4-сынып "Көптаңбалы сандарды ауызша есептеу тәсілдері"

Тақырып бойынша 17 материал табылды

4-сынып "Көптаңбалы сандарды ауызша есептеу тәсілдері"

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сынып математика пәнінен сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Құндылықтар. Бір таңбалы санға көбейту және бөлу.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

4 сынып


Сабақтың тақырыбы:

18 сабақ. Көптаңбалы сандарды ауызша есептеу тәсілдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.2.7 - екітаңбалы/үш таңбалы сандарды біртаңбалы санға ауызша көбейту мен бөлуді орындау

4.1.2.3 - көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдану

Сабақтың мақсаты

1 000 000-ға дейінгі сандарды ауызша көбейту және бөлуді үйренетін болады

Құндылықтар және оның мақсаты

БІРЛІК ПЕН ЫНТЫМАҚ

Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу.

Өзгені тыңдау, түсіну және диалог жүргізе білу



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут




Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

24 минут









































































































































Сабақты қорыту

6минут























Кері байланыс

5 минут

Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды жақсарту


Сабаққа дайындығын тексеру




Өткенді пысықтау


1(А)-БӨЛІМ : КӨПТАҢБАЛЫ САНДАР НУМЕРАЦИЯСЫ ЖӘНЕ ОЛАРМЕН АМАЛДАР ОРЫНДАУ

Бөліміне қорытынды жасау

Өтілген тақырыптарға шолу жасату



Тақырыпты ашу


Бүгінгі сабағымызда 1 000 000-ға дейінгі сандарды ауызша көбейту және бөлуді үйренесің, қосындыны санға көбейтудің және бөлудің тиімді тәсілдерін меңгересің.



Жаңа тақырып

ТҮСІНДІРУ

1-тапсырма

Үлгі:

1234*2= 2468 2468/2=1234

ЕҚБ

2-тапсырма

22 341 х 2 = 44 682

123 212 х 3 = 369 636

111 202 х 4 = 444 808

444 804 : 4 = 111 201




3-тапсырма

«Кім жылдам?» ойыны

Үлгі:

а) (300 000 + 60 000 + 6) : 6 = 300 000 : 6 + 60 000 : 6 + 6 :6 = 60 001

(8 000 + 400 + 20) : 2 = 8 000 : 2 + 400 : 2 + 20 : 2 = 4 210

ә) (8 000 + 1 200 + 1 800) : 5 = 11 000 : 5 = 2 200

(5 600 + 1 300 + 30 000) : 6 = 36 900 : 6 =

6 150


4-тапсырма.


Мейірімділік 100 000 – 42 000 : 2 = 79 000 (Ерлан)

Өмір 90 800 – 40 844 : 4 = 80 589 (Болат)

Білім 4 х (14 500 -13 400) = 4 400 (Әлия)

Достық 124 113 х 2 + 369 600 : 3 = 371 426 (Арман)

Адалдық 29 500 : 5 + 40 093 = 45 993 (Ерке)

Отбасы 55 128 – 44 682 : 2 = 32 787 (Айна)

700 809 – 22 000 х 4 = 612 809 (Серік)




ЕБҚ

5-тапсырма

3-тапсырмаға ұқсас өрнектер жаса


Прямоугольник 1 ( + + ) /3=



( + + ) /5=


(15+15+15)/3=45/3=15

(20+20+20)/5=60/5=12


6-тапсырма

Кәсіби әртістер- 21 234 адам

Кәсіби емес әртістер- ?, 2 есе артық

Барлығы – ?

А)

1) 21 234 х 2 = 42 468(адам)

2) 42 468 + 21 234 = 63 702(адам)

Жауабы: Барлығы 63 702адам .

Ә)

1) 966 399 : 3 = 322 133 (тг)

2) 322 133 х 2 = 644 266 (тг)

Жауабы: 644 266 теңге аударылды.



7-тапсырма

Х – 465 = 1 231 х 3 а+347=897*4

Х = 3 693+465 а=3588-347

Х = 4 158 а=3241


401 000 – у = 24 121 х 2 1000000-62*х=987600

у = 401 000 – 48 242

у = 352 758


1000000-62*х=987600

х=999938-987600

х=12338


8-тапсырма

96/4=24

96/(4*2)=96/8=12

69/(4/2)=96/2=48

999/3=333

999/(3*3)=999*9=8991

9999/(3/3)=9999/1=9999

Бөлгішті өзгерткенде бөліндінің мәні өзгереді. Бөлгіш көбейсе бөліндінің мәні де көбейеді.



ФС тапсырмасы

9-тапсырма

Мереке күнгі билеттің қанша тұратындығын есептейді.

4 242:2 = 2 121(тг)

Жеңілдік бойынша 4 адамның демалуына қанша ақша

жұмсау керектігін есептейді.

2 121*4 =8 484(тг)

Билеттің қалыпты бағасымен салыстырғанда, жеңілдік

бойынша сатып алған билеттерден түскен үнемделген

қаражатты, қалай ессепетуді түсіндіреді. (4 билеттің

қалыпты бағасының құнын есептеу керек)

4 242 * 4= 16 968(тг)

Қанша үнемделгенін анықтайды.

16 968 – 8 484 = 8 484(тг)



10 тапсырма

Есепті шығар.

Үш данышпан: «Қайсымыз ақылдырақпыз?» – деп дауласты. Олардың дауын шешуге кездейсоқ өтіп бара жатқан жолаушы көмектесті. Ол: «Менде үш қызыл, екі ақ қалпақ, яғни бес қалпақ бар екенін көріп тұрсыңдар. Енді көздеріңді жұмыңдар», – дейді. Олардың әрқайсысына қызыл қалпақтан кигізіп, ағын жасырып қалды. «Енді көздеріңді ашыңдар. Басына қандай түстегі қалпақ киіп тұрғанын кім анықтаса, сол өзін ақылды деп есептеуіне болады», – дейді жолаушы. Данышпандар бір-біріне қарап, ұзақ отырды. Әрең дегенде біреуі: «Менің басымдағы – қызыл қалпақ», – деді. Ол оны қалай білді?


Жауабы:Үшеуіне де жететіні қызыл қалпақ, сондықтан қызыл деп айтты.



Үй тапсырмасы

11-тапсырма


844 268 : 2 = 422 134

422 134 • 2 = 844 268

639 996 : 3 = 213 332

213 332 • 3 = 639 996

12 234 • 2 = 24 468

24 468 : 2 = 12 234

31 332 • 3 = 93 996

93 996 : 3 = 31 332





Оқу құралдарын түгелдейді






Өткенді пысықтайды









1 000 000-ға дейін мыңдықтар

мен санайды






Тиімді тәсілмен есептейді





Есептеу жүргізеді











Тапсырманы тақтаға орындайды









Тапсырманы орындап, балалардың қандай

құндылықтарды атағанын табады














Өрнек құрастырады











Есеп болатындай сұрақтар ойластырады




Есепті шығарады







Теңдеулерді шешеді














Өрнектердің мәнін табады











Тапсырманы күнделікті өмірмен байланыс

тырып орындайды




















Есепті түсініп алады









Жауабын айтады










Есептеу жүргізеді




Кері байланыс жасайды






Мақтап, мадақтап отыру






ҚБ:

Тамаша!






«3 шапалақ» әдісі арқылы бағаап отыру





Дескриптор:

Тиімді тәсілмен есептеді-1б

Есептеу тәсілін меңгерген-1б





Дескриптор:

Есептеуді білді-1б

Көбейтуді меңгерген-1б







Дескриптор:

Тиімді тәсілмен есептеді-1б

Жылдам есептеу дағдысы қалыптасқан-1б





3 шапалақ” әдсі





Дескриптор:

Есепті шығарды-1б

Есептеуді білді-1б







Дескриптор:

Өз бетінше өрнек құрастырды-1б

Өрнектердің мәнін тапты-1б




3 шапалақ”

әдісі



Дескриптор:

Есептің шартын құрды-1б

Есепті шығарды-1б











Дескриптор:

Теңдеулерді шешті-1б

Есептеуді біледі-1б




3 шапалақ” әдісі




Дескриптор:

Өрнектердің мәнін тапты-1б

Өрнектердің мәні қалай өзгеретінін айта алды-1б








Дескриптор:

Билет құнын есептеді-1б

Үнемделген ақшаны тапты-1б












Дескриптор:

Есепті түсінеді, ойлана алады-1б

Есептің шешуін тапты-1б









3 шапалақ” әдісі





Дескриптор:

Есептеуді біледі-1б

Ойлау дағдысы қалыптасқан-1б










«Жетістік баспалдағы» әдісі




суреттер


Суреттер






Сызбалар



Оқулық








Сандар жиынтығы
















оқулық





оқулық








Құндылық атаулары жазылған парақтар




оқулық







Өрнектер үлгісі






Оқулық






Әртістер туралы суреттер













Оқулық














Суреттер
















Билеттер


Ақша купюралары








Оқулық











Түрлі-түсті қалпақтар






Оқулық








Суреттер







Оқулық




Стикерлер







































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.05.2025
166
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі