Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
4 сынып, Қорықта
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
Табиғат құбылыстары |
|
Педагогтің аты-жөні |
Асилдин Ә.Е |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қорықта |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
|
Сабақтың мақсаты |
тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, кесте толтырады,кластер құрастрады сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Басы
Ортасы
Соңы |
Берілген суреттер арқылы оқушылар бір -бірімен амандасады. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру Топқа бөлу. «Балықтар» әдісі арқылы топқа бөлінеді.. «Көршіңді тексер» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту. Қасында отырған оқушының үй тапсырмасын тексереді. «Ұстап ал» әдісі арқылы жаңа сөздерді қайталайды. Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен сөз тіркесін, жай сөйлемдер құрайды. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады. Тыңдалым алды тапсырмасы. Жетекші сұрақтар Дескриптор:
1 – тапсырма. Оқылым тапсырмасы Топтық жұмыс. «Үш сұрақ» әдісі. Топ болып мәтінді рөлге бөліп оқиды. Мәтін бойынша келесі топқа үш сұрақ қояды.
Дескриптор:
Сергіту сәті. Тілдік дағды. Сан есімнің -ау ,- еу, жұрнағы Сан есім — заттың санын, мөлшерін, ретін, шамасын білдіретін сөз табы. Қанша? Неше? Бес, екеу, алпыс кг, екінші, Жазылым. «Ойлан, жаз, жұптас». Сан есімнің -ау ,- еу, жұрнағын жалға. Берілген суреттегі заттардың нешеу екенін жазып, көршіңмен салыстыр. Үлгі: Менің бірінші саңырауқұлақ екеу. Сенің бірінші суретіңде саңырауқұлақ нешеу?
Дескриптор:
Тақтамен жұмыс. Сан есімдерді сөзбен жазады. Дескриптор:
Қорытынды: Оқушыларды сабақ барысында алған білімін қорытындылау. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма «Кездейсоқ дөңгелек» әдісі. Wordwall тақтасында берілген сұрақтарға жауап бер. Дескриптор:
Бағалау. Рефлексия. «Білім қоржыны» әдісі арқылы кері байланыс жасау.
|
Мұғаліммен бірге қайталайды. Алдыңғы сабақта өткен тақырыптарды қайталайды.. Сұрақтарға жауап береді. Сұрақтарға жауап береді. Мәтінді тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді, кесте толтарады, кластер құрастырады. Ережені дәптерлеріне жазып алады. Берілген суреттегі заттардың нешеу екенін жазып, көршісімен салыстырады.
Сан есімдерді сөзбен жазады.
Сұрақтарға жауап береді.
Кері байланыс жасайды. |
Бағалау парағына балл қою
Бағалау парағына балл қою
Бағалау парағына балл қою
Бағалау парағына балл қою
Бағалау парағына балл қою |
Кітап, қима қағаздар, интербелсенді тақта, слайд
|
|
|
|
|
|