Материалдар / 4 тоқсан БЖБ, ТЖБ талдауы. Математика пәні 6,7,8,9,11 сыныптар толық
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

4 тоқсан БЖБ, ТЖБ талдауы. Математика пәні 6,7,8,9,11 сыныптар толық

Материал туралы қысқаша түсінік
тоқсандық талдау математика пәні бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Наурыз 2024
160
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

(ақпараттық жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан
математика пәні бойынша

      Сынып: 6 «Ә»
      Оқушылар саны:
21
      Педагог:
Танатарова Фарида Миратовна
      Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

0-39%

орта

40-84%

жоғары

85-100%

65-100%




Оқушылар саны

БЖБ 1

21

12

0

18

3

9

43

100

БЖБ 2

21

12

0

20

1

10

48

100

БЖБ 3

21

15

0

17

4

15

71

100

ТЖБ

21

20

0

16

5

13

62

100



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің өзгеріс ауқымы, медианасы, модасының анықтамаларын білу 6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу

6.4.2.1 іріктеу тәсілмен комбинаторикалық есептерді шығару

6.5.1.5 қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару

БЖБ 2

6.5.2.5 шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару

6.5.2.11 тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділіктердің графиктеріне талдау беру

6.5.2.12 сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу 6.5.2.13 тура пропорционалдықтың графигін салу

6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу

6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу


БЖБ 3

6.2.2.18 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі реттелген сандар жұбы болатынын түсіну

6.2.2.19 теңдеулер жүйелесін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу

6.2.1.13 сандармен байланысты есептер шығаруда ab = 10a + b, abc = 100a + 10b + c жазуларын қолдану

6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шеш

ТЖБ

6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын білу

6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу

6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу

6.1.2.23 - тура пропорционал тәуелділіктерді танып білу және мысалдар келтіру

6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу

6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шешу

6.2.1.13 - сандармен байланысты есептер шығаруда ab̅̅̅ = 10a + b, abc ̅̅̅̅̅ = 100a + 10b + c жазуларын қолдану

6.5.2.8 формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру

6.5.2.9 формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салу

6.2.2.19 теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу



1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100% Әліақали А., Қалымжан Г., Мамай Ж., Насиболла Н., Утебалиева С.


орта (С): 40-84% Азиз Ұ., Айтқали А., Бауыржан А., Ерсайын Н., Каиршахов С., Қабдығали Б., Лұқпан Е., Махсот К., Нұрлан И., Омарғали А., Сагинова Л., Самат Х., Сарсанов С., Тулегенова А., Тұрарбек Е., Шаймардан М.


төмен (Н): 0-39%


Мектеп бойынша (65-100%) Әліақали А., Қалымжан Г., Мамай Ж., Насиболла Н., Утебалиева С., Айтқали А., Лұқпан Е., Нұрлан И., Омарғали А., Сагинова Л., Тулегенова А., Тұрарбек Е., Шаймардан М.

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру; формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салу; теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу


3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: анықтаманы есептер шығаруда дұрыс қолдана алмау; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі


4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.


Күні 31.05.23 Педагогтің (Т.А.Ә.) Танатарова Ф.М.


Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

(ақпараттық жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан
алгебра пәні бойынша

      Сынып: 7 «Ә»
      Оқушылар саны:
18
      Педагог:
Танатарова Фарида Миратовна
      Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

0-39%

орта

40-84%

жоғары

85-100%

65-100%




Оқушылар саны

БЖБ 1

18

14

0

14

4

8

44

100

ТЖБ

18

20

0

14

4

6

33

100



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу 7.2.1.19 алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау


7.2.1.21 құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындау

ТЖБ

7.2.1.16 - алгебралық бөлшектерді танып білу

7.2.1.17 - алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу

7.2.1.18 - алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ??/?? = ?/?, ? ≠ 0, ? ≠ 0

7.2.1.19 - алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

7.2.1.20 - алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау


7.2.1.21 - құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындау

1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100% Ермұханқызы А., Мұрат А., Ниғмет Г., Рузметова Д.

орта (С): 40-84% Амантай А., Едіге Ә., Жанқуат Д., Жангузин Т., Жұма Б., Карткужаков А., Қанат Н., Махмут А., Мусралиева С., Нурлубаева Г., Нұрғазы А., Суерова Ж., Тоғызбай С., Утебалиев Н.

төмен (Н): 0-39%

Мектеп бойынша (65-100%) Ермұханқызы А., Мұрат А., Ниғмет Г., Рузметова Д., Жанқуат Д., Нұрғазы А.


2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындау


3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: түрлендіру барысында ортақ бөлімді дұрыс таңдай алмау; қысқаша көбейту формулаларын дұрыс қолдана алмау; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі


4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.


Күні 31.05.23 Педагогтің (Т.А.Ә.) Танатарова Ф.М.


Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

(ақпараттық жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан
геометрия пәні бойынша

      Сынып: 7 «Ә»
      Оқушылар саны:
18
      Педагог:
Танатарова Фарида Миратовна
      Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

0-39%

орта

40-84%

жоғары

85-100%

65-100%




Оқушылар саны

БЖБ 1

18

14

0

16

2

6

33

100

ТЖБ

18

20

0





100



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

7.1.2.11 шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын білу

7.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау

7.1.1.30 шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдану

7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу

ТЖБ

7.1.1.29 - центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану

188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!