Сынып сағаты
Сыныбы: 5-7 сынып
Күні: 04.11.2024
Тақырыбы: "Адал азамат - адал еңбек - адал табыс"
Мақсаты: оқушыларға адалдық, еңбексүйгіштік және табысты еңбек арқылы жетуге болатын жетістіктер туралы түсінік беру, тұлға ретінде өз жауапкершілігін арттыру және еңбекке деген құрметін тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Сынып сағаты, интерактивті сабақ
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі (5 минут)
-
Оқушылармен амандасу, сабақты бастауға дайындық.
-
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
-
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
II. Кіріспе (10 минут)
-
Тақырыпты талқылау:
-
Мұғалім оқушылардан "Адалдық" деген сөзді қалай түсінетіндерін сұрайды.
-
"Адал еңбек" пен "табысты өмір" ұғымдарын ашу, өз ойларын ортаға салу.
-
Адалдық
![]()
-
Негізгі түсініктер:
-
Адал азамат болу дегеніміз – тек қана адал жұмыс істеу емес, ол адамның бойындағы дұрыс қасиеттер: шыншылдық, жауапкершілік және еңбекқорлық.
-
Адал еңбектің арқасында келетін табыс пен жетістік – адамның өзіне және қоғамға тигізетін пайдасы.
-
III. Негізгі бөлім (15 минут)
-
Тақырыптық бейнеролик көрсету (қосымша мүмкіндік болса):
-
Оқушыларға адал еңбек пен табысқа жету жолдары туралы қысқаша мотивациялық бейнеролик көрсетіледі. https://youtu.be/Feer-bR7Bsw?si=d17R8fwaspY5bH2e
-
Бейнероликтен кейін балаларға бейнеден не түсінгендерін және ең көп әсер еткен нәрселерді сұрау.
-
-
Топтық жұмыс:
-
Сыныпты бірнеше топқа бөліп, әр топқа адалдық, еңбек және табыс туралы шағын жағдайларды талқылауды ұсыну.
-
Әр топ өзіне берілген жағдай бойынша пікір білдіріп, шешімдер табу жолдарын ортаға салады.
-
-
Миға шабуыл:
-
"Егер әр адам адал еңбек етсе, қоғамда қандай өзгерістер болуы мүмкін?" деген сұрақты талқылау.
-
Оқушылар өз ойларын айтады, мұғалім олардың жауаптарын тақтаға жазып отырады.
-
IV. Сергіту сәті (5 минут)
-
Оқушыларды сергіту мақсатында шағын ойын немесе жаттығу ұйымдастыру, мысалы, адал еңбекке байланысты мақал-мәтелдер сайысы (кім көп біледі).
V. Қорытынды бөлім (10 минут)
-
Қорытынды пікір алмасу:
-
Оқушыларға адал еңбек пен табыс туралы өз ойларын түйіндеуге уақыт беру.
-
Мұғалім адал еңбек пен табысқа жетудің маңыздылығын, қоғамдағы әр адамның рөлін қорытындылайды.
-
-
Рефлексия:
-
"Менің қолымнан келетін адал еңбек түрі қандай?" деген сауалды әр оқушы жеке қағазға жазып, өз жауаптарын сыныпта оқып береді немесе сынып ішінде талқылап кетеді.
-
-
Үй тапсырмасы:
-
"Мен адал еңбек арқылы қандай жетістікке жете аламын?" тақырыбында шағын эссе жазып келу.
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5-7 сынып. Сынып сағаты "Адал азамат - адал еңбек - адал табыс"
5-7 сынып. Сынып сағаты "Адал азамат - адал еңбек - адал табыс"
Сынып сағаты
Сыныбы: 5-7 сынып
Күні: 04.11.2024
Тақырыбы: "Адал азамат - адал еңбек - адал табыс"
Мақсаты: оқушыларға адалдық, еңбексүйгіштік және табысты еңбек арқылы жетуге болатын жетістіктер туралы түсінік беру, тұлға ретінде өз жауапкершілігін арттыру және еңбекке деген құрметін тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Сынып сағаты, интерактивті сабақ
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі (5 минут)
-
Оқушылармен амандасу, сабақты бастауға дайындық.
-
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
-
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
II. Кіріспе (10 минут)
-
Тақырыпты талқылау:
-
Мұғалім оқушылардан "Адалдық" деген сөзді қалай түсінетіндерін сұрайды.
-
"Адал еңбек" пен "табысты өмір" ұғымдарын ашу, өз ойларын ортаға салу.
-
Адалдық
![]()
-
Негізгі түсініктер:
-
Адал азамат болу дегеніміз – тек қана адал жұмыс істеу емес, ол адамның бойындағы дұрыс қасиеттер: шыншылдық, жауапкершілік және еңбекқорлық.
-
Адал еңбектің арқасында келетін табыс пен жетістік – адамның өзіне және қоғамға тигізетін пайдасы.
-
III. Негізгі бөлім (15 минут)
-
Тақырыптық бейнеролик көрсету (қосымша мүмкіндік болса):
-
Оқушыларға адал еңбек пен табысқа жету жолдары туралы қысқаша мотивациялық бейнеролик көрсетіледі. https://youtu.be/Feer-bR7Bsw?si=d17R8fwaspY5bH2e
-
Бейнероликтен кейін балаларға бейнеден не түсінгендерін және ең көп әсер еткен нәрселерді сұрау.
-
-
Топтық жұмыс:
-
Сыныпты бірнеше топқа бөліп, әр топқа адалдық, еңбек және табыс туралы шағын жағдайларды талқылауды ұсыну.
-
Әр топ өзіне берілген жағдай бойынша пікір білдіріп, шешімдер табу жолдарын ортаға салады.
-
-
Миға шабуыл:
-
"Егер әр адам адал еңбек етсе, қоғамда қандай өзгерістер болуы мүмкін?" деген сұрақты талқылау.
-
Оқушылар өз ойларын айтады, мұғалім олардың жауаптарын тақтаға жазып отырады.
-
IV. Сергіту сәті (5 минут)
-
Оқушыларды сергіту мақсатында шағын ойын немесе жаттығу ұйымдастыру, мысалы, адал еңбекке байланысты мақал-мәтелдер сайысы (кім көп біледі).
V. Қорытынды бөлім (10 минут)
-
Қорытынды пікір алмасу:
-
Оқушыларға адал еңбек пен табыс туралы өз ойларын түйіндеуге уақыт беру.
-
Мұғалім адал еңбек пен табысқа жетудің маңыздылығын, қоғамдағы әр адамның рөлін қорытындылайды.
-
-
Рефлексия:
-
"Менің қолымнан келетін адал еңбек түрі қандай?" деген сауалды әр оқушы жеке қағазға жазып, өз жауаптарын сыныпта оқып береді немесе сынып ішінде талқылап кетеді.
-
-
Үй тапсырмасы:
-
"Мен адал еңбек арқылы қандай жетістікке жете аламын?" тақырыбында шағын эссе жазып келу.
-
шағым қалдыра аласыз













