Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 4сынып "Математикалық Наурыз" Қайталау есептері. Математика
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
4сынып "Математикалық Наурыз" Қайталау есептері. Математика
Материал туралы қысқаша түсінік
екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектің мәнін табу дағдысын қалыптастырады;
жақшасыз әріпті, санды өрнектерді салыстыру дағдысын бекітеді;
таңдау әдісімен және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу дағдысын қалыптастырады;
айырмалық салыстыру дағдысын бекітеді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ тақырыбы:
Әртүрлі есеп шығаруМатематикалық Наурыз
Мектеп:
Күні :
Мұғалімнің есімі:
СЫНЫП: 1-сынып
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқумақсаты:
екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектің мәнін табу дағдысын қалыптастырады;жақшасыз әріпті, санды өрнектерді салыстыру дағдысын бекітеді;таңдау әдісімен және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу дағдысын қалыптастырады;айырмалық салыстыру дағдысын бекітеді.
сыныптағы оқушы санына сәйкес даярланған қызыл, көк, сары және жасыл түсті киіз үй суреттері;қызыл, көк, сары, жасыл түсті қалың қатты қағаз парақтары;
кілем аппликациясын жасауға арналған қазақ оюларының элементтері;
әр топқа арналған желім;
әр топқа қызыл, сары түсті қағаздан жасалған қызғалдақ. Қызғалдақтардың әр түсінен 10 дана болу керек;
дастарқанның макеті және әр топқа қатты қағаздан жасалған төрт батырдың суреті;оқушылардың дұрыс жауабына берілетін бауырсақ түріндегі фишкалар;
маркерлер.
Тірек сөздер
Математикалық Наурыз
Сабақтың мақсаты:
3-тоқсанда алған білімдерін жүйелейді және бекітеді.
Сабаққабайланыстыдеректіматериалдар
Сабаққақатыстыескертпелер
Жеребе бойынша топқа бөлініп болған соң оқу шыларға берілген тапсырмаларды топпен орындауды ұсыныңыз. Бұл тапсырманы “Кілем” деп атаңыз. Әр ауыл мерекеге арнап кілем тоқуы тиіс. Топтар ға қатты қағаздан ойылған қазақ оюларының бес элементін таратып беріңіз. Оюлардың екінші жағын да тақырыптарға байланысты тапсырмалар жазылады. Мысалы, бұл тапсырмалар санды өрнектердің мәнін табуға, шамаларды салыстыруға, теңдеуді шешуге берілуі мүмкін. Тапсырманың астында кілем тоқығанда сүйенетін жауап нұсқалары жазылады.
Мысалы, “Өрнектердің мәнін тап: 14 – 8 + 3 = ?” тапсырмасы.Жауабы:а) 8 — оюды оң жақтағы жоғары бұрышқа жапсырыңдар;ә) 9 — оюды сол жақтағы жоғары бұрышқа жапсырыңдар;б) 10 — оюды оң жақтағы төменгі бұрышқа жапсырыңдар;в) 7 — оюды сол жақтағы төменгі бұрышқа жапсырыңдар;г) 6 — оюды ортаға жапсырыңдар.Тапсырманы ерте орындаған оқушылар тобы ойында жеңімпаз атанады. Жеңісі үшін әр топқа “бауырсақ” түріндегі фишкамен ұпайлар беріледі.Бәйге. “Бәйгені” бастаңыз. Бұйрық бойынша барлық топ бір уақытта тапсырманы орындауға көшеді. Әр топ тан тапсырманы қатесіз, басқалардан бұрын орындап бітетін бір оқушы шығуы мүмкін. Осы оқушы топқа қосымша ұпай әкеледі.Жауабы:а) 20 – 9 + 4 = 15;в) 16 – 4 + 7 = 19;ә) 12 + 3 – 4 = 11;г) 10 + 5 – 2 = 13;б) 2 + 8 + 5 = 15;ғ) 6 + 4 – 0 = 10.Арқан тарту. Екі “ауыл” арасында жарыс өткізіңіз. Ауыл жұптары санды өрнектерді және шамаларды салыстырады. Бірінші орындаған ауылдың оқушылар тобына ұпай беріледі.Жауабы:а) 5 + 12 > 18 – 3; ә) 19 – 9 < 17 + 2;б) 6 + 3 – 1 < 5 – 4 + 8; в) 10 – 2 + 2 > 15 + 0 – 7;г) 15 см + 4 см > 20 cм – 3 см; ғ) 5 кг +5 кг + 2 кг = 20 кг – 8 кг.
Алтыбақан. Бұл тапсырманы оқушыларға жеке орындатыңыз. Теңдеуді сызбаға сүйеніп орындайды. Тапсырманы қатесіз бірінші болып орындаған оқушы өз тобына ұпай әкеледі.
Шығарып көр. Логикалық тапсырманы тәжірибе түрінде орындауды ұсыныңыз. Осы мақсатта оқу шылар топтарының әрқайсысына қағаздан жасал ған он сары және он қызыл гүлден таратып беріңіз. Осы гүлдерден тапсырманың шарты бойынша түрлі әдіспен гүлшоқ жинау керек.
Жауабы:сарғалдақтың саны 2-ге артық.
Орындап көр. Әр топтағы оқушыларға үстелдің макеті мен төрт батырдың үлгісін таратып беріңіз. Оқушылар батырларды тапсырмада берілгендей отырғызу керек. Бұл тапсырманы тәжірибе түрінде орындауды ұсыныңыз. Оқушы жауаптарының барлық нұсқасын тыңдаңыз.
Жауабы:батырларды тіктөртбұрыш пішіндес үстелдің бұрыштарына отырғызу керек.Мерекелік кілем. Тапсырманы орындау барысын да оқушылар бірнеше амалмен берілген өрнектердің мәнін табады. Егер олар берілген тапсырманы дұрыс орындаса, кілемді тиісті түстермен бояп өрнектейді. Оқушыларды бағалаңыз.
Теңдеуді шеш. Оқушылар ұсынылған теңдеулерді шешеді және өзара тексеру жүргізеді. Осыдан кейін олар киіз үйді жауаптарының кодымен сәйкестендіріп бояйтын болады.
Жауабы:
а) 4 сары; ә) 4 жасыл; б) 5 қызыл; в) 6 көк.
Бағалау
Сабақ соңында ойын нәтижесін шығарыңыз. Оқушыларға “бауырсақ” түрінде жинаған ұпайларын санауды ұсыныңыз. Оларға жасаған жұмысы үшін алғыс айтыңыз. Сабаққа белсене қатысып, тобына ұпай жинауға атсалысқан оқушыларды марапат таңыз. Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындауды ұсыныңыз.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз