Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Батыс
Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім
беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім
беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық
жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан математика пәні
бойынша
Сынып: 6
«Ә»
Оқушылар саны:
21
Педагог:
Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
төмен 0-39% |
орта 40-84% |
жоғары 85-100% |
65-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|||||
БЖБ 1 |
21 |
12 |
0 |
18 |
3 |
9 |
43 |
100 |
БЖБ 2 |
21 |
12 |
0 |
20 |
1 |
10 |
48 |
100 |
БЖБ 3 |
21 |
15 |
0 |
17 |
4 |
15 |
71 |
100 |
ТЖБ |
21 |
20 |
0 |
16 |
5 |
13 |
62 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің өзгеріс ауқымы, медианасы, модасының анықтамаларын білу 6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу 6.4.2.1 іріктеу тәсілмен комбинаторикалық есептерді шығару |
6.5.1.5 қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару |
БЖБ 2 |
6.5.2.5 шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару 6.5.2.11 тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділіктердің графиктеріне талдау беру 6.5.2.12 сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу 6.5.2.13 тура пропорционалдықтың графигін салу |
6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу 6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу |
БЖБ 3 |
6.2.2.18 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі реттелген сандар жұбы болатынын түсіну 6.2.2.19 теңдеулер жүйелесін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу 6.2.1.13 сандармен байланысты есептер шығаруда ab = 10a + b, abc = 100a + 10b + c жазуларын қолдану |
6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шеш |
ТЖБ |
6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын білу 6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу 6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу 6.1.2.23 - тура пропорционал тәуелділіктерді танып білу және мысалдар келтіру 6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу 6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шешу 6.2.1.13 - сандармен байланысты есептер шығаруда ab̅̅̅ = 10a + b, abc ̅̅̅̅̅ = 100a + 10b + c жазуларын қолдану |
6.5.2.8 формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру 6.5.2.9 формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салу 6.2.2.19 теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу |
1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% Әліақали А., Қалымжан Г., Мамай Ж., Насиболла Н., Утебалиева С.
орта (С): 40-84% Азиз Ұ., Айтқали А., Бауыржан А., Ерсайын Н., Каиршахов С., Қабдығали Б., Лұқпан Е., Махсот К., Нұрлан И., Омарғали А., Сагинова Л., Самат Х., Сарсанов С., Тулегенова А., Тұрарбек Е., Шаймардан М.
төмен (Н): 0-39%
Мектеп бойынша (65-100%) Әліақали А., Қалымжан Г., Мамай Ж., Насиболла Н., Утебалиева С., Айтқали А., Лұқпан Е., Нұрлан И., Омарғали А., Сагинова Л., Тулегенова А., Тұрарбек Е., Шаймардан М.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру; формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салу; теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: анықтаманы есептер шығаруда дұрыс қолдана алмау; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.
Күні 31.05.23 Педагогтің (Т.А.Ә.) Танатарова Ф.М.
Батыс
Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім
беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім
беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық
жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан алгебра пәні
бойынша
Сынып: 7
«Ә»
Оқушылар саны:
18
Педагог:
Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
төмен 0-39% |
орта 40-84% |
жоғары 85-100% |
65-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|||||
БЖБ 1 |
18 |
14 |
0 |
14 |
4 |
8 |
44 |
100 |
ТЖБ |
18 |
20 |
0 |
14 |
4 |
6 |
33 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу 7.2.1.19 алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау 7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау |
7.2.1.21 құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындау |
ТЖБ |
7.2.1.16 - алгебралық бөлшектерді танып білу 7.2.1.17 - алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу 7.2.1.18 - алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ??/?? = ?/?, ? ≠ 0, ? ≠ 0 7.2.1.19 - алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау 7.2.1.20 - алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау |
7.2.1.21 - құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындау |
1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% Ермұханқызы А., Мұрат А., Ниғмет Г., Рузметова Д.
орта (С): 40-84% Амантай А., Едіге Ә., Жанқуат Д., Жангузин Т., Жұма Б., Карткужаков А., Қанат Н., Махмут А., Мусралиева С., Нурлубаева Г., Нұрғазы А., Суерова Ж., Тоғызбай С., Утебалиев Н.
төмен (Н): 0-39%
Мектеп бойынша (65-100%) Ермұханқызы А., Мұрат А., Ниғмет Г., Рузметова Д., Жанқуат Д., Нұрғазы А.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындау
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: түрлендіру барысында ортақ бөлімді дұрыс таңдай алмау; қысқаша көбейту формулаларын дұрыс қолдана алмау; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.
Күні 31.05.23 Педагогтің (Т.А.Ә.) Танатарова Ф.М.
Батыс
Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім
беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім
беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық
жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан геометрия пәні
бойынша
Сынып: 7
«Ә»
Оқушылар саны:
18
Педагог:
Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
төмен 0-39% |
орта 40-84% |
жоғары 85-100% |
65-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|||||
БЖБ 1 |
18 |
14 |
0 |
16 |
2 |
6 |
33 |
100 |
ТЖБ |
18 |
20 |
0 |
|
|
|
|
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
7.1.2.11 шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын білу 7.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау 7.1.1.30 шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдану |
7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу |
ТЖБ |
7.1.1.29 - центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |