Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ | Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны | Оқу мақсаты | Cағат саны | Мерзімі |
1-тоқсан | |||||
5.1 А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі | 16 сағат | ||||
1 | Кіріспе сабақ Зерттеу сұрағы: Қазақстанның ежелгі тарихында не оқытылады? | Ежелгі Қазақстан тарихына жалпы шолу | 1 | ||
2 | Алғашқы адамдардың өміріЗерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді? | 5.1.1.1 – алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттау; | 1 | ||
3 | Алғашқы адамдардың өміріЗерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді? | 5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету | 1 | ||
4 | Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты? | 5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу; | 1 | ||
5 | Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты? | 5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; | 1 | ||
6 | Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты? | 5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау | 1 | ||
7 | Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуіЗерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді? | 5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау | 1 | ||
8 | Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуіЗерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді? | 5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау | 1 | ||
9 | Ботай мәдениетіЗерттеу сұрағы: Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды? | 5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау | 1 | ||
10 | Қазақстан территориясында металлургияның пайда болуы Зерттеу сұрағы: Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі адамдардың өмірін қалай өзгертті? | 5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру | 1 | ||
11 | Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттеріЗерттеу сұрағы: Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің қандай ерекшеліктері бар? | 5.2.2.2 – археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау; | 1 | ||
12 | Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттеріЗерттеу сұрағы: Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің қандай ерекшеліктері бар? | 5.2.2.5 – Ә.Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау. | 1 | ||
13 | Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді? | 5.2.1.1 – алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау; | 1 | ||
14 | ТЖБ № 1Күні: _______ | Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді? | 5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау | 1 | |
15 | Ежелгі адамдардың өміріне саяхат№ 1 БЖБ | 5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету | 1 | ||
16 | Ежелгі адамдардың өміріне саяхат («Туған ел» бағдарламасы:Мұражайға саяхат: « Туған өлкенің аңыз - ертегілері» ) | 5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету | 1 | ||
2-тоқсан | |||||
5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі | 10 сағат | ||||
17 | 5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру | 1 | |||
18 | 5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру | 1 | |||
19 | 5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру | 1 | |||
20 | 5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу | 1 | |||
21 | 5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу | 1 | |||
22 | Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениетіЗерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде? | 5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау; | 1 | ||
23 | Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениетіЗерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде? | 5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау; | 1 | ||
24 | Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениетіЗерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде? | 5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну | 1 | ||
25 | Ежелгі көшпелілердің дүниетанымыЗерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт- дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды? | 5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау | 1 | ||
26 | Ежелгі көшпелілердің дүниетанымыЗерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт- дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды?№ 2 БЖБ | 5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау | 1 | ||
5.2В Сақтар | 6 сағат | ||||
27 | Сақтар туралы тарихи мәліметтер Зерттеу сұрағы:Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? | 5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; | 1 | ||
28 | Сақтар туралы тарихи мәліметтер Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? | 5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру | 1 | ||
29 | Сақтар туралы тарихи мәліметтер Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? | 5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру | 1 | ||
30 | ТЖБ № 2Күні: _______ | «Алтын адам» археологиялық олжасыЗерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? («Туған ел» бағдарламасы: «Біздің айналамыздағы тарихи ескерткіштер» | 5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу; | 1 | |
31 | «Алтын адам» археологиялық олжасыЗерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? № 3 БЖБ | 5.2.2.4 – Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау; | 1 | ||
32 | «Алтын адам» археологиялық олжасыЗерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? | 5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау | 1 | ||
3-тоқсан | |||||
5.3А Сақтар | 12 сағат | ||||
33 | Шілікті және Бесшатыр патша қорғандарыЗерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады? | 5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; | 1 | ||
34 | Шілікті және Бесшатыр патша қорғандарыЗерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады? | 5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру; | 1 | ||
35 | Шілікті және Бесшатыр патша қорғандарыЗерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады? | 5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау | 1 | ||
36 | Берел қорғандарыЗерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? | 5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау; | 1 | ||
37 | Берел қорғандарыЗерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? | 5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау | 1 | ||
38 | Тасмола археологиялық мәдениетіЗерттеу сұрағы: «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде? | 5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; | 1 | ||
39 | Тасмола археологиялық мәдениетіЗерттеу сұрағы: «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде? | 5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау; | 1 | ||
40 | Сақ патшайымы ТомирисЗерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған? | 5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау | 1 | ||
41 | Сақ патшайымы ТомирисЗерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған? | 5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау | 1 | ||
42 | Шырақтың ерлігіЗерттеу сұрағы: Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті? («Туған ел» бағдарламасы: «Өңірдің тарихи тұлғалар: батырлар, билер, палуандар») | 5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау | 1 | ||
43 | Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды? | 5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау | 1 | ||
44 | Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды? БЖБ №4 | 5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау | 1 | ||
5.3В Үйсіндер мен қаңлылар | 8 сағат | ||||
45 | Үйсіндер туралы жазба деректерЗерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады? | 5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ;5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру; | 1 | ||
46 | Үйсіндер туралы жазба деректерЗерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады? | 5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау | 1 | ||
47 | Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуыЗерттеу сұрағы: Қаңлыларда қала мәдениетінің дамуы немен байланысты? | 5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру; | 1 | ||
48 | ТЖБ № 3Күні: _______ | Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуыЗерттеу сұрағы: Қаңлыларда қала мәдениетінің дамуы немен байланысты? | 5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау | 1 | |
49 | Қаңлылардың қоғамдық құрылысы Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады? | 5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру | 1 | ||
50 | Қаңлылардың қоғамдық құрылысы Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады? | 5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру | 1 | ||
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |