Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 5.4. Есепті программалау. Практикалық жұмыс 2-сабақ 7-сынып Информатика
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
5.4. Есепті программалау. Практикалық жұмыс 2-сабақ 7-сынып Информатика
Материал туралы қысқаша түсінік
5.4. Есепті программалау. Практикалық жұмыс 2-сабақ ҚМЖ. тапсырмалардың дискрипторлары, программалық кодтары анық жазылған. Сабаққа қолдануға дайын
Топтастыру«Мозаика» әдісі
арқылы қағаз қиындыларына
жасырылған сөздерді құрастыру арқылы 2 топқа бірігеді.
І топ. ІІ
топ.
5
мин.
(Ұ)«Миға шабуыл»
әдісі
Алдыңғы
білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген
сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан
көрсетіледі.
Python-да есептердің
алгоритмдік блок-схемаларын құру мен программа кодына жазуды қалай
орындауға болады?
Сызықтық және
тармақталу алгоритмдерінің құрылымында қандай айырмашылық
бар?
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Стикерлер» әдісі
арқылы бағалайды.
Қызыл түс - Жарайсың! Көк
түс – Жақсы! Сары түс - Талпын!
Практикалық жұмыстар
6-тапсырма
Дескриптор:
Программа кодын
жазады.
Кітапты нөмірлеуге қанша сан
қажеттігін анықтайды.
6-тапсырманы орындайды.
7-тапсырманы орындайды.
Дискрипторы:
Х санының неше таңбалы екеінін
анықтайды-1 балл
Программа кодын жазады. -3
балл
Бағалау Топтар бір-бірін «Стикерлер» әдісі
арқылы бағалайды.
Қызыл түс - Жарайсың!Көк түс
- Жақсы! Сары түс - Талпын!
Дескриптор:
Бағалау
Жұптар бір-бірін «Стикерлер» әдісі
арқылы бағалайды.
Қызыл түс - Жарайсың! Көк
түс - Жақсы!
Сары
түс – Талпын!
Дескриптор:
Программа кодын
жазады-3 балл
Санның бүтін немесе бүтін сан еместігін
анықтайды.-3 балл
Бағалау Оқушылар өзін-өзі «Стикерлер» әдісі
арқылы бағалайды.
Қызыл түс - Жарайсың! Көк
түс - Жақсы! Сары түс - Талпын!
Сабақтың соңы
7
мин.
Рефлексия
Сабақты
бекіту
«Рефлексивті нысан»
Нысана арқылы өзінің және
сыныптастарының іс-әрекетін бағалайды. Келесі критерийлер бойынша
өз ойын түйіндеп, қорытындылайды.
Белсенді
қатыстым.
Қызықты
болды.
Түсінікті
болды.
Жаңа тақырыпты
игердім.
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Стикерлер» әдісі
арқылы бағалайды.
Қызыл түс - Жарайсың! Көк
түс - Жақсы! Сары түс - Талпын!
Нысана
сызылған плакат.
Түрлі
түсті стикерлер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз