Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
4.1.4.2–сөйлеу барысында
фотосуреттер қолдану
4.3.3.1 шығармашылық
жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде
ұсыну
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері байланыс
|
Сабаққа
дайындық
Үй тапсырмасын
сұрау
Жаңа
тақырып
1
тапсырма
2
тапсырма
М. Жұмабаевтың «Қарағым»
және
С. Торайғыровтың «Шәкірт ойы»
өлеңдерін мәнерлеп, түсіндіре оқып
береді
«Эйлер дөңгелегі»
әдісі
Екі өлеңді салыстырып ,ортақ
ойын жазу.
-
Босқа жүрмей ,оқу оқуға
шақырады
-
Қараңғылықтан (білімсіздіктен)
құтылуға шақырады
-
Ортақ ой: Білімге
құштарлық
3 тапсырма. Топтық
жұмыс
«Салыстыру»
әдісі
«Босқа жүру» дегенді қалай
түсінесің?
Қимыл-қозғалыс
пен
көрсету
|
Эссе
жазады
|
Себепте
рін
топтас
тыру
|
1
топ
|
2
топ
|
3
топ
|
ЕБҚ
«Шәкірт ойы» өлңін мәнерлеп
оқы ЕҚБ
«Қарағым» өлеңінің мазмұны
бойынша шағын эссе жаз
Үй
тапсырмасы
Ұнаған өлеңді жаттап
келу
|
Үй тапсырмасын
айтады
Осыдан кейін балалар адамға
білім не үшін керек екенін айтады, пікірлерін
білдіреді
Дәптермен жұмыс сөздік жұмысын
жасайды
Өлеңдерді мәнерлеп
оқиды
Екі өлеңді
салыстырады
Топтық жұмыс
жасайды
Жеке жұмыс
жасайды
Үйге тапсырма
алады
Кері байланыс
жасайды Сабақтан алған әсерлерін
айтады
|
ҚБ:
Дескриптор:
Көркем жазу емлесін
сақтайды-1Б
Білім туралы көзқарастары
қалыптасқан, Қарманған қарап қалмас, кемеңгер сөздерінің мағансын
ашады -2Б
Дескриптор:
Өлеңдерді мәнерлеп,түсініп оқи
алады-1Б
Екі өлеңді салыстыра
алады-1Б
ҚБ:
Керемет!
Дескриптор.
Сөздің мағынасын
біледі-1Б
Топтық жұмыста нәтиже көрсете
алады-1Б
Керемет! Дескриптор: Өлеңді
жатқа оқиды-1Б Өлең мазмұнын
түсінеді-1Б
|
Суреттер
Слайд
№1
авторлар
дың
суреттері
Слайд № 2 оқушылар
туралы суреттер
Слайд № 3 авторлар
туралы мәліметтер
Плакат
Эйлер
дөңгелегі
Оқулық
Кесте
Топтастыру
ға арналған
плакат
Эссе жазуға арналған
парақтар
Кері байланыс
парағы
Орындық
|