§56. Қазақ халқының дәстүрлі музыкалық және рухани мұрасы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

§56. Қазақ халқының дәстүрлі музыкалық және рухани мұрасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәстүрлі музыкалық мәдениеттің дамуы туралы түсінік беру.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті - дала өркениетінің мұрасы

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:.

Қазақстан тарихы

Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

§56. Қазақ халқының дәстүрлі музыкалық және рухани мұрасы. 1 – сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.4.1.7 –Қазақ халқының мәдени мұрасындағы ауыз әдебиетінің маңызын анықтау;

10.4.1.8 –халықтың рухани –адамгершілік құндылықтарын сипаттайтын қазақ әдебиетінің маңызды жетістіктерін анықтау;

Сабақтың мақсаты

Дәстүрлі музыкалық мәдениеттің дамуы туралы түсінік беру.

Құндылықтар

Уақыт пен қаржыны тиімді жоспарлау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру. Үй жұмысы.

тест

Жаңа сабақ: Тапсырма №1.
Жетіген, адырна, сырнай, керней, даңғыра, дабыл, шаңқобыз қай аспаптар тобына жатады ажыратып жаз.

Сұрақтарға жауап береді.


Аспаптарды топқа бөліп жазады.

Әр дұрыс жауап 1 балл

Презентация, оқулық

Сабақтың ортасы

Тапсырма №2. Халықтың рухани мәдениеті саласын анықтаңдар:

рухани мәдениеті саласы

салалары

1



2



3



4




Тапсырма №3 ХІХ ғасырдағы сазгерлер мен орындаушылардың шығармашылығы дамыды:

Шығармашылық түрі

аумағы

Күйші, сері, ақын.











Тапсырма №4. ХІХ ғасырда өмір сүрген күйшілерді анықта

1. Дәулеткерей

2. Ақан сері

3. Боғда Қараұлы

4. Махамбет

5. Құрманғазы

6. Жаяу Мұса

7. Тәттімбет

8. Байжігіт

9. Қазанғап

10. Ықылас

11. Сүгір

12. Дина

Ж: 1. 3. 5. 7. 9. 10.

Тапсырма №5. Бекіту сұрақтары:

1)Қaзaқтың өнер адамдарының ерекшеліктері қандай болды?
2)ХІХ ғасырдағы ақын-жыраулар шығармаларында орын алған идеялар

3) этноғылым дегеніміз не?

рухани мәдениеті саласын анықтайды.









Кестені толтырады.










Күйшілерді анықтайды.













Сұрақтарға жауап береді.

Әр дұрыс жауап 1 балл

Презентация, оқулық

Сабақтың соңы

Сөйлемдерді жалғастырыңыз:

... өз көзқарасымды өзгерттім.

мен ... туралы көп білдім.

мен ... таң қалдым.

мен ... сезіндім.


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект




3

Шығармашылық түрі

аумағы

Күйші, сері, ақын.

1





2





3







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.05.2025
128
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі