Материалдар / 5.4. Есепті программалау. Практикалық жұмыс 2-сабақ 7-сынып Информатика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

5.4. Есепті программалау. Практикалық жұмыс 2-сабақ 7-сынып Информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
5.4. Есепті программалау. Практикалық жұмыс 2-сабақ ҚМЖ. тапсырмалардың дискрипторлары, программалық кодтары анық жазылған. Сабаққа қолдануға дайын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2024
61
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлімі:

5-бөлім. «Практикалық программалау»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7 ә,б

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

5.4. Есепті программалау. Практикалық жұмыс 2-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы үшін: Python­да есептердің алгоритмдік блок-схемаларын құру мен программа кодына жазуды біледі.

Оқушылардың көбі үшін: сызықтық және тармақталу алгоритмдерінің құрылымында қандай айырмашылық бар екенін түсінеді.

Кейбір оқушылар үшін: есептердің блок-схемасын және программасын құрады.

Бағалау критерийлері

  • Python­да есептердің алгоритмдік блок-схемаларын құру мен программа кодына жазуды біледі.

  • Сызықтық және тармақталу алгоритмдерінің құрылымында қандай айырмашылық бар екенін түсінеді.

  • Есептердің блок-схемасын және программасын құрады.

Тілдік мақсаттар


Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

  • Python­да есептердің алгоритмдік блок-схемаларын құру мен программа кодына жазуды қалай орындауға болады?

  • Сызықтық және тармақталу алгоритмдерінің құрылымында қандай айырмашылық бар?

Құндылықтарға баулу

Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Математика

Алдыңғы білім

Алгоритмді программалау.



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



2 мин.


(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қара жорға» би-жаттығуы.

Топтастыру «Мозаика» әдісі арқылы қағаз қиындыларына жасырылған сөздерді құрастыру арқылы 2 топқа бірігеді.

І топ. ІІ топ.













5 мин.


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі

Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі.

  • Python-да есептердің алгоритмдік блок-схемаларын құру мен программа кодына жазуды қалай орындауға болады?

  • Сызықтық және тармақталу алгоритмдерінің құрылымында қандай айырмашылық бар?

Бағалау Мұғалім оқушыларды «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды. Қызыл түс - Жарайсың! Көк түс – Жақсы! Сары түс - Талпын!


Практикалық жұмыстар

6-тапсырма


Дескриптор:

Программа кодын жазады.

Кітапты нөмірлеуге қанша сан қажеттігін анықтайды.

6-тапсырманы орындайды.







7-тапсырманы орындайды.



Дискрипторы:

Х санының неше таңбалы екеінін анықтайды-1 балл

Программа кодын жазады. -3 балл

Бағалау Топтар бір-бірін «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды. Қызыл түс - Жарайсың!Көк түс - Жақсы! Сары түс - Талпын!



Дескриптор:

Бағалау

Жұптар бір-бірін «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды. Қызыл түс - Жарайсың! Көк түс - Жақсы!

Сары түс – Талпын!






Дескриптор:

Программа кодын жазады-3 балл

Санның бүтін немесе бүтін сан еместігін анықтайды.-3 балл

Бағалау Оқушылар өзін-өзі «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды. Қызыл түс - Жарайсың! Көк түс - Жақсы! Сары түс - Талпын!


Сабақтың соңы

7 мин.

Рефлексия


Сабақты бекіту

«Рефлексивті нысан» Нысана арқылы өзінің және сыныптастарының іс-әрекетін бағалайды. Келесі критерийлер бойынша өз ойын түйіндеп, қорытындылайды.

  • Белсенді қатыстым.

  • Қызықты болды.

  • Түсінікті болды.

  • Жаңа тақырыпты игердім.


Бағалау Мұғалім оқушыларды «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды. Қызыл түс - Жарайсың! Көк түс - Жақсы! Сары түс - Талпын!

Нысана сызылған плакат.

Түрлі түсті стикерлер







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!