4 сынып, Қорықта

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4 сынып, Қорықта

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы

Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Табиғат құбылыстары

Педагогтің аты-жөні

Асилдин Ә.Е

Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қорықта

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.3.1* тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

Сабақтың мақсаты

тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, кесте толтырады,кластер құрастрады

сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы































Ортасы































Соңы


Берілген суреттер арқылы оқушылар бір -бірімен амандасады. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру Топқа бөлу. «Балықтар» әдісі арқылы топқа бөлінеді..

«Көршіңді тексер» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту. Қасында отырған оқушының үй тапсырмасын тексереді. «Ұстап ал» әдісі арқылы жаңа сөздерді қайталайды.

Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.

Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен сөз тіркесін, жай сөйлемдер құрайды.

Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.

Тыңдалым алды тапсырмасы.

Жетекші сұрақтар

Дескриптор:

  • сұрақтарға жауап береді

1 – тапсырма. Оқылым тапсырмасы

Топтық жұмыс. «Үш сұрақ» әдісі.

Топ болып мәтінді рөлге бөліп оқиды. Мәтін бойынша келесі топқа үш сұрақ қояды.

Дескриптор:

  • оқылым материалы мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді – 2 балл

  • айтылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды -1балл

Сергіту сәті.

Тілдік дағды. Сан есімнің -ау ,- еу, жұрнағы

Сан есім — заттың санын, мөлшерін, ретін, шамасын білдіретін сөз табы. Қанша? Неше?

Бес, екеу, алпыс кг, екінші,

 Жазылым. «Ойлан, жаз, жұптас». Сан есімнің -ау ,- еу, жұрнағын жалға. Берілген суреттегі заттардың нешеу екенін жазып, көршіңмен салыстыр.

Үлгі: Менің бірінші саңырауқұлақ екеу. Сенің бірінші суретіңде саңырауқұлақ нешеу?

Дескриптор:

  • Жазылым барысында орфографиялық нормаларды сақтайды

  • -ау, -еу қосымшаларын қолдана алады

  • сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды

Тақтамен жұмыс. Сан есімдерді сөзбен жазады.

Дескриптор:

  • сандарды сөзбен жазады

  • сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды

Қорытынды: Оқушыларды сабақ барысында алған білімін қорытындылау.

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

«Кездейсоқ дөңгелек» әдісі. Wordwall тақтасында берілген сұрақтарға жауап бер.

Дескриптор:

  • Тыңдалым материалының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады

  • ау ,- еу, жұрнағын жалғап айта алады

  • айтылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды

Бағалау. Рефлексия.

«Білім қоржыны» әдісі арқылы кері байланыс жасау.


Мұғаліммен бірге қайталайды. Алдыңғы сабақта өткен тақырыптарды қайталайды.. Сұрақтарға жауап береді.




Сұрақтарға жауап береді.







Мәтінді тыңдайды.











Сұрақтарға жауап береді, кесте толтарады, кластер құрастырады.











Ережені дәптерлеріне жазып алады.


Берілген суреттегі заттардың нешеу екенін жазып, көршісімен салыстырады.













Сан есімдерді сөзбен жазады.












Сұрақтарға жауап береді.




Кері байланыс жасайды.

Бағалау парағына балл қою









Бағалау парағына балл қою































Бағалау парағына балл қою

















Бағалау парағына балл қою





Бағалау парағына балл қою


Кітап, қима қағаздар, интербелсенді тақта, слайд
































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2024
572
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі