Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
|
-
мұғаліммен
сәлемдеседі;
-
көңіл-күйлерін көтереді.
|
|
Слайд
|
|
«Миға шабуыл»:
1. Датчик дегеніміз не?
/әр түрлі ақпаратты (температура,
жылдамдық, сәуле, түс, дыбыс) өлшеуге арналған құрал/
2. Датчиктердің қандай түрлерге
бөлінеді?
/ электронды және механикалық/
3. Жанасу датчигінің
негізгі қызметтері?
/датчик басуды, басудың
жоқтығын, басудың санын анықтайды;әрекеттің 3 режимін ажырата
алады/
4. Түс датчигінің
негізгі қызметтері?
/түстерді
анықтайды;
жарықтылықты, шашыраңқы және шағылысқан жарықты
өлшейді/
Т
апсырма1: Датчиктер
қызметіне қарай қандай түрлерге бөлінеді
Жауабы:
Жанасу, Ультрадыбысты,
Гироскопиялық,
Түс
-
Түстер не үшін
қажет?
-
Сабағымыз не туралы болуы
мүмкін?
|
Берілген
сұрақтарға жауап береді
Датчиктердің түрлерін жазады
Сабақтың тақырыбын болжайды және
мұғаліммен бірлесе отырып сабақтың мақсатын анықтайды.
|
Бағалау парағы
1-4
балл
Қалыптастырушы бағалау
|
Слайд Электронды
тақта
|
|
І
топ:
Түс датчигі 7 түрлі түсті және жарықтың
интенсивтілігін анықтай алады.
Негізгі қызметтері:
– түстерді анықтау.
– жарықтықтың деңгейін, шашыраңқы жарықты және жарықтың шағылысуын
өлшеу.
ІІ топ:
Датчик 7 түсті анықтай алады және бұл түстер
кездеспеген жағдайда Түс жоқ параметрін қолдануға
болады:
|
-
Мәтін таратылады;
-
Оқушылар мәтінді
оқиды;
-
Мәтінді талқылайды;
-
Негізгітүсініктерді талқылау
парағына енгізеді;
-
Әр топтан бір оқушы шығып
тақырыпты талқылау парағы бойынша қорғайды, дәптерлеріне түртіп
алады
|
Қалыптастырушы бағалау
|
Үлестірме қағаз
|
|
Практикалық
жұмыс:
Түс
датчигін орнату
А
деңгей.
-
Түс датчигін роботқа
орнатыңыз.



Датчикті 3 портқа қосыңыз. 
СТАРТ блогына
Рульдік
басқару блогын
қосыңыз.
-
Қ
осу (On) режиміне ауыстырыңыз.
-
Қуатты 40 тең етіп қойыңыз.
-
Рульдік басқару
блогына Күту блогын жалғаңыз.
-
Д атчиктен
ақпарат алу үшін оның режимін өзгертіңіз:
Т үс
датчигі (Color
Sensor) ->Салыстыру (Compare) - >Түс (Color)
-
Бастапқы блогтың
параметрінде қызыл түсті анықта.
Күту блогына тағы бір Рульдік басқару блогын жалғаңыз.
-
Датчик қызыл түсті анықтаған
кезде моторларды тоқтату үшін Өшірілу (Off) режимін қосыңыз.
-
Бағдарламаны роботқа
жүктеңіз
В
деңгей.
Тапсырма: Робот алға қарай
жүріп келе жатады, Түс датчигі сары түсті анықтағанда тоқтайды,
«сары» дап дауыстап айтады, 180 градусқа бұрылады, алға 2 айналым
жасап тоқтайды.
С
деңгей.
Тапсырма: Робот алға қарай
қандай да бір кедергі кездескенше жүріп келе жатады, кедергіге
жанасып тоқтайды, 5 секунд күтіп, артқа 1 айналым жасап, 90
градусқа бұрылып алға қарай жүріп кетеді.
|
Берілген тапсырманы
лего құрастырғыш арқылы құрып, компьютерде бағдарламасын
жазады.
|
Бағалау парағы 1-5 балл
Қалыптастырушы бағалау
|
Лего
құрастырғыш
Слайд
Интербелсенді тақта
Lego Midstorms EV3
бағдарламасы
|
|
Тапсырма.
«Сәйкестікті
тап»
1
|

|
1
|
Гироскопиялық датчик
|
2
|

|
2
|
Түс датчигі
|
3
|

|
3
|
Жанасу датчигі
|
4
|

|
4
|
Ультрадыбысты датчик
|
Жауабы: 1-3, 2 – 4, 3 – 1, 4 –
2
|
Оқушылар сәйкестік
арқылы кестені толтырады
|
Бағалау парағы
1-5 балл Қалыптастырушы
бағалау
|
Слайд
Интербелсенді тақта
|
|
Б
ерілген түстердің сәйкесінше орнын тап. 
Жауабы:

|
Әр түсті
нөмірі бойынша сәйкестендіріп, орнын тауып қояды
|
Бағалау
парағы
1-5
балл
Қалыптастырушы бағалау
|
Үлестірме
қағаз
Слайд
Интербелсенді тақта
|
|
Берілген түстерді ағылшын тілінде жаз
Түс жоқ
|
|
Қара
|
|
Көк
|
|
Жасыл
|
|
Сары
|
|
Қызыл
|
|
Ақ
|
|
Қоңыр
|
|
Жауабы: No Color, Black, Blue,
Green, Yellow, Red, White, Brown
|
Берілген түстерді ағылшын
тілінде жазып кестені толтырады
|
Бағалау
парағы 1-8 балл Қалыптастырушы бағалау
|
Үлестірме
қағаз
|
Бағалау
|
Үй тапсырмасы
«Миға шабуыл»
|
Жаңа
сабақ
(топпен жұмыс, постер қорғау,
мәтінмен жұмыс)
|
Компьютермен жұмыс
Түс датчигін
орнату
|
Кестені
толтыру
«Сәйкестікті
тап»
|
Тапсырма:
«Орнын тап»
|
Тапсырма. «Полиглот»
|
|
Кері
байланыс
|
«Алма ағашы»
әдісі • Оқушыларға сабақ
басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына
ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп
ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен
тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.
|
|
|
|