Материалдар / 4-тоқсан ҚМЖ 5-сынып Дүние тарихы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

4-тоқсан ҚМЖ 5-сынып Дүние тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
4-тоқсан ҚМЖ 5-сынып Дүние тарихы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
129
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ашық сабақ,баяндама,шебер сынып,авторлық жасауға тапсырыс бергіңіз келсе 87027984413. ҚМЖларды қолдансаңыз еңбекке баға берсеңіз. Табысыңыз қызыққа жұмсалсын

Қысқамерзімдіжоспар-1

     

Бөлім:

Рим империясының гүлденуі

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.1.1 ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

Сабақтың мақсаты

Римнің көне замандағы қуатты империяға айналуына әсер еткен факторларды анықтау.

Құндылықтар

Отбасының,өз ортасының абыройын асыру

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут












3 минут

Оқушылар түгелдеу.Сабаққа назарларын аударып,көңіл-күйлерін анықтау

Суреттер бойынша тақырып мазмұны бойынша топқа бөлу

Ой қозғау

Оқушыларға Капитолий қасқырының суретін көрсетіңіз. Оқушылардан суретке қарап, жеңіл және күрделі сұрақтар құрауды сұраңыз.

Рим қаласының құрылуы туралы бейнероликті көрсетіңіз.

Ромул мен Рем туралы аңызды айтып беріңіз, оқушыларға өздерінің жауаптарын толықтыруын сұраңыз.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

http://italy4.me/lazio/roma/kapitolijskaya-v.olchica.html

Мұғалім презентациясы



Сабақтың ортасы



15 минут





10 минут












7 минут

Оқушыларға ақпараттық парақтарды үлестіріңіз (дифференциация)

Рим империясының б.з.б. ІІ ғ. Картасын көрсетіңіз.

Рим империясының картасын көрген кезде Сізде не көп таң қалдырды?

Рим империясын сипаттайтын сын есімдерді айтыңыз.

Римнің көне заманда қуатты империяға айналуына қандай факторлар әсер етті деп ойлайсыздар?

Оқушылар римдіктер қуатты әскерінің арқасында Батыс Еуропа мен Солтүстік Африкаға дейін созылған қуатты империяға айналды деген ойға келеді.

Оқушылар жеңілмейтін әскерге сипаттама жасауды ұсыныңыз

Рим әскері туралы видео көрсетіледі. Кейін оқушылар дәптерлеріне рим легиондарының ерекшеліктерін жазып алады.

ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі.

«Мәңгі қала» видеоролигі және 1-суретті қарастырып жұмыс жасау.

1.Колизейдің Римнің күш - қуатын қалайша айқындай алатынын анықтау.

2. Мұндай құрылыстар салу үшін мемлекет қандай болуы тиіс?(сипаттау)

3.Колизей не мақсатта салынды?(саралау)

4.Ол қалай тұрғызылды және кімдер тұрғызды деп ойлайсыңдар? (болжау)

ЕББҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.

Рөлдік ойын.

Оқушылар Юлий Цезарь жайлы ақпаратпен танысып, шағын рөлдік көрініс көрсетеді.

Ұсынатын көрініс тақырыптары:

  1. Цезарьдың Рим билігін алуы;

  2. Цезарьдың Галия жерін жаулауы.

ЕББҚ оқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады

Дискрипторлар:

-Рим империясының күшею факторларын дұрыс табады

- Оқушылар кем дегенде 3 қуатты елдің әскерін атап береді.

- Оқушылар жеңілмейтін әскердің кем дегенде 5 сипаттамасын көрсетеді.


Дескриптор:

Колизейдің Римнің күш - қуатын қалайша арттырғанын анықтайды;

Мұндай құрылыстар салу үшін мемлекет қандай болуын сипаттайды;

Колизей не мақсатта салынғанын саралайды;

Оның қалай және кімдер тұрғызғанын болжайды.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»











Өзін-өзі баға

лау

Ақпараттық мәтін

https://www.youtube.com/watch?v=GIteL34FvbQвидео урок по истории «Древний Рим»

http://www.roman-glory.com/05-01-01

Ежелгі Рим картасы

http://www.xlegio.ru/ancient-armies/military-organization-tactics-equipment/army-of-ancient-rome/

Ежелгі Римнің әскері

https://www.youtube.com/watch?v=sLkvKf3jBUUрезен

тация


Сабақтың аяғы

5 минут

2 минут


Кері байланыс

Баспалдақ

  • Бәрін түсіндім, білдім

  • Түсіндім, бірақ толықтыру керек

  • Толық түсінбедім

Үй тапсырмасы

«Рим империясының артықшылықтары неде?» тақырыбында эссе жазады.

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект



Ашық сабақ,баяндама,шебер сынып,авторлық жасауға тапсырыс бергіңіз келсе 87027984413. ҚМЖларды қолдансаңыз еңбекке баға берсеңіз. Табысыңыз қызыққа жұмсалсын

Қысқа мерзімді жоспар-2

     

Бөлім:

Рим империясының гүлденуі


Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениет арқылы қалай айқындалады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру

Сабақтың мақсаты

Ежелгі Рим мәдениетінің ерекшеліктері меноның әлемдік мәдениетке әсерін анықтау

Құндылықтар

Өзін отбасының,сыныптың,мектептің,қоғамның,Отанның бір мүшесі екенін сезіну

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут












3 минут







Ой қозғау

Оқушыларға римдік мәдениет туралы суреттер топтамасын көрсетіңіз /мифология, сәулет өнері, дін және т.б./

  • Бұл суреттер бір-бірімен қалай байланысты?

  • Римдіктердің қандай жетістіктерін білесің? (су бұрқақтары, моншалар, амфитеатрлар, жолдар және т.б.)

Оқушылар суреттерді пайдаланып, алдыңғы білімдеріне сүйене отырып шағын әңгімелер құрады

(дифференциация)

Балалар, бүгінгі сабақта біздер римдік қоғамның құрылуы, Рим мен Империяның басқарылуы, Римдегі патриций мен плебейлердің құқықтары және ежелгі римдіктердің жетістіктері туралы білеміз

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

Рим мәдениеті бойынша суреттер:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!