4 сынып. Музыка Мамандығым - Мақтанышым

Тақырып бойынша 31 материал табылды

4 сынып. Музыка Мамандығым - Мақтанышым

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныптың "Мамандығым-Мақтанышым" тақырыбына арналған ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Саркытбай Ақнұр Болатханқызы

Бастауыш сынып мұғалімі

Би Боранбай атындағы орта мектебі” КММ

Ақсуат ауданының білім бөлімі

Абай облысының білім басқармасы





Бөлімі: Мамандықтар әлемі

Мектеп: “Би Боранбай атындағы орта мектебі” КММ

Педагогтің аты жөні:

Саркытбай Ақнұр Болатханқызы

Күні:

13.12.2024

Сынып:

4

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


15.Сабақтың тақырыбы:

Мамандығым-мақтанышым

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

4.1.2.3 музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдана отырып, ән айту дағдыларын көрсету

4.1.3.3 ауызша және жазбаша жұмыстарда негізгі музыкалық ұғымдарды қолдану;


Сабақтың мақсаты:

Музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдана отырып, ән айту дағдыларын көрсетеді.

ауызша және жазбаша жұмыстарда негізгі музыкалық ұғымдарды қолданады;

«Мамандығым-мақтаныым» әнін үйренеді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресур стар

Сабақтың басы































Сабақтың ортасы





























































Сабақ соң







  1. Психологиялық ахуал

Күннің көзі ашылып, ішінен шуақ шашылып.

Құтты қонақ келіпті, төрімізге еніпті.

Амандасу үлкенге, тәрбиенің басы ғой.

Ал, қанекей, бәріміз, «Сәлем» дейік үлкенге.

  1. Үй тапсырмасын тексеру. «Ашық микрофон» әдісі

  • Домбыра неден жасалады?

  • Домбыраның құрылымы қандай

  • Жырау деген кім?

  • Жыршы деген кім?

  • «Құсни-Қорлан» әнінің авторы?

  • Симфониялық оркестр құрамында қандай аспаптар бар?

  • Халық аспаптар оркестрі құрамында қандай аспаптар бар?


  1. Топқа бөлу. «Мамандық логотиптері»

1-топ: Музыкант

2-топ: Заңгер

3-топ: Электрик


  1. Әр топтың атауына, келген қонақтарға, туған күн иесіне байланысты бүгінгі тақырыпты анықтау.

Сабақтың тақырбы мен мақсаты таныстырылады.

  1. Тақырып туралы кіріспе әңгіме.


  1. Ұжымдық жұмыс. «Бес асыл іс» әдісі




  1. Топтық жұмыс

1-топ: «Мамандықты тап» ойыны.

3 мамандықтың түрін пантомима арқылы көрсету.













2-топ: «Телестудия» бағдарламасы. Сабаққа келген қонақтарға 3 сұрақ әзірлеп, репортаж жасайды.




3-топ: «Бір мәтінмен жұмыс» әдісі арқылы. «Мобилограф» мамандығына постер құрайды.




  1. Ұжымдық жұмыс. «Дауысым бар тамаша» әдісі. Дауыс жаттығуын жасау.







  1. «Мамандығым-мақтаным» әнін айтып, үйрену.

Әнді бір тыңдату.

Әннің мазмұнына көңіл бөл, сыныптастарыңмен әңгімеле.Қалай орындалады?

Оның көркемдік бейнесіне қарай мәнерлеп, сөзімен орында.


Сергіту сәті. «Кім болғың келеді?» ойыны











Оқушыларға фото табыстау рәсімі. Бағалау.


Кері байланыс.

«Мақал – мәтел – жұмбақ» әдісі



Үй тапсырмасы: 4-тапсырма

Қайырлы күн, мұғалім!

Қайырлы күн, ұстаздар!



Сұрақтарға жауап береді


















Өз ойларын айтады, толықтырады






Суреттер арқылы мамандықтың 5 түрін анықтайды











Топта ақылдасып 3 мамандықты пантомиа арқылы жасырады. Басқа оқушылар табады.


Мәтінмен жұмыс жасап, сұрақтарға жауап береді.



3 оқушы 3 сұрақ қою арқылы репортаж жасайды


Арнайы берілген мәтінді оқи отырып, постер жасап, қорғайды


Мұғалімнің нұсқаулығы бойынша жаттығу жасайды.





Әнді тыңдай отырып, мазмұнына көңіл бөледі, мәнерлеп сөзімен орындайды.


Бейнебаянда көрсетілген қимылдарды қайталап, өздерінің болашақ мамандықтары туралы ой бөліседі.





Таңдаған кітабына стикер жапсыру


Мақтау мадақтау сөздер




Жарайсың!

Тамаша!


















Мадақтау сөздер






















шапалақ
















Микрофон






Мадақтама сөздер















































Слайд






Микрофон












Топқа бөлуге суреттер











Слайд

оқулық



































Плакат, маркер, стикер



Музыкалық құрылғы














Бейнебаян











Суреттер, стикерлер


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
182
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі