Материалдар / 4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ Тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ Тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдеріне арналған. Тоқсанды жиынтық бағалау тапсырмалары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2021
826
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Шағдан Сандуғаш



4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Тоқсан
бойынша жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы - 40 минут

Түсіну және жауап беру - 10 минут

Анализ және интерпретация - 10 минут

Бағалау және салыстыру - 20 минут

Балл саны - 30

Тапсырмалар түрлері

Көп таңдауы бар сұрақтар

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады:

бірінші бөлім - түсіну және жауап беру,

екінші бөлім - анализ және интерпретация,

үшіншісі - бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.



Мысал үлгілері және балл қою кестесі


Тапсырма

Қамтылатын мақсаттар

Тапсырма түрлері

*Тапсырмалар сипаттамасы

*Орындаууақыты, минут

Балл

1-5

  1. Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау

  1. Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

  1. Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу


Жауап

нұсқаларынан бір дұрысын таңдау/жабық сұрақтар


Дұрыс жауапты сәйкестендіру

Тапсырма жеке орындалады. Оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді және сәйкестендіреді.

10

5

6-8

  1. Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау

  1. Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдау

Толық жауап ты қажет ететін сұрақ тар

Оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді.

10

15

9

8.3.3.1 Шығарманың көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар

Берілген тақырыпқа өз көзқарасын дәлелдеп, жазба жұмысын жазады.

20

10

Барлығы

40 минут

30




«Қазақ әдебиеті» пәнінен 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

1-БӨЛІМ

  1. Т.Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесінің басты тақырыбын көрсетіңіз.


А) әйел теңдігі

B) өнер адамының жүрек тазалығы

C) тың игеру кезіндегі ауыл өмірі

D) Ұлы Отан соғысы жылдарындағы адам өмірі

[1]


2. Т.Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасы қандай жанрда жазылғандығын көрсетіңіз.


А) аңыз

B) әңгіме

C) роман

D) повесть

[1]

3. Бір кезде Сартай:

- Енді мұнда жасырынбақ ойнамайықшы, – деді.

- Жарайды, енді ойнамаймыз, – дедім мен де қостап, – онан да ана көрініп тұрған жеріміздегі атмосферамыздың, гидросфера мен биосферамыздың тазалығын ойлайықшы.

- Табиғаттың болашақ тазалығы сендердің қолдарыңда, – деді сол кезде көкем.

Үзіндідегі кейіпкер бейнесін анықта.

А) Достар арасындағы мейірімділік.

В) Кейіпкердің жасырынбақ ойынынан мезі болуы.

С) Кейіпкердің әкеге деген құрметі.

Д) Кейіпкердің еліне, жеріне деген қамқорлық, сүйіспеншілік.

[1]


4. «О, жарық Ай, мүсіркеме сен мені! Мен күнәсіз қыз баламын. Сезімім бүтін, ақылым дұрыс, бірақ мынау тіршілік дүниесінен безінген жұдырықтай жүрегім толы.» қай кейіпкердің сөзі?

А) «Айдағы жасырынбақ» әңгімесіндегі Сартай

В) «Дабыл» әңгімесінднгі Бекмақан

С) «Күй аңыз» әңгімесіндегі Жамал

Д) « Мәңгілік бала» әңгімесіндегі Ләйлә

[1]

5. Т.Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесінің композициялық құрылысын сәйкестендір.


1

Оқиғаның басталуы


А)

Әлденеге талпынған көңіл құрғыр...

2

Байланысуы

В)

Екі салт аттының жолға шығуы.

3

Дамуы

С)

Жырада кездескен жалғыз нар.

4

Шиеленісуі

Д)

Қыздың әкесіне қолқа салуы

5

Шарықтау шегі

Е)

Нар идірген ” күйінің өмірге келуі.

6

Шешімі

F)

Өрге шыға алмай тайғанақтаған күй.

[1]

2- БӨЛІМ

6 . Р. Мұқанова «Мәңгілік бала» әңгімесіндегі Ләйлә кейіпкердің бойындағы рухани саулық пен тән саулығын қалай бағалайсың? Оның бойындағы қасиетіне өз көзқарасыңызды шығармадан үзінді келтіре отырып дәлелдеңіз.

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


[5]

7 . Ж. Сахиев «Айдағы жасырынбақ» әңгімесінде автор бейнесі қалай көрінді? Шығармада көтерілген мәселе, тілдік қолданыс, кейіпкерлердің ішкі сезімдерін оқиға көріністері арқылы анықтап, талдаңыз.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[5]

8. Т.Ахтановтың «Күй аңыз» әңгімесіндегі оқиға шешімі ұнады ма? Неге ? Көзқарасыңды 3-4 сөйлеммен білдір.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[5]

БӨЛІМ

9. «Қазақтың киелі өнері-күй» тақырыбында шығарманың көркемдік – идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап әдеби эссе жазыңыз.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[10]
















Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

B

1


2

B

1


3

D

1


4

D

1


5

1 B

2 C

3 A

4 F

5 D

6 E

1

Барылық дұрыс жауапқа қойылады

6

Рухани саулыққа баға береді

1

5

Тән саулығына баға береді

1

Ләйлә бойындағы қасиетті ( жан дүниесі бай, рухы жоғары, адамгершілігі мол) көрсетеді

1

Шығармадан үзінді келтіреді

1

Сауатты жазылуына

1

7

Шығармадағы автор бейнесіне баға береді. ( автор өз ойында ғарышты бағындыруға тырысқан патриот, қамқор адам) / оқушы жауабы ескеріледі.

1


Шағармадағы көтерілген басты мәселені көрсетеді. (ғарышты бағындыру) / оқушы жауабы ескеріледі.

1

Кейіпкер сезімін табады

1

шығармадан мысал келтіре отырып көзқарасын білдіреді.

1

Сауаттылығы

1

8

Оқиға шешімін табады

1

5

Шығарманың аяқталуына баға береді

1

Ұнаған, ұнамаған себебін жазады

1

3-4 сөйлем жазады

1

Ойын жүйелі жеткізді

1


9

Жазба жұмысының құрылымын сақтайды.

1


Шығарманың көркемдік-идеялық құндылығын талдайды;

1

Өзіндік гуманистік ой-пікірін танытады;

1

Әдеби эссе жазады;

1

Логикалық қорытынды жасайды;

1

Тақырыптан ауытқымайды;

1

Тезис, дәлелдерді дұрыс қолданады;

1

Орфографиялық норманы сақтайды

1

Таза, көркем жазады;

1






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ