Материалдар / 5-7 сыныптарға арналған ктж
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5-7 сыныптарға арналған ктж

Материал туралы қысқаша түсінік
оқу жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
638
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан тарихы 5-сынып, аптасына 2 сағат, жылына 68 сағат


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаты

Cағат саны

Мерзімі

1-тоқсан


5.1 А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі

16 сағат

1


Кіріспе сабақ

Зерттеу сұрағы: Қазақстанның ежелгі тарихында не оқытылады?

Ежелгі Қазақстан тарихына жалпы шолу

1


2




Алғашқы адамдардың өмірі

Зерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір

сүрді?

5.1.1.1 – алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттау;

1


3


Алғашқы адамдардың өмірі

Зерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір

сүрді?

5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету

1


4





Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары

Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты?

5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;

1


5





Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары

Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты?

5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

1


6


Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары

Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты?

5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

1


7





Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі

Зерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді?

5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау


1


8


Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі

Зерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді?

5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

1


9


Ботай мәдениеті

Зерттеу сұрағы: Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды?

5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау

1


10


Қазақстан территориясында металлургияның пайда болуы

Зерттеу сұрағы: Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі адамдардың өмірін қалай өзгертті?

5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру


1


11





Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттері

Зерттеу сұрағы:

Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің қандай ерекшеліктері бар?

5.2.2.2 – археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау;

1


12


Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттері

Зерттеу сұрағы:

Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің қандай ерекшеліктері бар?

5.2.2.5 – Ә.Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау.

1


13






Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері

Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді?

5.2.1.1 – алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау;


1


14




ТЖБ № 1

Күні: _______

Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері

Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді?

5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау

1


15

Ежелгі адамдардың өміріне саяхат

1 БЖБ

5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету

1


16

Ежелгі адамдардың өміріне саяхат

(«Туған ел» бағдарламасы:Мұражайға саяхат: « Туған өлкенің аңыз - ертегілері» )

5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету


1


2-тоқсан

5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі

10 сағат

17



  • Қазақстан территориясында темірдің игерілуі

Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті?

5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру

1


18


  • Қазақстан территориясында темірдің игерілуі

Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті?

5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру

1


19


  • Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы

  • Зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?

5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру

1


20


  • Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы

  • Зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?

5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу

1


21


  • Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы

  • Зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?

5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу

1


22


Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті

Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?

5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;

1



23


Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті

Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?

5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;

1


24


Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті

Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?

5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

1


25


Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы

Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт- дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды?

5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау


1


26


Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы

Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт- дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды?

2 БЖБ

5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау


1



5.2В Сақтар


6 сағат

27




Сақтар туралы тарихи мәліметтер

Зерттеу сұрағы:Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?

5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;

1


28


Сақтар туралы тарихи мәліметтер

Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?

5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

1


29



Сақтар туралы тарихи мәліметтер

Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?

5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

1


30

ТЖБ № 2

Күні: _______

«Алтын адам» археологиялық олжасы

Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?

(«Туған ел» бағдарламасы: «Біздің айналамыздағы тарихи ескерткіштер»

5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;

1


31

«Алтын адам» археологиялық олжасы

Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?

3 БЖБ

5.2.2.4 – Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау;

1


32

«Алтын адам» археологиялық олжасы

Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?

5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

1


3-тоқсан



5.3А Сақтар


12 сағат


33




Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары

Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?

5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

1


34



Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары

Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?

5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

1


35



Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары

Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?

5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

1


36


Берел қорғандары

Зерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?

5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;

1


37


Берел қорғандары

Зерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?

5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

1


38




Тасмола археологиялық мәдениеті

Зерттеу сұрағы: «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?

5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

1


39


Тасмола археологиялық мәдениеті

Зерттеу сұрағы: «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?

5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;

1


40


Сақ патшайымы Томирис

Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған?

5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

1


41


Сақ патшайымы Томирис

Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған?

5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

1


42


Шырақтың ерлігі

Зерттеу сұрағы: Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті?

(«Туған ел» бағдарламасы: «Өңірдің тарихи тұлғалар: батырлар, билер, палуандар»)

5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

1


43


Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды?

5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

1


44


Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды?

БЖБ №4

5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

1


5.3В Үйсіндер мен қаңлылар

8 сағат

45


Үйсіндер туралы жазба деректер

Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ;

5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

1


46


Үйсіндер туралы жазба деректер

Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

1


47




Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы

Зерттеу сұрағы: Қаңлыларда қала мәдениетінің дамуы немен байланысты?

5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру;

1


48








ТЖБ № 3

Күні: _______

Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы

Зерттеу сұрағы: Қаңлыларда қала мәдениетінің дамуы немен байланысты?

5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

1


49

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады?

5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру


1


50

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады?

5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

1


51

Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті

Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай?

БЖБ №5

5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;

1


52

Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті

Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай?

5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

1


4-тоқсан


5.4А Ғұндар

8 сағат

53


Ғұн тайпаларының бірігуі

Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді?

5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету;

1


54


Ғұн тайпаларының бірігуі

Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді?

5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

1


55


Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары

Зерттеу сұрағы:Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

1


56


Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары

Зерттеу сұрағы:Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

1


57


Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы

Зерттеу сұрағы: Ғұндардың Батысқа қоныстануы қандай өзгерістерге әкелді?

5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

1


58



Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді?

5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету;

1


59



Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді?

5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

1


60


Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді? БЖБ №6

5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

1



5.4В Сарматтар

4 сағат

61


Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі

Зерттеу сұрақтары: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді?

(«Туған ел» бағдарламасы: «Жәдігерлер сыр шертеді»)

5.2.2.1 - археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;

1


62


Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі

Зерттеу сұрақтары: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді

5.3.1.1 – картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;

5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

1





63


Сарматтардың саяси тарихы Зерттеу сұрағы: Сарматтар қандай мемлекеттермен қарым-қатынаста болды?

5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау


1


64


Сарматтардың саяси тарихы Зерттеу сұрағы: Сарматтар қандай мемлекеттермен қарым-қатынаста болды?БЖБ №7

5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау


1



5.4 С Ежелгі Қазақстан тарихына шолу

4 сағат

65





ТЖБ № 3

Күні: _______

Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты

Зерттеу сұрағы: Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты қалай өзгерді?

5.1.1.2 – Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау

1


66

Ежелгі Қазақстанға саяхат

5.4.1.1 – ежелгі адамдардың алғашқы кәсібін сипаттау;

5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру;

1


67

Ежелгі Қазақстанға саяхат

БЖБ №8

5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау;


1


68

Ежелгі Қазақстанға саяхат

5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру

1




Қазақстан тарихы 7-сынып, аптасына 2 сағат, жылына 68 сағат


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаты

Cағат саны




1-тоқсан



7 .1А VI – IX ғасырлардағы Қазақстан

16 сағат

1


Кіріспе сабақ

Зерттеу сұрағы: Орта ғасырлар тарихы нені оқытады?

Қазақстанның орта ғасырлар тарихына жалпы шолу

1


2


Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер

Зерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды?

6.3.1.1 – оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы Түрік қағанаты құрылуының тарихи маңызын анықтау;

1


3


Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер

Зерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды?

6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

1


4


Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер

Зерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды?

6.3.2.2 – ерте түрік қағанаттарының сыртқы саясатының негізгі бағыттарын анықтау;

1


5


Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер

Зерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды?

6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттау үшін «Ұлы Дала» ұғымын қолдану

1



6


Ежелгі түріктердің жазуы

Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?

6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

1



7


Ежелгі түріктердің жазуы

Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?

6.2.3.1 – көне түркі жазуының маңызын түсіндіру

1


8


Атлах шайқасы

6.3.2.3 – Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау;

6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау

1


Зерттеу сұрағы: Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?

9


Оғыз мемлекеті

6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау


1


Зерттеу сұрағы: Қазақстанның орта ғасырлар тарихында Оғыз мемлекетінің алатын орны қандай?

10


Қимақ қағанаты

Зерттеу сұрағы: Қимақтарда қалалық мәдениетінің дамуын қандай деректер дәлелдейді?

6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау;

1


11


Қимақ қағанаты

Зерттеу сұрағы: Қимақтарда қалалық мәдениетінің дамуын қандай деректер дәлелдейді?

6.4.1.1 – көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау

1


12


Түріктер туралы тарихи деректер

Зерттеу сұрағы: Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді?

6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;

6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау;

1


13


Түріктер туралы тарихи деректер

Зерттеу сұрағы: Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді?

6.2.1.1 – түркілердің дүниетанымдық ерекшеліктерін түсіндіру

1


14




ТЖБ № 1

Күні: _______

Түркі әлемі қалыптасуының басталуы

Зерттеу сұрағы: Түрік тілдес халықтардың миграциясы Еуразия тарихына қаншалықты әсерін тигізді?

6.3.2.1– тарихи оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы түркі тілдес

тайпалардың миграциясын түсіндіру;

1


15

Түркі әлемі қалыптасуының басталуы

Зерттеу сұрағы: Түрік тілдес халықтардың миграциясы Еуразия тарихына қаншалықты әсерін тигізді? БЖБ №1

6.1.1.1 – түркі тілдес тайпаларды атап, олардың картада территориялық орналасуын көрсету

1


16

Түркі әлемі қалыптасуының басталуы

Зерттеу сұрағы: Түрік тілдес халықтардың миграциясы Еуразия тарихына қаншалықты әсерін тигізді?

6.1.1.1 – түркі тілдес тайпаларды атап, олардың картада территориялық орналасуын көрсету

1



2-тоқсан



7.2АX ғ. – XІІІ ғ. басындағы Қазақстан

16 сағат

17



X ғ. – XIII ғ. басындағы Қазақстан территориясындағы саяси үдерістер

Зерттеу сұрағы: X ғ. – XIII ғ. басында саяси карта қаншалықты өзгерді?

6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

1


18


X ғ. – XIII ғ. басындағы Қазақстан территориясындағы саяси үдерістер

Зерттеу сұрағы: X ғ. – XIII ғ. басында саяси карта қаншалықты өзгерді?

6.3.1.7 – ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау

1


19


Қарахан мемлекеті

Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады?

6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

1


20



Қарахан мемлекеті

Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады?

6.2.1.2 – ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтау;

1


21


Қарахан мемлекеті

Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады?

6.3.1.4 – тарихи ұғымдарды қолданып, Қарахан мемлекетіндегі жер иелену ерекшеліктерін түсіндіру

1


22


Наймандар, керейіттер және жалайырлар

Зерттеу сұрағы:Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлардағы саяси сахнадағы рөлі қандай болды?

6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

1


23


Қыпшақ хандығы

Зерттеу сұрағы: Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды?

6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

6.3.2.4 – қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтау;

1


24


Қыпшақ хандығы

Зерттеу сұрағы: Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды?

6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;

6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдану

1


25


Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі

Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме?

(«Туған ел» бағдарламасы: «Туристік маршруттар»)

6.4.2.2 – Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау

1


26


Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі

Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме?

6.4.2.2 – Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау

1


27


Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы

Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына қалай әсер етті?

6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау;

6.4.1.1 – көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау;

1


28


Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы

Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына қалай әсер етті?

6.2.2.2 – ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін

түсіндіру


1


29






ТЖБ № 2

Күні: _______

Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті

Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты?

6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау;

6.2.2.2 – ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру;

1


30

Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті

Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты?

6.2.3.2 – Әл-Фарабидің және басқа да ғалымдардың ортағасырлық ғылымның дамуына қосқан үлесін анықтау;

6.2.2.4 – түркі кезеңіндегі қоғамды бейнелеуде М.Қашғари, Ж.Баласағұни



1



31

Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті

Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты?

БЖБ №2

және А.Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығын түсіндіру;

6.2.3.3 – «Кодекс Куманикус» сөздігінің халықаралық байланыстардағы рөлін анықтау

1


32

Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті

Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты?

6.2.3.3 – «Кодекс Куманикус» сөздігінің халықаралық байланыстардағы рөлін анықтау

1


3-тоқсан



7.3А XIII – XV ғасырдың I жартысын дағы Қазақстан

16 сағат

33



Моңғол империясының құрылуы

Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?

6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;


1


34


Моңғол империясының құрылуы

Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?

6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру

1


35


Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы

6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру

6.3.1.5 – Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау

1


Зерттеу сұрағы: Неліктен Шыңғыс хан әскерлері Отырарды алты ай бойы ала алмады?

36


Моңғол шапқыншылықтарының салдарлары

Зерттеу сұрағы: Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген кімдер: қыпшақтар ма, әлде моңғолдар ма?

6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау;

1


37


Моңғол шапқыншылықтарының салдарлары

Зерттеу сұрағы: Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген кімдер: қыпшақтар ма, әлде моңғолдар ма?

6.3.1.8 – Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің басқару жүйесінің ерекшеліктерін анықтау

1


38


Қазақстан территориясында ұлыстардың құрылуы

Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?

6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру;

1


39


Қазақстан территориясында ұлыстардың құрылуы

Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?

6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау;

1


40


Қазақстан территориясында ұлыстардың құрылуы

Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?

6.3.1.7 – ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау

1


41


Ақ Орда

Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды?

6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы

мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру;

6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау

1


42


Ақ Орда

Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды?

6.3.2.5 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру


1


43


Моғолстан. Әбілқайыр хандығы

Зерттеу сұрағы: Моғолстан мен Әбілқайыр мемлекеттеріндегі оқиғалар қандай саяси өзгерістерге әкелді?


6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру;

6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау;

1


44


Моғолстан. Әбілқайыр хандығы

Зерттеу сұрағы: Моғолстан мен Әбілқайыр мемлекеттеріндегі оқиғалар қандай саяси өзгерістерге әкелді?

6.3.2.5 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру

1


45


XIII – XV ғасырлардағы Қазақстанның мәдениеті

Зерттеу сұрағы: XIII – XV ғасырлардағы өнер мен әдебиет ортағасырлық қоғамды қалай бейнелейді?

(«Туған ел» бағдарламасы: «Жомарт жүрек», ғұламалар)

6.2.2.1 – күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау

1


46




Ортағасырлық саяхатшылардың Қазақстан туралы мәліметтері

Зерттеу сұрағы: Ортағасырлық саяхатшылар Қазақстанды қалай сипаттады?

6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау;

1


47


Ортағасырлық саяхатшылардың Қазақстан туралы мәліметтері

Зерттеу сұрағы: Ортағасырлық саяхатшылар Қазақстанды қалай сипаттады?

БЖБ №3

6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау


1


7.3В Қазақ халқының қалыптасуы

2 сағат

48


Қазақ халқының қалыптасу үдерісінің аяқталуы

Зерттеу сұрағы:Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты?

6.1.1.3 – ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерді анықтау;

1


49


Қазақ халқының қалыптасу үдерісінің аяқталуы

Зерттеу сұрағы:Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты? БЖБ №4

6.1.1.4 – «қазақ» этнонимінің мағынасын түсіндіру

1


7.3С Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы

2 сағат

50



ТЖБ № 3

Күні: _______

Қазақ хандығының құрылуы

Зерттеу сұрағы:Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады?

6.3.1.9 – Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау;

6.2.3.4 – М.Х.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіру;

1


51

Қазақ хандығының құрылуы

Зерттеу сұрағы:Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады?

БЖБ №5

6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;


1


52

Қазақ хандығының құрылуы

Зерттеу сұрағы:Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады?

6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдану

1



4-тоқсан


7.4А Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы

12 сағат

53


Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі

Зерттеу сұрағы: Не себепті Қадырғали Жалайыр: «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді...» деп жазды?

6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

1


54


Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі

Зерттеу сұрағы: Не себепті Қадырғали Жалайыр: «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді...» деп жазды?

6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау


1


55


Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясаты

Зерттеу сұрағы:Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «қайта жаңғыруы» деп атайды?

6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

1


56


Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясаты

Зерттеу сұрағы:Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «қайта жаңғыруы» деп атайды?

6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

1


57


Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы

Зерттеу сұрағы: Тәуекел хан қазақ жерлерін біріктіру мақсатында қандай саясат ұстанды?

6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

1


58




Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы

Зерттеу сұрағы: Есім хан Қазақ хандығының біртұтастығын қалай сақтап қалды?

6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

1


59


Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы

Зерттеу сұрағы: Есім хан Қазақ хандығының біртұтастығын қалай сақтап қалды?

6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

1


60


Жәңгір хан және қазақ-жоңғар қарсылығы

Зерттеу сұрағы:Орбұлақ шайқасының әлемдік әскери өнер тарихындағы алатын орны қандай?

6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін сипаттау;

6.3.2.7 – Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнердегі шеберлігі мен ерлігін бағалау

1


61




Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі

Зерттеу сұрағы: Неліктен А.Левшин Тәуке ханды «Дала Ликургі» деп атады?

6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

1


62


Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі

Зерттеу сұрағы: Неліктен А.Левшин Тәуке ханды «Дала Ликургі» деп атады?

6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

1


63




Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы

Зерттеу сұрағы: Әлеуметтік топтар қазақ қоғамында қандай рөл атқарды?

6.1.2.1 – Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау;

1


64


Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы

Зерттеу сұрағы: Әлеуметтік топтар қазақ қоғамында қандай рөл атқарды?

БЖБ №6

6.3.1.11 – қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау

1


7.4В XVI – XVII ғасырлардағы экономика мен мәдениет

4 сағат

65


XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті

Зерттеу сұрағы:XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениетінде халық өмірі қалай көрініс табады?

(«Туған ел» бағдарламасы: «Туған өлке мәдениеті»)

6.2.2.1 – күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі

маңыздылығын айқындау

1


66


ТЖБ № 4

Күні: _______

XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың материалдық мәдениеті

Зерттеу сұрағы:Неліктен киіз үй көшпелілердің материалдық мәдениетінің ең жоғарғы үлгісі деп саналады?

6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау


1


67

Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы

Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшелігі неде?

БЖБ №7

6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау

1


68

Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы

Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшелігі неде?

(«Туған ел» бағдарламасы: «Туған өлке жылнамасы»)

6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау

1



































Дүние жүзі тарихы 5-сынып, аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат

Бөлімдері

Тақырыптар

Сағат саны

Мерзімі

Оқу мақсаттары

1-тоқсан (8 сағат)

1А бөлімі – Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін (3 сағат)

1


Алғашқы адам қалай пайда болды


1


5.1.1.1 – түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру;

5.1.1.2 – адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру

2


Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған

1


5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану;

5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу

3


Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады БЖБ №1

1


5.4.1.1 – кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау;

5.4.1.2 – «неолиттік төңкеріс» ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу;

5.4.2.1– экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру

4



1 В бөлімі –

Өзен алқаптары өркениеттері

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды

1


5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

5

Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламыз

БЖБ №2

1


5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;

5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру


6

1 С бөлімі –

Ежелгі Египет тарихы




ТЖБ № 1

Күні: _______

Неліктен Египет «Қара жер» деп аталған

1


5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

7

Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз

Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы Тутанхамон мазары қандай сыр шертеді

1


5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;

5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

8

Пунт жеріне перғауын Хатшепсут кемелерін не үшін жіберді

БЖБ №3

1


5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

2-тоқсан (8 сағат)

2 А бөлімі Қос дөңгелекті арбалар және империялар (4 сағат)

9


Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті


1


5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

10

Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды


1


5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

11

Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды

1


5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

12

Орта Азия империялары Таяу және Орта Шығыс империялары сияқты қуатты болды ма

БЖБ №4

1


5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;

5.3.1.1 - ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

2 В бөлімі – Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі (4 сағат)

13




ТЖБ № 2

Күні: _______

Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті

1


5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

14

Император Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді

1


5.1.2.3 – қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін «касталық жүйе» ұғымын қолдану;

5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

15

Үндістанның Тынық мұхит пен Жерорта теңізі аралығындағы сауда орталығы ретіндегі рөлі қаншалықты маңызды болды

БЖБ №5

1


5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;

5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау


16

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды

1


5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

3-тоқсан (11 сағат)

3 Абөлімі Ежелгі Қытай (3 сағат)

17


Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті

1


5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру

18

Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді

1


5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

19

Ежелгі қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаланды

БЖБ №6

1


5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

3 В бөлімі – ЕжелгіГрекия (4 сағат)

20








Крит-микендік мәдениет туралымифтерне айтады

1


5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

21

Ежелгі афиндықтар қаншалықты еркін болды

1


5.3.1.1 – ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;

5.3.1.2 – Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

22

Ежелгі Спарта Афинадан несімен ерекшеленді

1


5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

23

Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады

БЖБ №7

1


5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;

3 С бөлімі – Ежелгі Грекия мәдениеті (4 сағат)

24



ТЖБ № 3

Күні: _______

Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті

1


5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру

25

Ежелгі Грекия өнерінде мифтер қандай көрініс тапқан

1


5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

26

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті

БЖБ №8

1


5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.2.4.1– ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау;

27

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті

1


5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

4-тоқсан (7 сағат)

4 А бөлімі –Рим империясының гүлденуі (3 сағат)

28


Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды


1


5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

29

Ежелгі Рим қоғамы Рим мәдениетінде қалай көрініс тапқан

1


5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;

30

Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды

БЖБ №9

1


5.1.2.2 – ежелгі дүниедегі құлдықтың ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.3 – Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау

4В бөлімі – Рим дәуірлер тоғысында (4 сағат)

31



ТЖБ № 4

Күні: _______

Ұлы Константин кезінде Рим империясы қалай өзгерді


1


5.3.2.2 - басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін түсіндіру

5.2.1.1 – негізгі діни ұғымдарды (Құдай, ғибадатхана, абыз, қасиетті жазбалар, пұт) түсіндіру

5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

32

Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай

БЖБ №10

1


5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;


33

Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай

1


5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.2.4.1 – ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау

34

Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды


1


5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау







































Дүние жүзі тарихы 7-сынып, аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат


Бөлімдер

Тақырыптыр

Сағат саны

Мерзімі

Оқу мақсаттары

1-тоқсан (8 сағат)

1 А бөлімі - Рим империясының құлауы (3 сағат)

1


Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады


1


6.3.1.1 – «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;

6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу

2

Рим империясы Шығыста неліктен сақталды

1


6.3.2.3 – Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу

3

Түрік қағаны Истемиге 568 жылы Византия неліктен елші жіберді

Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті

БЖБ №1

1


6.3.2.4 – Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау


1В бөлімі – Феодализм (3 сағат)

4


Феодалдық экономика ерекшеліктері неде



1


6.4.2.1 – экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау;

6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;

5


Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан



6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау

6.1.2.1 – үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау

6

Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді БЖБ №2

1


6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;

6.2.2.2 – өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау

1С бөлімі – Ислам тарихы (2 сағат)

7

ТЖБ № 1

Күні: _______

Исламның тарихында 610 және 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды

1


6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру

8

Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды

БЖБ №3

1


6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;

6.2.2.4 – Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау;

6.2.3.1 – Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын бағалау

2-тоқсан (8 сағат)

2А бөлімі - Крест жорықтары (2 сағат)

9


Неліктен еуропалық христиан-католиктер ислам мемлекеттеріне крест жорықтарын ұйымдастырды

1


6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау

10

Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті

БЖБ №4

1


6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;

6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау

2В бөлімі Моңғолдар (2 сағат)

11


Неліктен монғолдар өз жауларын тез бағындыра алды

1


6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау

12

Моңғолдар мен жаулап алынған халықтар бірін-бірі қаншалықты өзгертті

БЖБ №5

1


6.3.2.5– ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау


2С бөлімі – XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам (4 сағат)

13



ТЖБ № 2

Күні: _______

«Қара індет» не себепті жылдам таралды

1


6.2.4.1 – адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру

14

«Қара індет» Еуропаны қалай өзгертті

1


6.3.2.2 –У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен маңызын анықтау;

15

«Қара індет» Еуропаны қалай өзгертті

БЖБ №6

1


6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату

16

Неліктен Жанна д̓ Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде

1


6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату

3-тоқсан (10 сағат)

3А бөлімі Абсолютизм: Батыс пен Шығыс (6 сағат)

17


XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды

1


6.3.1.3 – феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;



18

XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды



6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;

6.3.1.6 – «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру

19

Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілірінің билігіндей шексіз болды ма

1


6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырат;

20

Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілірінің билігіндей шексіз болды ма

1


6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтауүшін әр түрлі елбилеушілерінің қызметін салыстыру

21

Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады

1


6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;

22

Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады

БЖБ №7

1


6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру

3В бөлімі. Сауда, қолөнер және әлемді игеру (4 сағат)

23




ТЖБ № 3

Күні: _______

Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды

1


6.4.1.2 – ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру

Теңіз саяхаттарына қытай мен еуропалық билеушілердің көзқарастары қандай болды


1


6.4.1.2 – ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру;

6.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау

24

25

Ұлы географиялық ашулардың нәтижесінде әлемде қандай өзгерістер орын алды

БЖБ №8

1


6.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау;

6.3.2.7 – «отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында)

26

Ұлы географиялық ашулардың нәтижесінде әлемде қандай өзгерістер орын алды

1


6.3.2.7 – «отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында)

4-тоқсан (8 сағат)

4А бөлімі – Қайта Өрлеу дәуірі (4 сағат)

27


1300-1500 жылдар аралығында Еуропадағы өнер қалай және неліктен өзгерді

1


6.2.2.3 – Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін (бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау;

6.2.3.2 – гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау;

28

1300-1500 жылдар аралығында Еуропадағы өнер қалай және неліктен өзгерді

1


6.2.2.4 – Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау

29

Шығыстағы Ренессанс әлемдік мәдениетті қалай байытты (Ұлықбек, Әлішер Науаи, Бабыр)

1


6.2.3.2 гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау


30


Шығыстағы Ренессанс әлемдік мәдениетті қалай байытты (Ұлықбек, Әлішер Науаи, Бабыр) БЖБ №9



6.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау

4В бөлімі Реформация (2 сағат)

31


Мартин Лютердің Виттенберг қаласындағы наразылығы Еуропаны қалай өзгертті

1


6.2.1.1 – адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау;


32


Мартин Лютердің Виттенберг қаласындағы наразылығы Еуропаны қалай өзгертті БЖБ №10

1


6.2.1.2 – тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютеранство», «кальвинизм», «контрреформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру

4С бөлімі Ғылыми революция (4 сағат)

33


Жердің Күнді айналатыны туралы Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды

1




6.2.4.2 – жаратылыстану ғылымдарының келешектегі дамуы үшін кейінгі орта ғасырлар кезеңінде Жердің құрылысы туралы жасалған ғылыми жаңалық тардың маңыздылығын анықтау;

34


Жердің Күнді айналатыны туралы Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды

1


6.2.4.1 - адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру

БЖБ


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!