Материалдар / §54.Ч.Дарвиннің эволюциялық ілімінің негізгі қағидалары. §57.Эволюциялық үдерістегі өзгергіштік (мутациялық, комбинативтік) рөлі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

§54.Ч.Дарвиннің эволюциялық ілімінің негізгі қағидалары. §57.Эволюциялық үдерістегі өзгергіштік (мутациялық, комбинативтік) рөлі.

Материал туралы қысқаша түсінік
9.2.5.3 - эволюцияның қозғаушы күштерін сипаттау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2024
67
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

9 сынып №63

ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Эволюцияның қозғаушы күштері. Табиғи сұрыпталу нәтижесіндегі бейімделушілік. Эволюциялық үдерістегі өзгергіштіктің (мутациялық, комбинтивтік) рөлі. §54.Ч.Дарвиннің эволюциялық ілімінің негізгі қағидалары. §57.Эволюциялық үдерістегі өзгергіштік (мутациялық, комбинативтік) рөлі.

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

«Эволюциялық даму»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

9.05 6.05 6.05

Сыныбы: 9 «а,ә,б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Эволюцияның қозғаушы күштері. Табиғи сұрыпталу нәтижесіндегі бейімделушілік. Эволюциялық үдерістегі өзгергіштіктің (мутациялық, комбинтивтік) рөлі. §54.Ч.Дарвиннің эволюциялық ілімінің негізгі қағидалары. §57.Эволюциялық үдерістегі өзгергіштік (мутациялық, комбинативтік) рөлі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.5.3 - эволюцияның қозғаушы күштерін сипаттау;

Сабақтың мақсаты:

эволюцияның қозғаушы күштерін сипаттайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.

«Айырмашылығы неде?»

Оқушыларға екі түрлі сурет немесе сөз көрсету. Екеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру.


Өзгергіштік

Тұқымқуалаушылық

Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.


Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.

Өз ойын, ой-пікірін білдіреді.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

-кілт сөздердің айырмашылығын сипаттайды -1 балл;

Интерактивті панель Презентация




Оқушылардың назарын аудару

«Құндылық» Ұлттық мүде (Қоғам игілігі үшін қызмет ету)


«Менен сұрақ-сенен жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады.

«Биологиялық эволюция» деген сөз тіркесін қалай түсінесіңдер?

Чарлз Дарвин туралы не білесіңдер?

Тұқымқуалаушылық және өзгергіштік дегеніміз не?

Ч.Дарвин эволюцияның қандай факторын ең бастысы деп санады?

Өзгергіштік дегеніміз не?

Модификациялық, мутациялық және комбинативтік өзгергіштік нәтижесінде не болады?

Менен сұрақ-сенен жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

- бір құндылық айтты – 1 балл;

- оқу мақсатына сай қойылған сұрақтарға жауап береді -2 балл;

Интерактивті панель Презентация




Сабақтың мақсатын таныстыру

Сабақтың оқу мақсаты:

9.2.5.3 - эволюцияның қозғаушы күштерін сипаттау;


Сабақтың мақсаты: эволюцияның қозғаушы күштерін сипаттайды;

Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Интерактивті панель

Презентация


Биология 9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы 2019ж

Жаңа тақырыпты таныстыру

«Инсерт» кесте әдісі.

Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.

Оқушылар мәтінді оқиды.

Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация


Сабақтың ортасы


Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Атаулар мекені»

Тақырып бойынша термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін молайту.


Эволюция

Тұқымқуалаушылық

Өзгергіштік

Тіршілік үшін күрес

Табиғи сұрыпталу

Артық сан

Тұқымқуалайтын өзгергіштік

Мутация

Селекция

Шағылыстыру

Комбинативтік өзгергіштік

Модификациялық (тұқымқуаламайтын) өзгергіштік

Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін молайтады.


«Ашық журнал» әдісі


Дескриптор:

-кілт сөздердің мазмұнын сипаттайды – 2 балл;

Интерактивті панель

Презентация





Практикалық тапсырмалар беру

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация


Жеке жұмысқа арналған үлестірме парақтар.

Бағалау

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация


Жеке жұмысқа арналған үлестірме парақтар.

Сабақтың соңы



Кері байланыс беру

«Рефлексивті экран» әдісі

Тыңдаушыларға рефлексия жазу үшін сұрақтар жазылған қиындылар беріледі. Ал үлкен тақтаға рефлексияға арналған 5 сұрақ шығарылады.

Тыңдаушылар сұрақтарға жауап беріп, қиындыларын ұстазға тапсырады.

1. бүгінгі сабақтан ұққаным... …

2. мен үшін жаңалық болғаны...

3. мен үшін түсінуге қиын болғаны ...

4. сәтті шыққаны...

5. жетілдіруді қажет ететіні...

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Интерактивті панель Презентация

Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Үй тапсырма: §58.Табиғи сұрыпталу, оның түрлері (қозғаушы және тұрақтандырушы).

Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады.

«Ду қол шапалақ» әдісі арқылы бағалау.

«Мадақтау!»

«Жарайсың!»

Биология 9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы 2019ж



ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


Құндылықтарды енгізу шарттары:

  • Құндылықтың атын айтпау;

  • Лекция ретінде болмауы;

  • Максималды ұзақтық-10 минут;

  • Жас ерекшелігіне сай болуы;

  • Іс-шаралардың әртүрлі болуы;


«Тақырып» §54.Ч.Дарвиннің эволюциялық ілімінің негізгі қағидалары. §57.Эволюциялық үдерістегі өзгергіштік (мутациялық, комбинативтік) рөлі.

«Құндылық» Ұлттық мүде (Қоғам игілігі үшін қызмет ету)

«Түрі» Сұрақ

«Атауы» Өзгергіштік қалай әсер етеді?


Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.


«V» - «Білемін»

«-» «мен үшін түсініксіз»

«+» - «мен үшін жаңа ақпарат»

«?» - «мені таңғалдырады»









§54. Ч. Дарвиннің эволюциялық

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!