4-тоқсанға арналған Тақырыптық жиынтық бағалау (ТЖБ)

Тақырып бойынша 17 материал табылды

4-тоқсанға арналған Тақырыптық жиынтық бағалау (ТЖБ)

Материал туралы қысқаша түсінік
1-тапсырма (Қысқа жауап)Оқу мақсаты: 5.3.1.2 Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру. Сұрақ: Сақ, Ғұн және Үйсін мемлекеттерінің құрылу себептерін атаңыз. Әрқайсысына 1 сөйлеммен түсіндірме беріңіз. Бағалау критерийлері: - Әр мемлекеттің құрылу себебін дұрыс түсіндіреді (1 балл × 3 = 3 балл) 2-тапсырма (Қысқа жауап)Оқу мақсаты: 5.3.2.2 Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау. Сұрақ: Сақтар мен Үйсіндердің көрші елдермен (мысалы: Қытай, Парсы) қарым-қатынасы қандай болғанын сипаттаңыз. Екі нақты мысал келтіріңіз. Бағалау критерийлері: - 2 көрші елмен қарым-қатынасты сипаттайды (әрқайсысы 2 балдан4 балл)
Материалдың қысқаша нұсқасы

5«___» сынып. Қазақстан тарихы. Оқушының аты-жөні:_________________

4-тоқсанға арналған Тақырыптық жиынтық бағалау (ТЖБ)

1-тапсырма (Қысқа жауап)Оқу мақсаты: 5.3.1.2
Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру.

Сұрақ:
Сақ, Ғұн және Үйсін мемлекеттерінің құрылу себептерін атаңыз. Әрқайсысына 1 сөйлеммен түсіндірме беріңіз.

Бағалау критерийлері:
- Әр мемлекеттің құрылу себебін дұрыс түсіндіреді (1 балл × 3 = 3 балл)

2-тапсырма (Қысқа жауап)Оқу мақсаты: 5.3.2.2
Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау.

Сұрақ:
Сақтар мен Үйсіндердің көрші елдермен (мысалы: Қытай, Парсы) қарым-қатынасы қандай болғанын сипаттаңыз. Екі нақты мысал келтіріңіз.

Бағалау критерийлері:
- 2 көрші елмен қарым-қатынасты сипаттайды (әрқайсысы 2
балдан4 балл)

3-тапсырма (Карта және сипаттама)Оқу мақсаты: 5.3.1.1
Картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету.

Сұрақ:Сақ, Ғұн және Үйсін тайпалық одақтарының картада орналасқан аймақтарын сипаттаңыз. Қай өңірлерде мекендегенін атаңыз.

Бағалау критерийлері:
- Әр тайпалық одақтың орналасуын дұрыс сипаттайды (1 балл × 3 = 3 балл)
- Географиялық аймақтарды нақты атайды (2 балл)Жалпы: 5 балл

4-тапсырма (Толық жауап)Оқу мақсаты: 5.4.2.3
Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру.

Сұрақ:
Ұлы Жібек жолы қай уақытта пайда болды және қандай мақсатта пайдаланылды? Бұл жолдың Қазақстан аумағы үшін қандай маңызы болды?Бағалау критерийлері:
- Пайда болу уақытын көрсетеді (1 балл)- Мақсатын түсіндіреді (2 балл)
- Қазақстан үшін маңызын сипаттайды (2 балл)Жалпы: 5 балл

5-тапсырма (Шығармашылық тапсырма)Тақырып: "Мен – Ұлы Жібек жолындағы саудагермін" атты шағын шығарма жазыңыз. Саудагердің көзімен ежелгі сауда, халықтар арасындағы байланыс туралы баяндаңыз.

Бағалау критерийлері:
- Тарихи мазмұн мен шындыққа сай баяндау (2 балл)- Сауда жолындағы

жағдайлар мен оқиғаларды сипаттау (2 балл)- Шығармашылық көзқарас (1 балл)Жалпы: 5 балл

5«___» сынып. Қазақстан тарихы. Оқушының аты-жөні:_________________

4-тоқсанға арналған Тақырыптық жиынтық бағалау (ТЖБ)

1-тапсырма (Қысқа жауап)Оқу мақсаты: 5.3.1.2
Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру.

Сұрақ:
Сақ, Ғұн және Үйсін мемлекеттерінің құрылу себептерін атаңыз. Әрқайсысына 1 сөйлеммен түсіндірме беріңіз.

Бағалау критерийлері:
- Әр мемлекеттің құрылу себебін дұрыс түсіндіреді (1 балл × 3 = 3 балл)

2-тапсырма (Қысқа жауап)Оқу мақсаты: 5.3.2.2
Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау.

Сұрақ:
Сақтар мен Үйсіндердің көрші елдермен (мысалы: Қытай, Парсы) қарым-қатынасы қандай болғанын сипаттаңыз. Екі нақты мысал келтіріңіз.

Бағалау критерийлері:
- 2 көрші елмен қарым-қатынасты сипаттайды (әрқайсысы 2
балдан4 балл)

3-тапсырма (Карта және сипаттама)Оқу мақсаты: 5.3.1.1
Картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету.

Сұрақ:Сақ, Ғұн және Үйсін тайпалық одақтарының картада орналасқан аймақтарын сипаттаңыз. Қай өңірлерде мекендегенін атаңыз.

Бағалау критерийлері:
- Әр тайпалық одақтың орналасуын дұрыс сипаттайды (1 балл × 3 = 3 балл)
- Географиялық аймақтарды нақты атайды (2 балл)Жалпы: 5 балл

4-тапсырма (Толық жауап)Оқу мақсаты: 5.4.2.3
Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру.

Сұрақ:
Ұлы Жібек жолы қай уақытта пайда болды және қандай мақсатта пайдаланылды? Бұл жолдың Қазақстан аумағы үшін қандай маңызы болды?Бағалау критерийлері:
- Пайда болу уақытын көрсетеді (1 балл)- Мақсатын түсіндіреді (2 балл)
- Қазақстан үшін маңызын сипаттайды (2 балл)Жалпы: 5 балл

5-тапсырма (Шығармашылық тапсырма)Тақырып: "Мен – Ұлы Жібек жолындағы саудагермін" атты шағын шығарма жазыңыз. Саудагердің көзімен ежелгі сауда, халықтар арасындағы байланыс туралы баяндаңыз.

Бағалау критерийлері:
- Тарихи мазмұн мен шындыққа сай баяндау (2 балл)- Сауда жолындағы

жағдайлар мен оқиғаларды сипаттау (2 балл)- Шығармашылық көзқарас (1 балл)Жалпы: 5 балл

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2025
251
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі