Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Айырмашылығы
неде?»
Оқушыларға екі түрлі сурет
немесе сөз көрсету. Екеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды
сұрау. Жауаптарын дəлелдеп
отыру.
Комменсализм
(серіктестік)
пәтерлестік.
Жыртқыштық,
паразитизм,
бәсекелестік,
бейтараптық
(нейтрализм)
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
Өз ойын, ой-пікірін
білдіреді.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
-кілт сөздердің
айырмашылығын сипаттайды -1
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Құндылық» Ұлттық мүде
(Қазақстан мүддесіне қызмет етуге
ұмтылу)
«Менен сұрақ-сенен жауап»
әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Бейімделу деген
не? Сендер бейімделудің қандай түрлерін білесіңдер? Жануарлар мен
өсімдіктердің тіршілігін қандай факторлар
шектейді?
|
Менен сұрақ-сенен
жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
- бір құндылық айтты – 1
балл;
- оқу мақсатына сай
қойылған сұрақтарға жауап береді -2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
8.3.1.7 - тірі ағзалардың
қоршаған ортаның өзгермелі жағдайларына бейімделу механизмдерін
түсіндіру;
Сабақтың
мақсаты:
тірі ағзалардың
қоршаған ортаның өзгермелі жағдайларына бейімделу механизмдерін
түсіндіреді және бөлім бойынша тапсырмаларды
орындайды;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті панель
Презентация
Биология
8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Инсерт» кесте
әдісі.
Берілген мәтінді
«Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын
түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды
әдіс.
|
Оқушылар мәтінді
оқиды.
Берілген мәтінді
«Түртіп алу» әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады.
Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша термин
сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын
сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Бейімделу, экологиялық
қуыс, суккуленттер,
жылусүйгіш,
суыққа төзімді ағзалар,
ылғалсүйгіш,
құрғақшылыққа
төзімді
ағзалар.
|
Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің
мазмұнын сипаттайды – 2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Практикалық
тапсырмалар беру.
|
Жеке жұмыс БЖБ тапсырмалары
ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке БЖБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс БЖБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті панель
Презентация
Үлестірме
парақтар
|
Бағалау
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын
орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті панель
Презентация
Үлестірме
парақтар
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
«Жетістік баспалдағы» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
«Дұрыс
келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|
Мұғалім оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Үй тапсырма: §59.
Адамның табиғаттағы рөлі.
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой
қозғау жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Жұмыс
дәптері
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж
|