Материалдар / 4 сынып қазақ тілі, Жау жау жаңбыр
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

4 сынып қазақ тілі, Жау жау жаңбыр

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары өте қолайлы, түсінікті.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
























































Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім: 5.Табиғат құбылыстары



Педагогтің аты-жөні:Ахметова А.А



Қатысқан оқушылар: 3 Қатыспаған оқушылар :



Сабақтың тақырыбы: 14. Жау-жау жаңбыр

4.​3.​4.​1 мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру

4.​4.​5.​2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау



Барлығы: тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжайды. Көбісі: сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды. Кейбіреуі: шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ..., оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша,) салыстыра отырып бағалайды.



Сабақтың барысы

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

 «Ең жақсы» ойыны
Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең салмақты

Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.







«Қол шапалақ»



1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:







Ойтүрткі

Оқушыларды сабақтың тақырыбы

және мақсатымен таныстыру.

Бүгінгі сабағымыз не туралы деп

ойлайсыңдар?















Ойланайық







Көрсетіп және айтайық

1-тапсырма

Сергіту сәті





Сөйлесейік






Ән салайық

3-тапсырма












5-тапсырма

Тыңдап және жауап берейік

Жазылым Айтылым

Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді

ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі

Айтылым

Қосымша тапсырма


Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

Қолшатыр-зонтик

Гүлдеу-цветение

Тағы-еще

Тамшы-капля

Көктеу-прорастание

Сағыну-скучать

Айтылым

"Шеңбер бойымен" әдісі арқылы сөздермен сөйлем құрау

Тест шеш.

1. Былтыр- бұл не? А) в прошлом году В) в этом году С) на следующий год 2. Бүршік- бұл не? А) роса В) осадки С) почки 3. Жылға- бұл не? А) овраг В) поле С) лес 4. Табиғат- бұл не? А) природа В) яблоня С) подснежник 5. Қараңғы- бұл не? А) темнота В) глубина С) высота 6. Бәйшешек- бұл не? А) тюльпан В) роза С) подснежник 2. Дұрыс жазылған сөйлемді тап. 1. Маған көктем мезгілі ұнайды. 2. Қыста қар тез ериді. 3. Бәйшешек- көктем гүлі.

Айтылым

Сөйлемді толықтыр. Көктемде қар (тает) ... Көктемде (подснежник) ... гүлдейді. (Природа) ... оянады.. Маған (весна) мезгілі (нравится)....

Айтылым

Сөйлемдерді оқы. Суретпен салыстыр. «Иә», «жоқ» деп жауап бер.

Сергіту сәтін орындайды.

Мектебің мынау класың,

Осында 10 жыл тұрасың.

Тарыдай боп кіресің,

Таудай болып шығасың..

Айтылым

Берілген сұрақтарды көршіңмен талқыла.

Айтылым

Әнді хормен айтыңдар.

Айтылым

«Иә», «жоқ» жауабын таңда.

Айтылым

Балалар «Күн шықты!»- деген сөзге серуендеп, «Жаңбыр жауды! – деген сөзге қол шатыр астына жиналуы керек
- Балалар қазір жылдың қандай мезгілі?
- Көктем мезгілінің ерекшеліктері қандай болады?
- Күн ------
- Жаңбыр -----
- Ағаштар бүршік -----
- Құстар жылы жақтан ---
- Жерге жасыл шөптер ----
Көктемде қандай мерекені тойлайды?
- Біздерде наурыз тойын тойладық.

«Табыс баспалдағы»























Дескриптор:

-Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді.




«Қол шапалақ»



Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»





Оқулық



сөздік

























Оқулық















Оқулық





Үй тапсырмасын беру : 6-тапсырма



Кері байланыс

«Түрлі- түсті смайликтер»

 Өз деңгейлерін анықтайды.



Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!