Материалдар / 5-7 сынып оқушылары арасындағы "Логика әлімі" атты сыныптан тыс жұмыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

5-7 сынып оқушылары арасындағы "Логика әлімі" атты сыныптан тыс жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге, математикалық сайыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2021
312
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Логика әлемі

Күні:22.04.21

Мақсаты: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін жақсарту

Білімділік:Оқушының ойлау және шығармашылық қабілеттерін және пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Дамытушылық:Оқушылардың ақыл-ойын, өз бетінгше жұмыс істеуін, жылдам есептеу дағдысын қалыптастыру.

Тәрбиелік:Оқушыларды ұқыптылыққа, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.

Сәлемдесу:

Құрметті оқушылар мен ұстаздар! Бүгінгі «Логика әлемі» атты сайысымызға қош келдіңіздер!

Бүгін біз математиканың жұмбақты да тартымды әлемімен танысамыз. Біз бұл әлемнің қаншалықты әрі түрлі екеніне көз жеткіземіз. Біздің сайысымызда 5 – 6 – 7 сынып оқушыларынан құрылған топтар сайысқа түседі.


Осындай алғыр достар кез келгенше

Тең келер жарыстарда жеткерген не

Қарсылас болғанымен құрбысыңдар

Тілейміз ізгі тілек сіздерге біз


Құрметпен алғырларды ой салалы

Тапқырлар сәлем беріп ой салады

Бүгінгі сайыстағы достарына

Қашанда тапқыр бол деп ой салалы


-дей отыра бүгінгі сайысымызды бастаймыз.


Достықпенен бірлікті етіп тұлға

Жеңіске жеткен олар талай сында

Қара қылды қақ жарып әділқазым

Еңбегін тамашалап әділ сына

-дей отыра біздің бүгінгі әділқазылар алқасымен таныса отырсақ



Бәйге:


Қарап тұрмай бәйгеге де кеп едіңіз

Шәкірттерге әділ шешім беріңіз

Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар шығарар

Бәйге бәйге бәйгені бір көріңіз


5 – сынып оқушыларына бір минут ішінде қойылатын сұрақтар:

  1. 0 дің квадыраты -0

  2. Математика деген сөзде неше әріп бар -10

  3. Сан 0 ге бөлінедіма -иә

  4. Жеті жердегі алтым -42

  5. Ең кіші натурал сан - 0

6 – сынып оқушыларына бір минут ішінде қойылатын сұрақтар:

  1. 10см де неше дм бар -1

  2. Квадраттың қабырғалары теңба -иә

  3. Сан 0 ге бөлінема -жоқ

  4. Жеті жердегі сегізім -56

  5. Бұрышты өлшейтін құрал -транспартир


7– сынып оқушыларына бір минут ішінде қойылатын сұрақтар:


  1. Жұп санмен тақ санның қосындысы -тақ

  2. 1 мен 99 арасында 0 мен аяқталатын неше сан бар -9

  3. 180 градустың биссектрисасының биссектрисасы -90

  4. 10 санының 0 дәрежесі -1

  5. S=ab
    Қандай геометриялық фигураның ауданы
    (тіктөртбұрыш)



Көкпар:


Логикалық есептер Барлығының түстері бірдей 8 ойыншық машина бар. Олардың біреуі ғана ағаштан жасалған, қалғаны темірден. Осыларды үш рет өлшеп ағаш машинаны тауып бер (4,4тен 2,2 ден 1,1 ден)



Логикалық есептер Құсбегі бір көгершінді 4000 тг сатып алды,содан кейін оны 4500 тг сатты. Кейінірек өкініп сол көгершінді  5000 тг беріп сатып алды.Екі күннен кейін қайтадан  көгершінді  5500 тг сатты.Құсбегі осы саудада пайда таптыма әлде шығынға ұшырадыма, неше теңге? (500тг пайда)



Логикалық есептер Жұлдызды құрт күндіз ағаштың басына қарай 3 м көтеріледі. Ал түнде 2 м төмен түседі. Жұлдызды құрт 30 метр ағаштың басына қанша күнде шығады? (28)


Озып шық:

Екі санның қосындысы 57,айырымы 15. Ол қандай сандар? (36,21)


1-ден 99-ға дейінгі барлық сандар қатарынан жазылған. 5 цифры қанша рет кездеседі?(19)


Ұлу күн сайын қабырғамен 7 м жоғары өрмелеп шығады және түнде 4 м төмен түседі. Ол биіктігі 19 м үйдің төбесіне, жерден бастағанда, қанша күнде жетеді? (5)

Көшбасшы бол:


5 – сынып Ойлаған санға бірді қостым, қосындыны еіге көбейттім. Көбейтінідіні төртке бөлдім. Бөліндіден үшті азайттым. Бір шықты. Мен қандай сан ойладым?

Шешімі: (((x+1)*2)/4)-3=1 x=7 6

6 – сынып Сыныпта 35 оқушы бар. Қыздар ұлдардан үшке артық. Сыныпта ұлдар қанша , қыздар қанша? Шешімі: x+x+3=35 x=16(ұ) х+3=16+3=19(қ)

7 – сынып Арман черновикте есеп шығарып, оны дәптерге көшірді.Бірақ жақшаларды қалай қойғанын ұмытты. Оның есінде қалғаны мынау 6*8+20:4-2=40. Арманға жақшаларды қоюға көмектесіңіз. Жауабы: 6*(8+20):4-2=40

Тапқырлар сайысы:

Әкесі 27 жаста болғанда баласы 3 жаста болды. Ал казір баласының жасы әкесінің жасынан 3 есе кем. әрқайсының жасы нешеде? Жауабы: 36;12 

Тақ цифрлардың көмегімен жазылған қанша екі таңбалы сан бар? Жауабы:1,3,5,7,9 цифрлары арқылы 20 сан

Жаңа үй салып жатқан Бобер Бобтың 6 бөренесі бар. Олардың әрқайсысын 6-ға бөлу керек. Ол өзінің өткір тістерімен бөренені бір жерден кесу үшін 1 минут уақытын жібереді.Барлық жұмысқа оның қанша уақыты кетеді? Шешімі: Бөренелердің біреуін 6-ға бөлу үшін 5 рет кесу керек. 1бөренеге- 5минут, 6*5=30 минут.



Әділқазыларға сөз берейік
- Аталар сөзіменен өсіп өнген,
Бабалар бұлағынан нәр алған.
Даналар өсиетінен тәрбие алған
Ұлылар тәрбиесіне тағзым еткен
Ұрпағымыз халықтың ғибрат еткен – деп сөзімді аяқтап уақыттарын бөліп бүгінгі сайысқа қатысуға келген қонақтарымызға үлкен рахметімізді айтамыз. Бүгінгі бастамамыз әрі қарай жалғасын таба берсін. Рахмет

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!