Материалдар / 5.7 сыныптарының жиынтық талдау үлгілері мен мониторигі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

5.7 сыныптарының жиынтық талдау үлгілері мен мониторигі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 5-7 сыныпқа беретін мұғалімдер ұшін қосымша көмек.Жаңартылған мазмұн бойынша 5-7 сыныптарда жиынтық алынады.Әр жиынтық бойынша талдау жұмыстары және мониторинг жасалу керек. Алынған жиынтық бағалаудың талдау үлгісі мен мониторигі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
1314
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)Өткізілу мерзімі: Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні: қазақ тіліТақырыбы : «Отбасындағы дәстүр мен мерекелер», «Мектеп өмірі. Әдепті бала - арлы бала» бөлімдері бойынша жиынтық бағалауОқу мақсаты: Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтауА5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру,шағын диалогке қатысуБағалау критерийі : Білім алушы• Ақпараттардың мәтінге қатысты дұрыс-бұрыстығын ажыратады• Мәтіндегі негізгі ақпаратқа қатысты тірек сөздерді анықтайды• Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақтытүсінгендігін көрсетеді
Оқушының аты-жөні

«Отбасындағы дәстүр мен мерекелер», «Мектеп өмірі. Әдепті бала - арлы бала» бөлімдерібойынша жиынтық бағалау макс.балл
1Абдукарим Нурдаулет910
2Базарбаев Дарын910
3Быков Данил810
4Галиев Рифат810
5Гужаковская Ксения710
6Дедр Яна610
7Есмағанбетов Рустам910
8Ислам Эльнур910
9Каляева Милана910
10Касимова Лиана910
11Магасумова Алина610
12Мустапаева Эльвира810
13Нехорошева Анастасия710
14Нехорошев Алексей710
15Сапарбеков Арсен810
16Хасанов Ильхам910


Жіберілген қателіктер: Мәтіндегі негізгі ақпараттарға қатысты сөздер немесе сөз тіркестерін ажыратуда қиналады Тақырыпқа қатысты сұрақтар қоюда, сұрақтарға жауап беруде, диалогке қатысуда қиналады

Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарландыҰсыныстар:
  • Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету
  • Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу














































Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)Өткізілу мерзімі: Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.Түрі: №2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні: қазақ тіліТақырыбы : «Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауОқу мақсаты: О3. Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтауЖ2. Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазуТБ1.1. Мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін дұрыс жалғауБағалау критерийі:Білім алушы• Мәтін тақырыбын анықтап, кейіпкерлер мен олардың әрекетін сәйкестендіреді• Мәтіндегі жалпы, жалқы есімдерді анықтайды• Суретке қатысты оқиғаны сипаттап, құрылымы сақталған мәтін жазады
Оқушының аты-жөні

«Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі» бөлімі бойынша жиынтық Бағалау макс.балл

1Абдукарим Нурдаулет89
2Базарбаев Дарын99
3Быков Данил89
4Галиев Рифат79
5Гужаковская Ксения39
6Дедр Яна69
7Есмағанбетов Рустам79
8Ислам Эльнур89
9Каляева Милана79
10Касимова Лиана89
11Магасумова Алина69
12Мустапаева Эльвира79
13Нехорошева Анастасия79
14Нехорошев Алексей79
15Сапарбеков Арсен79
16Хасанов Ильхам89


Жіберілген қателіктер: Мәтіннен жалпы есімдерді ажыратуда қиналады.Мәтінді кіріспе, негізгі,қорытынды бөлімдерге бөлуде,суретке сай оқиға құрап жазудақиналады Қорытынды: Жалпы есімдерді ажыратуда, мәтінді кіріспе, негізгі,қорытынды бөлімдерге бөлуде,суретке сай оқиға құрап жазуға қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарландыҰсыныстар:
  • Кез келген мәтіннен жалпы есімді табуға үйрету
  • Оқыған мәтіні бойынша және суретке сай оқиға құрап жазуға баулу












































ІІ тоқсан бойынша жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)Өткізілу мерзімі: Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні: қазақ тіліТақырыбы : «Ежелгі көшпелілер мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалауОқу мақсаты: А1.Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білуА4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндауТ2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтауБағалау критерийіОйлау дағдыларыныңдеңгейіБілім алушы• Сөздерді антоним, омоним, синонимдерімен қатарқолданады• Мәтін мазмұнына сай жоспар құрады• Жоспарға сай баяндайды• Нақты ақпараттарды анықтайды Жіберілген қателіктер: Берілген сөздердің синонимін мәтіннен табуда, мәтінді баяндауда қиналадыМәтін мазмұны бойынша шағын жоспар құруда, жоспар бойынша мәтінді мазмұндауда қателіктер жібереді Қорытынды: Мәтін мазмұны бойынша шағын жоспар құруға, жоспар бойынша мәтінді мазмұндауға және мәтіннен синоним табуға қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарландыҰсыныстар:
  • Кез келген мәтіннен синоним,антоним,омоним табуға үйрету
  • Оқыған мәтіні бойынша мәтінді мазмұндауға баулу


Өткізілу мерзімі: Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.Түрі: №2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні: қазақ тіліТақырыбы : «Су – тіршілік көзі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауОқу мақсаты О3.Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтауЖ5.Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орындықолдануБағалау критерийі Білім алушы• Әдеби мәтіннің тақырыбын анықтайды• Орфографиялық норманы сақтайды, тыныс белгілерін орынды қолданады Жіберілген қателіктер: Мәтін мазмұнына қатысты бірінші, екінші ақпаратты белгілеуде қателік жібереді.Мәтіндегі бес тірек сөзді табуда, берілген сұрақтарға мазмұн бойынша жауап беруде,негізгі тақырыпты анықтауда қиналады Қорытынды: Мәтіннің тақырыбын анықтауды,орфографиялық норманы сақтауды, тыныс белгілерін орынды қолдануды қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды. Ұсыныстар: Мәтіннің тақырыбын анықтауға,орфографиялық норманы сақтауға, тыныс белгілерін орынды қолдануға баулу.





Оқушының аты-жөні

«Ежелгі көшпелілер мәдениеті» бөлімібойынша жиынтық бағалау макс.балл«Су – тіршілік көзі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау макс.балл

1Абдукарим Нурдаулет57712
2Базарбаев Дарын77912
3Быков Данил47812
4Галиев Рифат27712
5Гужаковская Ксения57612
6Дедр Яна47612
7Есмағанбетов Рустам57812
8Ислам Эльнур57912
9Каляева Милана57712
10Касимова Лиана47712
11Магасумова Алина47512
12Мустапаева Эльвира47612
13Нехорошева Анастасия47612
14Нехорошев Алексей47612
15Сапарбеков Арсен37812
16Хасанов Ильхам47812


























ІІІ тоқсан бойынша жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)Өткізілу мерзімі: Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні: қазақ тіліТақырыбы: «Денсаулық – зор байлық» бөлімі бойынша жиынтық бағалауОқу мақсаты 5Т6 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру5. А4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндауБағалау критерийі Білім алушы• Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді• Жоспар бойынша баяндайды Жіберілген қателіктер: Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап беруде қиналады Мәтінге жоспар құруда, жоспарға сүйеніп, мәтін мазмұнын баяндауда қателіктер жібереді Қорытынды:<
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!