Материалдар / 4 сынып тест ББЖМ 2024-2025

4 сынып тест ББЖМ 2024-2025

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып тест ББЖМ 2024-2025
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2024
286
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Оқу сауаттылығы 1 нұсқа

1-тапсырма Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.

Патша нөкерлерімен бірге серуенге шыққанда жер өңдеп жүрген егіншіні кездестіреді. Тырбанып еңбектеніп жатқан қарапайым адам патшаның көңілінен шығып, онымен сөйлесуге ықыласы ауады. Бірнеше сауалдан кейін патша егістіктің бұл адамдікі емес екенін, күніне 15 лира үшін жалданып еңбек ететінін ұғады.Патша жалақысының аздығына қайран қалады.

– Бұл ақша қанағатшыл адамға тіпті көп те болады. Мен ақшамды үшке бөлемін. Бір бөлігімен өмір сүремін. Бір бөлігімен қарызымды өтеймін. Бір бөлігін біріктіріп, қор жинаймын, – дейді. Патша бұл жұмбаққа ұқсаған сөздерден еш нәрсе түсінбейді.
Ақкөңіл диқан күлімсіреп: Ақшаның бір бөлігімен қарызымды қайтарамын дегенімде мынаны айтпақшы болдым. Бала кезімде үлкен қамқорлық көрсеткен әкем мен шешем ғой. Ақшамның бір бөлігін соларға беремін. Ақшамды қор ретінде жинаймын дегенім, бұл ақшамның бір бөлігін балаларымның біліміне төлеймін. Менің қолым, аяғым жұмыстан қалған жағдайда, олар маған көмектеседі деп үміттенемін. Қалған ақшамды өзімнің мұқтажыма жұмсаймын, – дейді.
Патша қарапайым адамның бұл әрекетіне риза болады. Ол намысты шаруаның балаларының біліміне төлейтін ақшаны өз мойнына алды. Балалары да ер жеткен соң ата-анасына, халқына да қолдарынан келген көмектерін аямай көрсетіпті деседі. 

1) Патша кедейге неліктен таңғалды?

А) жұмбақтап айтқан жауабына

В) жалданып еңбек ететіндігіне

С) еңбек ақысының тым аздығына

D) егістік жердің өзгенікі екендігіне

2) Мәтіннің негізгі ойына сәйкес болатын мәтелді анықта.

A) Не ексең соны орасың. B) Қанағат қарын тойғызар. C) Еңбегі көптің өнбегі көп. D) Ханда қырық кісінің ақылы бар.

3) Мәтінге ат қой. _____________________________________________________________

4) 1-абзацтағы «лира» деген сөз қандай мағынаны білдіреді? ________________________

5) Егінші ақшасының бір бөлігін ата- анасына беретінін қалай жұмбақтап айтты? _________________________________________________________________________

6) Мәтіннің соңғы бөлімінен патшаның шаруаға жасаған жақсылығын білдіретін сөйлемді тауып, көшіріп жаз. _________________________________________________________________________________

2.Мәтін дегеніміз не?

А) Екі не  одан  көп  өзара  байланысқан сөйлемді мәтін  дейміз

В) Ұзақ  бір сөйлемді мәтін  дейміз

С) Бір  сөйлемге жинақталған сөз тізбегін  мәтін дейміз

3.Берілген  сөйлемнің  қайсысы хабарлы сөйлем?

А) Көшеге  кім  шықты В) Ертең  демалыс С) Мерекелеріңізбен  достар

4.Қосымша нешеге бөлінеді?

А) 3 В) 2 С)Қосымша  бөлінбейді

5.Заттың  атын  білдіретін сөздерді  не деп атайды?

А) Етістік В)  Есімдік С)  Зат  есім

 6.Етістік   қандай сұрақтарға жауап  береді?

А) Не істеді?неғылды?қайтті? В) қандай? С)  қашан?

7.Бастауыш  пен  баяндауыш  сөйлемнің  қандай мүшелері?

А) тұрлаусыз В) тұрлаулы С) анықтауыш

8.Сөйлемдегі толықтауышты көрсет:  Құстар  тоғайға қонды.

А) Құстар В) қонды С) тоғайға

9.Көп  нүктенің  орнына тәуелдік жалғаулы  сөздерді қой.

Менің————          Сенің———-           Оның————-

А) дәптер, дәптерің, дәптері В)  дәптерім, дәптерің, дәптері С)  дәптерім, дәптерің, дәптерлері

10.Етістікті көрсет:

А) Ораза, айт В) Сөз, тіл С) Айт,

Математикалық сауаттылық

1.Белгісіз санды тап.

Асқар бір санды 7-ге бөліп еді, бөліндінің мәнінде 3916 саны шықты және 4 қалдық қалды. Бөлінгішті анықта.





















































































































































































2.Кестеге сүйеніп, белгісіз мәліметті есептеп шығар.



Бір жәшік жемістің массасы

Жәшіктердің саны

Барлық жемістердің массасы

Апельсин

бірдей

7 жәшік

120 кг

Мандарин

8 жәшік

































































































































































































































3. Есепті шығар.

Арасы 212 км болатын екі айлақтан бір-біріне қарама-қарсы бағытта екі кеме шығып, 4 сағаттан кейін кездесті. Бірінші кеменің жылдамдығы – 24 км/сағ. Екінші кеменің жылдамдығын тап.



















































































































































































































4.Тиімді тәсілмен шығар: 15 0∙ (70 ∙ 40 ) = 7200 : (90 ∙50) =

























































































































5. Баған түрінде жазып шығар. 1 235 ∙ 248=



























































































































6. Қалдықпен бөлуді орында. 3893 : 54



















































































































































































































7.Есепті шығар.

Бір қаладан бір мезгілде қарама-қарсы бағытта екі автобус жолға шықты. Біріншісі 52км/сағ жылдамдықпен, ал екіншісі 74 км/сағ жылдамдықпен жүрді. 8 сағаттан кейін олардың арасы қандай болады?



















































































































































































































8. Есепті шығар.

Дүкенге 156 кг балық әкелінді. Оның 1 3 бөлігін сазан балықтар құрайды. Дүкенге неше килограмм сазан балық әкелінді?



















































































































































































































9.Амалдардың орындалу ретін жазып, баған түрінде шығару жолын көрсетіп, шешуін тап.

(345 + 543) * 23 – (12327 + 21345) : 23































































































































































































10. Қабырғасы 12 см болатын шаршының ауданын табуға болатын өректі тап.

а) 12*12 ә) 12+12 б) 12+4


Жаратылыстану ғылыми-сауаттылық

1.Өсімдіктер мен олардың топтары арасындағы сәйкестікті анықта.

Жоғары сатыдағы өсімдік балдыр төменгі сатыдағы өсімдік Қайың

Жоғары сатыдағы өсімдік балдыр төменгі сатыдағы өсімдік Бәйшешек

Балдыр

Төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің қандай айырмашылығы бар? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Бүйректің атқаратын қызметі - ....

а) зәр түзу ә) зәр жинау б) зәр өткізу в) зәр шығару
3. Сыртқы ортадан келген әсерге жауап беретін мүшелер жүйесі - ....

а) тынысалу мүшелері ә) зәр шығару мүшелері б) жүйке жүйесі в) сезім мүшелері

4.Жұлын орналаласқан:

А) бас сүйекте В) омыртқа өзегінде С) көкірек қуысында D) мойында

5. Көшбасшының бойында қандай қасиеттер болу керек? 3 дұрыс жауапты белгіле ()

А ) Адалдық В ) Сараңдық С ) Қызғаныш Д ) Мақсаттылық Е ) Жауапкершілік

6. Бала өміріндегі алғашқы тәрбиесін қайдан алады?

А) отбасынан В) туған-туысынан С) достарынан, сыныптастарынан Д) мектеп ұжымынан

7. Мақалды толықтыр: ..... көрген-оқ жонар, ... көрген тон пішер.

А) ата, әже В) аға, әпке С) әке, шеше Д) ұстаз, шәкірт

8. Сапалы тауарды сатып алу, қызмет көрсетуді пайдалану үшін не арқылы шығынсыз қаражат жұмсауға болады?

А) үнемдеу В) оңтайландыру С) жоспарла Д) бөлісу





















Ы.Алтынсарин атындағы НББМ 4-сынып оқушыларына арналған ББЖМ тестері

2 нұсқа

Оқу сауаттылығы

Каспиидің «тірі алтыны»

Қазақстанның батысында Каспий теңізі орналасқан. Каспийдің түбі де, суының іші де тұнған байлық. Каспий маңы самсаған мұнай өндіретін мұнаралар. Ал суында бекіре, шоқыр, қортпа сияқты өте бағалы балықтар бар. Олардың жалпы атауы-қызылбалық. Сонымен қатар онда көксерке, сазан, табан, ақбалық, майшабақтар да тіршілік етеді. Бекіре мен қортпа өте ірі балықтар. Бекіренің ірілері 4 метрге дейін, ал қортпаның ірілері 6 метрге дейін жетеді. Бұл балықтардың еті дәмді, уылдырығының сапасы жоғары.

Жер бетінде қортпа мен бекіре балығы үш-ақ теңізде кездеседі. Соның бірі Қазақстанның батысындағы осы Каспий теңізі. Теңіздің жағасында көптеген шаруашылықтар орналасқан. Олар балық аулаумен айналысады. Балық аулап, оны өңдеп, түрлі тағам дайындау халық шаруашылығының аса маңызды бір саласы.


Сұрақ:

1. Тірі алтын дегеніміз не?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2. Мәтіннің екі бөлігіне ат қой.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


3.Каспий теңізі неге бай?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


4. Балықтан не дайындайды?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


5.Сөз таптарын жаз.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


6. Құрмалас сөйлемнің ережесін жаз, мысал келтір.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


7.Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелерін тауып сыз.

Бауыржанның әкесі ұзын бойлы адам екен.


8. Қарлығаш сөзіне хабарлы, лепті, сұраулы сөйлем құрастырып жаз.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________


9.Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жаз.

Ахат атай бақшаға ____________ , _____________, __________ екті.


10.Сызбаға қарап сөйлем құрастыр

[------ =====], бірақ [------ =====]

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Математикалық сауаттылық

1. Асан алманың ¼ бөлігін жеді. Жеген бөлігі қалай аталады?

а) тұтас ә) ширек б) жартысы


2.Жазбаша есепте және көбейтумен тексер.

9120:30

а) 304 ә) 301 б) 300


3.Амалдардың орындалу ретін жазып, баған түрінде шығару жолын көрсетіп, шешуін тап.

(18370+23679):7*40+256900
























































































































































4. Баған түрінде көбейтіп жаз. 5.Теңдеуді шеш

458*95 Х:258=98756-97984
























































































































































6.Жазбаша есепте және көбейтумен тексер.

51600:86

а) 605

ә) 600

б) 610


7. Туристер саяхатқа шықты. Олар бірінші күні 12 км, екінші күні 4 км артық, ал үшінші күні-бірінші күн мен екінші күнді қосқандағыдан 4 есе кем жүрді. Осы үш күнде туристер неше километр жүріп өтті?
























































































































































8.Он екі литрлік бөшкеде квас бар, соны сегіз литрлік және үш литрлік екіге тең қалай бөлуге болады?

а) 6 ә) 9 б) 3


9.Жүк машинасы 70 км/сағ жылдамдықпен 280 км жүрді. Ол жолда неше сағат болды?

а) 4 сағ ә) 3 сағ б) 2сағ


10.Периметрі 230 см болатын тіктөртбұрыштың ені 2 см. Ұзындығын тап.

а) 10 см ә) 8см б) 6см в) 4 см


11. Шаршының қабырғасын үш есе үлкейтсе, оның ауданы неше есе үлкейеді?


12. Тіктөртбұрыштың ауданын табу.

а) ұзындығы мен енін көбейтеді ә) ұзындығы мен биіктігін көбейтеді

б) ұзындығы мен енін қосады.


Жаратылыстану ғылыми-сауаттылық

1. Төменгі сатыдағы өсімдіктер

а) балдырлар ә)ағаштар б)гүлдер


2.Өсімдіктің тіршілігі неден басталады?

а) тұқымның өнуінен ә) жапырақтың шығуынан б)өсімдіктің гүлденуінен


3.Өсімдіктің даму кезеңдерін ретімен ата

а) жас өсімдік, гүл, тұқым, өскін, жеміс

ә) тұқым, өскін, жас өсімдік, гүл, жеміс

б)жеміс, өскін, тұқым, жас өсімдік, гүл


4. Симбиоз дегеніміз.

а) бірлескен қарым-қатынас

ә) жеке дара қатынас

б) алыстан қатынас


5.Көбелек қалай пайда болады?

а) жұмыртқа, жұлдызқұрт, қуыршақ, ересек көбелек

ә) жұмыртқа, қуыршақ, жұлдызқұрт, ересек көбелек

б) жұмыртқа, ересек көбелек, қуыршақ, жұлдызқұрт


6.Жартқыш жануарлар

а) қасқыр

ә) ақбөкен

б) сиыр


7.Құрғақшылық жағдайда өсімдіктер өздерін қалай құтқарады?

а) булану арқылы

ә) ылғал сақтау арқылы

б) жасырыну арқылы


8.Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктерді көрсет.

а)беде

ә)жантақ

б)жолжелкен



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ