Материалдар / 4 сынып Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру.

4 сынып Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру. қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2024
218
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Программалау

Педагогтың аты-жөні


Күні

18.09.2024

Сынып: 4

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Scratch программалау ортасын іске қосады.

Көптеген оқушылар:

кеіпкерді таңдайды, оған қозғалыс командаларын қолданады

Кейбір оқушылар:

жобаны өз ойыңмен жалғастырады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Психологиялық ахуал

Эмотцияны қайталау әдісі


3.Өткен сабақты қайталау.

-Костюм ауыстыру деген не?

-Костюм ауыстыру үшін қандай блок қолданылады?

-Циклдік командалар қай блокта орналасқан?


ҚБ: геометриялық фигуралар

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Сұрақтарға жауап береді.




с5-конечная звезда 31 5-конечная звезда 31 тикер


Стикер

Сабақтың ортасы

(М) Алған біліміңді өмірде қажет кезде қолдану үшін жоба құрып үйренеміз.

Жобаның мақсаты:

Спрайттардың костюмін ауыстыру.

Жұмыс барысы:

- Scratch программасын іске қосу;

-Интернеттен қажетті суреттерді жинақтау;

-Кейіпкердің әр бағытқа қозғалысын жасау;

-Фон мен спрайттардың костюмдерін ауыстыру;

-жобаны сақтау.

Жеке жұмыс.

1-тапсырма.

  • Қазақстан картасының суретін Интернеттен жүктеп, бумаға сақта.

  • Scratch программасын іске қос.

  • Өзіңе ұнайтын кейіпкерді таңдап ал.

  • Кейіпкер картадағы қалаларды аралайтындай етіп, қозғалыс жаса.

Дескриптор:

-Интернеттен сурет жүктейді, оны бумаға сақтайды;

- Scratch программасын іске қосады;

-кеіпкерді таңдайды, оған қозғалыс командаларын қолданады.

ҚБ: геометриялық фигуралар

Сергіту сәті суреттегіні қайтала


2-тапсырма.

  • Кейіпкер әр қалада ұлттық киімдерді ауыстырып отыру керек.

  • Кейіпкер әр қалаға барғанда көрікті жерлер туралы шағын мәлімет айтуы қажет.

Дескриптор:

-кейіпкерге костюм ауыстырады;

-кейіпкерге мәлімет айтуға командаларды қолданады.


ҚБ: геометриялық фигуралар


3-тапсырма.

  • Сахнаның фонын қалаларға байланысты ауыстыр.

  • Жобаны өз ойыңмен жалғастыр.

  • Жобаны «Менің Қазақстаным» деген атаумен бумаға сақта.

Дескриптор:

-сахнаның фонын ауыстырады;

-жобаны өз ойыңмен жалғастырады;

-жобаны бумаға сақтайды.


ҚБ: геометриялық фигуралар

Мұғалімді тыңдайды











1-тапсырманы орындайды



















2-тапсырманы орындайды












3-тапсырманы орындайды



















стикер













стикер














стикер












Компьютер


Scratch программалау ортасы

Сабақтың соңы

.Кері байланыс: джостик әдісі


Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

Тақырыпты қайталау












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ