Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 5.7 сыныптарының жиынтық талдау үлгілері мен мониторигі
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
5.7 сыныптарының жиынтық талдау үлгілері мен мониторигі
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 5-7 сыныпқа беретін мұғалімдер ұшін қосымша көмек.Жаңартылған мазмұн бойынша 5-7 сыныптарда жиынтық алынады.Әр жиынтық бойынша талдау жұмыстары және мониторинг жасалу керек. Алынған жиынтық бағалаудың талдау үлгісі мен мониторигі.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)Өткізілу мерзімі:Сынып: 5 «Б»Мұғалім:Сексенбаева С.Т.Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні:қазақ тіліТақырыбы :«Отбасындағы дәстүр мен мерекелер», «Мектеп өмірі. Әдепті бала - арлы бала» бөлімдері бойынша жиынтық бағалауОқу мақсаты:Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтауА5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру,шағын диалогке қатысуБағалау критерийі : Білім алушы• Ақпараттардың мәтінге қатысты дұрыс-бұрыстығын ажыратады• Мәтіндегі негізгі ақпаратқа қатысты тірек сөздерді анықтайды• Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақтытүсінгендігін көрсетеді
№
Оқушының аты-жөні
«Отбасындағы дәстүр мен мерекелер», «Мектеп өмірі. Әдепті бала - арлы бала» бөлімдерібойынша жиынтық бағалау макс.балл
1
АбдукаримНурдаулет
9
10
2
БазарбаевДарын
9
10
3
Быков Данил
8
10
4
ГалиевРифат
8
10
5
Гужаковская Ксения
7
10
6
Дедр Яна
6
10
7
Есмағанбетов Рустам
9
10
8
Ислам Эльнур
9
10
9
Каляева Милана
9
10
10
Касимова Лиана
9
10
11
Магасумова Алина
6
10
12
Мустапаева Эльвира
8
10
13
Нехорошева Анастасия
7
10
14
Нехорошев Алексей
7
10
15
СапарбековАрсен
8
10
16
Хасанов Ильхам
9
10
Жіберілген қателіктер:Мәтіндегі негізгі ақпараттарға қатысты сөздер немесе сөзтіркестерін ажыратудақиналады Тақырыпқа қатысты сұрақтар қоюда, сұрақтарға жауап беруде, диалогке қатысуда қиналады
Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарландыҰсыныстар:
Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету
Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу
Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)Өткізілу мерзімі: Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.Түрі: №2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні: қазақ тіліТақырыбы : «Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауОқу мақсаты:О3. Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдебишығармаларды түсіну, тақырыбын анықтауЖ2. Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты,белгілі бір оқиғаны сипаттап жазуТБ1.1. Мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажыратабілу, жалғау түрлерін дұрыс жалғауБағалау критерийі:Білім алушы• Мәтін тақырыбын анықтап, кейіпкерлер менолардың әрекетін сәйкестендіреді• Мәтіндегі жалпы, жалқы есімдерді анықтайды• Суретке қатысты оқиғаны сипаттап, құрылымысақталған мәтін жазады
№
Оқушының аты-жөні
«Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі» бөлімі бойынша жиынтық Бағалау макс.балл
1
АбдукаримНурдаулет
8
9
2
БазарбаевДарын
9
9
3
Быков Данил
8
9
4
ГалиевРифат
7
9
5
Гужаковская Ксения
3
9
6
Дедр Яна
6
9
7
Есмағанбетов Рустам
7
9
8
Ислам Эльнур
8
9
9
Каляева Милана
7
9
10
Касимова Лиана
8
9
11
Магасумова Алина
6
9
12
Мустапаева Эльвира
7
9
13
Нехорошева Анастасия
7
9
14
Нехорошев Алексей
7
9
15
СапарбековАрсен
7
9
16
Хасанов Ильхам
8
9
Жіберілген қателіктер:Мәтіннен жалпы есімдерді ажыратуда қиналады.Мәтінді кіріспе, негізгі,қорытынды бөлімдерге бөлуде,суретке сай оқиға құрап жазудақиналадыҚорытынды:Жалпы есімдерді ажыратуда, мәтінді кіріспе, негізгі,қорытынды бөлімдерге бөлуде,суретке сай оқиға құрап жазуға қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарландыҰсыныстар:
Кез келген мәтіннен жалпы есімді табуға үйрету
Оқыған мәтіні бойынша және суретке сай оқиға құрап жазуға баулу
ІІ тоқсан бойынша жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)Өткізілу мерзімі: Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні: қазақ тіліТақырыбы : «Ежелгі көшпелілер мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалауОқу мақсаты:А1.Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардыңсинонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану,ойын жеткізе білуА4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру,соған сүйеніп баяндауТ2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақтыақпаратты анықтауБағалау критерийіОйлау дағдыларыныңдеңгейіБілім алушы• Сөздерді антоним, омоним, синонимдерімен қатарқолданады• Мәтін мазмұнына сай жоспар құрады• Жоспарға сай баяндайды• Нақты ақпараттарды анықтайдыЖіберілген қателіктер:Берілген сөздердің синонимін мәтіннен табуда, мәтінді баяндауда қиналадыМәтін мазмұны бойынша шағын жоспар құруда, жоспар бойынша мәтінді мазмұндауда қателіктер жібередіҚорытынды: Мәтін мазмұны бойынша шағын жоспар құруға, жоспар бойынша мәтінді мазмұндауға және мәтіннен синоним табуғақосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарландыҰсыныстар:
Кез келген мәтіннен синоним,антоним,омоним табуға үйрету
Оқыған мәтіні бойынша мәтінді мазмұндауға баулу
Өткізілу мерзімі: Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.Түрі: №2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні: қазақ тіліТақырыбы : «Су – тіршілік көзі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауОқу мақсаты О3.Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтауЖ5.Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орындықолдануБағалау критерийі Білім алушы• Әдеби мәтіннің тақырыбын анықтайды• Орфографиялық норманы сақтайды, тыныс белгілерін орынды қолданадыЖіберілген қателіктер: Мәтін мазмұнына қатысты бірінші, екінші ақпаратты белгілеуде қателік жібереді.Мәтіндегі бес тірек сөзді табуда, берілген сұрақтарға мазмұн бойынша жауап беруде,негізгі тақырыпты анықтауда қиналадыҚорытынды: Мәтіннің тақырыбын анықтауды,орфографиялық норманы сақтауды, тыныс белгілерін орынды қолдануды қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.Ұсыныстар: Мәтіннің тақырыбын анықтауға,орфографиялық норманы сақтауға, тыныс белгілерін орынды қолдануға баулу.
№
Оқушының аты-жөні
«Ежелгі көшпелілер мәдениеті» бөлімібойынша жиынтық бағалау макс.балл
«Су – тіршілік көзі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау макс.балл
1
АбдукаримНурдаулет
5
7
7
12
2
БазарбаевДарын
7
7
9
12
3
Быков Данил
4
7
8
12
4
ГалиевРифат
2
7
7
12
5
Гужаковская Ксения
5
7
6
12
6
Дедр Яна
4
7
6
12
7
Есмағанбетов Рустам
5
7
8
12
8
Ислам Эльнур
5
7
9
12
9
Каляева Милана
5
7
7
12
10
Касимова Лиана
4
7
7
12
11
Магасумова Алина
4
7
5
12
12
Мустапаева Эльвира
4
7
6
12
13
Нехорошева Анастасия
4
7
6
12
14
Нехорошев Алексей
4
7
6
12
15
СапарбековАрсен
3
7
8
12
16
Хасанов Ильхам
4
7
8
12
ІІІ тоқсан бойынша жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)Өткізілу мерзімі: Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні: қазақ тіліТақырыбы: «Денсаулық – зор байлық» бөлімі бойынша жиынтық бағалауОқу мақсаты 5Т6 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру5. А4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндауБағалау критерийіБілім алушы• Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді• Жоспар бойынша баяндайдыЖіберілген қателіктер: Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап беруде қиналады Мәтінге жоспар құруда, жоспарға сүйеніп, мәтін мазмұнын баяндауда қателіктер жібередіҚорытынды:<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз