақа

  7. Қызғылт қоқиқаз


Балалар, жан – жануарлар туралы қызықты ақпараттарды көрелік;

(ЖИ)



Сабақтың мақсаты:

Өз өлкесінің жануарларын жіктеу;


Балалар,жануарлардың тіршілік ортасына бейімделуін сырт бейнесіне қарап білуге болады;

Құрлықта мекен ететін жануарлардың денесі жүнмен қапталады. Мұндай жамылғы оларды ыстықтан не суықтан қорғайды. Құрлықта мекен ететіндердің көбі жылдам жүгіре алады, кейбірі жорғалай алады;

Құстар қаңқа сүйегі жеңіл және қанаты болғандықтан биікте қалықтап ұша алады. Денесін қаптаған қауырсыны биіктегі суық ауадан қорғайды. Сулы ортадағы құстардың саусақтарының арасында жүзу жарғақтары болады. Ұшпайтын құстарда да кездеседі. Мысалы түйеқұс – ұшпаса да қатты жүгіре алады. Кейбір жануарлар,мысалы, шұбалшын топырақта тіршілік етеді. Олардың көздері болмайды. Жауын жауғанда топырақта ауа жетпегеннен жер бетіне шығады. Су жануарларында көбінде суықта тоңдырмайтын қалың май қабаты болады;





2 – тапсырма (жеке жұмыс)

Балалар, біз осы уақытқа дейін жануарлар туралы көптеген ақпараттар алдық;

Жануарлардың үй жануары және жабайы болып бөлінетінін, омыртқалы және омыртқасыз болатынын білдік;

Қане, суреттер бойынша жануарларды топтастырайық:









3 – тапсырма (топтық жұмыс)

Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма

Саралау - диалог

1 – топ – суастында тіршілік ететін жануарлар


2 – тапсырма

Құстар туралы білетін қызықты ақпараттар


3 – топ

Жануарлар туралы білетін қызықты ақпараттар



  • Топтық жұмыста сурет- сызба, сипаттама қолданып жасалынуы керек;

  • Мысалмен, нақты дәлелдер келтіреді;

  • Қызықты,ерекше ақпарат ұсынған топтарға қосымша ұпайлар беріледі;




СЕРГІТІ СӘТІ;




3 – тапсырма (жұптық жұмыс)

Өз өлкеңдегі мекендейтін жануарларды қорғау мақсатында қандай іс – шаралар қолданатын едіңдер?



4 – тапсырма

https://wordwall.net/play/79792/216/266


  1. Жануарлардың тіршілік ету ортасын қай белгісіне қарап білуге болады? (сырт белгісіне)

  2. Құрлықты мекен ететін жануарлар қандай болады? (денесі жүнмен қапталған)

  3. Жануарлардың денесі неліктен жүнмен қапталады? (ыстық пен суықтан қорғайды)

  4. Құстар неліктен биікке ұша алады? (қаңқа сүйегі жеңіл)

  5. Құстардың қауырсыны қандай функция атқарады? (суық ауадан қорғайды)

  6. Ұшпайтын құс? (түйеқұс)

  7. Шұбалшын жаңбыр кезінде неге топырақ бетіне шығады? (таза ауа жетіспегеннен)

  8. Шұбалшындарда не болмайды? (көз)

  9. Су жануарлары неліктен суықта тоңбайды? (май қабаттары болады)


Жарайсыңдар!


Үйге:Оқулықтағы картаны пайдаланы өзіңнің тұрақылықты жерде мекендейтін жануарларды тауып атын дәптерге жазып ал 38 беттегі картаны пайдалан


Кері байланыс:

https://view.genially.com/66aa50b9162aa00d4d44600b














Амандасады











Өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді



Үй тапсырмасын пысықтап қортындылайды


































Берілген жануарларды өз аймағына орналастырады








Жасанды интеллект арқылы жануарлар әлеміне саяхат жасайды



Сабақ мақсатымен танысады









Жануарлар туралы ақпараттар алады












Жануарлар туралы ақпараттардан керегін өзіне жазып алады













Өз өлкесіндегі кездесетін жануарлар туралы қызықты ақпараттар ұсынады





Ергежейлі қосаяқ туралы ақпарат алады











Су, құстар. Жануарлар туралы білетін ақпараттарын сызба, сурет, сипаттама түрінде айтады













Сергіту сәтіне қатысады




Өз өлкесінде тірлішік ететін жануарларды қорғау жолдарын ұсынады




Қортынды сұрақтарға жауап береді























Үйге тапсырма алады




























Балалар өздері алған ұпайларын өзін – өзі бағалау парағына жазып отырады












Декриптор:

Сұрақтарға дұрыс жауап береді;

ҚБ:

Тамаша!

Керемет!





















Дескриптор:
Жануарларды тіршілік ететін аймағына дұрыс орналастырады –1балл

ҚБ:

Керемет!

Жарайсың!


























































Дескриптор:

Омыртқалы жануарларды табады – 1 б

Омыртқасыз жануарларды табады – 1 б

Жалпы – 2 б

ҚБ:

Өте жақсы!

Тамаша!








































Дескриптор:

Әртүрлі айтмақтарда тіршілік ететін жануалар туралы айтады – 1 б

Сурет, сызба, сипаттама қолданады – 1 б

Дәлеледер келтіреді – 1 б

Жалпы – 3 б

ҚБ:
Керемет!

Өте жақсы!


Дескриптор:

Өз өлкесінде мекен ететін жануарлар туралы айтады – 1 б

Өз өлкесінде тіршілік ететін жануарларды қорғау іс – шараларын ұсынады – 1 б

Жалпы – 2б












Дескриптор:

Сұрақтарға дұрыс жауап береді - 1 б

Өз ойларын дәлелдейді – 1 б

Жалпы – 2 б

ҚБ:
Өте жақсы!

Тамаша!





Слайд











https://wordwall.net/play/79760/705/144

























Қазақстан картасы


































Слайд























Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың суреті












































Жануарлар суреті

Қарандаш





















https://wordwall.net/play/79792/216/266





























https://view.genially.com/66aa50b9162aa00d4d44600b














































































Shape1

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ