Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
4 сынып оқушыларына арналған күтізбелік—тақырыптық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:7.09.15
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы: Hello!
Мақсаты:
-
Балаларға ағыл-шын тілінде аман-дасуға және қошта-суға, диалог құруға үйрету.
-
Баланың сөйлеуін дамыту.
-
Қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: Good morning! Қайырлы тан! Доброе утра!
Көрнекілік құралдар: Video and pictures.
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Hi! Hello! Барлығы бірге қайталап айтады. |
1. Hi! Hello! |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words: Hello! Hi! I am fine.Тhank you! Good morning. Dear teacher. I am glad. To see… 3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise. Good morning!2 Good morningto you! Good morning, dear teacher I’m glad to see you! 4.Сергіту сәті: 5.Жаңа сұрақтар: How are you? Who are you? 6.Ән:The song: “Hello! Hello!” 7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials |
2.Chorus: repetition P1: Hello! I am fine. P2: I am glad 3.Good morning!2 Good morningto you! Good morning, dear teacher I’m glad to see you! 4. Hands up. Hands size. Hands down And sit down. 5.P1: How are you? P2: I am fine, thank you! P1: Who are you? P2: I am Asel 6. Hello! 2 How are you? I am fine, thank you! 7. P1: Hello! How are you? P2: Hi! I am fine, thank you! P3: Who are you? P4: I am Adel. And who are you? P5: I am Sanzhar |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау. |
8.Ойын. Game: «Who are you?» 9.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
8. Hello! Who are you? -I am Asel - I am Sanzhar 9. Bye- bye! |
Игереді: Амандасу, танысу сөздерін игереді, дұрыс дыбыстауды игереді.
Меңгерді: Жаңа сөздерді пайдаланып таныса біледі, амандаса біледі. Қойылған сұраққа жауап берді.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:21.09.15
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:What is your name? How are you?
Мақсаты:
-
Балалардың таны-су, өздерін танысты-ру дағдыларын қалыптастыру.
-
Балалардың диало-гтық сөйлеуін дамыту.
-
Бір-біріне деген мейірімділік сезімін ояту.
-
Қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: What is your name? Сенің атын кім? Как тебя завут?
Көрнекілік құралдар: Video and pictures.
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Hi! Hello! Барлығы бірге қайталап айтады. |
1. Hi! Hello! |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words: What is your name? How are you? My name is … 3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise. What’s your name? What is your name, what is your name? Now tell me please, what is your name? My name is Janet, my name is Janet, and My name is Janet, that’s my name. 4.Сергіту сәті:“What's your name?” What's your name? What's your name? What's your name? (clap, clap) What's your name? What's your name? What's your name? (clap, clap) My name is Richard. My name is Richard. My name is Will My name is Will Nice to meet you. 5.Жаңа сұрақтар: What is your name? 6.Ән:The song: Video song: What is your name? 7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials |
2.Chorus: What is your name? How are you? My name is … My name is Aman. 3.What’s your name? What is your name, what is your name? Now tell me please, what is your name? My name is Janet, my name is Janet, and My name is Janet, that’s my name. 4. Children repeat and do exercise. 5. P1: My name is Jamal P2: My name is Aidana. 6. Children listen and repeat the song. 7. P1: My name is Asel. P3: My name is Danyar. I am fine. P4: I am fine and you? P5: My name is Kamila. |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау. |
8.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
8. Bye- bye! |
Біледі: Амандасу, танысу сөздерін біледі, естіген сөздерін қайталай алады.
Игереді: Жана тақырыпқа байланысты өленді тындып ағылшын тшдінде қалай амандасу, қал жағдайын айтуды игереді, дұрыс дыбыстауды игереді.
Меңгерді: Жаңа сөздерді пайдаланып таныса біледі, амандаса біледі. Қойылған сұраққа жауап берді.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:5.10.15
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:My family.
Мақсаты:1.Отбасы мүшелерін ағылшын тілінде атауды үйрету.
2.Отбасы мүшелерін сыйлауға тәрбиелеу.
3.Есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: My family. Менің отбасым. Моя семья.
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!2 Good morningto you! Good morning, dear children I’m glad to see you! Қайталау: What is your name? How are you? |
1.Good morning!2 Good morningto you! Good morning, dear teacher I’m glad to see you! P1: My name is Jumagul P2: I am fine |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words: Family, mother, father, sister, brother, baby. 3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise 4.Сергіту сәті: Clap3 your hands2 together! Shake3 your hands2 together! Wave3 your hands2 together! Rup3 your hands2 together! 5.Өлең:Video song: The song about family. 6.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials |
2.Chorus: repetition My family 3. Father, mother, sister, brother, Hand and hand with one another! 4. Clap3 your hands2 together! Shake3 your hands2 together! Wave3 your hands2 together! Rup3 your hands2 together! 5.P1:Yes I have P2: No I have not 5.They watch and repeat after the speaker. 6. Family, mother, father, sister, brother, baby.
|
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау. |
7.Ойын. Game: «My family» 8.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
7. I am Asel. I have a mother, father. I love my mummy and my daddy 8. Bye- bye! |
Біледі: «Отбасы» тақырыбының сөздерін біледі. естіген сөздерін қайталай алады.
Игереді: Отбасы мүшелері жайлы түсінік қалыптасады. дұрыс дыбыстауды игереді.
Mеңгерді: «Менің... бар» құрылымы арқылы сұраққа жауап бере біледі. Өз отбасы жайлы айта алады. Суретпен жұмыс жасай біледі. Сурет салып сипаттай алады.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:19.10.15
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:Colors.
Мақсаты:1.Түстерді ағылшын тілінде атауды үйрету.
2. Логикалық ойлауын дамыту.
3. Ағылшын тілін оқуға деген қызығушылығын арттыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: Colors. Түстер. Цвета.
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!2 Good morningto you! Good morning, dear children I’m glad to see you! Қайталау: My family.(To repeat the old material with the video song.) |
1.Good morning!2 Good morningto you! Good morning, dear teacher I’m glad to see you! Family, mother, father, sister, brother, baby. |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words: Red, green, yellow Combination:Red ball, black pen 3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise 4.Сергіту сәті: Clap your hands, clap2! Tap your feet, Tap2! Hop2, Stop! 5.Жаңа сұрақтар: Have you got a …. What color is it? 6.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials |
2.Chorus: repetition P1: Red ball P2: Green pen. 3. One, two, Red and blue; Up and down, Yellow and brown. 4. Clap your hands, clap2! Tap your feet, Tap2! Hop2, Stop! 5.P1: It’s red P2: It’s green P3: It’s blue 6. P1: How are you? P2: I am fine, thank you! P3: Have you got a pen? P4: Yes, I have P5: What color is it? P6: It’s yellow |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау. |
7.Ойын. Game: «Yes, No» T: Is it blue? Is it black? Is it brown? 8.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
7.Chorus: Yes, it is. No, it isn’t 8. Bye- bye! |
Білу: Түстердің ағылшынша атауын біледі. Заттардың түсін айта біледі.
Игеру: Түстерді ажыратып, дұрыс дыбыстауды игереді.
Меңгереді: «Түсі қандай?»сұрағына нақты жауап бере алады.Бір бірімен қарым қатынас жасай біледі. Сөйлем құрай алады. Суретпен жұмыс жасай алады.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:2.11.15
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:Food.
Мақсаты:1. Балаларға тағам атауларын үйрету.
2. Ағылшын тілінің қиын дыбыстарын қайталап, жаттықтыру.
3. Балаларды жақсы, дұрыс тамақтануға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: Food. Тағамдар. Еда.
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!How are you? Қайталау: How old are you? How many pens have you got? What color is it? |
1. Good morning!We are fine. P1: I am 6 P2: 6 P3: It’s yellow |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words:Milk, juice, cheese, bread pizza. Combinations: I like milk. It’s tasty. I like to drink...I like to eat... 3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise Eight, eight, eight Hens on the plate. Nine, nine, nine Candies are fine! 4.Сергіту сәті: Arms up! Stretch your arms! Arms down! Skip to the chair! Turn around! Skip back! Hop! Stop! 5.Жаңа сұрақтар: What is it? Do you like chicken? What do you like to eat? What do you like to drink? 6. Ән:“Come to dinner” 7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials |
2.Chorus: repetition P1: butter P2: It’s a candy. P3: I like to drink hot chocolate 3. Eight, eight, eight Hens on the plate. Nine, nine, nine Candies are fine! 4. Arms up! Stretch your arms! Arms down! Skip to the chair! Turn around! Skip back! Hop! Stop! 5.P1: It’s a cake P2: Yes I do P3: I like to eat a chicken P4: I like to drink coffee. 6. Ән:“Come to dinner” 7. P1: Hello! What is it? P2: It’s a chocolate P3: Do you like chocolate? P4:Yes I do P5: What do you like to drink? P6: I like to drink coffee |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау. |
8.Ойын. Game:«What is it?» T: What is it? What color is it? 9.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
8. P1: It’s a candy. It’s red and blue P2: It’s milk. It’s white 9. Bye- bye! |
Біледі: Тағамдардың ағылшынша атауын біледі. Өз бетімен сөйлем құрай біледі.
Игереді: Тағамдар мен сусындарды бір бірінен ажырата алады, дұрыс дыбыстауды игереді.
Меңгереді: « Не қалайсыз ? Не ішкініз келеді? » сұрақтарына жауап бере отырып, бірімен бірі қарым қатынас жасай алады. Сурет салып сипаттай алады. Өзіне не ұнайтынын, не ұнамайтынын әңгімелей алады
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:16.11.15
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:Numberes.
Мақсаты:1. Балаларға 1-ден 3-ке дейін санауды үйрету.
2. Ағылшын тілінде санауға қызығушы-лықтарын қалыптастыру.
3. Баланың шыдамдылығын дамыту.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: Numbers. Сандар. Цыфрый.
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!2 Good morningto you! Good morning, dear children I’m glad to see you! Қайталау: To repeatold material about food. |
1.Good morning!2 Good morningto you! Good morning, dear teacher I’m glad to see you! Milk, juice, cheese, bread |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words: One, two, three Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise 4.Сергіту сәті: Clap your hands, clap2! Tap your feet, Tap2! Hop2, Stop! 5.Жаңа сұрақтар: How many? How much?How old are you? 6.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials |
2.Chorus: repetition P1: One P2: Two P3: Three 3. One, two, three, four, Mary at the cottage door. Eating cherries off a plate, Five, six, seven, and eight. 4. Clap your hands, clap2! Tap your feet, Tap2! Hop2, Stop! 5.P1: 5 P2: 7 P3: I am 5 6. P1: Hello! How are you? P2: Hi! I am fine, thank you! P3: How many pens have you? P4: I have 2. P5: How many cats have you? P6: I have 5 |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау. |
7.Ойын. Game: Song 'Ten little monkeys' 8.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
7.They sing a song and dance. 8. Bye- bye! |
Біледі: 1-3 дейін сандардың ағылшынша атауын біледі. Естіген сөздерін қайталай алады.
Игереді: 1-3 дейін сандарды санауды, дұрыс дыбыстауды игереді.
Меңгерді: «Қанша? Неше?» сұрақтарына жауап бере біледі. Бір бірімен қарым қатынас жасай біледі. Сөйлем құрай алады.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні: 30.11.15
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:Animals.
Мақсаты:1.Үй жануарларын ағылшынша атауды үйрету.
2.Үй жануарларына қамқор болуға тәрбиелеу.
3.Тілге қызығушылықтарын арттыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: Animals. Үй жануарлар, Домашние животные.
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!How are you? Қайталау: To repeat old material. |
1. Good morning!We are fine. P1: One P2: Two P3: Three |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words: Cow, dog, cat. Combinations: big dog, little hare 3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise My dear cat, Sleep in the hat. The hat is tall, The cat is small. 4.Сергіту сәті: Be a bear, be a here. Be a monkey, Be a donkey. Be a frog, Thank you! Stop! 5.Жаңа сұрақтар: What is it? 6.Қайталау:Repetition: to repeat new words with video. |
2.Chorus: repetition P1: Animals P2: Cat, dog P3: Cow My dear cat, Sleep in the hat. The hat is tall, The cat is small.
4. Be a bear, be a here. Be a monkey, Be a donkey. Be a frog, Thank you! Stop!
5.P1: It’s a cow. P2: It’s a dog. P3: It’s a cat.
|
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау. |
9.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
9. Bye- bye! |
Біледі:Үй жануарлардың ағылшынша атауын біледі. Жаңа сөздерді біледі.
Игереді: Дұрыс дыбыстауды, жылдам ойлауға үйренеді. Видео арқылы жаңа сөздерді дұрыс тындап және айтуға игереді.
Меңгереді: «Бұл не? деген сұрағына жауап бере біледі. Бір бірімен қарым қатынас жасай біледі. Үй жануарлар жайлы өз түсінігін айта алады.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:14.12.15
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы: Christmas tree
Мақсаты:1.Тақырыпқа байланысты сөздерді ағылшын тілінде атауды үйрету.
2.Әсемдікті сезіне білуге үйрету.
3.Тілге қызығушылықтарын арттыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: Christmas tree. Жана- жыл шыршасы. Рождественское дерево.
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!How are you? Қайталау: What is it? What do you see? |
1. Good morning!We are fine. P1: It’s a cow. P2: It’s a dog. P3: I see a cat. |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words: Merry Christmas, Christmas tree winter, cold, snowing. 3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise Merry Christmas! Isn’t it fun To say “Merry Christmas” To everyone? 4.Сергіту сәті: Arms up! Arms down! Walk like an elephant! Sing the song like a bird! Dance like a rabbit! 5.Жаңа сұрақтар: What season is it? What is the weather today? 6 Ән: “Merry Christmas!” |
2.Chorus: repetition: Merry Christmas, Christmas tree 3.
Merry Christmas! Isn’t it fun
To say “Merry Christmas” To everyone? 5.P1: It’s winter P2: I’s cold! P3: It’s snowing! 6. Ән: They watch the song. |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау. |
7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. 9.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
7. P1: Hello! Merry Christmas! P2: It’s snowing! P3: It’s cold. P4: It’s winter 9. Bye- bye! |
Біледі: Қыс мезгілі жайлы сөздердің ағылшынша атауын біледі. Жаңа жылдық мерекені ағылшындар қалай тойлайтынын біледі. Ауа райына қатысты сөздерді біледі.
Игереді: Жаңа сөздерді дұрыс дыбыстауды игереді. Тыңдағанын қатесіз айтуға, жылдам ойлауға үйренеді. Ауа райына қатысты сөздерді игереді.
Меңгереді: « Ау райы қандай? » деген сұрағына жауап бере біледі. Бір бірімен қарым қатынас жасай біледі.Қай мезгіл екенін, ауа райы қандай болып тұрғанын айта алады.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:28.12.15
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы: Happy New Year!
Мақсаты:1. Балалардың сөздік қорын жаңа сөздер мен сөз тіркестерімен толықтыру.
2. Байқағыштығы мен зейінін қалыптастыру.
3. Айналадағыларға сүйіспеншілігін қалыптастыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары:Happy New Year! Жаңа жылыңмен! С новым годом!
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!How are you? Қайталау: What season is it? What is the weather today? |
1.Good morning!We are fine. P1: It’s winter P2: I’s cold! P3: It’s snowing! |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words: Christmas, winter, snow-man, snow-ball, dance, sing, Father Frost.ets Combinations: I like to ski. Happy New Year! Happy Christmas! 3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise New Year day! Happy day! We are glad and very gay. We all dance, sing and say Welcome2 New Year day! 4.Сергіту сәті: Arms up! Arms down! Walk like an elephant! Sing the song like a bird! Dance like a rabbit! 5.Жаңа сұрақтар: What season is it? What is the weather today? What do you like to do? 6 Ән:«Merry Christmas!» song 7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials |
2.Chorus: repetition P1: snow-man, P2: Father Frost P3: winter 3. New Year day! Happy day! We are glad and very gay. We all dance, sing and say Welcome2 New Year day! 4.Сергіту сәті: 5.P1: It’s winter P2: I’s cold! P3: It’s snowing! P4: I like to skate. 6. Ән:“New year tree” 7. P1: Hello! Happy New Year! P2: Good day! Thank you! P3: What season is it? P4: It’s winter P5: What is the weather today? P6: It’s snowing! P7: What do you like to do? P8: I like to ski and skate P9: I like to dance and sing |
Игереді: Жаңа сөздерді дұрыс дыбыстауды игереді. Тыңдағанын қатесіз айтуға, жылдам ойлауға үйренеді. Ауа райына қатысты сөздерді игереді.
Меңгереді: «Сен не істей аласың? Ау райы қандай? » сұрақтарына жауап бере біледі. Бір бірімен қарым қатынас жасай біледі.Қай мезгіл екенін, айа райы қандай болып тұрғанын айта алады. Өлеңді видеомен бирге айтып дұрыс айтылуын меңгерді.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні: 18.01.16
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:Clothes
Мақсаты:1. Балаларға киімдер-ді білдіретін сөздер-мен таныстыру.
2. Жаңа сөздерді пайдаланып, диалог құра алуға үйрету.
3. Балаларда шыдамдылық пен байқағыштықты қалыптастыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: Clothes. Киімдер. Одежда.
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!How are you? Қайталау: How many fingers have you got? |
1. Good morning!We are fine. P1: Ten fingers. |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2. Жаңа сөздер: New words: Coat, shoes, trousers, dress, 3. Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise: My dear cat. Sleep in the hat. The hat is tall. The cat is small. 4. Сергіту сәті: 5.Жаңа сұрақтар: What is it? 6. Ән: “New clothes” |
2.Chorus: repetition Coat, shoes, trousers, dress. 3. My dear cat. Sleep in the hat. The hat is tall. The cat is small.
4.Сергіту сәті: Stand up! Shake your head! Look on the right! Look on the left! Close your eyes! Open your eyes! Blink your eyes! 5.P1: It’s a coat. P2: It is a dress. P3: They are shoes. P4: They are trousers. 6. Ән:“New clothes” |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау. |
7. Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials 8. Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
8. Bye- bye! |
Қорытынды нәтиже:
Біледі: Киімдердің ағылшынша атауын біледі. Қалай дыбысталатынын тыңдай отырып түрлі ойындар арқылы қайталайды. Ән салады. Рольде ойнайды.
Игереді: Жаңа сөздерді видео кору және тындау арқылы жылдам игереді.
Меңгереді: « Бұл не?» деген сұрағына жауап бере біледі. Жаңа сөздерді айтуды меңгерді.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні: 1.02.16
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:Let’s play!
Мақсаты:1. Өткен тақырыптар бойынша жұмыстар жүргізу.
2. Ойлап тапқыштық пен есті дамыту.
3. Айналадағы адамдарға сүйіспеншілік сезімін ояту.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: Let’s play ! Кәне ойнайық! Давайте играть!
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!How are you? Қайталау: What is it? To repeat old material. |
1. Good morning!We are fine. P1: They are trousers. P2:They are shoes. P3: It is a dress. |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жана сөздер: I can, jump, swim, catch, play, boll, football. 2.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise: Bounce and catch! Throw and catch! This is how you do it! Bounce and catch, throw and catch the ball! 4.Сергіту сәті:Let’s walk like an elephant! Gallop like a horse! Walk like a spider! Dance like a rabbit! Leap like a frog! Sing like a bird! Run like a dog! 5.Жаңа сұрақтар: What is it? 6. Ән:“I can play”. 7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials |
2. Children repeat all new words. I can, throw, catch, play, boll, football. 3. Bounce and catch! Throw and catch! This is how you do it! Bounce and catch, throw and catch the ball! 4.Сергіту сәті: 5.P1: It’s a ball P2: I can play football P3: I can throw and catch 6. Ән: “I can play ” 7. P1: I can play basket-ball P2: I can jump, run P3: I can swim and skip |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау. |
8.Ойын. Game: «Kiм күшті?» T: What can you do? 9.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
8. P1: I can jump P2: I can run P3: I can sing P4: I can dance. 9. Bye- bye! |
Біледі: Ойындардың ағылшынша атауын айтай алады. Түрлі ойындар арқылы мұғаліммен диалог жасайды.
Игереді: Жаңа сөздерді ойын, ән арқылы жылдам игереді. Грамматикалық құрылымдар арқылы сөйлем құрауды игереді. Ойын шарттарын игереді.
Меңгереді: «Сен қандай ойын ойнай аласың? Сенің қолыңнан не келеді?» т.б сұрақтарына жауап бере алады. Өздерінің қолдарынан не келетінін айта алады. Сурет арқылы сөйлейді, бір бірімен сөйлеседі. Іс қимылдармен өздерінің не істей алатындарын айта алады.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:15.02.16
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:I love my parents.
Мақсаты: 1. Балалардың лексикалық қорын жаңа сөздер мен сөз тіркестері арқылы толықтыру.
2. Балалардың ойлауын дамыту.
3. Отбасының қадірін білуге тәрбиелеу
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: I love my parents. Мен өз ата-аналарымды жақсыкөремин. Я люблю своих родителей.
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!2 Good morningto you! Good morning, dear children I’m glad to see you! Қайталау: To repeat old material. |
1.Good morning!2 Good morningto you! Good morning, dear teacher I’m glad to see you! Қайталау: I can, jump, swim, catch, play, boll, football. |
Ұйымдастыру- іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words: Father, mother. 3.Сергіту сәті: Clap3 your hands2 together! Shake3 your hands2 together! Wave3 your hands2 together! Rup3 your hands2 together! 4.Жаңа сұрақтар: Do love your parents? 5.Ән: Song: “I love my mummy” 6.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials |
2.Chorus: repetition Father, mother.
3.Clap3your hands2 together! Shake3 your hands2 together! Wave3 your hands2 together! Rup3 your hands2 together!
4.P1:Yes I love. 5.Children sing a song with video.“Mom I love you” 6. Words, song. |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау |
8.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
8. Bye- bye! |
Біледі: «Отбасы» тақырыбының сөздерін біледі. естіген сөздерін қайталай алады.
Игереді: Отбасы мүшелері жайлы түсінік қалыптасады. дұрыс дыбыстауды игереді.
Меңгереді: «Менің... бар» құрылымы арқылы сұраққа жауап бере біледі. Өз отбасы жайлы айта алады. Өлең арқылы жаңа сөздерді жақсы меңгерді.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:29.02.16
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы: Mother’s day!
Мақсаты: 1.Балаларға 8 наурыз мерекесі туралы түсінік беру.
2.Өз аналарын сыйлап, құрметтеуге түсінік беру.
3.Тіл үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: Mother’s day! Аналар күні! Всемирный день мамы!
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
-
Іс әрекет кезеңдері
Педагогтың іс-әрекеті
Баланың іс-әрекеті
Мотивациялық-
қозғаушылық
1.Амандасу
Good morning!How are you?
Қайталау:Do you have parents?
1. Good morning!We are fine.
P1: Yes I have.
P2: Father
P3: Mother
Ұйымдастыру-
Іздестіру
2.Жаңа сөздер:New words:Present, mother’s day, flowers
3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise:
I like the way you look. I like the way you cook. Now what I really want to say is: “Happy Mother’s Day!”
4.Сергіту сәті:
Flowers here, Flowers there. Flowers growing everywhere.
5.Саусақ жатттығуы:
Grandparents
Here are grandmother’s glasses,
This is grandmother’s hat,
This is the way she folds her hands
And puts them in her lap.
Here are grandfather’s glasses,
This is grandfather’s hat,
This is the way he folds his arms
And has a little nap.
6.Жаңа сұрақтар:
New questions:
What season is it? What is the weather today? Do you like spring?
7. Ән: The song: Video song:
“Mom I love you”
This is mother kind and die
This is father standing nee
This is brother see how toll
This is sister not a toll.
8.Қайталау:Repetition: words, questions and the song.
-What season is it?
-Do you like spring?
- What is the weather today?
2.Chorus: repetition
P1: Present
P2: Rose
P3: Mother’s day!
3. I like the way you look. I like the way you cook. Now what I really want to say is: “Happy Mother’s Day!”
4.Сергіту сәті:
Flowers here, Flowers there. Flowers growing everywhere.
5.Here are grandmother’s glasses,
This is grandmother’s hat,
This is the way she folds her hands
And puts them in her lap.
Here are grandfather’s glasses,
This is grandfather’s hat,
This is the way he folds his arms
And has a little nap.
6.P1: It’s spring
P2: It’s sunny
P3: Yes, I like spring
7.“Mom I love you”
This is mother kind and die
This is father standing nee
This is brother see how toll
This is sister not a toll.
8.Chorus: repetition
Hello Mummy! Happy Mother’s day! Be healthy!
P1: Thank you, my child!
P2: It’s Spring
P3: It’s windy
P4: Yes, I like spring
Қорытындылау.
Өзін-өзі бағалау
9.Ойын. Game: «Painter»
Балалар аналарына арнап сурет салады.
10.Қорытынды.
Good bye! /Мадақтау./
9.Суретте не салғандарын ағылшынша айтып береді.
10. Bye- bye!
Біледі: Жаңа сөздерді біледі. Қалай дыбысталатынын тыңдай отырып түрлі ойындар арқылы қайталайды. Көктем мезгілінің ерекшелігін біледі.Мерекелер жайлы біледі.
Игереді: Жаңа сөздерді ойын, ән арқылы жылдам игереді. Грамматикалық құрылымдар арқылы сөйлем құрауды игереді.
Меңгереді: « Қазір қандай мезгіл? Ауа райы қандай?» т.б сұрақтарына жауап бере біледі. Балалар аналарын құттықтау сөздерін дайындайды. Сурет салып онда не бейнеленгенін айтып береді.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:14.03.16
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы: There is, there are.
Мақсаты:1. Сөздік қорын молайту.
2. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту.
3. Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: There is, there are. Мынау, анау. Этот, тот.
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!2 Good morningto you! Good morning, dear children I’m glad to see you! Қайталау: To repeat old material. |
1.Good morning!2 Good morningto you! Good morning, dear teacher I’m glad to see you! Қайталау: Present, mother’s day, flowers. |
Ұйымдастыру- іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words: There is, there are. 3.Сергіту сәті: Clap3 your hands2 together! Shake3 your hands2 together! Wave3 your hands2 together! Rup3 your hands2 together! 4.Сілтеу есімдіктерін түсіндіру: There is a pen, there are books. (Мыныу, анау.) 5.Ән: Song:“Wheels on the bus” |
2.Chorus: repetition There is, there are.
3.Clap3your hands2 together! Shake3 your hands2 together! Wave3 your hands2 together! Rup3 your hands2 together! 4. P1:There is a book. P2: There are toys. 5.Children sing a song with video.“Mom I love you” |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау |
6.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials 8.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
6.There is, there are. song. 8.Bye- bye! |
Біледі: «There is, there are.» тақырыбының сөздерін біледі. естіген сөздерін қайталай алады.
Игереді: Сілтеу есімдіктерінің қазақ тілінде және ағылшын тілінде түсініктері қалыптасады. Дұрыс дыбыстауды игереді.
Меңгереді: «Анау, мынау» сілтеу есімдіктерін қолдана отырып сөйлем құруды меңгерді. Өлең рқылы жаңа сөздерді жақсы меңгерді.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:4.04.16
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы: Toys.
Мақсаты:1. Сөздік қорын молайту.
2. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту.
3. Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: Toys, Ойыншықтар, Игрушки.
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!How are you? Қайталау: What season is it? What is the weather today? What do you like to do? |
1. Good morning!We are fine. P1: It’swinter P2: It’s cold P3: I like to sing Р4: I like to ski |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words:Teddy bear, doll, car, frog, and fish. Combinations:It’s a ball. Snow me, please…. 3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise: I have a hare, I have a bear. My toys are her, My toys are there. 4.Сергіту сәті: Arms up! Arms down! Walk like an elephant! Sing the song like a bird! Dance like a rabbit! 5.Жаңа сұрақтар:What is it? What color is it? Is it big or little? Show me, please a lion! 6. Ән: “My toys” 7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials |
2.Chorus: repetition P1: Ball P2: bus P3: Teddy- bear 3. I have a hare, I have a bear. My toys are her, My toys are there. 4.Сергіту сәті: 5.P1: It’s a car P2: I’s red P3: It’s little P4: This is a lion. 6. Ән:“My toys” 7. P1: Asem, what is it? P2: It is my teddy- bear P3: What color is it? P4: It’s brown P5: Is it big or little? P6: It’s big P7: Show me, please a lion! P8: This is a lion |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау |
8.Ойын. Game:«Trainer» T: One, one, one, little dog runs. T: Mouse bill, Sit still T: Fox, fox, Give me your box. 9.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
8. P1: I like to run P2: OK. Ok P3: Please 9. Bye- bye! |
Біледі:Ойыншықтардың ағылшынша атауын біледі. Қалай дыбысталатынын біледі.
Игереді: Жаңа сөздерді игереді. Ойыншықтарды бір бірінен ажырата алады, дұрыс дыбыстауды, жылдам ойлауға үйренеді.
Меңгереді: «Бұл не? Түсі қандай? Үлкен бе кішкене ме? Сенде...бар ма?» сұрақтарына жауап бере біледі. Бір бірімен қарым қатынас жасай алады. Өз ойыншығы жайлы әңгімелей біледі.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:18.04.16
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:What do you want to be?
Мақсаты:1. Мамандықты білдіретін сөздерді жаттау.
2. Логикалық ойлауын дамыту.
3. Белсенділікке және белсенді оқу іс-әрекетке қатысуға дағдыландыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: What do you want to be? Кім болғың келді? Кем ты хочешь стать?
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!How are you? Қайталау:What season is it? What is the weather today? Do you like spring? |
1. Good morning!We are fine. P1: It’s Spring P2: It’s sunny P3: Yes I like spring |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words: Doctor, teacher, cosmonaut, policeman, and driver, pilot. ets Combination: I am a doctor. I am a pilot 3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise: I am a doctor You are a teacher. I like to work And you? 4.Сергіту сәті: Stand up and look around, Shake your head and turn around. Stamp your feet upon the ground, Clap hands, and then sit down. 5.Жаңа сұрақтар:What are you? 6.Ролдік ойын:“I am a teacher!” 7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials |
2.Chorus: repetition P1: Doctor P2: I am a policeman P3: Teacher 3. I am a doctor You are a teacher. I like to work And you? 4.Сергіту сәті: 5.P1: I am a doctor P2: I am a teacher P3: I am a pilot 6. Ролдік ойын:“I am a teacher!” 7. P1: Hello, Dina! Do you like to play? P2: Yes, let’s play. P3: What are you? P4: I am a doctor. What are you? P5: I am a teacher. |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау |
8.Ойын. Game: «I am a policeman» Балалар әр мамандық иесіне қажетті заттарды тауып берулері керек. 9.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
8. Суреттегі мамандық иесіне керек заттарын жинап береді. 9. Bye- bye! |
Игереді: Жаңа сөздерді ойын, ән арқылы жылдам игереді. Грамматикалық құрылымдар арқылы сөйлем құрауды игереді.
Меңгереді: «Сен қандай мамандық иесісің? Өскенде кім болғың келеді?» т.б сұрақтарына жауап бере біледі. Өз армандарын айта алады.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:16.05.16
Ортанғы:
«Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы: At the Zoo
Мақсаты: 1. Балалардың ойыншықтар туралы білімін бекіту.
2. Монологтық сөйлеуін дамыту.
3. Пәнге қызығушылығын арттыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: At the Zoo. Зоопаркте, Зоопарк.
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!How are you? Қайталау:To repeat old material Doctor, teacher, cosmonaut, policeman, and driver, pilot. ets |
1. Good morning!We are fine. P1: Doctor P2: Cosmonaut P3: Teacher |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words: Animals,bear, hare, lion, wolf. 3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise My dear cat, Sleep in the hat. The hat is tall, The cat is small. 4.Сергіту сәті: Be a bear, be a here. Be a monkey, Be a donkey. Be a frog, Thank you! Stop! 5.Жаңа сұрақтар: What do you see? 6. Ән:“Five little monkeys” 7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. All learnt materials |
2.Chorus: repetition Animals, bear, lion, wolf. 3. My dear cat, Sleep in the hat. The hat is tall, The cat is small. 4. Be a bear, be a here. Be a monkey, Be a donkey. Be a frog, Thank you! Stop!
5. P1: Animals P2: It’s a bear P3: It’s a lion P4: It’s a wolf 6. Ән:“Little line’s song” 7. P1: Hello! What is it? P2: It’s a mouse P3: Do you like it? P4: No, I don’t like it P5: Is it big or little? P6: It is little |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау |
8.Ойын. Game:«Trainer» T: One, one, one, little dog runs. T: Mouse bill, Sit still T: Fox, fox, Give me your box. 9.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
8. P1: I like to run P2: OK. Ok P3: Please 9. Bye- bye! |
Біледі: Жабайы аңдардың ағылшынша атауын біледі. Жаңа сөздерді біледі.
Игереді: Жабайы аңдарды орман да немесе қаланың зоопарктерінде кездестіруге болатыны жайлы мәліметті игерді.Дұрыс дыбыстауды, жылдам ойлауға үйренеді. Ән арқылы жаңа сөз құрылымдарын игереді.
Меңгереді: «Бұл не? » сұрақтарына жауап бере біледі. Бір бірімен қарым қатынас жасай біледі. Жануарлар жайлы өз түсінігін айта алады.
Ағылшын тілі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:30.05.16
Ортанғы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:Welcome Summer!
Мақсаты: 1. Балалардың ойыншықтар туралы білімін бекіту.
2. Монологтық сөйлеуін дамыту.
3. Пәнге қызығушылығын арттыру.
Әдіс-тәсілдері: to teach, questions, games, to sing.
Блингвальды сыңары: Welcome Summer! Қош келдің жаз! Добро пожаловать лето!
Көрнекілік құралдар: Video and pictures
Іс әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық |
1.Амандасу Good morning!How are you? Қайталау: What is it? What have you got? What can you do? |
1. Good morning!We are fine. P1: It’s a book P2: I have a pen P3: I can speak English |
Ұйымдастыру- Іздестіру |
2.Жаңа сөздер:New words: Weather, summer, sun is shining brightly 3.Фонетикалық жаттығу. Phonetic exercise: Bounce and catch! Throw and catch! This is how you do it! Bounce and catch, throw and catch the ball! 4.Сергіту сәті:Let’s walk like an elephant! Gallop like a horse! Walk like a spider! Dance like a rabbit! Leap like a frog! Sing like a bird! Run like a dog! 5.Жаңа сұрақтар:What’s the weather today? What time of year? 6.Ән:“Summer”. |
2.Chorus: repetition Weather, summer, sun is shining brightly 3. Bounce and catch! Throw and catch! This is how you do it! Bounce and catch, throw and catch the ball!
4. Сергіту сәті: 5.P1: The season of year is Summer P2: The sun is shining 6. Ән: “Summer ” |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау |
7.Қайталау:Repetition: words, questions and the song. 9.Қорытынды. Good bye! /Мадақтау./ |
7.Weather, summer, sun is shining brightly 9. Bye- bye! |
Игереді: Жаңа сөздерді ән арқылы жылдам игереді. Грамматикалық құрылымдар арқылы сөйлем құрауды игереді.
Меңгереді: «Қазір қай мезгіл? Ауа райы қандай?» сұрақтарына жауап бере алады. Өлең арқылы жаңа сөздердің дұрыс айтылуын жақсы меңгерді.