4 сынып Жердің жүрегін тыңдайық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4 сынып Жердің жүрегін тыңдайық

Материал туралы қысқаша түсінік
плвтформалық жұмыстар қамтылған сапалы ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысқандардың саны

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы:


Оқу жоспарына сай оқу мақсаты:

4.2.3.1 Шығарманың тақырыбын және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу

4.3.2.1 Таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу/өлең (төрт жолды) жазу

Сабақтың мақсаты

Шығарманың негізгі ойын анықтайды, Таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу/өлең (төрт жолды) жазу

Құндылықтар және оның мақсаттары

Сабақ құндылығы: ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

Апта дәйексөзі: Тәртіп-тәрбие бастауы.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут












Өткен сабақты пысықтау

5 минут




















Сабақтың ортасы

20 минут


















































Сергіту сәті

2 минут







































































Сабақты қорыту

8мин


























Кері байланыс

5 минут



Амандасады


Психологиялық ахуалды жақсартуға қатысады

Күнге көтеріп қолымды

Бір,екі,үш деп соғайын

Қарап тұрған көршіме

Қолымды бір бұлғайын


Құндылық мақсаты: Еңбекке, еңбек адамдарына деген құрмет көрсету


Өткен тақырыпты пысықтау:

https://wordwall.net/play/87717/990/4610,0,

  1. Кітаптарды қайда әкелді? (мектеп қоймасы)

  2. Адырбай қандай кітаптың иесі еді? («Ана тілі»)

  3. Сотқарбайдың кітабы қандай кітап еді? (Ежелгі дүние тарихы)

  4. Сотқарбай сабақ аяқталған күні не істеді? (кітапты үй ауласына тастап кетті)

  5. Сотқарбай кітабына не істеді? (суреттерді сиямен бастырып жазды)

  6. Әңгіменің авторы кім? (Танаш Дәуренбеков)

  7. Кітаптардың арғы қарайғы тағдыры не болды деп ойлайсың? (түптеп қайта өңдейді)

  8. Оқиғаның шешіміне әкелген жұбаныш сөзің иесі қай кітап? (Ежелгі дүние тарихы)

Жарайсыңдар!



  • Балалар,біз қандай ғаламшарда өмір сүреміз?

(https://www.google.com/intl/ru/earth/about/)


  • Енді осы ғаламшарымызға қандай қамқорлық көрсетеміз, айтыңдаршы?

(Балалардың пікірін тыңдау)

  • Бүгінгі сабағымызда осы жерге қамқорлық туралы айтамыз;


Сабақтың мақсаты:

Шығарманың негізгі ойын анықтайды, Таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу/өлең (төрт жолды) жазу


1 – тапсырма (оқылымы)

ФС тапсырмасы


  • «Жер ғаламшарына қамқорлық жасаймыз» түсініп оқу;

  • Жер ғаламшарының шешілмеген мәселелері туралы не айтылған?

  • Қалай ойлайсың адамға жылу көздерінің қайсысы ыңғайлы, қолайлы?


2 – тапсырма

Фс тапсырмасы

Саралау - диалог

Егер Жер сөйлей алса»

Комиксті сөйлетіп, Жерге (жан бітіріп сөйлетіп көреді:



СЕРГІТУ СӘТІ




3 – тапсырма

Сызбаны толтыр

ФС тапсырмасы

Отбасың осы айда қанша электр қуатын жұмсады?

Өткен айда қанша электр қуатын жұмсады?

Айына жұмсалатын электр қуаты қанша?

Қорытынды















4 – тапсырма (топтық жұмыс)

ФС тапсырмасы

Саралау - диалог
1 – топ

«Ғылым мен техника жетістіктері арқылы адам «Жер» ғаламшарларының мәселелерін қалай шешеді?




2 – топ

Электр мен Көмірдің атынан айтыс ұйымдастырыңдар.Үшінші кейіпкерді қос және оның сөзін жаз. Оқушыларға дайындалуға уақыт беріледі.












3 – топ

Жердің басты 3 мәселесіне тоқталыңдар;

Оны шешу жолдарын ұсыныңдар;



5 – тапсырма

https://wordwall.net/play/87798/710/1924


(«Жердің жүрегін тыңдайық»)

  1. Аспан деген не? (көзге көрінбейтін атмосфераның бөлігі)

  2. Біздің ғаламшарды күннен қорғайтын сүзгі? (озон қабаты)

  3. Электр стансыларылары? (атом, жылу, су, жел электростасысы)

  4. Су элетростансысы қалай жасалынады? (тау өзендеріне бөгет салу арқылы)

  5. Жел күшімен жұмыс істейтін электростансы? (жел электростасысы)

  6. «Ақылды қала» жобасының мақсаты? (электр үнемдеу)

  7. Табиғи көмірден келетін зиян? (ауа ластанады)

  8. Жер бетінің жаппай жылуы не әсерінен? (ауа температурасының жоғарылауынан)

Жарайсыңдар!


Үйге: Электр қуатынсыз өмір тақырыбында шығарма жазу


https://view.genially.com/66aa50b9162aa00d4d44600b (кері байланыс)


амандасады









психологиялық ахуалға қатысады












үй тапсырмасын пысықтайды























жерге қамқорлық көрсету туралы ойларымен бөліседі






сабақ мақсатымен танысады








оқулықпен жұмыс жасайды








комикс жасайды












сергіту сәтіне қатысады










сызбаны толтырады



























топтық жұмыстарды орындайды




































қортынды сұрақтарға жауап береді




















үйге тапсырма алады


кері байланыс береді

ұпайларын бағалау парағына жазады















Дескриптор:

Сұрақтарға қатесіз жауап береді;
ҚБ: Өте жақсы!



























Дескриптор:

Мәтінді түсініп оқиды – 1 б

жер ғаламшары туралы сұрақтарға жауап береді – 1 б

Жылу көздері туралы айтады – 1 б

Жалпы – 3 б

ҚБ: керемет!







Дескриптор:

Жердің мәселелерін Жердің өзі болып айтады – 1б

Өз ойларын қорғайды – 1 б

Жалпы – 2 б

ҚБ: Тамаша!













Дескриптор:

Сызбаны дұрыс толтырады – 1 б

Электр қуатын үнемдеу туралы айтады – 1б

Жалпы – 2 б

ҚБ: Өте жақсы!






















Дескриптор:

Өз жобаларын қорғайды – 1 б

Мәселенің шешімін ұсынады – 1 б

Жалпы – 2 б

ҚБ: тамаша!

































Дескриптор:

Сұрақтарға дұрыс жауап береді – 1 б

ҚБ: Тамаша!

слайд



















https://wordwall.net/play/87717/990/4610,0,
























https://www.google.com/intl/ru/earth/about/)













оқулық













комикс

























сызба






















суреттер








































https://wordwall.net/play/87798/710/1924






















https://view.genially.com/66aa50b9162aa00d4d44600b








































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.03.2025
286
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі