Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
4-сынып Көркем еңбек 2024-2024 оқу жылы КТП
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек
Түсінік хат
«Көркем еңбек» – «Бейнелеу өнері» және «Еңбекке баулу» сияқты оқу пәндерін біріктіретін кіріктірілген пән.
«Көркем еңбек» пәні әртүрлі шығармашылық әрекеттің түрлері барысында көркем-технологиялық білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу пәні түрлі шығармашылық іс-әрекеттегі кеңістіктік-бейнелікойлауын, шығармашылық ойлауын, рухани-адамгершілік мәдениетін, елесін, қиялын және аңғарымпаздығын, жеке тұлғаның қалыптасуын және өз ойын білдіруін дамытуды қамтамасыз ететін көркем-технологиялық білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
«Көркем еңбек» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:4-сыныпта – аптасына 1 сағат, оқу жылында – 34 сағатты құрайды
Түрлі материалдармен жұмыс істеу білім алушылардың технологиялық ойлауын, көркем-эстетикалық талғамын, шығармашылық, есте сақтау қабілеттерін, кеңістіктік қиялын, қиялы мен қол моторикасын дамытуға, көзбен нақты мөлшерлеу қабілетін жетілдіреді.
Оқу мақсаттары білім алушыларда белгілі бір дағды қалыптастыру үшін әрекет түрін, орындау техникасын, шығармашылық жұмысты жасаудың материалын мұғалімнің өзі таңдайтындай етіп тұжырымдалған.«Көркем еңбек» пәні бойынша оқыту процесінде білім алушылардың АКТ құралдарын қолдану дағдыларын дамыту қажет. Ең алдымен, бұл көркем жұмыстарды жасау кезінде цифрлық компьютерлік технологияларды пайдалану, слайдтық презентацияларды жасау дағдыларын дамыту, шығармашылық жұмысты жасау үшін басқа білім алушылармен ынтымақтастық, қарым-қатынас жасау мен ақпарат алмасу жәнет.б.«Көркем еңбек» сабақтарындамұғалімнің өзі анықтайтын әртүрлі көркемдік-шығармашылық әрекеттер қарастырылады. Бұл ретте көркемдік-шығармашылық әрекеттің негізгі үш түрі:
- құрылымдау;
- бейнелеу;
- сәндеу әрекеттері міндетті түрде іске асырылуы қажет.
«Көркем еңбек» пәні бойынша қалыптастырушы бағалау өткізіледі. Пән бойынша білім алушылардың қалыптастырушы бағалау нәтижелері білім алушылар мен ата-аналарға берілетін кері байланыс үшін материал болып саналады.«Көркем еңбек» пәні бойынша жартыжылдық соңында және оқу жылының соңында «есептелінді»/«есептелінген жоқ» бағасы сынып журналына қойылады.Мұғалім және білім алушылар әртүрлі жұмыс түрлерін орындау барысында еңбек гигиенасының және қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтаулары қажет
Көркем еңбек» пәні бойынша 4-сыныпқа арналған
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Апталық жүктеме 1 сағат, жылдық жүктеме 34 сағат.
2022-2023 оқу жылына арналған.
Алматыкітап «Атамұра» баспасы 2019 ж.
Оқулық авторлары Н.А Раупова,Ә.Т Төлебиеа,Е.В Дашкевмч
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыптары |
Тақырыпты меңгертуге арналған оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ес-керту |
|
|
1-тоқсан 9сағат |
|
|||||
1 |
Менің Отаным –Қазақстан |
Қазақстанның табиғаты |
4.1.2.2 қазақ халқының және әлем халықтарының қолданбалы өне-рінің ұлттық ерекшеліктерін анықтау және суреттеу |
1 |
|
|
|
2 |
|
Туған өлке табиғатын бейнелейміз |
4.1.3.1 әртүрлі орындау техникасын үйлестіре отырып, шығар-машылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) көрсету |
1 |
|
|
|
3 |
|
Еліміздің тарихи-мәдени мұралары |
4.1.2.2 қазақ халқының және әлем халықтарының қолданбалы өнерінің ұлттық ерекшеліктерін анықтау және суреттеу |
1 |
|
|
|
4 |
|
«Ежелгі қала»көлемді панносын жасаймыз Таныстыру, талдау және бағалау |
4.2.3.1 тиімді тәсілдермен анықталған материалдарды және компоненттерді нақтылықты сақтай отырып, өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру 4.3.3.1 шығармашылық жұмысты жақсартуға ұсыныс жасап, критерийлерге сәйкес жұмысты бағалау |
1 |
|
|
|
5 |
Құндылықтар |
Тұрмыстық жанр |
4.2.2.1 әртүрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, өздігімен таңдалған материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолданып, эксперимент жүргізу |
1 |
|
|
|
6 |
|
Бірігіп постер жасаймыз |
4.2.3.2 әртүрлі тәсілдермен және үйлестірілген материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағазматериалдары) көлемді пішіндер жасау |
1 |
|
|
|
7 |
|
Түс арқылы сезімімізді білдіреміз |
4.1.3.1 әртүрлі орындау техникасын үйлестіре отырып, шығармашылық идеяларымен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) көрсету |
1 |
|
|
|
8 |
|
Алуан түрлі қаріптер. Сиқырлы әріптер мен сөздер |
4.1.3.1 әртүрлі орындау техникасын үйлестіре отырып, шығар-машылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) көрсету |
1 |
|
|
|
9 |
|
Жақындарымыз бен достарымызға ашықхат жасаймыз Таныстыру, талдау және бағалау |
4.2.3.2 әртүрлі тәсілдермен және үйлестірілген материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) көлемді пішіндер жасау 4.3.2.1 арнайы терминдерді қолданаотырып, өнердің әртүрлі туындыларының негізгі мәнерлеу құралдары мен материалдарын салыстыружәнеайырмашылығын көрсету |
1 |
|
|
|
IIтоқсан 8 сағат |
|||||||
1 |
Мәдени мұра |
Киіз үйдің ішкі көрінісі Аяққап жасаймыз |
4.1.2.2 қазақ халқының және әлем халықтарының қолданбалы өнерінің ұлттық ерекшеліктерін анықтау және суреттеу 4.2.3.1 тиімді тәсілдер мен анықталған материалдарды және компоненттерді нақтылықты сақтай отырып, өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
1 |
|
|
|
2 |
|
Әжеміздің сандығын-дағы қазына |
4.1.3.2 шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дереккөздерден (АКТ-нықосқанда) ақпаратты іріктеп алу |
1 |
|
|
|
3 |
|
Ұлттық үлгідегі әшекей бұйымын жасаймыз Таныстыру, талдау және бағалау. |
4.2.3.4 шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану 4.3.2.1 арнайы терминдерді қолдана отырып, өнердің әртүрлі туындыларының негізгі мәнерлеу құралдары мен материалдарын салыстыру және айырмашылығын көрсету |
1 |
|
|
|
4 |
Мамандықтар әлемі |
Бейнелеу өнерінде мамандық түрлерінің көрініс табуы |
4.1.3.1 әртүрлі орындау техникасын үйлестіре отырып, шығармашылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) көрсету |
1 |
|
|
|
5 |
|
Сызық пен штрих арқылы заттардың көлемін көрсетеміз |
4.2.2.1 әртүрлі әдістер мен
тәсілдерді пайдаланып, өздігімен таңдалған материалдарды
(көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолданып,
эксперимент жүргізу; |
1 |
|
|
|
6 |
|
Натюрморт құрастыру өнері |
4.1.3.1 әртүрлі орындау техникасын үйлестіре отырып, шығар-машылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) көрсету |
1 |
|
|
|
7 |
|
Натюрмортты аралас тәсілмен жасаймыз |
4.3.1.1 өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын және процесін шығармашылық әдістермен, арнайы терминологияны пайдаланып, таныстыру |
1 |
|
|
|
8 |
|
Таныстыру, талдау және бағалау |
4.2.2.1 әртүрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, өздігімен таңдалған материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолданып, эксперимент жүргізу; |
1 |
|
|
|
|
III тоқсан 9 сағат |
|
|||||
1 |
Табиғат құбылыстары |
Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді |
4.1.1.1 табиғатпен жасалған сәндік өрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарында интерпретациялау |
1 |
|
|
|
2 |
|
Айналмалы-ілмелі суреттер жасаймыз |
4.2.3.1 тиімді тәсілдермен анықталған материалдарды және компоненттерді нақтылықты сақтай отырып, өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
1 |
|
|
|
3 |
|
Әртүрлі жанрдағы табиғат құбылыстары-ның көрінісі |
4.1.2.1 отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру |
1 |
|
|
|
4 |
|
Табиғат құбылысын бейнелейміз |
4.2.1.1 қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдер мен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу |
1 |
|
|
|
5 |
|
Таныстыру, талдау және бағалау |
4.3.3.1 шығармашылық жұмысты жақсартуға ұсыныс жасап, критерийлерге сәйкес жұмысты бағалау |
1 |
|
|
|
6 |
Қоршаған ортаны қорғау |
Табиғат – біздің үйіміз |
4.1.1.1 табиғатпен жасалған сәндік өрнектер (ою-өрнек) мен фор-маларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарында интерпретациялау |
1 |
|
|
|
7 |
|
Қоршаған ортаға қауіп төнуде! |
4.2.1.1 қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдер мен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу |
1 |
|
|
|
8 |
|
Плакат дегеніміз не? |
4.1.3.2 шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дерек-көздерден (АКТ-ны қосқанда) ақпаратты іріктеп алу |
1 |
|
|
|
9 |
|
«Қоршаған ортаны қорғау» тақырыбына плакат жасаймыз |
4.2.2.1 әртүрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, өздігімен таңдалған материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолданып, эксперимент жүргізу; |
1 |
|
|
|
|
IV тоқсан 8 сағат |
|
|||||
1 |
Ғарышқа саяхат |
Жұлдызды аспан |
4.1.1.1 табиғатпен жасалған сәндік өрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарында интерпретациялау |
1 |
|
|
|
2 |
|
«Жұлдызды аспан» шамын жасаймыз |
4.2.3.1 тиімді тәсілдермен анықталған материалдарды және компоненттерді нақтылықты сақтай отырып, өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
1 |
|
|
|
3 |
|
Ғарышкер-суретшілер |
4.1.3.2 шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дере-көздерден (АКТ-ны қосқанда) ақпаратты іріктеп ал |
1 |
|
|
|
4 |
|
Композициядағы тепе-теңдік пен тұтастық |
4.1.3.2 шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дерек-көздерден (АКТ-ны қосқанда) ақпаратты іріктеп алу |
1 |
|
|
|
5 |
|
«Ғарышқа саяхат» композициясын жасаймыз |
4.2.3.2 әртүрлі тәсілдермен
және үйлестірілген материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан,
қағаз материалдары) көлемді пішіндер жасау; |
1 |
|
|
|
6 |
Болашаққа саяхат |
Бұрынғы заманда болашақты қалай елестеткен? |
4.1.3.1 әртүрлі орындау техникасын үйлестіре отырып, шығармашылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) көрсету |
1 |
|
|
|
7 |
|
ЭКСПО-2017 – болашаққа саяхат |
4.1.3.1 әртүрлі орындау техникасын үйлестіре отырып, шығармашылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) көрсету |
1 |
|
|
|
8 |
|
«Болашақтың қаласы» жобасының үлгісін жасаймыз |
4.2.3.2 әртүрлі тәсілдермен және үйлестірілген материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) көлемді пішіндер жасау |
1 |
|
|