Материалдар / 4 сынып, Құстар мен жәндіктер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

4 сынып, Құстар мен жәндіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныпқа арналған, қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
12 Наурыз 2024
213
11 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы

Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Қоршаған ортаны қорғау

Педагогтің аты-жөні

Асилдин Ә.Е

Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Құстар мен жәндіктер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.1.1 мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып, сұрақтарға жауап беру

4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты таба алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып, сұрақтарға жауап бере алады

Кейбір оқушылар орындай алады: сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтай алады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы































Ортасы































Соңы


Берілген суреттер арқылы оқушылар бір -бірімен амандасады. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру Топқа бөлу. «Жәндіктер» әдісі арқылы топқа бөлінеді. «Ұстап ал» әдісі арқылы жаңа сөздерді қайталайды.

Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.

Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен сөз тіркесін, жай сөйлемдер құрайды.Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.

Тыңдалым алды тапсырмасы.

Жетекші сұрақтар

Қандай жәндік түрлерін білесің?

Жәндіктерді көбен көрдің бе?

Жәндіктердің қандай пайдасы бар?

Дескриптор:

  • сұрақтарға жауап береді

1 – тапсырма. Оқылым тапсырмасы

Топтық жұмыс.

Топ болып, мәтінді оқып, келесі топқа үш сұрақ қояды.

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

  • мәтін мазмұны бойынша кесте толтырады – 2 балл

  • айтылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды – 1 балл

Тақтамен жұмыс. Жауабын тап.

Дескриптор:

  • қажетті ақпаратты табады

  • сөйлемді толықтырады

  • сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды

Сергіту сәті.

Тілдік дағды.

Сан есім

Жеке жұмыс. Құстар мен жәндіктер нешеуден топтасқанын жаз.

Дескриптор:

  • Жазылым барысында орфографиялық нормаларды сақтайды

  • сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды

Қорытынды: Оқушыларды сабақ барысында алған білімін қорытындылау.

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

«Лэйс» әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап бер.

Дескриптор:

  • Оқылым мәтіні мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады

  • айтылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды

Бағалау. Рефлексия.

«Білім қоржыны» әдісі арқылы кері байланыс жасау.


Мұғаліммен бірге қайталайды. Алдыңғы сабақта өткен тақырыптарды қайталайды.. Сұрақтарға жауап береді.









Сұрақтарға жауап береді.











Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.







Жауабын табады.













Құстар мен жәндіктер нешеуден топтасқанын жазады.
















Сұрақтарға жауап береді.










Кері байланыс жасайды.

Бағалау парағына балл қою









Бағалау парағына балл қою































Бағалау парағына балл қою

















Бағалау парағына балл қою











Бағалау парағына балл қою


Кітап, қима қағаздар, интербелсенді тақта, слайд
































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!