Тарау тақырыбы: Жолбарыс |
Мектеп: жалпы білім беретін орта мектеп |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Сембина Г.С. |
Сынып -4 | Қатысып отырғандары- | Келмегендер саны- |
Осының алдындағы оқу | «Жолбарыс». |
Стартер: | Сабақ тақырыбына шығу: «Джунгли кітабы» атты атты мульфильмді көрсету арқылы ашу. (тыңдалым әрекеті) «Бағдаршам» арқылы бағалау. |
Кіріспе: | «Джунгли кітабы» атты атты мульфльмді көру. Сұрақтарға жауап беру. |
Оқыту мақсаты | Оқушылардың жануарлар жайлы 3- сыныпта алған білімдерін толықтырып, сөздік қорларын байытуОқушылардың сауаттылықтарын қалыптастыру |
Осы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттар | Жаңа сөздермен танысу, есте сақтау |
| Барлық оқушылар істей алады: Мәтіндегі үзінді мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді. |
| Оқушылардың көпшілігі істей алады: Мәтіндегі үзінді мазмұнын түсінеді, диалог дайындайды, үзіндіні аяқтайды. |
| Кейбір оқушылар істей алады: Мәтіндегі үзінді мазмұнын түсінеді, мазмұнын айта алады . |
Табыс критерийі |
Үзіндіні түсінеді. Тірек сөздер мен фразаларды қолданады. | Мәтінді түсінеді. Тірек сөздер мен фразаларды қолдану барысында қиналады. |
Даму | «Джунгли кітабы» мультфильмнен үзінді көрсетіледі |
Ой қозғау | «Инсерт» әдісі |
Мәтінді оқып, кодтау. Оқылым мен тыңдалым әрекетіне арналған тапсырма. Жолбарыс- өте күшті жыртқыш аң. Ол 9-10 метр жерге секіреді. Жолбарыс қабанды, сиырды, жылқыны оңай өлтіреді. Ол аюды да өлтіре алады. Жолбарыс сағатына 80 км жүгіре алады. Ертеде Іле, Балқаш, Шу, Сырдария, Зайсан сияқты өзен, көлдерінің жағасында жолбарыс көп болған.
ІІ. Белсенді әдіс-тәсілдер негізінде тапсырма дайындаңдар. Тапсырма сөйлесім әрекетіне бағытталған. Мәліметтерді оқып, оларды сұраулы сөйлемдерге айналдыру.Ең ірі маймыл- гориллаЕң ірі бақа- голиафЕң кіші кенгуру- валлабиЕң жүйрік сүтқоректі – гепардЕң ірі қолтырауын- Ніл қолтырауыныЕң ірі көбелек- агриппина
|
|
Тапсырма тілдесім әрекетіне бағытталған. Мәтін бойынша 5 сұрақ әзірлеп, жұптасына қою.Тапсырма жазылым әрекетіне бағытталған. Берілген сөздермен сөз тіркесін құрау. |
Сергіту сәті видео арқылы |
Пленарий | Сергіту сәті. Видео көрсетіледі. Балалар сергіту сәтін жасайды. |
Нақтылау. Алты қалпақ әдісі арқылы «Жолбарыс» жайлы алған мәліметтерін бекіту.
|
|
Бағалау. Бағдаршам әдісі арқылы
|
|
Қосымша ақпарат |
Тапсырма. Сұраққа жауап жаз. | Бағалау – сіз ілгері басуды/ оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыстар, АКТ қолдау. Құндылықтар. |
сәйкестендіру
| Топтық жұмыс. Бірін-бірі бағалау. Модель алмасу. « Бағдаршам» арқылы бағалау. | Суерт, жаратылыстану пәндері |
Рефлексия | Сабаққа қатысу барысында өз байқағандарыңызды жазу үшін пайдаланасыз. Сабағыңыз туралы берілген сұрақтарға жауап беріңіз |
Қорытынды бағалау |
Сіздің әрекетіңіз сәтті шықты? Нәтижелі болды! «Инсерт» әдісі Оқыту мен оқу барысында қай әдіс сабақты жақсартатын еді деп ойлайсыз? Сабақ барысында мен сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім? Келесі сабаққа дайындалуға маған осы ақпараттар қандай көмек көрсетеді?1.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ сабаққа қатысу барысында белсенділік танытты. 2. Күрделенген тапсырмалар жасауға ой тасталды.
|