Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5.7 сыныптарының жиынтық талдау үлгілері мен мониторигі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)
Өткізілу мерзімі:
Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.
Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы : «Отбасындағы дәстүр мен мерекелер», «Мектеп өмірі. Әдепті бала - арлы бала» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты:
Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау
А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру,шағын диалогке қатысу
Бағалау критерийі : Білім алушы
• Ақпараттардың мәтінге қатысты дұрыс-бұрыстығын ажыратады
• Мәтіндегі негізгі ақпаратқа қатысты тірек сөздерді анықтайды
• Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақтытүсінгендігін көрсетеді
-
-
-
№
Оқушының аты-жөні
«Отбасындағы дәстүр мен мерекелер», «Мектеп өмірі. Әдепті бала - арлы бала»
бөлімдерібойынша жиынтық бағалау
макс.балл
1
Абдукарим Нурдаулет
9
10
2
Базарбаев Дарын
9
10
3
Быков Данил
8
10
4
Галиев Рифат
8
10
5
Гужаковская Ксения
7
10
6
Дедр Яна
6
10
7
Есмағанбетов Рустам
9
10
8
Ислам Эльнур
9
10
9
Каляева Милана
9
10
10
Касимова Лиана
9
10
11
Магасумова Алина
6
10
12
Мустапаева Эльвира
8
10
13
Нехорошева Анастасия
7
10
14
Нехорошев Алексей
7
10
15
Сапарбеков Арсен
8
10
16
Хасанов Ильхам
9
10
-
-
Жіберілген қателіктер:
Мәтіндегі негізгі ақпараттарға қатысты сөздер немесе сөз тіркестерін ажыратуда қиналады
Тақырыпқа қатысты сұрақтар қоюда, сұрақтарға жауап беруде, диалогке қатысуда қиналады
Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды
Ұсыныстар:
-
Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету
-
Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу
Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)
Өткізілу мерзімі:
Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.
Түрі: №2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы : «Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты:
О3. Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау
Ж2. Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу
ТБ1.1. Мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін дұрыс жалғау
Бағалау критерийі:Білім алушы
• Мәтін тақырыбын анықтап, кейіпкерлер мен олардың әрекетін сәйкестендіреді
• Мәтіндегі жалпы, жалқы есімдерді анықтайды
• Суретке қатысты оқиғаны сипаттап, құрылымы сақталған мәтін жазады
-
-
-
№
Оқушының аты-жөні
«Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі» бөлімі бойынша жиынтық
Бағалау
макс.балл
1
Абдукарим Нурдаулет
8
9
2
Базарбаев Дарын
9
9
3
Быков Данил
8
9
4
Галиев Рифат
7
9
5
Гужаковская Ксения
3
9
6
Дедр Яна
6
9
7
Есмағанбетов Рустам
7
9
8
Ислам Эльнур
8
9
9
Каляева Милана
7
9
10
Касимова Лиана
8
9
11
Магасумова Алина
6
9
12
Мустапаева Эльвира
7
9
13
Нехорошева Анастасия
7
9
14
Нехорошев Алексей
7
9
15
Сапарбеков Арсен
7
9
16
Хасанов Ильхам
8
9
-
-
Жіберілген қателіктер:
Мәтіннен жалпы есімдерді ажыратуда қиналады.
Мәтінді кіріспе, негізгі,қорытынды бөлімдерге бөлуде,суретке сай оқиға құрап жазуда
қиналады
Қорытынды: Жалпы есімдерді ажыратуда, мәтінді кіріспе, негізгі,қорытынды бөлімдерге бөлуде,суретке сай оқиға құрап жазуға қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды
Ұсыныстар:
-
Кез келген мәтіннен жалпы есімді табуға үйрету
-
Оқыған мәтіні бойынша және суретке сай оқиға құрап жазуға баулу
ІІ тоқсан бойынша жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)
Өткізілу мерзімі:
Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.
Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы : «Ежелгі көшпелілер мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты: А1.Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу
А4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау
Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білім алушы
• Сөздерді антоним, омоним, синонимдерімен қатар
қолданады
• Мәтін мазмұнына сай жоспар құрады
• Жоспарға сай баяндайды
• Нақты ақпараттарды анықтайды
Жіберілген қателіктер:
Берілген сөздердің синонимін мәтіннен табуда, мәтінді баяндауда қиналады
Мәтін мазмұны бойынша шағын жоспар құруда, жоспар бойынша мәтінді мазмұндауда қателіктер жібереді
Қорытынды: Мәтін мазмұны бойынша шағын жоспар құруға, жоспар бойынша мәтінді мазмұндауға және мәтіннен синоним табуға қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды
Ұсыныстар:
-
Кез келген мәтіннен синоним,антоним,омоним табуға үйрету
-
Оқыған мәтіні бойынша мәтінді мазмұндауға баулу
Өткізілу мерзімі:
Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.
Түрі: №2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы : «Су – тіршілік көзі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты О3.Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау
Ж5.Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды
қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
• Әдеби мәтіннің тақырыбын анықтайды
• Орфографиялық норманы сақтайды, тыныс белгілерін орынды қолданады
Жіберілген қателіктер:
Мәтін мазмұнына қатысты бірінші, екінші ақпаратты белгілеуде қателік жібереді.
Мәтіндегі бес тірек сөзді табуда, берілген сұрақтарға мазмұн бойынша жауап беруде,
негізгі тақырыпты анықтауда қиналады
Қорытынды: Мәтіннің тақырыбын анықтауды,орфографиялық норманы сақтауды, тыныс белгілерін орынды қолдануды қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.
Ұсыныстар: Мәтіннің тақырыбын анықтауға,орфографиялық норманы сақтауға, тыныс белгілерін орынды қолдануға баулу.
№ |
Оқушының аты-жөні
|
«Ежелгі көшпелілер мәдениеті» бөлімібойынша жиынтық бағалау макс.балл |
«Су – тіршілік көзі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау макс.балл |
||
1 |
Абдукарим Нурдаулет |
5 |
7 |
7 |
12 |
2 |
Базарбаев Дарын |
7 |
7 |
9 |
12 |
3 |
Быков Данил |
4 |
7 |
8 |
12 |
4 |
Галиев Рифат |
2 |
7 |
7 |
12 |
5 |
Гужаковская Ксения |
5 |
7 |
6 |
12 |
6 |
Дедр Яна |
4 |
7 |
6 |
12 |
7 |
Есмағанбетов Рустам |
5 |
7 |
8 |
12 |
8 |
Ислам Эльнур |
5 |
7 |
9 |
12 |
9 |
Каляева Милана |
5 |
7 |
7 |
12 |
10 |
Касимова Лиана |
4 |
7 |
7 |
12 |
11 |
Магасумова Алина |
4 |
7 |
5 |
12 |
12 |
Мустапаева Эльвира |
4 |
7 |
6 |
12 |
13 |
Нехорошева Анастасия |
4 |
7 |
6 |
12 |
14 |
Нехорошев Алексей |
4 |
7 |
6 |
12 |
15 |
Сапарбеков Арсен |
3 |
7 |
8 |
12 |
16 |
Хасанов Ильхам |
4 |
7 |
8 |
12 |
ІІІ тоқсан бойынша жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)
Өткізілу мерзімі:
Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.
Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы: «Денсаулық – зор байлық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 5Т6 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру
5. А4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді
• Жоспар бойынша баяндайды
Жіберілген қателіктер:
Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап беруде қиналады
Мәтінге жоспар құруда, жоспарға сүйеніп, мәтін мазмұнын баяндауда қателіктер жібереді
Қорытынды: Мәтін мазмұны бойынша шағын жоспар құруға, жоспар бойынша мәтінді мазмұндауға,баяндауға және сұрақтарға бір сөйлеммен жауап беруге қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды
Ұсыныстар: Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап беруге баулу
• Жоспар бойынша баяндауға баулу
-
Өткізілу мерзімі:
Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.
Түрі: №2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы : «Компьютердің тілін табу – өнер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты:
5.О1 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау
5.Ж1. Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама,
хабарландыру, хат жазу
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Мәтіндегі маңызды ақпараттарды анықтайды
• Ресми стиль ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолданып, хабарландыру, хат, хабарлама жазады
Жіберілген қателіктер:
Мәтіндегі екі маңызды ақпаратты анықтап, өз сөзімен жазуда, мәтіннің негізгі тақырыбын сөз тіркесімен беруде қиналады
Тапсырмаға сай хабарландыру мәтінін жазуда, хабарландыру жазудың талаптарын сақтауда қателіктер жібереді
Қорытынды: Мәтіндегі екі маңызды ақпаратты анықтап, өз сөзімен жазуда, мәтіннің негізгі тақырыбын сөз тіркесімен беруге жіне тапсырмаға сай хабарландыру мәтінін жазуда, хабарландыру жазудың талаптарын сақтауды қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.
Ұсыныстар: • Мәтіндегі маңызды ақпараттарды анықтауға баулу
• Ресми стиль ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолданып, хабарландыру, хат, хабарлама жазуға баулу
№ |
Оқушының аты-жөні |
«Денсаулық – зор байлық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау макс.балл |
«Компьютердің тілін табу – өнер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау макс.балл |
||
1 |
Абдукарим Нурдаулет |
5 |
6 |
6 |
7 |
2 |
Базарбаев Дарын |
6 |
6 |
7 |
7 |
3 |
Быков Данил |
5 |
6 |
6 |
7 |
4 |
Галиев Рифат |
4 |
6 |
4 |
7 |
5 |
Гужаковская Ксения |
5 |
6 |
5 |
7 |
6 |
Дедр Яна |
5 |
6 |
5 |
7 |
7 |
Есмағанбетов Рустам |
4 |
6 |
5 |
7 |
8 |
Ислам Эльнур |
5 |
6 |
6 |
7 |
9 |
Каляева Милана |
5 |
6 |
5 |
7 |
10 |
Касимова Лиана |
5 |
6 |
5 |
7 |
11 |
Магасумова Алина |
2 |
6 |
4 |
7 |
12 |
Мустапаева Эльвира |
4 |
6 |
5 |
7 |
13 |
Нехорошева Анастасия |
3 |
6 |
5 |
7 |
14 |
Нехорошев Алексей |
3 |
6 |
3 |
7 |
15 |
Сапарбеков Арсен |
4 |
6 |
4 |
7 |
16 |
Хасанов Ильхам |
4 |
6 |
5 |
7 |
ІҮ тоқсан бойынша жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)
Өткізілу мерзімі:
Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.
Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы: «Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 5Т6 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру
5.А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді
• Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді
Жіберілген қателіктер:
Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауа беруде қиналады
Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қоюда, жұбының қойған сұрақтарына жауап
беруде қателіктер жібереді
Қорытынды: Мәтін мазмұны бойынша шағын жоспар құруға, жоспар бойынша мәтінді мазмұндауға,баяндауға және сұрақтарға бір сөйлеммен жауап беруге қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды
Ұсыныстар: Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап беруге баулу
• Жоспар бойынша баяндауға баулу
-
Өткізілу мерзімі:
Сынып: 5 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.
Түрі: №2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы : «Ер есімі – ел есінде!» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 5.О1 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау
5.Ж5.Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Мәтіндегі маңызды ақпараттарды анықтайды
• Жалғауларды орфографиялық нормаға сай қолданады
• Сөйлем соңындағы тыныс белгілерді қояды
Жіберілген қателіктер:
Мәтін мазмұнына сай ақпараттарды белгілеуде, мәтіндегі үш маңызды ақпаратты, негізгі тақырыпты анықтауда қиналады.
Мәтін құрамында жалғауларды қолдануда қателеседі.
Сөйлем соңындағы лепті, сұраулы, хабарлы сөйлемдерге қатысты тыныс белгілерді қоюда қателіктер жібереді
Қорытынды: Мәтіндегі маңызды ақпаратты анықтап, өз сөзімен жазуда, мәтіннің негізгі тақырыбын сөз тіркесімен беруге және тапсырмаға сай хабарландыру мәтінін жазуда, хабарландыру жазудың талаптарын сақтауды қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.
Ұсыныстар: • Мәтіндегі маңызды ақпараттарды анықтауға баулу
• Ресми стиль ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолданып, хабарландыру, хат, хабарлама жазуға, сөйлем соңындағы тыныс белгілерді дұрыс қоюға баулу
№ |
Оқушының аты-жөні
|
«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау макс.балл |
«Ер есімі – ел есінде!» бөлімі бойынша жиынтық бағалау макс.балл |
||
1 |
Абдукарим Нурдаулет |
5 |
6 |
6 |
9 |
2 |
Базарбаев Дарын |
6 |
6 |
9 |
9 |
3 |
Быков Данил |
5 |
6 |
8 |
9 |
4 |
Галиев Рифат |
4 |
6 |
6 |
9 |
5 |
Гужаковская Ксения |
5 |
6 |
6 |
9 |
6 |
Дедр Яна |
4 |
6 |
6 |
9 |
7 |
Есмағанбетов Рустам |
4 |
6 |
6 |
9 |
8 |
Ислам Эльнур |
5 |
6 |
6 |
9 |
9 |
Каляева Милана |
4 |
6 |
7 |
9 |
10 |
Касимова Лиана |
4 |
6 |
7 |
9 |
11 |
Магасумова Алина |
3 |
6 |
6 |
9 |
12 |
Мустапаева Эльвира |
4 |
6 |
5 |
9 |
13 |
Нехорошева Анастасия |
3 |
6 |
5 |
9 |
14 |
Нехорошев Алексей |
3 |
6 |
4 |
9 |
15 |
Сапарбеков Арсен |
3 |
6 |
5 |
9 |
16 |
Хасанов Ильхам |
4 |
6 |
6 |
9 |
ІІІ тоқсан бойынша жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)
Өткізілу мерзімі:
Сынып: 1 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.
Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 25 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы: «Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым. Айтылым.
Оқу мақсаты: 1.1.4.1 Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну.
1.2.4.1 Шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау.
1.2.2.1 Сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру.
Бағалау критерийі: Білім алушы
Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
Тыңдаған/оқыған мәтіннің мазмұнын айтады.
Сурет бойынша сөйлемдер құрастырып, өз ойын жеткізеді.
Жіберілген қателіктер:
Мәтін бойынша берілген сұрақтың жауабынан қателеседі.
Тыңдаған мәтіннің мазмұнын айтуда қиналады.
Суретте бейнеленген заттарды атауда / сурет бойынша шағын әңгіме құрастыруда қателіктер
жібереді.
Қорытынды: Тыңдаған мәтіннің мазмұнын айтуға,сұрақтарға жауап беруге,сурет бойынша әңгіме құрастыруға қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды
Ұсыныстар: Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап беруге,сурет бойынша әңгіме құрауға,мәтіннің мазмұнын айтуға баулу
-
Өткізілу мерзімі:
Сынып: 1 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.
Түрі: №2.жиынтық бағалау ( 20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы : «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері:Оқылым.Жазылым
Оқу мақсаты: 1.3.5.1 Мұғалімнің көмегімен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу.
1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою.
1.4.1.1 Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу.
Бағалау критерийі: Білім алушы
Иллюстрациялы мәтіннен қажетті ақпаратты табады.
Мәтін/иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар құрастырады.
Суреттегі заттарды сипаттайтын сөздерді жазады.
Жіберілген қателіктер:
Мәтін бөліктерінің ретін анықтауда, кейіпкерлері мен олардың іс-әрекетін сәйкестендіруде қиналады.
Мәтін бойынша бір ғана сұрақ құрастырады.
Берілген екі суреттің біреуін сипаттайтын сөздерді жазуда қателеседі.
Қорытынды:Мәтін бойынша сұрақ құрауға,суреттерді сипаттайтын сөздер жазуға,кейіпкерлердің іс – әрекетін анықтауға қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.
Ұсыныстар: Мәтіндер,суреттер бойынша әңгіме,сұрақ құрастыруға баулу
ІҮ тоқсан бойынша жиынтық бағалауға талдау (БЖБ)
Өткізілу мерзімі:
Сынып: 1 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.
Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 25 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы: «Тағам және сусын» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым.Айтылым
Оқу мақсаты: 1.1.3.1 Тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау.
1.2.4.1 Шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау.
Бағалау критерийі: Білім алушы
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
Мәтіннің мазмұнына сәйкес
иллюстрация/сурет/сызбаны анықтайды.
Тыңдаған мәтін бойынша сөйлемдер құрастырады
Жіберілген қателіктер:
Дұрыс және дұрыс емес тұжырымдарды анықтауда қиналады.
Тыңдаған мәтінге сәйкес суреттердің кейбіреуін анықтауда қиналады..
Мәтін бойынша сөйлемдер құрастыруда қиналады.
Қорытынды: Тыңдаған мәтіннің мазмұнын айтуға,сұрақтарға жауап беруге,сурет бойынша әңгіме құрастыруға қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды
Ұсыныстар: Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап беруге,сурет бойынша әңгіме құрауға,мәтіннің мазмұнын айтуға баулу
-
Өткізілу мерзімі:
Сынып: 1 «Б» Мұғалім:Сексенбаева С.Т.
Түрі: №2.жиынтық бағалау ( 20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы: «Дені саудың - жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Оқылым. Жазылым
Оқу мақсаты: 1.3.5.1 Мұғалімнің көмегімен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу.
1.4.2.1 Мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған/ тыңдау-көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жазу.
Бағалау критерийі: Білім алушы
Иллюстрациялы мәтіннен қажетті ақпаратты табады.
Тыңдаған/ көрген/ оқыған материалдардың негізінде заттардың атауларын жазады.
Жіберілген қателіктер:
Мәтіннің иллюстрациясы бойынша ақпаратты анықтауда қиналады.
Көрген заттардың атауларының кейбіреуін ғана жазады.
Қорытынды:Мәтін бойынша сұрақ құрауға, көрген суреттерді сипаттайтын сөздер жазуға, қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.
Ұсыныстар: Мәтіндер,суреттер бойынша әңгіме,сұрақ құрастыруға баулу
Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)
Өткізілу мерзімі:11.10.2017 жыл
Сынып: 7
М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна
Түрі: № 2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы :«Көшпенділер мәдениеті », «Денсаулық-зор байлық» бөлімі бойынша
Оқу мақсаты:
7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерінқолданылған тілдік құралдар арқылы тану;
7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып,шағын мақала, нұсқаулық,әңгіме құрастырып жазу;
Бағалау критерийлері:
-
Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін біледі
-
Тілдік құралдарды ажырата алады
-
Шағын мақала,нұсқаулық,әңгіме құрастырып жазады
-
Көркемдегіш құралдарды мәтіннің стильдік ерекшелігіне сай қолданады
Максималды балл _____10___
Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
-
№
Аты жөні
балл
Деңгейі
1
Бағдатқызы София
6
орта
2
Вы-Фен-Те Амирлан
5
орта
3
Жақып Нұрасыл
4
төмен
4
Кенжебайұлы Бақтияр
4
төмен
5
Қабдуали Ақниет
5
орта
6
Қасым Ақниет
6
орта
7
Қасым Саябек
4
төмен
8
Манаш Айжан
8
жоғары
9
Матычина Вера
5
орта
10
Сәлмен Бекжан
4
төмен
11
Серікова Әсел
8
жоғары
12
Тойбек Тоғжан
9
жоғары
Жоғары деңгей: 3
Орта деңгей: 5
Төменгі деңгей: 4
Жіберілген қателіктер:
-
Мәтіннің мақсатын жазуда қателеседі-5
-
Оқырманға кеңес беруде қиналады-7
-
Мақала жазудың ерекшеліктерін сақтамайды-5
-
Көркемдегіш құралдарды қолданбайды-12
Қорытынды: Білім алушыларға стиль түрлерін, ерекшеліктерін түсіндіру жұмыстарын жүргізу жоспарланды
Ұсыныстар:
-
Мәтіндегі сандық мәліметтерді табуға баулу
-
Оқырманға кеңес бере білуге үйрету
-
Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана білуге үйрету
Тоқсандық жиынтық бағалауға талдау ( ТЖБ)
Өткізілу мерзімі:27.10.2017 жыл
Сынып: 7
М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна
Түрі: тоқсандық жиынтық бағалау ( 40 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тапсырмалар сипаттамасы:
-
Тыңдалым тапсырмасы жұппен орындалады . Мәтін 120-150 сөзден тұрады.
-
Мәтінді оқып, мазмұны негізінде берілген сұрақтарға жауап береді және өз пікірін,көзқарасын 4-5 сөйлммен білдіреді.
-
Оқушылар ұсынылған екі тақырыптың бірін таңдап, 200-250 сөзден тұратын жазба жұмысын орындайды
Максималды балл _____30___
Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
-
№
Аты жөні
балл
Деңгейі
1
Бағдатқызы София
20
орта
2
Вы-Фен-Те Амирлан
12
төмен
3
Жақып Нұрасыл
10
төмен
4
Кенжебайұлы Бақтияр
10
төмен
5
Қабдуали Ақниет
9
төмен
6
Қасым Ақниет
19
төмен
7
Қасым Саябек
9
орта
8
Манаш Айжан
25
жоғары
9
Матычина Вера
21
орта
10
Сәлмен Бекжан
20
орта
11
Серікова Әсел
27
жоғары
12
Тойбек Тоғжан
24
жоғары
Жоғары деңгей: 3
Орта деңгей: 4
Төменгі деңгей: 5
Жіберілген қателіктер:
-
Мәтіннің мақсатын жазуда қателеседі-5
-
Оқырманға кеңес беруде қиналады-7
-
Мақала жазудың ерекшеліктерін сақтамайды-5
-
Көркемдегіш құралдарды қолданбайды-12
Қорытынды: Оқушылардың мәтінді жан жақты талдай білу қабілеттерін дамыта отырып,сандық мәліметтерді,көркемдегіш құралдарды орынды қалдана білуге жұмыс жасау
Ұсыныстар:
-
Мәтіндегі сандық мәліметтерді табуға баулу
-
Оқырманға кеңес бере білуге үйрету
-
Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана білуге үйрету
Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)
Өткізілу мерзімі:10.10.2017 жыл
Сынып: 7
М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна
Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ әдебиеті
Тақырыбы :« Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша
Оқу мақсаты:
7Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу
Бағалау критерийлері:
-
Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды
-
Кейіпкер бейнесін талдайды
-
Оқиға желісін дамытып жазады
-
Өзіндік көзқарасын білдіреді
Максималды балл _____7____
Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
-
№
Аты жөні
балл
Деңгейі
1
Бағдатқызы София
4
орта
2
Вы-Фен-Те Амирлан
5
орта
3
Жақып Нұрасыл
2
төмен
4
Кенжебайұлы Бақтияр
3
төмен
5
Қабдуали Ақниет
2
төмен
6
Қасым Ақниет
5
орта
7
Қасым Саябек
3
төмен
8
Манаш Айжан
6
жоғары
9
Матычина Вера
5
орта
10
Сәлмен Бекжан
3
төмен
11
Серікова Әсел
6
жоғары
12
Тойбек Тоғжан
6
жоғары
Жоғары деңгей: 3
Орта деңгей: 4
Төменгі деңгей: 5
Жіберілген қателіктер:
1.Сұрақтарға деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беруде қиналады- 3
2.Өзгенің жауабын өз жауабымен салыстыру қиындық туғызады-9
Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды
Ұсыныстар:
-
Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету
-
Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу
Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)
Өткізілу мерзімі:24.10.2017 жыл
Сынып: 7
М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна
Түрі: №2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ әдебиеті
Тақырыбы :« Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша
Оқу мақсаты:
7А/И3. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау
7Б/С4. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жазу
Бағалау критерийлері:
-
Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды
-
Кейіпкер бейнесін талдайды
-
Оқиға желісін дамытып жазады
-
Өзіндік көзқарасын білдіреді
Максималды балл _____7____
Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____
-
№
Аты жөні
балл
Деңгейі
1
Бағдатқызы София
4
орта
2
Вы-Фен-Те Амирлан
4
орта
3
Жақып Нұрасыл
3
төмен
4
Кенжебайұлы Бақтияр
4
орта
5
Қабдуали Ақниет
4
орта
6
Қасым Ақниет
4
орта
7
Қасым Саябек
3
төмен
8
Манаш Айжан
6
жоғары
9
Матычина Вера
4
орта
10
Сәлмен Бекжан
4
орта
11
Серікова Әсел
6
жоғары
12
Тойбек Тоғжан
6
жоғары
Жоғары деңгей: 3
Орта деңгей: 6
Төменгі деңгей: 2
Жіберілген қателіктер:
-
Кейіпкер бейнесін жан-жақты талдап,ойын мысал келтіру арқылы дәлелдеуде қиналады
-
Оқиға желісін дамытып жазу,өз көзқарасын танытуда қателіктер жібереді
Қорытынды: Кейіпкер типтерін жасалу жолдарына қарай анықтауды жетілдіру жұмыстарын жүргізу қажет.
Ұсыныстар:
-
Мәтінді оқи отырып кейіпкер бейнесін сомдау
-
Жетекші сұрақтар арқылы оқиға желісін дамытып жазуға төселдіру
Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)
Өткізілу мерзімі:27.11.2017 жыл
Сынып: 7
М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна
Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы :«Сүйіспеншілік пен достық» бөлімі бойынша
Оқу мақсаты:
7Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу
Бағалау критерийлері:
-
Проблемалық сұрақтарға деректер арқылы дәлелді жауап береді
-
Өзгелердің жауабымен салыстырады
Максималды балл _____10____
Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
-
№
Аты жөні
балл
Деңгейі
1
Бағдатқызы София
8
жоғары
2
Вы-Фен-Те Амирлан
7
орта
3
Жақып Нұрасыл
6
орта
4
Кенжебайұлы Бақтияр
6
орта
5
Қабдуали Ақниет
6
орта
6
Қасым Ақниет
7
орта
7
Қасым Саябек
5
орта
8
Манаш Айжан
9
жоғары
9
Матычина Вера
7
орта
10
Сәлмен Бекжан
6
орта
11
Серікова Әсел
9
жоғары
12
Тойбек Тоғжан
8
жоғары
Жоғары деңгей: 4
Орта деңгей: 8
Төменгі деңгей: -
Жіберілген қателіктер:
1.Сұрақтарға деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беруде қиналады- 3
2.Өзгенің жауабын өз жауабымен салыстыру қиындық туғызады-9
Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды
Ұсыныстар:
-
Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету
-
Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу