Материалдар / 4 сынып оқушыларына арналған күтізбелік—тақырыптық жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

4 сынып оқушыларына арналған күтізбелік—тақырыптық жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдеріне арналған жылдық жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қазан 2018
433
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:7.09.15

Ортанғы: «Бәйтерек»

Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы: Hello!

Мақсаты:

  1. Балаларға ағыл-шын тілінде аман-дасуға және қошта-суға, диалог құруға үйрету.

  2. Баланың сөйлеуін дамыту.

  3. Қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: Good morning! Қайырлы тан! Доброе утра!

Көрнекілік құралдар: Video and pictures.

Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Hi! Hello!

Барлығы бірге қайталап айтады.

1. Hi!

Hello!


Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words: Hello! Hi! I am finehank you! Good morning. Dear teacher. I am glad. To see…

3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise.

Good morning!2

Good morningto you!

Good morning, dear teacher

I’m glad to see you!

4.Сергіту сәті:


5.Жаңа сұрақтар:

How are you? Who are you?

6.Ән:The song:

Hello! Hello!”


7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials

2.Chorus: repetition

P1: Hello! I am fine.

P2: I am glad

3.Good morning!2

Good morningto you!

Good morning, dear teacher

I’m glad to see you!


4. Hands up. Hands size.

Hands down And sit down.


5.P1: How are you?

P2: I am fine, thank you!

P1: Who are you?

P2: I am Asel


6. Hello! 2 How are you?

I am fine, thank you!

7. P1: Hello! How are you?

P2: Hi! I am fine, thank you!

P3: Who are you?

P4: I am Adel. And who are you?

P5: I am Sanzhar

Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау.

8.Ойын. Game:

«Who are you?»

9.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

8. Hello! Who are you?

-I am Asel

- I am Sanzhar

9. Bye- bye!

Біледі: Амандасу, танысу сөздерін біледі, естіген сөздерін қайталай алады.

Игереді: Амандасу, танысу сөздерін игереді, дұрыс дыбыстауды игереді.

Меңгерді: Жаңа сөздерді пайдаланып таныса біледі, амандаса біледі. Қойылған сұраққа жауап берді.

Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:21.09.15

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы:What is your name? How are you?

Мақсаты:

  1. Балалардың таны-су, өздерін танысты-ру дағдыларын қалыптастыру.

  2. Балалардың диало-гтық сөйлеуін дамыту.

  3. Бір-біріне деген мейірімділік сезімін ояту.

  1. Қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: What is your name? Сенің атын кім? Как тебя завут?

Көрнекілік құралдар: Video and pictures.

Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Hi! Hello!

Барлығы бірге қайталап айтады.

1. Hi!

Hello!


Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words:

What is your name?

How are you? My name is …


3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise.

What’s your name?

What is your name, what is your name?

Now tell me please, what is your name?

My name is Janet, my name is Janet, and My name is Janet, that’s my name.

4.Сергіту сәті:“What's your name?”

What's your name? What's your name? What's your name? (clap, clap) What's your name? What's your name? What's your name? (clap, clap) My name is Richard. My name is Richard. My name is Will My name is Will Nice to meet you.

5.Жаңа сұрақтар:

What is your name?

6.Ән:The song:

Video song: What is your name?


7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials

2.Chorus:


What is your name?

How are you? My name is …

My name is Aman.


3.What’s your name?

What is your name, what is your name?

Now tell me please, what is your name?

My name is Janet, my name is Janet, and My name is Janet, that’s my name.




4. Children repeat and do exercise.







5. P1: My name is Jamal

P2: My name is Aidana.



6. Children listen and repeat the song.


7.

P1: My name is Asel.

P3: My name is Danyar. I am fine.

P4: I am fine and you?

P5: My name is Kamila.


Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау.

8.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

8. Bye- bye!



Біледі: Амандасу, танысу сөздерін біледі, естіген сөздерін қайталай алады.

Игереді: Жана тақырыпқа байланысты өленді тындып ағылшын тшдінде қалай амандасу, қал жағдайын айтуды игереді, дұрыс дыбыстауды игереді.

Меңгерді: Жаңа сөздерді пайдаланып таныса біледі, амандаса біледі. Қойылған сұраққа жауап берді.




































Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:5.10.15

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы:My family.

Мақсаты:1.Отбасы мүшелерін ағылшын тілінде атауды үйрету.

2.Отбасы мүшелерін сыйлауға тәрбиелеу.

3.Есте сақтау қабілеттерін арттыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: My family. Менің отбасым. Моя семья.

Көрнекілік құралдар: Video and pictures

Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!2

Good morningto you!

Good morning, dear children

I’m glad to see you!

Қайталау: What is your name? How are you?

1.Good morning!2

Good morningto you!

Good morning, dear teacher

I’m glad to see you!



P1: My name is Jumagul

P2: I am fine

Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words:

Family, mother, father, sister, brother, baby.

3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise

4.Сергіту сәті:

Clap3 your hands2 together! Shake3 your hands2 together! Wave3 your hands2 together! Rup3 your hands2 together!


5.Өлең:Video song:

The song about family.


6.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials



2.Chorus: repetition

My family




3. Father, mother, sister, brother, Hand and hand with one another!

4. Clap3 your hands2 together! Shake3 your hands2 together! Wave3 your hands2 together! Rup3 your hands2 together!

5.P1:Yes I have

P2: No I have not



5.They watch and repeat after the speaker.

6. Family, mother, father, sister, brother, baby.





Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау.

7.Ойын. Game:

«My family»

8.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

7. I am Asel. I have a mother, father. I love my mummy and my daddy

8. Bye- bye!


Біледі: «Отбасы» тақырыбының сөздерін біледі. естіген сөздерін қайталай алады.

Игереді: Отбасы мүшелері жайлы түсінік қалыптасады. дұрыс дыбыстауды игереді.

Mеңгерді: «Менің... бар» құрылымы арқылы сұраққа жауап бере біледі. Өз отбасы жайлы айта алады. Суретпен жұмыс жасай біледі. Сурет салып сипаттай алады.












































Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:19.10.15

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы:Colors.

Мақсаты:1.Түстерді ағылшын тілінде атауды үйрету.

2. Логикалық ойлауын дамыту.

3. Ағылшын тілін оқуға деген қызығушылығын арттыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: Colors. Түстер. Цвета.

Көрнекілік құралдар: Video and pictures


Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!2

Good morningto you!

Good morning, dear children

I’m glad to see you!

Қайталау: My family.(To repeat the old material with the video song.)

1.Good morning!2

Good morningto you!

Good morning, dear teacher

I’m glad to see you!


Family, mother, father, sister, brother, baby.

Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words:

Red, green, yellow


Combination:Red ball, black pen

3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise

4.Сергіту сәті:

Clap your hands, clap2! Tap your feet, Tap2! Hop2, Stop!


5.Жаңа сұрақтар:

Have you got a ….

What color is it?


6.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials



2.Chorus: repetition

P1: Red ball P2: Green pen.




3. One, two, Red and blue; Up and down, Yellow and brown.

4. Clap your hands, clap2! Tap your feet, Tap2! Hop2, Stop!



5.P1: It’s red

P2: It’s green

P3: It’s blue


6. P1: How are you?

P2: I am fine, thank you!

P3: Have you got a pen?

P4: Yes, I have

P5: What color is it?

P6: It’s yellow

Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау.

7.Ойын. Game:

«Yes, No» T: Is it blue? Is it black? Is it brown?

8.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

7.Chorus: Yes, it is.

No, it isn’t

8. Bye- bye!

Білу: Түстердің ағылшынша атауын біледі. Заттардың түсін айта біледі.

Игеру: Түстерді ажыратып, дұрыс дыбыстауды игереді.

Меңгереді: «Түсі қандай?»сұрағына нақты жауап бере алады.Бір бірімен қарым қатынас жасай біледі. Сөйлем құрай алады. Суретпен жұмыс жасай алады.

Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:2.11.15

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы:Food.

Мақсаты:1. Балаларға тағам атауларын үйрету.

2. Ағылшын тілінің қиын дыбыстарын қайталап, жаттықтыру.

3. Балаларды жақсы, дұрыс тамақтануға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: Food. Тағамдар. Еда.

Көрнекілік құралдар: Video and pictures


Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!How are you?

Қайталау: How old are you? How many pens have you got? What color is it?

1. Good morning!We are fine.

P1: I am 6

P2: 6

P3: It’s yellow

Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words:Milk, juice, cheese, bread pizza.


Combinations: I like milk. It’s tasty. I like to drink...I like to eat...

3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise

Eight, eight, eight

Hens on the plate.

Nine, nine, nine

Candies are fine!

4.Сергіту сәті:

Arms up! Stretch your arms! Arms down! Skip to the chair! Turn around! Skip back!

Hop! Stop!

5.Жаңа сұрақтар:

What is it? Do you like chicken? What do you like to eat? What do you like to drink?

6. Ән:“Come to dinner”


7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials

2.Chorus: repetition

P1: butter

P2: It’s a candy.

P3: I like to drink hot chocolate



3. Eight, eight, eight

Hens on the plate.

Nine, nine, nine

Candies are fine!



4. Arms up! Stretch your arms! Arms down! Skip to the chair! Turn around! Skip back!

Hop! Stop!


5.P1: It’s a cake

P2: Yes I do

P3: I like to eat a chicken

P4: I like to drink coffee.

6. Ән:Come to dinner”


7. P1: Hello! What is it?

P2: It’s a chocolate

P3: Do you like chocolate?

P4:Yes I do

P5: What do you like to drink?

P6: I like to drink coffee


Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау.

8.Ойын. Game:«What is it?»

T: What is it? What color is it?


9.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

8. P1: It’s a candy. It’s red and blue

P2: It’s milk. It’s white

9. Bye- bye!


Біледі: Тағамдардың ағылшынша атауын біледі. Өз бетімен сөйлем құрай біледі.

Игереді: Тағамдар мен сусындарды бір бірінен ажырата алады, дұрыс дыбыстауды игереді.

Меңгереді: « Не қалайсыз ? Не ішкініз келеді? » сұрақтарына жауап бере отырып, бірімен бірі қарым қатынас жасай алады. Сурет салып сипаттай алады. Өзіне не ұнайтынын, не ұнамайтынын әңгімелей алады
























Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:16.11.15

Ортанғы: «Бәйтерек»

Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы:Numberes.

Мақсаты:1. Балаларға 1-ден 3-ке дейін санауды үйрету.

2. Ағылшын тілінде санауға қызығушы-лықтарын қалыптастыру.

3. Баланың шыдамдылығын дамыту.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: Numbers. Сандар. Цыфрый.

Көрнекілік құралдар: Video and pictures

Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!2

Good morningto you!

Good morning, dear children

I’m glad to see you!

Қайталау: To repeatold material about food.

1.Good morning!2

Good morningto you!

Good morning, dear teacher

I’m glad to see you!


Milk, juice, cheese, bread

Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words: One, two, three



Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise


4.Сергіту сәті:

Clap your hands, clap2! Tap your feet, Tap2! Hop2, Stop!


5.Жаңа сұрақтар:

How many? How much?How old are you?


6.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials



2.Chorus: repetition

P1: One

P2: Two

P3: Three

3. One, two, three, four, Mary at the cottage door. Eating cherries off a plate, Five, six, seven, and eight.

4. Clap your hands, clap2! Tap your feet, Tap2! Hop2, Stop!


5.P1: 5

P2: 7

P3: I am 5


6. P1: Hello! How are you?

P2: Hi! I am fine, thank you!

P3: How many pens have you?

P4: I have 2.

P5: How many cats have you?

P6: I have 5

Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау.

7.Ойын. Game: Song 'Ten little monkeys'


8.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

7.They sing a song and dance.



8. Bye- bye!





Біледі: 1-3 дейін сандардың ағылшынша атауын біледі. Естіген сөздерін қайталай алады.

Игереді: 1-3 дейін сандарды санауды, дұрыс дыбыстауды игереді.

Меңгерді: «Қанша? Неше?» сұрақтарына жауап бере біледі. Бір бірімен қарым қатынас жасай біледі. Сөйлем құрай алады.





Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні: 30.11.15

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы:Animals.

Мақсаты:1.Үй жануарларын ағылшынша атауды үйрету.

2.Үй жануарларына қамқор болуға тәрбиелеу.

3.Тілге қызығушылықтарын арттыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: Animals. Үй жануарлар, Домашние животные.

Көрнекілік құралдар: Video and pictures

Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!How are you?

Қайталау: To repeat old material.

1. Good morning!We are fine.

P1: One

P2: Two

P3: Three

Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words: Cow, dog, cat.

Combinations: big dog, little hare


3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise

My dear cat, Sleep in the hat. The hat is tall, The cat is small.

4.Сергіту сәті:

Be a bear, be a here.

Be a monkey, Be a donkey.

Be a frog, Thank you! Stop!


5.Жаңа сұрақтар:

What is it?


6.Қайталау:Repetition: to repeat new words with video.


2.Chorus: repetition

P1: Animals

P2: Cat, dog

P3: Cow


My dear cat, Sleep in the hat. The hat is tall, The cat is small.


4. Be a bear, be a here.

Be a monkey, Be a donkey.

Be a frog, Thank you! Stop!


5.P1: It’s a cow.

P2: It’s a dog.

P3: It’s a cat.



  1. Animals, cow, dog, cat.




Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау.



9.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./


9. Bye- bye!

Біледі:Үй жануарлардың ағылшынша атауын біледі. Жаңа сөздерді біледі.

Игереді: Дұрыс дыбыстауды, жылдам ойлауға үйренеді. Видео арқылы жаңа сөздерді дұрыс тындап және айтуға игереді.

Меңгереді: «Бұл не? деген сұрағына жауап бере біледі. Бір бірімен қарым қатынас жасай біледі. Үй жануарлар жайлы өз түсінігін айта алады.






Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:14.12.15

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы: Christmas tree

Мақсаты:1.Тақырыпқа байланысты сөздерді ағылшын тілінде атауды үйрету.

2.Әсемдікті сезіне білуге үйрету.

3.Тілге қызығушылықтарын арттыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: Christmas tree. Жана- жыл шыршасы. Рождественское дерево.

Көрнекілік құралдар: Video and pictures

Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!How are you?

Қайталау: What is it? What do you see?

1. Good morning!We are fine.

P1: It’s a cow.

P2: It’s a dog.

P3: I see a cat.


Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words: Merry Christmas, Christmas tree winter, cold, snowing.


3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise

Merry Christmas! Isn’t it fun To say “Merry Christmas” To everyone?

4.Сергіту сәті:

Arms up! Arms down! Walk like an elephant! Sing the song like a bird! Dance like a rabbit!

5.Жаңа сұрақтар:

What season is it? What is the weather today?

6 Ән: Merry Christmas!”


2.Chorus: repetition:

Merry Christmas, Christmas tree

3. Merry Christmas! Isn’t it fun To say “Merry Christmas” To everyone?
4.Сергіту сәті:

5.P1: It’s winter

P2: I’s cold!

P3: It’s snowing!


6. Ән: They watch the song.



Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау.


7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.



9.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

7. P1: Hello! Merry Christmas!

P2: It’s snowing!

P3: It’s cold.

P4: It’s winter


9. Bye- bye!




















Біледі: Қыс мезгілі жайлы сөздердің ағылшынша атауын біледі. Жаңа жылдық мерекені ағылшындар қалай тойлайтынын біледі. Ауа райына қатысты сөздерді біледі.

Игереді: Жаңа сөздерді дұрыс дыбыстауды игереді. Тыңдағанын қатесіз айтуға, жылдам ойлауға үйренеді. Ауа райына қатысты сөздерді игереді.

Меңгереді: « Ау райы қандай? » деген сұрағына жауап бере біледі. Бір бірімен қарым қатынас жасай біледі.Қай мезгіл екенін, ауа райы қандай болып тұрғанын айта алады.


















Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:28.12.15

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы: Happy New Year!

Мақсаты:1. Балалардың сөздік қорын жаңа сөздер мен сөз тіркестерімен толықтыру.

2. Байқағыштығы мен зейінін қалыптастыру.

3. Айналадағыларға сүйіспеншілігін қалыптастыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары:Happy New Year! Жаңа жылыңмен! С новым годом!

Көрнекілік құралдар: Video and pictures

Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!How are you?

Қайталау: What season is it? What is the weather today?


1.Good morning!We are fine.

P1: It’s winter

P2: I’s cold!

P3: It’s snowing!


Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words: Christmas, winter, snow-man, snow-ball, dance, sing, Father Frost.ets

Combinations: I like to ski. Happy New Year! Happy Christmas!

3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise

New Year day! Happy day!

We are glad and very gay.

We all dance, sing and say

Welcome2 New Year day!

4.Сергіту сәті:

Arms up! Arms down! Walk like an elephant! Sing the song like a bird! Dance like a rabbit!

5.Жаңа сұрақтар:

What season is it? What is the weather today? What do you like to do?

6 Ән:«Merry Christmas song

7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials

2.Chorus: repetition

P1: snow-man,

P2: Father Frost

P3: winter

3. New Year day! Happy day!

We are glad and very gay.

We all dance, sing and say

Welcome2 New Year day!

4.Сергіту сәті:

5.P1: It’s winter

P2: I’s cold!

P3: It’s snowing!

P4: I like to skate.

6. Ән:New year tree”

7. P1: Hello! Happy New Year!

P2: Good day! Thank you!

P3: What season is it?

P4: It’s winter

P5: What is the weather today?

P6: It’s snowing!

P7: What do you like to do?

P8: I like to ski and skate

P9: I like to dance and sing


Біледі: Қыс мезгілі жайлы сөздердің ағылшынша атауын біледі. Жаңа жылдық мерекені ағылшындар қалай тойлайтынын біледі. Ауа райына қатысты сөздерді біледі.

Игереді: Жаңа сөздерді дұрыс дыбыстауды игереді. Тыңдағанын қатесіз айтуға, жылдам ойлауға үйренеді. Ауа райына қатысты сөздерді игереді.

Меңгереді: «Сен не істей аласың? Ау райы қандай? » сұрақтарына жауап бере біледі. Бір бірімен қарым қатынас жасай біледі.Қай мезгіл екенін, айа райы қандай болып тұрғанын айта алады. Өлеңді видеомен бирге айтып дұрыс айтылуын меңгерді.
















Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні: 18.01.16

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы:Clothes

Мақсаты:1. Балаларға киімдер-ді білдіретін сөздер-мен таныстыру.

2. Жаңа сөздерді пайдаланып, диалог құра алуға үйрету.

3. Балаларда шыдамдылық пен байқағыштықты қалыптастыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: Clothes. Киімдер. Одежда.

Көрнекілік құралдар: Video and pictures

Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!How are you?

Қайталау: How many fingers have you got?

1. Good morning!We are fine.

P1: Ten fingers.



Ұйымдастыру-

Іздестіру

2. Жаңа сөздер: New words: Coat, shoes, trousers, dress,


3. Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise: My dear cat. Sleep in the hat. The hat is tall. The cat is small.


4. Сергіту сәті:


5.Жаңа сұрақтар: What is it?







6. Ән: “New clothes”


2.Chorus: repetition

Coat, shoes, trousers, dress.


3.

My dear cat.

Sleep in the hat. The hat is tall. The cat is small.


4.Сергіту сәті: Stand up! Shake your head! Look on the right! Look on the left! Close your eyes! Open your eyes! Blink your eyes!


5.P1: It’s a coat.

P2: It is a dress.

P3: They are shoes.

P4: They are trousers. 6. Ән:New clothes”



Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау.

7. Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials


8. Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

  1. Coat, shoes, trousers, dress.



8. Bye- bye!


Қорытынды нәтиже:

Біледі: Киімдердің ағылшынша атауын біледі. Қалай дыбысталатынын тыңдай отырып түрлі ойындар арқылы қайталайды. Ән салады. Рольде ойнайды.

Игереді: Жаңа сөздерді видео кору және тындау арқылы жылдам игереді.

Меңгереді: « Бұл не?» деген сұрағына жауап бере біледі. Жаңа сөздерді айтуды меңгерді.






















Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні: 1.02.16

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы:Let’s play!

Мақсаты:1. Өткен тақырыптар бойынша жұмыстар жүргізу.

2. Ойлап тапқыштық пен есті дамыту.

3. Айналадағы адамдарға сүйіспеншілік сезімін ояту.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: Let’s play ! Кәне ойнайық! Давайте играть!

Көрнекілік құралдар: Video and pictures

Іс әрекет

кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!How are you?

Қайталау: What is it? To repeat old material.

1. Good morning!We are fine.

P1: They are trousers.

P2:They are shoes.

P3: It is a dress.


Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жана сөздер:

I can, jump, swim, catch, play, boll, football.


2.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise: Bounce and catch! Throw and catch! This is how you do it! Bounce and catch, throw and catch the ball!

4.Сергіту сәті:Let’s walk like an elephant! Gallop like a horse! Walk like a spider! Dance like a rabbit! Leap like a frog! Sing like a bird! Run like a dog!


5.Жаңа сұрақтар: What is it?

6. Ән:“I can play”.


7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials

2. Children repeat all new words.

I can, throw, catch, play, boll, football.

3. Bounce and catch! Throw and catch! This is how you do it! Bounce and catch, throw and catch the ball!


4.Сергіту сәті:


5.P1: It’s a ball

P2: I can play football

P3: I can throw and catch



6. Ән: “I can play ”

7.

P1: I can play basket-ball

P2: I can jump, run

P3: I can swim and skip

Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау.

8.Ойын. Game: «Kiм күшті?»

T: What can you do?

9.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

8. P1: I can jump

P2: I can run

P3: I can sing

P4: I can dance.

9. Bye- bye!


Біледі: Ойындардың ағылшынша атауын айтай алады. Түрлі ойындар арқылы мұғаліммен диалог жасайды.

Игереді: Жаңа сөздерді ойын, ән арқылы жылдам игереді. Грамматикалық құрылымдар арқылы сөйлем құрауды игереді. Ойын шарттарын игереді.

Меңгереді: «Сен қандай ойын ойнай аласың? Сенің қолыңнан не келеді?» т.б сұрақтарына жауап бере алады. Өздерінің қолдарынан не келетінін айта алады. Сурет арқылы сөйлейді, бір бірімен сөйлеседі. Іс қимылдармен өздерінің не істей алатындарын айта алады.





Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:15.02.16

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы:I love my parents.

Мақсаты: 1. Балалардың лексикалық қорын жаңа сөздер мен сөз тіркестері арқылы толықтыру.

2. Балалардың ойлауын дамыту.

3. Отбасының қадірін білуге тәрбиелеу

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: I love my parents. Мен өз ата-аналарымды жақсыкөремин. Я люблю своих родителей.

Көрнекілік құралдар: Video and pictures

Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!2

Good morningto you!

Good morning, dear children

I’m glad to see you!

Қайталау: To repeat old material.

1.Good morning!2

Good morningto you!

Good morning, dear teacher

I’m glad to see you!

Қайталау:

I can, jump, swim, catch, play, boll, football.


Ұйымдастыру-

іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words:

Father, mother.

3.Сергіту сәті:

Clap3 your hands2 together! Shake3 your hands2 together! Wave3 your hands2 together! Rup3 your hands2 together!


4.Жаңа сұрақтар:

Do love your parents?

5.Ән: Song:

I love my mummy”







6.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials



2.Chorus: repetition

Father, mother.


3.Clap3your hands2 together! Shake3 your hands2 together! Wave3 your hands2 together! Rup3 your hands2 together!


4.P1:Yes I love.


5.Children sing a song with video.“Mom I love you”







6. Words, song.


Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау




8.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./



8. Bye- bye!


Біледі: «Отбасы» тақырыбының сөздерін біледі. естіген сөздерін қайталай алады.

Игереді: Отбасы мүшелері жайлы түсінік қалыптасады. дұрыс дыбыстауды игереді.

Меңгереді: «Менің... бар» құрылымы арқылы сұраққа жауап бере біледі. Өз отбасы жайлы айта алады. Өлең арқылы жаңа сөздерді жақсы меңгерді.

Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:29.02.16

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы: Mother’s day!

Мақсаты: 1.Балаларға 8 наурыз мерекесі туралы түсінік беру.

2.Өз аналарын сыйлап, құрметтеуге түсінік беру.

3.Тіл үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: Mother’s day! Аналар күні! Всемирный день мамы!

Көрнекілік құралдар: Video and pictures

Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!How are you?

Қайталау:Do you have parents?

1. Good morning!We are fine.

P1: Yes I have.

P2: Father

P3: Mother


Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words:Present, mother’s day, flowers


3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise:

I like the way you look. I like the way you cook. Now what I really want to say is: “Happy Mother’s Day!”

4.Сергіту сәті:

Flowers here, Flowers there. Flowers growing everywhere.

5.Саусақ жатттығуы:

Grandparents

Here are grandmother’s glasses,

This is grandmother’s hat,

This is the way she folds her hands

And puts them in her lap.

Here are grandfather’s glasses,

This is grandfather’s hat,

This is the way he folds his arms

And has a little nap.

6.Жаңа сұрақтар:

New questions:

What season is it? What is the weather today? Do you like spring?

7. Ән: The song: Video song:

Mom I love you”

This is mother kind and die

This is father standing nee

This is brother see how toll

This is sister not a toll.

8.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

-What season is it?

-Do you like spring?

- What is the weather today?

2.Chorus: repetition

P1: Present

P2: Rose

P3: Mother’s day!


3. I like the way you look. I like the way you cook. Now what I really want to say is: “Happy Mother’s Day!”



4.Сергіту сәті:

Flowers here, Flowers there. Flowers growing everywhere.


5.Here are grandmother’s glasses,

This is grandmother’s hat,

This is the way she folds her hands

And puts them in her lap.

Here are grandfather’s glasses,

This is grandfather’s hat,

This is the way he folds his arms

And has a little nap.

6.P1: It’s spring

P2: It’s sunny

P3: Yes, I like spring



7.“Mom I love you”

This is mother kind and die

This is father standing nee

This is brother see how toll

This is sister not a toll.

8.Chorus: repetition

Hello Mummy! Happy Mother’s day! Be healthy!

P1: Thank you, my child!

P2: It’s Spring

P3: It’s windy

P4: Yes, I like spring

Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау

9.Ойын. Game: «Painter»

Балалар аналарына арнап сурет салады.

10.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

9.Суретте не салғандарын ағылшынша айтып береді.


10. Bye- bye!



Біледі: Жаңа сөздерді біледі. Қалай дыбысталатынын тыңдай отырып түрлі ойындар арқылы қайталайды. Көктем мезгілінің ерекшелігін біледі.Мерекелер жайлы біледі.

Игереді: Жаңа сөздерді ойын, ән арқылы жылдам игереді. Грамматикалық құрылымдар арқылы сөйлем құрауды игереді.

Меңгереді: « Қазір қандай мезгіл? Ауа райы қандай?» т.б сұрақтарына жауап бере біледі. Балалар аналарын құттықтау сөздерін дайындайды. Сурет салып онда не бейнеленгенін айтып береді.





























Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:14.03.16

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы: There is, there are.

Мақсаты:1. Сөздік қорын молайту.

2. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту.

3. Пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: There is, there are. Мынау, анау. Этот, тот.

Көрнекілік құралдар: Video and pictures

Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!2

Good morningto you!

Good morning, dear children

I’m glad to see you!

Қайталау: To repeat old material.

1.Good morning!2

Good morningto you!

Good morning, dear teacher

I’m glad to see you!

Қайталау: Present, mother’s day, flowers.


Ұйымдастыру-

іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words:

There is, there are.

3.Сергіту сәті:

Clap3 your hands2 together! Shake3 your hands2 together! Wave3 your hands2 together! Rup3 your hands2 together!


4.Сілтеу есімдіктерін түсіндіру:

There is a pen, there are books. (Мыныу, анау.)



5.Ән: Song:Wheels on the bus”

2.Chorus: repetition

There is, there are.


3.Clap3your hands2 together! Shake3 your hands2 together! Wave3 your hands2 together! Rup3 your hands2 together!

4.

P1:There is a book.

P2: There are toys.


5.Children sing a song with video.“Mom I love you”

Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау

6.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials

8.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

6.There is, there are. song.



8.Bye- bye!


Біледі: «There is, there are.» тақырыбының сөздерін біледі. естіген сөздерін қайталай алады.

Игереді: Сілтеу есімдіктерінің қазақ тілінде және ағылшын тілінде түсініктері қалыптасады. Дұрыс дыбыстауды игереді.

Меңгереді: «Анау, мынау» сілтеу есімдіктерін қолдана отырып сөйлем құруды меңгерді. Өлең рқылы жаңа сөздерді жақсы меңгерді.

Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:4.04.16

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы: Toys.

Мақсаты:1. Сөздік қорын молайту.

2. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту.

3. Пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: Toys, Ойыншықтар, Игрушки.

Көрнекілік құралдар: Video and pictures

Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!How are you?

Қайталау: What season is it? What is the weather today? What do you like to do?

1. Good morning!We are fine.

P1: It’swinter

P2: It’s cold

P3: I like to sing

Р4: I like to ski

Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words:Teddy bear, doll, car, frog, and fish.

Combinations:It’s a ball. Snow me, please….

3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise: I have a hare,

I have a bear. My toys are her, My toys are there.

4.Сергіту сәті:

Arms up! Arms down! Walk like an elephant! Sing the song like a bird! Dance like a rabbit!


5.Жаңа сұрақтар:What is it? What color is it? Is it big or little? Show me, please a lion!


6. Ән: My toys”

7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials

2.Chorus: repetition

P1: Ball

P2: bus

P3: Teddy- bear

3. I have a hare,

I have a bear. My toys are her, My toys are there.

4.Сергіту сәті:

5.P1: It’s a car

P2: I’s red

P3: It’s little

P4: This is a lion.

6. Ән:My toys”

7. P1: Asem, what is it?

P2: It is my teddy- bear

P3: What color is it?

P4: It’s brown

P5: Is it big or little?

P6: It’s big

P7: Show me, please a lion!

P8: This is a lion

Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау

8.Ойын. Game:«Trainer»

T: One, one, one, little dog runs.

T: Mouse bill, Sit still

T: Fox, fox, Give me your box.

9.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

8. P1: I like to run

P2: OK. Ok

P3: Please

9. Bye- bye!


Біледі:Ойыншықтардың ағылшынша атауын біледі. Қалай дыбысталатынын біледі.

Игереді: Жаңа сөздерді игереді. Ойыншықтарды бір бірінен ажырата алады, дұрыс дыбыстауды, жылдам ойлауға үйренеді.

Меңгереді: «Бұл не? Түсі қандай? Үлкен бе кішкене ме? Сенде...бар ма?» сұрақтарына жауап бере біледі. Бір бірімен қарым қатынас жасай алады. Өз ойыншығы жайлы әңгімелей біледі.
















































Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:18.04.16

Ортанғы: «Бәйтерек»


Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы:What do you want to be?

Мақсаты:1. Мамандықты білдіретін сөздерді жаттау.

2. Логикалық ойлауын дамыту.

3. Белсенділікке және белсенді оқу іс-әрекетке қатысуға дағдыландыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: What do you want to be? Кім болғың келді? Кем ты хочешь стать?

Көрнекілік құралдар: Video and pictures

Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!How are you?

Қайталау:What season is it? What is the weather today? Do you like spring?

1. Good morning!We are fine.

P1: It’s Spring

P2: It’s sunny

P3: Yes I like spring

Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words: Doctor, teacher, cosmonaut, policeman, and driver, pilot. ets

Combination: I am a doctor. I am a pilot

3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise: I am a doctor

You are a teacher. I like to work

And you?

4.Сергіту сәті:

Stand up and look around,

Shake your head and turn around. Stamp your feet upon the ground, Clap hands, and then sit down.

5.Жаңа сұрақтар:What are you?

6.Ролдік ойын:I am a teacher!”

7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials

2.Chorus: repetition

P1: Doctor

P2: I am a policeman

P3: Teacher

3. I am a doctor

You are a teacher.

I like to work

And you?

4.Сергіту сәті:

5.P1: I am a doctor

P2: I am a teacher

P3: I am a pilot

6. Ролдік ойын:I am a teacher!”

7. P1: Hello, Dina! Do you like to play?

P2: Yes, let’s play.

P3: What are you?

P4: I am a doctor. What are you?

P5: I am a teacher.


Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау

8.Ойын. Game: «I am a policeman»

Балалар әр мамандық иесіне қажетті заттарды тауып берулері керек.

9.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

8. Суреттегі мамандық иесіне керек заттарын жинап береді.


9. Bye- bye!


Біледі: Мамандық атауын ағылшынша айта алады. Қалай дыбысталатынын тыңдай отырып түрлі ойындар арқылы қайталайды. Әр мамандықтың ерекшелігін біледі.

Игереді: Жаңа сөздерді ойын, ән арқылы жылдам игереді. Грамматикалық құрылымдар арқылы сөйлем құрауды игереді.

Меңгереді: «Сен қандай мамандық иесісің? Өскенде кім болғың келеді?» т.б сұрақтарына жауап бере біледі. Өз армандарын айта алады.
















































Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:16.05.16

Ортанғы:

«Бәйтерек»

Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы: At the Zoo

Мақсаты: 1. Балалардың ойыншықтар туралы білімін бекіту.

2. Монологтық сөйлеуін дамыту.

3. Пәнге қызығушылығын арттыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: At the Zoo. Зоопаркте, Зоопарк.

Көрнекілік құралдар: Video and pictures



Іс әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!How are you?

Қайталау:To repeat old material Doctor, teacher, cosmonaut, policeman, and driver, pilot. ets

1. Good morning!We are fine.

P1: Doctor

P2: Cosmonaut

P3: Teacher

Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words: Animals,bear, hare, lion, wolf.


3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise

My dear cat, Sleep in the hat. The hat is tall, The cat is small.

4.Сергіту сәті:

Be a bear, be a here.

Be a monkey, Be a donkey.

Be a frog, Thank you! Stop!


5.Жаңа сұрақтар:

What do you see?


6. Ән:“Five little monkeys”


7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.

All learnt materials







2.Chorus: repetition

Animals, bear, lion, wolf.


3. My dear cat, Sleep in the hat. The hat is tall, The cat is small.


4. Be a bear, be a here.

Be a monkey, Be a donkey.

Be a frog, Thank you! Stop!


5. P1: Animals

P2: It’s a bear

P3: It’s a lion

P4: It’s a wolf


6. Ән:Little line’s song”


7. P1: Hello! What is it?

P2: It’s a mouse

P3: Do you like it?

P4: No, I don’t like it

P5: Is it big or little?

P6: It is little

Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау

8.Ойын. Game:«Trainer»

T: One, one, one, little dog runs.

T: Mouse bill, Sit still

T: Fox, fox, Give me your box.

9.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

8. P1: I like to run

P2: OK. Ok

P3: Please

9. Bye- bye!

Біледі: Жабайы аңдардың ағылшынша атауын біледі. Жаңа сөздерді біледі.

Игереді: Жабайы аңдарды орман да немесе қаланың зоопарктерінде кездестіруге болатыны жайлы мәліметті игерді.Дұрыс дыбыстауды, жылдам ойлауға үйренеді. Ән арқылы жаңа сөз құрылымдарын игереді.

Меңгереді: «Бұл не? » сұрақтарына жауап бере біледі. Бір бірімен қарым қатынас жасай біледі. Жануарлар жайлы өз түсінігін айта алады.









































Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Күні:30.05.16

Ортанғы: «Бәйтерек»

Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы:Welcome Summer!

Мақсаты: 1. Балалардың ойыншықтар туралы білімін бекіту.

2. Монологтық сөйлеуін дамыту.

3. Пәнге қызығушылығын арттыру.

Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.

Блингвальды сыңары: Welcome Summer! Қош келдің жаз! Добро пожаловать лето!

Көрнекілік құралдар: Video and pictures

Іс әрекет

кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

1.Амандасу

Good morning!How are you?

Қайталау: What is it? What have you got? What can you do?

1. Good morning!We are fine.

P1: It’s a book

P2: I have a pen

P3: I can speak English


Ұйымдастыру-

Іздестіру

2.Жаңа сөздер:New words: Weather, summer, sun is shining brightly

3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise: Bounce and catch! Throw and catch! This is how you do it! Bounce and catch, throw and catch the ball!

4.Сергіту сәті:Let’s walk like an elephant! Gallop like a horse! Walk like a spider! Dance like a rabbit! Leap like a frog! Sing like a bird! Run like a dog!

5.Жаңа сұрақтар:What’s the weather today? What time of year?


6.Ән:“Summer”.



2.Chorus: repetition

Weather, summer, sun is shining brightly


3. Bounce and catch! Throw and catch! This is how you do it! Bounce and catch, throw and catch the ball!


4. Сергіту сәті:




5.P1: The season of year is Summer

P2: The sun is shining


6. Ән: “Summer ”




Қорытындылау.

Өзін-өзі бағалау

7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.



9.Қорытынды.

Good bye! /Мадақтау./

7.Weather, summer, sun is shining brightly



9. Bye- bye!

Біледі: Жаз мезгілін ағылшынша атауын айта алады. Жаз мегілі жайлы түсініктері көбейді.

Игереді: Жаңа сөздерді ән арқылы жылдам игереді. Грамматикалық құрылымдар арқылы сөйлем құрауды игереді.

Меңгереді: «Қазір қай мезгіл? Ауа райы қандай?» сұрақтарына жауап бере алады. Өлең арқылы жаңа сөздердің дұрыс айтылуын жақсы меңгерді.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!