4.Орталқ Азия өркениеттерінің ежелгі ошақтары.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4.Орталқ Азия өркениеттерінің ежелгі ошақтары.

Материал туралы қысқаша түсінік
4.Орталқ Азия өркениеттерінің ежелгі ошақтары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Алматы облысының денсаулық сақтау басқармасы» ММ-ң ШЖҚ

«Талғар жоғары медициналық колледжі» КМК

КГП на ПХВ

«Талгарский высший медицинский колледж»

ГУ «Управление здравоохранения Алматинской области»

Оқу сабағының жоспары


Сабақтың тақырыбы

Орталық Азия өркениеттерінің ежелгі ошақтары.

Пән атауы

Қазақстан тарихы.

Оқытушы

Нусипова Аяулым Бейсембаевна

Күні:


Жалпы мәліметтер:

Курс: 1, 2 курс

Тобы: 115М-11, 116М-11, 114Е-11, 209М-9, 210М-9, 211М-9, 201Е-9, 215Е-9, 216Е-9, 217Е-9

Семестр: 1, 3 семестр



Мамандығы: 09120100 Емдеу ісі

Біліктілігі: 4S09120101 Фельдшер

Мамандығы:09130100 «Мейіргер ісі»,

Біліктілігі: 4S09130103 «Жалпы тәжірибиедегі мейіргер»


Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Сабақтың

мақсаты, міндеттері

Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы қолөнердегі жеткен жетістіктерін талдау

Күтілетін нәтиже

1)«Мәдениет», «дала өркениеті», «материалдық мәдениет», «рухани мәдениет», «қолданбалы өнер», «мәдени мұра» ұғымдарын пайдалану арқылы қазақ халқының мәдени жетістіктерін сипаттайды;

2)Қазақ халқының ұлттық ерекшелігін сақтауда материалдық мәдениет пен қолданбалы өнердің орнын айқындайды;

3)Қазақстандағы тарихи-этнографиялық процестердің сабақтастығын талдайды.

Қажетті ресурстар

Презентация, карточкалар, слайд, Ғаламтордан алынған суреттер: Khludov_011.jpg (1265×878) (nomadmgz.kz), image_l.JPG (900×600) (massaget.kz), slide-7.jpg (1024×767) (ppt-online.org)

Джандосова З.А.

Қазақстан тарихы. ЖББМ 10-сыныбына арналған оқулық.

Алматы. Мектеп, 2019. 109-115 беттер


Сабақ барысы



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Оқытушының әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ұйымдастыру

кезеңі

5 - минут

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Суреттерді сөйлетейік.(Миға шабуыл)

Суреттерді сөйлету арқылы оқу нәтижесі мен, бағлау критерийлері ашылады


Білім алушылардың амандасуы.

Берілген суреттер бойынша

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Дескрипторлар :

Берілген суретте тарихи тұлғалардың кімдер бейнленгенін және тарихта қандай рөл атқарғанын талдайды және бағалайды.

Қ.Б. «Мадақтау арқылы»

  • Сен жарайсың.

  • Сабақтағы сенің жұмысыңа мен қанағаттанамын.

  • Сенің мүмкіндігің оданда зор.

Мақсаты: білім алушыны ынталандыру, өзіне деген сенімділігін арттыру

Жаңа сабақ

20 - минут








































































































Сабақтың соңы

35-40 мин

Жаңа сабаққа арналған мәтін беріледі.

Функциональдық сауаттылықтың дамуына ықпал ету үшін тапмырмалар тарату

1 тапсырма.Кластер сызу.

Қазақтың материалдық мәдениетіне не жатады?

Shape1


Жаңа сөздермен танысу

  1. Түйе жүнінен тоқылған ұзын сулық киім қалай аталады. (Шекпен).

  2. Жүннен басылған аяқ-киім, пима (Байпақ етік).

  3. Әйелдердің түбіттен, жүннен тоқылған жұмсақ мойын орағышы. (Бөкебей).

  4. Малдың терісінен жылы әрі ыңғайлы етілген сырт киім. (Тон).

  5. Аяқ-киімнің табанынан салатын қалың қатты былғары. (Ұлтан).

  6. Аң терісінен жасалып, суықта киетін бас киім. (Тымақ).

  7. Уықтарды жабатын киіз қалай аталады. (Үзік).

  8. Кереге басы мен шаңырақты ұстастыратын сүйегі. (Уық).


2-тапсырма.«Джигсо» әдісі бойынша (топтық)

3 топқа жұптасып топтық жұмыс жасайды. Әр топ тақырыбы бойынша оқулықтағы материалды оқып меңгереді. Өз топтары арасында түсіндіріп, тақырыпты топ ішінде талқылайды, топтық жұмыс жасайды.

Әр топқа берілетін тақырыптар:

  1. «Мәдени мұра» ұғымын пайдаланып қазақ халқының мәдени жетістігін сипаттау

  2. Қазақ халқының ұлттық ерекшелігін сақтауда қолданбалы өнердің орнын айқындау;

  3. «Дала өркениеті» ұғымын пайдаланып қазақ халқының мәдени жетістігін сипаттау


3-тапсырма. «ЕНАРА» стратегиясы (5R) маңыздылық кестесі арқылы материалдық мәдениеттің маңыздылығын анықтап, белгілі бір қолөнерді көрсетеді және оның тұрмыста пайдалану деңгейін анықтайды.

Есте қалатын (кім үшін?)


Нәтижелі (қандай нәтижелерге әкелді? Нәтижелері позитивті

әлде негативті сипатқа ие ме?)


Айырықша мәнді (Сол тарихи кезеңде ол қандай көрініс тапты?

Ол маңызды немесе айрықша болып есептелді ме?)


Резонансты (Оқиға/құбылыс қазіргі өмірге әсер етті ме? Қазіргі

қоғам дамуына әсер етті ме? Адамдар одан сабақ алды ма?)


Айқындайтын/ басқа да қырларын түсінуге жол ашатын (оқиға/

құбылыс сол заманның адамдарының өмірі мен көзқарастары

туралы қандай ақпарат береді?)



Білім алушылар кестеден тарихи – саяси ақпараттарды оқып, талдау нәтижесінде саяси ойдың даму кезеңдері мен ойшылдарын өзіне сәйкес ұғымдарымен дұрыс анықтайды.


Дескриптор:

- Қазақтың материалдық мәдениетіне сипатама береді;

-жаңа терминдердің мағынасын ажыратады;



Студенттер кестеден тарихи –саяси ақпараттарды оқып, талдау нәтижесінде топтарды өзіне тән ұғымдарымен кестені толтырады.
















Дескрипторлар:

1.Қазақ халқының мәдени жетістігін сипаттау;

2.Қазақ халқының ұлттық ерекшелігін сақтауда қолданбалы маңыздылығын көрсетеді;















Дескрипторлар:

Білім алушылар қазақтың қолөнері мен материалдық мәдениетін,әсер еткен факторларды сипаттайды

Білім алушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

Білім алушылар пікір алмасу арқылы бір-бірінің жұмыстарымен танысып, жалпы түсініктерді қалыптастырады.



ҚБ Оқытушы білім алушылардың жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Қ.Б. Дұрыс жауаппен салыстыру.

топтық бағалау











ҚБ Оқытушы студенттердің жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Қ.Б. Дұрыс жауаппен салыстыру.

топтық бағалау











Бағалау критерийі:

«Мәдениет», «дала өркениеті», «материалдық мәдениет», «рухани мәдениет», «қолданбалы өнер», «мәдени мұра» ұғымдарын пайдалану арқылы қазақ халқының мәдени жетістіктерін сипаттайды;

.






















Бағалау

Бағалау критерийі: Қазақстандағы тарихи-этнографиялық процестердің сабақтастығын талдайды.




ҚБ Оқытушы студенттердің жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Қ.Б. топтық бағалау







Қорытынды

5 - минут

Үйге тапсырма. Тақырып сұрағына жауап береді, ойларын екі-үш сөйлеммен жазбаша түрде қорытындылайды.

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Маған ... бұл болашақта қажет болады

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды

Студенттер жаңа сабаққа корытынды жасайды.



Кері байланыс жасалады. Оқу жетістігінің қорытындысын жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
242
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі