-Оқушылармен
сәлемдесу.
1.Шаттық
шеңбері:
Сылдыр-сылдыр
шапалақ,
Мынау- менің
қолым,
Мынау – менің
жүрегім,
Сені жақсы
көремін.
Сабақ мақсатымен
таныстыру.
—
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Бір-біріне жақсы
тілектер айту.
Үй тапсырмасын
тексеру
Жаңа
сабақтың «Мен анама
көмектесемін»деген тақырыбы оқушылармен
анықталады.
Бұл жұмыс түрінің
мақсаты:
оқушы мен мұғалімге
ойын жіктеуді ғана емес, өздеріндегі субьекті
тәжірибелерін ескере отырып, жаңа тақырыпты жоспарлауға мүмкіндік
береді.
3-тапсырма
«Мен кімге
көмектесемін?» деген сұрақты қоя отырып, оқушыларға кластер
толтырту, сұрақ- жауап
.
Мен анама
көмектесемін.
Мен әкеме
көмектесемін.
Мен атама
көмектесемін.
Мен әжеме
көмектесемін.
Мен ағама
көмектесемін.
Мен әпкеме
көмектесемін.
Мен ініме
көмектесемін.
Мен қарындасыма,
сіңліме көмектесемін. Толтырған кластерлерін
тақтаға апарып іледі,
қорғайды.
4-тапсырма
ЖИГСО стратегиясын
қолдана отырып, оқушыларға мәтін тыңдатылады, таратылады. Топтағы
талантты және дарынды оқушылар немесе топ басшысы топ мүшелеріне
мәтінді аударады.
Топқа арналған
мәтін:
Мен үйде анама
көмектесемін. Мен
үй жинаймын. Мен ыдыс жуамын. Мен дастарқан
жасаймын. Мен гүлдерге су құямын.Мен анаммен бірге тамақ
пісіремін
5-тапсырма
Мәтіндегі оқиғаны іс
– әрекеттер арқылы көрсету.
6-тапсырма Оқушылар таратылған мәтіннің
мазмұнын түсінгеннен кейін өз топтарында мәтін ішіндегі зат есім
мен етістіктерді тауып, теріп
жазады.
Зат есім:үй ,ана
ыдыс, дастарқан, гүл, тамақ.
Етістіктер:
көмектесемін, жинаймын, жуамын, жасаймын, құямын,
пісіремін.
Әр қайсысына бір зат
есім мен етістіктен беріп, жекеше, көпше түрде
жіктейміз.
Сабақ соңында оқушы
өзін өзі бағалайды. Формативті бағалау негізінде сабақ соңында
жиынтық баға шығарамын.
Шығармашылық
жұмыс: «Анамызға көмек
көрсету»тақырыбында қысқа мәтін және
сурет салып келу.
Рефлексия
«Майшам» ойыны арқылы оқушылар бүгінгі
сабақтан нені білді, не қызықты болғанын бір-бірлеріне шамды беру
арқылы ойларын айтып шығады.
Сабаққа
қатысқандарыңа рахмет, сәттілік
тілеймін.
|