4 сыныптар арасындағы
интеллектуалды сайыс
«Брейн-ринг»
2021-2022оқу
жылы
Интелектуальды
ойын: « Брейн -
ринг»
Сабақтың
мақсаты: Өздерінің ойларын толық
жеткізе білу. Алған білімдері бойынша білімдерін ортаға салу,
логикалық ойлауларын дамыту. Қойылған сұраққа толық жауап
беру.
Сабақтың
барысы:
I. Ұйымдастыру
кезеңі.
-Жүргізуші:
Армысыздар , қымбатты
қонақтар,ұстаздар және балалар!
Бүгінгі брейн –ринг атты
сайысымызға қош келдіңіздер!
-Ведущий:
Здравствуйте уважаемые
гости, учителя и ученики! Добро пожаловать на интеллектуальную игру
«Брейн – ринг» .
Жүргізуші:
Балалар бүгінгі, «Брейн
ринг»атты сайысымызға алты топ қатысқалы
отыр.
-Ведущий:
Сегодня в игре участвуют
шесть команд
Жүргізуші:
Ондай болса Брейн-Ринг
ойынының ережесімен таныстырайық:
1 бөлім 5
мин
Ой
жүйрік деп
аталады.
Қатысушы топтарға 10 сұрақ
қойылады.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 30 секунд
ішінде қызыл жолақты көтерін жауап берулері
тиіс.
Ведущий: Давайте познакомимся с
правилами интеллектуальной игры
1. тур – Быстрый
мыслитель- учащимся задают 10 вопросов и на размышление дают 30
сек. Кто первый поднял красный флажок – отвечает первым. За каждый
правильный ответ 1 балл.
2 бөлім 5
мин
Мақал –мәтел
айтайық
Жасырынған ұяшықтардан тақырып
беріледі.Мысалы: Отан,Туған жер,
ата-ана, енбек,оқу ,білім .
Осы тақырыпқа сай әр топ кем дегенде 3 мақал-мәтелден айтады.Әр
мақалға 1 балл
2. тур – Пословицы и
поговорки- учащиеся выбирают карточку с определенной темой. На
данную тему им необходимо сказать как можно больше пословиц. За
каждую верную пословицу 1 балл.
3-бөлім Quzizziz
платформасы арқылы 5 сұрақ қойлады 3
мин
Платформа бойынша анықталған
жүлдегерлерге балдар беріледі
1-5
балл
2-4
балл
3-
3балл
3. тур – Участникам по
платформе Кюзис надо ответить на 5 вопросов. Далее платформа сама
определит победителей и их баллы.
4-бөлім 5
мин
Тапсырма: «Адасқан әріптер»
ойыны шарты берілген
әрәптерден сөз құрап шығарады
1
балл
ДСАТРИОЕ
– астероид
РКҮҚЫЙКЕ –
қыркүйек
ҚУЛҚЫО –
оқулық
ІМКӨШРЕ
– өрмекші
ПДЕВСЛИОЕ –Велосипед
ХАМЕРДИ-Архимед
4. тур –Игра
Перепуттаные буквы- участникам дадут буквы в разброс. По ним нужно
собрать одно слово.
5-бөлім: 8
мин
Біздің жобамыз: «Болшақтағы
мектеп» жобасын өз қиялдарындағы
мектепті салып таныстырады.
Критерий:
3-балл
5. тур – Проект Школа
будущего. Критерии:
- Красиво нарисованный
проект
- Правильная защита
проекта
- Понятность
проекта.
Жүргізуші: Олай болса,көп созбай
сайысымызды бастайық! Сонымен,
4 а сынып оқушыларын қарсы алыңызыдар.
Бірлесіп жұмыс жасағанды жақсы көретін
«Бірлес» тобы,
ұрандары « Бірлік болмай, тірлік
болмас»
Екінші топты қарсыалайық: 4 ә
сынып оқушылары «Комета» тобы
ұранары
«Құйрықты жұлдыз аспанда ал
біз жерде. Ешқашан құламаңыздар!»
Ведущий: встречайте учеников 4 Г класса
команда: «Умники»
Девиз команды «Мы команда хоть
куда! Нас удача ждет всегда.»
Жүргізуші: 4 б сыныбының
«Алғырлар» тобын қарсы алыңыздар.
Ұрандары :..........
Келесі топты қарсы алайық: 4 в
сынып оқушылары «Білгірлер» ұрандары «Оқусыз білім жоқ
,білімсіз күнің жоқ »
Ведущий: встречайте учеников 4 Д класса
команда «Лидеры» Девиз команды «Ни шагу
назад, ни шагу на месте, только вперед и только всем
вместе!»
-Сайысымыздын бірінші бөлімі
«Ой жүйрікті » бастайық.
-Начинаем первый
тур.
Жоғарыда атап айтқандай:
10 сұрақ қойылады:
-
Қазақстан Республикасының
тәуелсіздік күні қашан,қай жылы
қабылданды?
-
Ғарышкерлер күні қай
күн?
-
Біздің галактикамыз қалай
аталады?
-
Әлемдегі ең биік
шың?
-
Жер шарында неше материка
бар?
-
Талғат Мұсабаев неше рет
ғарышқа ұшты?
-
Астероид белдеуі қай
ғаламшарлар арасында орналасқан?
-
Қазақстан қай климаттық
белдеуде орналасқан?
-
Симбиоз деген не? Мысал
келтір
-
9 мамыр қандай
мереке?
1.
Когда и в каком году отмечается День
Независимости Республики Казахстан?
2. Когда
отмечают
День космонавтики?
3.
Как называется наша галактика?
4. Самая высокая точка в
мире?
5.
Сколько материков на Земле?
6.
Сколько раз Талгат Мусабаев летал в космос?
7.
Между какими планетами расположен пояс
астероидов?
8.
В какой климатической зоне находится Казахстан?
9. Что такое
симбиоз? Приведи
примеры
10.
Какой праздник 9 мая?
Жүргізуші: 2 бөлім
Мақал-мәтел айтайық сайысымызды
бастайық.Сайыс шарты берілген тақырыптарға мақал-мәтелдер
айтамыз.Әр дұрыс мақалға 1 балл
Ведущий : И так начнем наш второй тур
и он называется Пословицы и поговорки.
Жүргізуші: Сайыстың
3 бөлімі Qzizzqz
платформасының көмегімен өтетін болды.
Математика пәні бойынша 5 сұрақ беріледі.
Ведущий : 3 тур пройдет по платформе
Кюзис. Будут заданы 5 вопросов по
математике.
Жүргізуші: Сайысымыздың 4 бөлімін
бастайық. Сонымен Адасқан
әріптерден сөз
құрау.
Ведущий: наш 4 тур
называется Перепутанные буквы.
Тапсырма. «Адасқан
әріптер» ойыны.
ДСАТРИОЕ
– астероид
РКҮҚЫЙКЕ –
қыркүйек
ҚУЛҚЫО –
оқулық
ІМКӨШРЕ
– өрмекші
ПДЕВСЛИОЕ –Велосипед
ХАМЕРДИ-Архимед
Жүргізуші: Сайысымыздың соңғы
бөлімі «Біздің болашақ
мектеп»
жобасы.
Қатысушылар жоба сызбасын
сызады және оны қорғайды. 1 минут уақыт
беріледі.
Жобаны мына 3 критериймен
бағаланады: 3 балл
Жүргізуші: Қатысушы топтарымыз Жобаны
дайындағанда біз көрерменмен ойын ойнайық:
Ойының
аты «Ойнайық та
ойлайық» деп аталады. Сонымен
көремендер белсенді болайық. Олай болса осы ойынды ойнтатын Ақмарал
Габитқызына сөз берейік
Ведущий:
Қорытынды:
Брейн –ринг атты білім
сайысызымыздың соңынада келіп жеттік.
Сайыстың қорытындысын әділ
қазылар алқасы айтып берсін.