Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
4.1.3.5 орындау тәсілдеріне
қарай музыкалық аспаптардың тобын
ажырату
4.2.1.1 Қорқыт пен Ықылас
Дүкенұлы туралы мәліметпен
танысу
4.1.2.1 Ән айту
ережесін сақтай отырып, ән орындау,
тыңдау
|
Сабақтың
басы
20
мин
Сабақтың
ортасы
15
мин
5
мин
Сабақтың
соңы
|
Амандасу.
«Миға шабуыл»
әдісі. Менің халқымның музыкалық
мұрасы
1-тапсырма. Ақпарат
іздеу Қазақ музыкалық аспаптарының
шығу тарихы (аңыз, ертегі, әңгіме) туралы, ақпаратты оқып, танысып
сыныппен бөліседі.
Қобыз аспабы туралы
бейнематериалға назар
аударайық.
2-тапсырма.
Күй атасы – Қорқыт, композитор
Ықылас туралы таныстыру.
3-тапсырма.
Илья Жақановтың «Ықылас»
романынан үзінді оқып
беру
«Сұрақ ілмегі»
әдісі арқылы төмендегі сұрақтарға
жауап беріңдер.
-Алтынбек ұста қобыз жасағанда
ағаштың қай түрін
пайдаланған?
-Шанақты қалай
ойған?
-Қобыздың бетін қай малдың
терісімен қаптаған?
-Қобыздың ішегі қалай
жасалған?
-Ықыластың түсіне енген Қорқыт
туралы не білесің?
4-тапсырма.
Тыңдау.
«Жезкиік»күйі
Ықыластың «Жезкиік» күйін екі
нұсқада тыңда.
( қыл қобыз, прима қобыз
)
-Екі орындаудағы киік бейнесін
қалай елестетер едің?
5-тапсырма.
Ән «Қобыз»
тыңдау
Бағалау.
Нотарлардың таңбасы арқылы
бағалау
Кері
байланыс
До
- нашар
Ре
-
білмеймін
Ми
- маған көмек
керек
Фа
- жаман
емес
Соль -
жақсы
Ля
- өзіме
сенімдімін
Си -
керемет
|
Оқушылар өз ойларын ауызша
жеткізеді.
1-тапсырма. Тапсырманы
ұйымдастыру үшін алдын-ала ақпарат қағаздары
таратылады. Сұрақтардың дұрыс жауабын
тап?
.
«Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы
сұрақтарға жауап береді
Күйді екі нұсқада
тыңдайды
Әр оқушы өзінің сабақта
көрсеткен белсенділігіне қарай дыбыстарды
таңдайды
|
|
hhtp/mpp.aytis/youtube.com
«Тұран» этнофольклорлық топ
https://www.youtub e.com/watch?v=IyA
Tq_6ussE-
аудиожазба
hhtp/mpp.aytis/youtube.com
«Тұран» этнофольклорлық топ
https://www.youtub e.com/watch?v=IyA
Tq_6ussE-
Кері байланыс
ноталары
|